Pantavin puoluejohtajamisu?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Panisin mieluiten puoluejohtajamisua:

Mari Kiviniemi, Keskusta
2
8%
Jutta Urpilainen, SDP
5
21%
Anni Sinnemäki, Vihreät
15
63%
Päivi Räsänen, Kristillisdemokraatit
2
8%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Pantavin puoluejohtajamisu?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt kun lopullinen vaalipäivä lähestyy, on syytä keskittyä Olennaiseen.

Puoluejohtajissamme on nyt harvinaisen paljon pantavan ikäisiä naisia. Ketä heistä mieluiten panisit? Lesbobissetkin voi vastata. Valintaperusteena mieluummin ei poliittinen kanta, ei ketä äänestäisit, vaan yleinen pantavuus. Mukaanlukien sekä ulkonäkö että yleinen, henkinenkin kiihoittavuus.

En vaivaudu etsimään kuvia, jokainen voi erikseen etsiä suosikistaan panettavia esityksiä.

Itse panisin mieluiten Vihreiden Anni Sinnemäkeä. Suhteellinen nuoruus, hoikkuus, miunmaunmukka nätteys ja ah, se huolella artikuloitu stadin aksentti!!
Tokana tietenkin kokovartalopääministerimme Mari Kiviniemi.

Vaihtoehdot:
Mari Kiviniemi, Keskusta
Jutta Urpilainen, SDP
Anni Sinnemäki, Vihreät
Päivi Räsänen, Kristillisdemokraatit
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Juttaa. Noita muita en pystyisi tikullakaan koskemaan. Annin johtoa ihmettelen, en edes rahasta sitä naaman vääntelijää kiksauttaisi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Pantavin puoluejohtajamisu?

Viesti Kirjoittaja elco »

Mahtava avaus kerrankin.

Ensireaktio oli, että yyh ei helvetissä kenenkään kanssa noista, mutta kai sitä voisi noita kiukulla rankaista. Kimppa Urpilaisen ja Kiviniemen kanssa on valintani. Sinnemäkeä en panisi ilman suukapulaa (EDIT: siis suukapula Annin suuhun - ei omaani).

Naisilta voisi kysyä kanssa, notta Käteinen, Steffi, Soini vai Arhis?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos Anni lupais vetää naaman jumiin, niin häntä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Anni Sinnemäestä joskus haaveilin panevani sen vihreän roskan pois...

"Jos rupeat kepulaiseksi sinä sidottu puuhalaaja voin nuolaista sen viimeisen nuolaisun".
Came here for school, graduated to the high life
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Anniin voisin yhtyä täydellisen hiljaisuuden vallitessa. Polkisin sitä niin kauan, että tulisi järkiinsa. No, ehkei mulla ihan niin paljon ylimääräistä aikaa kuitenkaan olisi.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Juttaa


Tota. Ja Annia. Musta se sen naamanvääntely on vain hauskaa. Tulis iloinen sessio, sano. Kyrpä suuhun ja komennus, että ota se puoluejohtajan ilme nyt!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Juttaa


Tota. Ja Annia. Musta se sen naamanvääntely on vain hauskaa. Tulis iloinen sessio, sano. Kyrpä suuhun ja komennus, että ota se puoluejohtajan ilme nyt!

:D

Ei juma, kyllä ekana lerpsahti kun luin että mitä täällä haetaan. Sitten vähän aikaa aattelin autiosaarta ja munkkiluostaria vuorotellen ja kristallipalloon tuli kuvia; 1. Anni 2. Jutta 3. Minkki-Mari.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Marissa on yhtä paljon seksiä kuin bussikuskissa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Bruce Willisika kirjoitti:Anniin voisin yhtyä täydellisen hiljaisuuden vallitessa. Polkisin sitä niin kauan, että tulisi järkiinsa. No, ehkei mulla ihan niin paljon ylimääräistä aikaa kuitenkaan olisi.


Joo, sä voisit panna sen heteroksi. Tai itsesi homoksi.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sinnemäki on ehkä jollain pervolla tavalla ihan pantava. Kakkoseen laittaisin ilman lubrikanttia. Ensin tietty sitoisin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Täällä näyttäis olevan semisti s&m sessiot käynnissä, jatkakaa toki.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

elco kirjoitti:
Joo, sä voisit panna sen heteroksi. Tai itsesi homoksi.


Juuri tuota mä pelkään: projekti kestää niin järjettömän kauan, että sinä aikana työttömyys ehtii poistumaan maasta itsestään ja puoliksi toimiva sähköisen henkilökortin proto saadaan ulos koodipajalta.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dave kirjoitti:Sinnemäki on ehkä jollain pervolla tavalla ihan pantava. Kakkoseen laittaisin ilman lubrikanttia. Ensin tietty sitoisin.


Lisää tohon Annin hölösuulle suukapula niin sitten aletaan olla samoilla linjoilla. Mut oon kiltti ja käyttäisin lubrikanttia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mitä te Annin äänestä? En äänestä (sic) Vihreitäkään, mutta:
Luulen, että Anni olisi kiihkein noista seksiaktissakin. Ja olisi upeeta kuulla Annin huolellisesti artikuloitu, semikiukkuinen ääni aksentillaan sanomassa: "Tämä on niin Kreisii! Nyt mä Haluun, että sä Otat mut Takaapäin. Pane mua Lujaa!"

Mari Kiviniemi olisi nippanappa muodollisesti pätevä ja arvaan kliinisen teknisesti täydellinen. Ei muuta.

Jutta Urpilainen olisi seksuaalisesti pelkään aika lahna. Vaikka onkin aika pantavan näköinen. Ja suulllisesti aktiivinen joo.. hmmm..

Räsäsestä.. no olkoon.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vaikea valita Jutan ja Marin väliltä, mutta sanotaan nyt Jutta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Just nyt noista ketä vaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ANNI On IHKU!

Onkos tämä aito kuva?
Google-haulla löysin ilmeisten feikkikuvantekijöiden sivulta.
http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskust ... n-345.html

Mutta lähettäjän tekstillä, kuin tuo olisi aito pohjakuva potentiaalisille feikkaajille:
Irtoaako tästä jotain? Kadulla joku niljakas hippi lykkäsi flyerin käteen.

Huomatkaa peikkomainen nassu söpöine nenineen, seksikäs kaareva asento ja töröttävät pystytisut paidan läpi näkyvine nänneineen!

Kuva
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:Just nyt noista ketä vaan.

Onse kaamea kaatomies!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VaS7iJCnYO4[/youtube]
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hmmm... katsoin tätä Annin varmasti aitoa kuvaa, ja tässä näyttääkin, että vaikka nännit näkyy ilmeisesti rintsikoitta paidan läpi, Annilla onkin ns. "ketunnenätisut".

Toisaalta.. taitaa olla ihan sama paita ja housut kuin ylle laittamassani (ylileveässä Kitinään, sori) pyöreätisuisemmassa kuvassa! Voikin olla aito! Samasta sessiosta? Edit: Tai isommassa ei olekaan röyhelöä olkapäissä eikä rannekorua. Näin se silmä pettää tisujen arvioinnissa. Olisivat nakuna.

Kuva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
No kun panettaa/haluttaa !
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aAA38znboPc&feature=related[/youtube]
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru sitten varmaan hoitelisi myös Päivi Räsäsen?

Muuten täytyy myöntää, että minkki-Mari Kiviniemellä on tässä pahennusta herättäneessä Iltalehden kuvassa tosi hyvä peppu ja sääret:

Kuva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gat kirjoitti:Pulkannaru sitten varmaan hoitelisi myös Päivi Räsäsen?

No Perkele. Tässä panetuksessa melkein kenet vaan !!1

Ja pimeässä painaessa voisin sitten samalla ajatella sen tytärtä !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yllättävän provosoiva tosiaan tuo Sinnemäen asento. Vähän vaikee ajatella, mutta kyllä Anni noista silti taitaa kaunein olla. Vähemmän väsähtäneen näköinen kuin Mari, ja Jutta nyt leukoineen painii vähän eri luokassa. Räsäskäkin oli oikeastaan tietyllä tavalla laitettuna ihan tyylikäs ja kaunis, nythän jo kuivahtanut rusina. Mutta aikoinaan.

Jykä ja Paavo(nyt laihduttuaan) saattais hyvällä tuulella mennä molemmat, Stefun näen semmosena perheenisämatskuna, mutten tiedä houkuttaisko enää kun on saatu pikku-bullet uuniin. Salaiset fantasiat rasvaisesta Soinista jätän suosiolla muille.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En kyllä kässää kuka vois painaa Urpilaista. Sehän se vasta hevosleukainen naamanvääntelijä onkin. Ja se sen mukatiedostava perustekohymyilme kolmoisleualla on jotain josta nousee jokainen tuppi pystyyn kropassa paitsi kulli.

Kyllä tosta possesta Anni vie aika helpon voiton, vaikka pääkopan sisällä puhaltaa kettutyttöidealismin tuulet. Kakkoseksi on pakko nostaa Kiviniemi, ja Räsänenkin olisi mennyt 20 vuotta sitten kevyesti urpsun ohi. Valitettavasti ei enää, joten Urpilainen täytyy "nostaa" kolmanneksi. *väristyksiä*
Vastaa Viestiin