BDI-kysely

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.

BDI-tulos

0-9 ei masennusoireita
14
54%
10-16 lieviä masennusoireita
7
27%
17-29 keskivaikeita masennusoireita
4
15%
30-63 vaikeita masennusoireita
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tulikohan tässä nyt joku laskuvirhe?!!! 5 pistettä, vaikka kuluneen viikon aikana perhe hajosi, päädyin kodittomaksi, tappelen lapsistani enkä osaa elämääni nähdä kuin tämän hetken ja ehkä viikon kerrallaan. :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

mustaenkeli kirjoitti:Tulikohan tässä nyt joku laskuvirhe?!!! 5 pistettä, vaikka kuluneen viikon aikana perhe hajosi, päädyin kodittomaksi, tappelen lapsistani enkä osaa elämääni nähdä kuin tämän hetken ja ehkä viikon kerrallaan. :shock:


Oh shit. Kovasti tsemppiä ja jaksamista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustaenkeli kirjoitti:Tulikohan tässä nyt joku laskuvirhe?!!! 5 pistettä, vaikka kuluneen viikon aikana perhe hajosi, päädyin kodittomaksi, tappelen lapsistani enkä osaa elämääni nähdä kuin tämän hetken ja ehkä viikon kerrallaan. :shock:


Fuuuuuck! :o Varapunkka löytyy aina tästä läheltä, vaikka keskellä yötä! Jaksamisia :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tsemppiä Mustis! Pakko vielä kysellä, että mitä hittoa oikein tapahtui? Toki ymmärrän ellet täällä halua asiaa enempää avata. Voimia joka tapauksessa!
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Tsemppiä Mustis! Pakko vielä kysellä, että mitä hittoa oikein tapahtui? Toki ymmärrän ellet täällä halua asiaa enempää avata. Voimia joka tapauksessa!

Yhdyn kysymykseen ja lisään sivulauseen, että miksi sinusta on samalla laakilla tulossa myös yh?
Tuhannesti voimia, niitä tulet varmasti tarvitsemaan!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voimia Mustikselle!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Voimia ja parempaa tulevaisuutta Mustikselle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Holy fuck mustis.

Voimia nyt aluksi tilanteesta selviämiseen ja asioiden saamiseksi taas paremmalle tolalle.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tsemppihali Mankelille, koita kestää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mustikselle täältäkin päin voimia !

edit: +t
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 29.04.2011 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

mustaenkeli kirjoitti:Tulikohan tässä nyt joku laskuvirhe?!!! 5 pistettä, vaikka kuluneen viikon aikana perhe hajosi, päädyin kodittomaksi, tappelen lapsistani enkä osaa elämääni nähdä kuin tämän hetken ja ehkä viikon kerrallaan. :shock:


Tsemppiä. Kitise vaikka tänne jos ei muuta kuuntelijakuntaa löydy, että pysyt järjissäsi.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tsemppikset täältäkin.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Johan kyllä pomppas. Ei kai tämmöisiin voi mitään sanoa, mutta toivottavasti asiat järjestyvät niin kodin kuin perheenkin suhteen. Kurja aina kuulla jos lapsista taistellaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu nääs. Minä jo luulin, että symppaamastani sadomasobilespolutka Mustaenkelistä oli tullut kunniallinen nainen ja pullantuoksuinen äiti. Ihan pysyvästi. No jaa, tuollaisia ne CityKitinäläisten rakkaudet ovat. Nähty monesti vuosien varrella. Ei mitään kadehdittavaa mullekaan. Paitsi että nussivat. Sori, tahdittomasti sanottu.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Turha tuota on pyydellä anteeksi, eivätköhän kaikki ymmärrä, mistä on kyse: katkeran vanhan runkkarin itkusta.

Osanotot Mustanaiselle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bruce Willisika kirjoitti:^Turha tuota on pyydellä anteeksi, eivätköhän kaikki ymmärrä, mistä on kyse: katkeran vanhan runkkarin itkusta.

Osanotot Mustanaiselle.

Joo sori taas. Tartuin keppiin väärästä päästä. Sympatiat ja parhaat toiveet minultakin Mustaenkelille, josta oikeasti tykkään.

Toiseen puoleen, että joo, kyllhän minä olen vuosia nähnyt CityKitinäläisten suuria rakkauksia. Muistan senkin, kun juuri sinä kerran jo Cityaikaan kirjoitit: "Totta se on, Sika on rakastunut." Mites siinä kävi? No, ainakin sait pillua ja saat jatkossakin, joten vedä vittu päähäskin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gat kirjoitti:Muistan senkin, kun juuri sinä kirjoitit: "Totta se on, Sika on rakastunut." Mites siinä kävi? No, ainakin sait pillua ja saat jatkossakin, joten vedä vittu päähäskin.


Niin sitä välillä käy, kun uskaltaa liikkua oman turvallisuusalueen ulkopuolelle. Voi mennä hienosti tai sitten vähemmän hienosti. Aina lopputuloksena ei ollutkaan se perhe-elämä ja pullantuoksuinen arki.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Gat kirjoitti:
Toiseen puoleen, että joo, kyllhän minä olen vuosia nähnyt CityKitinäläisten suuria rakkauksia. Muistan senkin, kun juuri sinä kirjoitit: "Totta se on, Sika on rakastunut." Mites siinä kävi? No, ainakin sait pillua ja saat jatkossakin, joten vedä vittu päähäskin.


Eli jos ihastuu/rakastuu kerran, pitää tämän ihastuksen kanssa viettää koko loppuelämä, vaikka molemmat huomaavat myöhemmin, etteivät syystä tai toisesta sovi toisilleen? Sua nyt vaan kyrpii, koska et ole koskaan päässyt tilanteeseen, jossa sulle voisi käydä noin. Kuten olen aiemminkin maininnut, seurustelu nykykondiksellasi voisi olla sinulle menolippu pikajunalla helvettiin siinä missä nykyisin matkaat sinne jalkaisin; sun pääsi ei kestäisi tilastollisesti - ja tässä tapauksessa muutenkin - todennäköistä suhteen loppumista. Bitter sweet symphony keeps a'rollin'.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kuule Sika mä en ole omassa epäelämässä koskaan spekuloinut jatkuuko suhde saati hautaan asti, kunhan että uskaltaisin edes pyytää jos eivät itse tyrkytä. (Vain kerran yksi Tony Halmeen näköinen tyrkytti ja olin siis niin kännissä ettei seisonut.) Eli siis saisin edes yhden kerran pillua ilmaiseksi kuten te Jumalat vaikka kuinka monta kertaa ja niin monilta. Siinä jumaluudessa on teille jo niin paljon, että kestäkää vähäväkisen vittuilu. (Ehkä hymiö tähän tai siiis ei)
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Ähh, hyvä kun muistutit. Jumala unohti ostaa tänään kortsuja kauppareissullansa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gat kirjoitti:Vittu nääs. Minä jo luulin, että symppaamastani sadomasobilespolutka Mustaenkelistä oli tullut kunniallinen nainen ja pullantuoksuinen äiti. Ihan pysyvästi. No jaa, tuollaisia ne CityKitinäläisten rakkaudet ovat. Nähty monesti vuosien varrella. Ei mitään kadehdittavaa mullekaan. Paitsi että nussivat. Sori, tahdittomasti sanottu.


Jep. Mun vika on se, etten jaksa vaivata pullataikinaa riittävästi, että lopputulos olis oikeasti maukas. Mutta, tälläkertaa se en ollut kyllä minä, joka nussi. En miestäni - enkä muitakaan, joten shit happend.

Kahden lapsen äitinä olen toki pistänyt asuntopaperit vetämään jokaiseen mahdolliseen suuntaan. Koska olen edes suunnilleen säilyttänyt mielenterveyteni, uskallan olettaa saavani pitää lapseni sen suurempia tappeluita käymättä (muttei siitäkään voi varma olla), perustuen siihen, että etenkin hyvin pienet lapset kuulemma tarvitsevat äitiään ja uskallan muutenkin väittää ottaneeni heidän elämäntaipaleellaan heistä suuremman vastuun, joten siksi se yh-titteli. Suurin toivehan olisi, ettei sentään kaiken hässäkän lisäksi tarttis kovin kauas suunnistaa ja päiväkotiakin vaihtaa, mutta liian ronkelikaan ei saa olla (itä-helsingin kuitenkin vielä olen poissulkenut vaihtoehdoista).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

4 pojoa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Joo sori Mustis.
Sinulla on paska tilanne ja minä tuohonkin ruikutin väliin omiani. Eipä näytä Nussiva Maailmakaan kovin ruusuiselta. Ainakin pitäisi olla tarkkana alunperin, pyrkiikö suhteisiin ollenkaan, vaikka pääsekin. Jos haluaa lasillisen maitoa, miksi ostaa koko lehmää. Minäkin kun ylläsanottua Tony Halmeen näköiseksi liiotellen haúkkumaani pieksämäkeläistä tapailin, sinne ajaessa mieleen tuli että entäs jos tästä tulee seurustelua ja minä en halua sitä. Ei tunnu oikealta eikä johtunut edes jykevyydestään ja kaljuudestaan. Onneksi minulla ei seissytkään.

Sitten jos on jo lapsia, tilanne on hankalampi. Siinä tapauksessa mun teoreettinen moraali sanoisi että painopisteen on oltava lapsissa ja perheen koossapitämisesä, ei omassa huvissa ja vapaudessa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

mustaenkeli kirjoitti:Kahden lapsen äitinä olen toki pistänyt asuntopaperit vetämään jokaiseen mahdolliseen suuntaan. Koska olen edes suunnilleen säilyttänyt mielenterveyteni, uskallan olettaa saavani pitää lapseni sen suurempia tappeluita käymättä (muttei siitäkään voi varma olla), perustuen siihen, että etenkin hyvin pienet lapset kuulemma tarvitsevat äitiään ja uskallan muutenkin väittää ottaneeni heidän elämäntaipaleellaan heistä suuremman vastuun, joten siksi se yh-titteli.


Sori kun utelen, mutta mies pani jotain muuta vai lähti jonkun matkaan ja haluat yksinhuoltajuuden sen perusteella?
Prepare for the worstest.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nowaysis kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Sori kun utelen, mutta mies pani jotain muuta vai lähti jonkun matkaan ja haluat yksinhuoltajuuden sen perusteella?


Kyllä se yhteishuoltajuuskin kelpaa joo, mutta jomman kumman vanhemman luonahan lasten kuitenkin olisi virallisesti asuttava, eikö? Ja vaikka kumpainenkin pyrkisi hoitamaan lapset tulevaisuudessa ajallisesti tasan, on se elämä silloinkin varmaan käytännössä aika yh-elämää...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin