Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä?

Joo, suuseksin antaminen kuuluu mielestäni normaaliin seksielämään ja on kivaa.
12
44%
No se ja sama, en nyt hirveästi himoitse suihinottamista, mutta jos toinen tykkää.
6
22%
En tykkää. Tavalla tai toisella ällöä tai epämiellyttävää.
0
Ei ääniä
Painoin, koska Niba-Antero Mertaranta.
9
33%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei kait kyse ollut mistään spit or swallow ongelmasta, vaan siitä, että vaimo ei ota peeenistä suuhun ollenkaan?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Mä en oikein enää edes hiffaa mikä sun ongelma on? Sä oikeasti oot sitä mieltä, että et pääse toteuttamaan seksuaalisuuttasi siinä määrin tyydyttävällä tavalla, että mielessä pyörii jo erot ja pettämiset, koska vaimo ei ota suihin loppuun asti? Nyt äkillisesti kallistun Manalan kantaan. Voidaan maalata rasti seinään.


Siis en tiedä olenko maapallon ainut mies, mutta se ero mikä on panemisessa itse omalla työllä saavutetussa orgasmissa ja avuttomassa odottelussa milloin se saattaisi tulla on ihan järjettömän suuri itsellä. En tiedä selitystä asiaan.

Jos moista kokemusta ei saa kokea edes siedettävän harvoin (tai mikä pahempaa näkyvyys sille, että sitä ikinä enää tapahtuisi puuttuu) niin kyllä siitä syntyy vaikka mitä ajatuksia.

Lisään sen, että pettäminen ei ole tietääkseni käynyt mielessäni. Ja että tässä ei ole pelkästään kyse tästä asiasta josta puhutaan vaan tiettyjen asioitten puute (tämä mukaanlukien) kertoo minusta paljon ihmisestä jonka kanssa pitäisi elämää viettää. Totaalinen arvostuksen puute sanoisin, tämä on vaan yksi niistä sen esiintymismuodoista.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait kyse ollut mistään spit or swallow ongelmasta, vaan siitä, että vaimo ei ota peeenistä suuhun ollenkaan?


Ottaa tietysti, ei kait kellään niin huonosti mene?

Ongelma on siinä, että se kohta mihin puutuin ja mikä sai minut harmistumaan ketjun alkupuolta lukiessa on, että joskus seksi selvästikin joillakin muilla on myös jotakin muuta kuin sitä ainaista yhdyntää lähetyssaarnaaja-asennossa peiton alla pimeässä. Ei sen aina tarvitse niin erikoisuuden tavoittelua olla, mutta että se olisi optio edes joskus.

Että se voi olla muodoltaan myös molemminpuolista oraaliseksiä tai jotakin muuta. Olen puoli elämääni hakenut ihmistä joka ymmärtäisi asian, mutta ei vaan tunnu löytyvän. "Hoidas nyt hommat niin lähden paistamaan pullia".
Came here for school, graduated to the high life
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:.




Mä en oikein pysy kärryillä mikä sun ongelma on. Lahnamaisuus vai suuseksin puute?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Siis nyt sivukaupan jälkeen selvis että kyllä se waimo ottaa jalopeenikseen suuhun, mutta ei vedä loppuun asti.
Voinytvittu :D Lyylin ettei se mene sinne suukkiin olleskaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:waimo ottaa jalopeenikseen suuhun, mutta ei vedä loppuun asti.
.



Aika harvassa nuo pähkinännielijät on mun uralla olleet. Enkä mä kyllä yhtään ihmettele. Jos mälli on yhtä hauska saada hampaista irti kuin häpykarvoista, niin mieluummin sen satsin nakkaa vaikka kukkapurkkiin.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:waimo ottaa jalopeenikseen suuhun, mutta ei vedä loppuun asti.
.



Aika harvassa nuo pähkinännielijät on mun uralla olleet. Enkä mä kyllä yhtään ihmettele. Jos mälli on yhtä hauska saada hampaista irti kuin häpykarvoista, niin mieluummin sen satsin nakkaa vaikka kukkapurkkiin.


Ei kai kukaan ihminen "niin kädetön" kirjaimellisesti ole, että se pitäisi suuhun ottaa. Mutta orgasmi on orgasmi on orgasmi. Ja edes joskus.

Nyt tämä teidän "siivoton, ruikkiva, vääräruokavalioinen mies" kritiikkinne alkaa kuulostaa järkevältä, kun olitte ihan väärässä reiässä. :)

Minulle on matkan varrella sattunut tasan yksi nainen, joka sanoi ettei tee sitä missään muodossa. Ihan kuten aloituksessa. Onneksi hän oli muuten aika lahjakas, vaimoainesta.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Mutta orgasmi on orgasmi on orgasmi. Ja edes joskus.



Siis sä et saa orgasmia vaimosi kanssa kuin itse nylkytämällä. Vaimosi ei siis tee käsitöitä tai ei ratsasta niin että sinä olisit ns. passiivisena laukeamassa?

Jos näin, niin otan osaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Mutta orgasmi on orgasmi on orgasmi. Ja edes joskus.



Siis sä et saa orgasmia vaimosi kanssa kuin itse nylkytämällä. Vaimosi ei siis tee käsitöitä tai ei ratsasta niin että sinä olisit ns. passiivisena laukeamassa?

Jos näin, niin otan osaa.


Harvoin käsitöitä, ratsasta ei juuri ollenkaan ja tietty ketjun aihe (niin kuin minä sen käsitän) tapahtuu aniharvoin. Juuri tämä passiivisuuden puute (tai todellinen harvinaisuus) minua tökkii.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Yhdistävä tekijä pertin kumppaneille ja pertin toistuvasti epätyydyttävälle seksielämälle on pertti. Sitä mä en kerta kaikkiaan tajua, että vakiinnutaan ihmisen kanssa jonka kanssa seksi ei pelaa, ja sitten valitetaan että seksi ei pelaa. Oliko oletus, että lapset ja sormus korjaa tilanteen? Üllatus, ei korjannutkaan!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Yhdistävä tekijä pertin kumppaneille ja pertin toistuvasti epätyydyttävälle seksielämälle on pertti. Sitä mä en kerta kaikkiaan tajua, että vakiinnutaan ihmisen kanssa jonka kanssa seksi ei pelaa, ja sitten valitetaan että seksi ei pelaa. Oliko oletus, että lapset ja sormus korjaa tilanteen? Üllatus, ei korjannutkaan!


Osittain oikein, muu perustelu vaatisi aivan liikaa tekstiä ja tietoa. Tämäkin on jo aiiivan liikaa.

Lisään, että ei ollut olettamus. Olettamus oli, että kun menee naimisiin saa lapsille oman sukunimensä ja kaikki muukin siihen liittyvä on paljon helpompaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:"Hoidas nyt hommat niin lähden paistamaan pullia".

Onko nyt 130% varma että vaimo ei vaan enää tykkää seksistä, vai eikö se vaan ole kivaa enää sinun kanssa.
Arvaisin jälkimmäistä. Pakota se vastaus sieltä, koska puhumattahan tuosta tulee vielä enemmän ongelmia...
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Siis sä et saa orgasmia vaimosi kanssa kuin itse nylkytämällä. Vaimosi ei siis tee käsitöitä tai ei ratsasta niin että sinä olisit ns. passiivisena laukeamassa?


Liekkö tollanen passiivinen laukeaminen edes mahdollista. En ainakaan muista sellaista koskaan tapahtuneen. Varmaan jotain urbaanilegendaa.

Viimeaikoina kylläkin käsityöt ja suuhoidot jääneet melkein kokonaan pois puolin ja toisin, kun sitä munaa pitäis kuulemma saada ihan heti 8)
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumiz kirjoitti:
exPertti kirjoitti:"Hoidas nyt hommat niin lähden paistamaan pullia".

Onko nyt 130% varma että vaimo ei vaan enää tykkää seksistä, vai eikö se vaan ole kivaa enää sinun kanssa.
Arvaisin jälkimmäistä. Pakota se vastaus sieltä, koska puhumattahan tuosta tulee vielä enemmän ongelmia...


Ikä ja käytetty hormonaalinen ehkäisytapa eivät suoranaisesti auta asiaa. Tokkopa stressi ja suhteen arkipäiväistyminenkään. Eiköhän näillä linjoilla mennä. Mutta ei se tarkoita, että minun pitäisi tyytyväinen olla.

Viimeksi kun tarkistin meillä on vaan tämä yksi elämä aikaa olla tyytyväisiä. Ja vaikka jotkut muut uskonnot olisivatkin oikeassa syntyisin takuulla sontakuoriaisena kun olen näin julmasti seksiä puolisoiltani vaatinut. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Niin, josset opettele telepatiaa, niin tuskin tuo solmu tuosta aukee jollei waimo aukaise sitä sanaista arkkuaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti: hormonaalinen ehkäisytapa


Tämän ymmärrän. Mulla oli sama ongelma. Lopetin pillereiden syömisen ja johan alkoi pöksyt kostuun. Kuten täälläkin olen valittanut.

No ymmärrän minä suhteen arkipäiväistymisenkin ja stressinkin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:tässä ei ole pelkästään kyse tästä asiasta josta puhutaan

Mä en ajatellut varsinaisesti osallistua tähän keskusteluun, mutta noin niinku diskurssin kognitiivisen tason nostamiseksi ajattelin postata tähän tän avainlauseen ikään kuin jonkinlaiseksi katalyytiksi aiheen syvemmälle käsittelylle. Jos ei tälläkään aukea, niin miettikääpä vielä toisenkin kerran sitä, että kepupertti kuvailee vaimonsa suhtautumista perttiin näin lievästi:
exPertti kirjoitti:Totaalinen arvostuksen puute
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ olen jo puhunut muutenkin liikaa ja tätä olisi mahdoton avata kertomatta aivan liikaa paljon enemmän.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Siis nyt sivukaupan jälkeen selvis että kyllä se waimo ottaa jalopeenikseen suuhun, mutta ei vedä loppuun asti.
Voinytvittu :D Lyylin ettei se mene sinne suukkiin olleskaan.


:komp:

Sun kannattaa Pertsa katsoa Bridget Jones 2:sta kohtaus, jossa Bridget alkaa thaikkuvankilassa selittää, miksi joutui dumppaan ex-poikaystävänsä :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumiz kirjoitti:Niin, josset opettele telepatiaa, niin tuskin tuo solmu tuosta aukee jollei waimo aukaise sitä sanaista arkkuaan.


Tuota, luuletko että en ole asiaa selvitellyt? Naama norsunvitulla pitänyt mykkäkouluja? Ei, opin jo nuorena olemaan avoin näissä asioissa. Nyt vaan skorasin puolison joka ei osoita vastaavaa kykyä olla avoin ja selvittelevä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
exPertti kirjoitti:"Hoidas nyt hommat niin lähden paistamaan pullia".

Onko nyt 130% varma että vaimo ei vaan enää tykkää seksistä, vai eikö se vaan ole kivaa enää sinun kanssa.
Arvaisin jälkimmäistä. Pakota se vastaus sieltä, koska puhumattahan tuosta tulee vielä enemmän ongelmia...


Ikä ja käytetty hormonaalinen ehkäisytapa eivät suoranaisesti auta asiaa. Tokkopa stressi ja suhteen arkipäiväistyminenkään. Eiköhän näillä linjoilla mennä. Mutta ei se tarkoita, että minun pitäisi tyytyväinen olla.

Viimeksi kun tarkistin meillä on vaan tämä yksi elämä aikaa olla tyytyväisiä. Ja vaikka jotkut muut uskonnot olisivatkin oikeassa syntyisin takuulla sontakuoriaisena kun olen näin julmasti seksiä puolisoiltani vaatinut. :)


Suositan xboxin pelaamista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Niin, josset opettele telepatiaa, niin tuskin tuo solmu tuosta aukee jollei waimo aukaise sitä sanaista arkkuaan.


Tuota, luuletko että en ole asiaa selvitellyt? Naama norsunvitulla pitänyt mykkäkouluja? Ei, opin jo nuorena olemaan avoin näissä asioissa. Nyt vaan skorasin puolison joka ei osoita vastaavaa kykyä olla avoin ja selvittelevä.

Noni, mitäpä tähän sitten enää.
Dave neuvoo mitkä Xbox-pelit ovat hyviä ja kuinka otetaan äijiltä suihin.

edit: ja tietty mitä nappeja kandee vetää kun vitutus kasvaa ikkunasta ulos asti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Totaalinen arvostuksen puute


Mun mielestäni tämän rinnalla se, ottaako jugurtit suuhun vai ei, on aika toisarvoista...
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Totaalinen arvostuksen puute


Mun mielestäni tämän rinnalla se, ottaako jugurtit suuhun vai ei, on aika toisarvoista...

Patsi jos Perden mielessä nämä ovat sama asia.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:
MrM kirjoitti:jos ymmärsin sua oikein, vaan siitä että suuhoito kuuluisi esimerkiksi luonnolliseksi osaksi esileikkejä.

Kyllä se esileikkeihin kuuluu.

No mitä vittua sä mies sitten nillität.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin