Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä?

Joo, suuseksin antaminen kuuluu mielestäni normaaliin seksielämään ja on kivaa.
12
44%
No se ja sama, en nyt hirveästi himoitse suihinottamista, mutta jos toinen tykkää.
6
22%
En tykkää. Tavalla tai toisella ällöä tai epämiellyttävää.
0
Ei ääniä
Painoin, koska Niba-Antero Mertaranta.
9
33%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

En tarkoittanut (eikä kai Pertsakaan) ikääntymistä vaan ikäluokkaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:^,^^ en kai missään kohtaa ole ollut pakottamassa ketään ottamaan koko satseja suuhun? Vaikken poltakaan ja viinakin alkaa olla taaksejäänyttä elämää.
Yleensä jonkinlainen maku irtoaa jo kauan ennen laukeamista. Itsekin lähtisin hakemaan muutosta tilanteeseen ruokavalion muutoksilla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:Ja jos useampi tähän mennessä olisi ollut valmis perustamaan perheen lapsineen kanssani tuntuu oudolta jos he olisivat silti pitäneet minua niin vastenmielisenä tyyppinä etteivät olisi halunneet tehdä hyvää minulle josta tiesivät minun pitävän. Siinä tärkeimmät...
Tällä ei ole oikeastaan mitään tekemistä asian kanssa. Se on vain yksi miinus sun listassa. "Haluanko ottaa siltä suihin" on harvemmin se make or brake kysymys suhteessa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exsu kirjoitti:En tarkoittanut (eikä kai Pertsakaan) ikääntymistä vaan ikäluokkaa.
Aaa, joo, niin että meidän sukupolvi vasta keksi seksin monimuotoisat puolet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Enemmänkin kai sitä, missä hommissa sitä on mukavuusalueellaan. Jos on vahva mielikuva siitä, mitä "normaalit" ihmiset tekevät tai eivät tee, niin joillekin sitä vastaan toimiminen voi tuntua ahdistavalta. On seksuaalivähemmistöjäkin ollut aina, mutta niihin suhtautuminen (oma ja muiden) on vaihdellut eri aikakausina, ja vaihtelee edelleen osittain myös eri ikäluokkien välillä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Toi ny on ihan pöljää rinnastaa suuseksiä johonkin seksuaalisten vähemmistöjen hyväksyttävyyteen, kun kyse on kuitenkin 1970-luvulla syntyneistä ihmisistä. Mä edelleen sanon ettei iällä/syntymäajalla ole mitään tekemistä asian kanssa missään suhteessa. Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Me voidaan olla tästä eri mieltä. Yksilötasolla voi olla poikkeuksia molempiin suuntiin.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti: Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
:kele:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
MrM kirjoitti: Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
:kele:
Syy ja seuraus. Mutta kuka on isä?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

MrM kirjoitti:Toi ny on ihan pöljää rinnastaa suuseksiä johonkin seksuaalisten vähemmistöjen hyväksyttävyyteen, kun kyse on kuitenkin 1970-luvulla syntyneistä ihmisistä. Mä edelleen sanon ettei iällä/syntymäajalla ole mitään tekemistä asian kanssa missään suhteessa. Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
Minusta irstailija on turhan negatiivinen ilmaisu, jostain Berlusconista sellaista voi käyttää, mutta mitä pahaa siinä on, että nainenkin voi olla innostunut seksistä, estottomasti ja monipuolisesti.

En tuohon ikäpolvi juttuun usko lainakaan. Tällä alueella parhaan asenteen omaavista tuntemistani naisista toinen oli 23v ja toinen 40v kaksosten äiti, molemmat bi-tyttöjä.
Viimeksi muokannut BrianW, 17.12.2012 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

MrM kirjoitti:Estottomimmat mun tuntemani irstailijat ovat tällä hetkellä nelikymppisiä äitejä.
Sekoitat nyt kaksi eri asiaa. Sen miten ovat elämäänsä yleensä eläneet ja sen mitä esim. pitkän parisuhteen jälkeen tapahtuu. Hiljaisinkin harmaavarpunen voi turhaantua seksuaalisesti niin pahasti pitkässä hedelmättömässä suhteessa, että sen jälkeen pari vuotta hoonataan joka reikää vaikka siihen asti olisi seksi ollut kondomin kanssa lähetyssaarnaaja peiton alla pimeässä ja vain lauantaina illalla.

Olen minäkin joskus "eronneisiin ja karanneisiin" törmännyt.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

par-sky kirjoitti:Yleensä jonkinlainen maku irtoaa jo kauan ennen laukeamista. Itsekin lähtisin hakemaan muutosta tilanteeseen ruokavalion muutoksilla.
Mihin tilanteeseen, kenen tilanteeseen? :)

Tämä alkaa olla kitinäkeskustelun helmeilevää huippua. Esität teorian sivu pari takaperin ja nyt käsittääkseni käsittelet sitä jo faktana joka pitää muuttaa johonkin suuntaan. Korjaa jos olen väärässä reiässä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Yleensä jonkinlainen maku irtoaa jo kauan ennen laukeamista. Itsekin lähtisin hakemaan muutosta tilanteeseen ruokavalion muutoksilla.
Mihin tilanteeseen, kenen tilanteeseen? :)

Tämä alkaa olla kitinäkeskustelun helmeilevää huippua. Esität teorian sivu pari takaperin ja nyt käsittääkseni käsittelet sitä jo faktana joka pitää muuttaa johonkin suuntaan. Korjaa jos olen väärässä reiässä.
Pertti, et voi voittaa :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Voisi olla hyvä molemmille, että saisi sen ratkaistua, vaikka se ei bj-halukkuutta lisäisikään. Mä luulen, että Pertinkin olisi helpompi sietää tuo tilanne, jos olisi joku konkreettinen selitys sille, että miksi näin.
Tunnen itseni sen verran hyvin, että selitys voisi auttaa mutta vain hieman. Todennäköisempää on, että haaveilen (ja ehkä lopulta toteutankin) lopulta seksuaalisuuttani jossakin muualla jos se ei tässä kuviossa onnistu. Rehellisesti sanoen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Voisi olla hyvä molemmille, että saisi sen ratkaistua, vaikka se ei bj-halukkuutta lisäisikään. Mä luulen, että Pertinkin olisi helpompi sietää tuo tilanne, jos olisi joku konkreettinen selitys sille, että miksi näin.
Tunnen itseni sen verran hyvin, että selitys voisi auttaa mutta vain hieman. Todennäköisempää on, että haaveilen (ja ehkä lopulta toteutankin) lopulta seksuaalisuuttani jossakin muualla jos se ei tässä kuviossa onnistu. Rehellisesti sanoen.
Tarkoitatko, että aiot siis toteuttaa seksualisuuttasi jossain muualla kuin vaimosi kanssa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tarkoitatko, että aiot siis toteuttaa seksualisuuttasi jossain muualla kuin vaimosi kanssa?

Runkkaaminen kasituben tahdissa on hyvin tavallista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Onko teillä Pertti joku muukin asia huonosti kuin munanimentä, vai onko se tosiaan noin keskeinen asia suhteessa?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kottarainen kirjoitti:Onko teillä Pertti joku muukin asia huonosti kuin munanimentä, vai onko se tosiaan noin keskeinen asia suhteessa?
Se ei ole keskeinen asia suhteessa, mutta sen puuttuminen on. Mutta useinhan koetut puutteet suhteessa heijastelevat yleistä suhteen tilaakin jonkin verran.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Täällä taitaa olla melkeen kaikki pienten lasten vanhemmat jonkinlaisessa kriisissä suhteineen. Vai meneekö jollain muka hyvin, häh? :twisted:
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Tarkoitatko, että aiot siis toteuttaa seksualisuuttasi jossain muualla kuin vaimosi kanssa?
Olen kuitenkin sen verran kunnollinen mies (ja kuten mainitsin minulla on näitä haluja olla valehtelematta ihmisille), että jos tuohon ajauduttaisiin niin ensin kai pitäisi jotakin lappuja kirjoitella. Ajattelin tätä itseni tuntemuksen näkökulmasta, että tiedän minulla olevan pitkä pinna jos seksuaalisuuteni toteuttaminen ajautuu kriisiin muttei loputon.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

No lienee tossa sitten tosiaan aika paljon muutakin. Ei kai kukaan perheellinen ainakaan ota avioeroa siksi että seksuaaliset mieltymykset eivät kohtaa 130%.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tarkoitatko, että aiot siis toteuttaa seksualisuuttasi jossain muualla kuin vaimosi kanssa?
Olen kuitenkin sen verran kunnollinen mies (ja kuten mainitsin minulla on näitä haluja olla valehtelematta ihmisille), että jos tuohon ajauduttaisiin niin ensin kai pitäisi jotakin lappuja kirjoitella. Ajattelin tätä itseni tuntemuksen näkökulmasta, että tiedän minulla olevan pitkä pinna jos seksuaalisuuteni toteuttaminen ajautuu kriisiin muttei loputon.
Ymmärrän tämän niin, että pelkäät eron olevan tulossa. Mutta tosiaankin, et nyt varmaankaan sen takia ole eroamassa, että vaimo ei ota munaa suuhun?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Harva kai niin tekisi. En ole eroamassa enkä odota sitä.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärrän tämän niin, että pelkäät eron olevan tulossa. Mutta tosiaankin, et nyt varmaankaan sen takia ole eroamassa, että vaimo ei ota munaa suuhun?
Eron syy oli selvittämättömät erimielisyydet.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Re: Nainen, tykkäätkö antaa suuseksiä miehelle?

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti:Täällä taitaa olla melkeen kaikki pienten lasten vanhemmat jonkinlaisessa kriisissä suhteineen. Vai meneekö jollain muka hyvin, häh? :twisted:
Eiköhän sivustahuutaja vedä pisteet kotiin.
Vastaa Viestiin