Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Huora Harakka kirjoitti:...kuinka nopeasti mies oppii löytämään oikeat korut kun niistä kerran tai kahdesti vinkkaa. Ja se tyytyväisyyden määrä, minkä kiitokset miehessä herättää...
Olen aika varma, että en missään tapauksessa haluaisi kuvaillun kaltaista miestä :shock:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti: Mä ostan koruni itse ja haluan asian jatkuvankin niin. EN usko, että kukaan osaisi ostaa sellaisia koruja, joista pidän.
Mä en taas ole ostanut itse varmaan yhtään korua, tai jos oon niin enintään jotain rihkama-asustekoruja. Onneksi on korumaut täsmännyt ja lahjaksi on tullut sellaisia joista pidän, niin perheeltä kuin puolisoltakin. Ehkä mä oon vaan helppo.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Enkä mä todellakaan haluaisi mitään satunnaispanoa kotiini säätämään teknisten härveleiden kanssa, mutta sen viikonloppuloman voisin ihan hyvin kelpuuttaa.
Niin, en harrasta satunnaispanoja tai satunnaispanona olemista, joten siksi ehkä näemme asian hieman eri tavalla. ;)
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Manaaja kirjoitti:Tyhmiä miehiä (ja naisia) on helpompi vaan panna.
Kaikissa suhteissa ei välttämättä tarvita kaikkia avuja.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 20.01.2011 0:51

Viesti Kirjoittaja Varis »

Miksi pitää oikein alleviivata ettei ymmärrä naisista mitään? Miten pihi sitä oikein saa olla, että ei osta naiselleen edes toisinaan jotain mikä häntä ilahduttaa? Monet naiset tykkäävät koruista, ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En ole viitsinyt ostella hoidoille mitään arvokkaampaa (korut/lomat/kunnolliset ravintolaillalliset jne). Pari juomaa ja taksi on saanut riittää. Pidemmät vakisuhteet onkin sitten eri juttu, tosin niissäkään en ole koruja ostellut. Ehkäpä sitten on korujen oston vuoro kun se 'oikea' osuu kohdalle - ei voi tietää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Turhamaista toki! Mutta et uskokaan, kuinka nopeasti mies oppii löytämään oikeat korut kun niistä kerran tai kahdesti vinkkaa. Ja se tyytyväisyyden määrä, minkä kiitokset miehessä herättää... Siitä määrästä hyötyy molemmat. ;)
Öh. Oon vähän masan kanssa samalla linjoilla, että eikö se mies voisi suoraan ojentaa satalappusen ja sinä kiitellä kumarrellen polvillasi moloa poskeen samalla ottaen kuin ammatti-geisha ikään, niin säästyisi noilta ylimääräisiltä kiemuroilta?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Ehkä manala ostaa naiselleen juustoa lidlistä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti:
exsu kirjoitti:Enkä mä todellakaan haluaisi mitään satunnaispanoa kotiini säätämään teknisten härveleiden kanssa, mutta sen viikonloppuloman voisin ihan hyvin kelpuuttaa.
Niin, en harrasta satunnaispanoja tai satunnaispanona olemista, joten siksi ehkä näemme asian hieman eri tavalla. ;)
Ehkä niin. Mä kyllä väittäisin, että sinä olet meistä se jolla on viimeeksi ollut joku irtosuhde. ;)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Varis kirjoitti:Miksi pitää oikein alleviivata ettei ymmärrä naisista mitään? Miten pihi sitä oikein saa olla, että ei osta naiselleen edes toisinaan jotain mikä häntä ilahduttaa? Monet naiset tykkäävät koruista, ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.
Oletkos sä pillua tavoitteleva kundi vai turhamainen nainen?
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Boner kirjoitti:Eiks se ukko pääsisi helpommalla antamalla vaan käteistä?

Eiku, öh, joo.

:vihelt:
Pelkään verottajaa!

Tosissaan, onko tämä lahjojen antaminen / saaminen näin outo ajatus monenkin mielestä? Erikoista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En muista ostaneeni tässä mielessä yhtään mitään yhdellekkään naiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Ehkä niin. Mä kyllä väittäisin, että sinä olet meistä se jolla on viimeeksi ollut joku irtosuhde. ;)
Varmasti totta, mutta siitä ei sentään tarvinnut maksaa kuin taksimatkan verran.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Huora Harakka kirjoitti: Tosissaan, onko tämä lahjojen antaminen / saaminen näin outo ajatus monenkin mielestä? Erikoista.
Mun mielestä on erikoista, että ottaa vastaan lahjoja kertomasi kaltaisessa suhteessa. Erikoista noin ylipäänsä ryhtyä moiseen suhteeseen mutta kukin tavallaan toki.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Tosissaan, onko tämä lahjojen antaminen / saaminen näin outo ajatus monenkin mielestä? Erikoista.
Silloin kun se tulee hyvin pitkälti maksuna lyhyestä yhdessävietetystä ajasta ja niihin sisältyvistä yhdynnöistä niin kyllä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

En mä tietenkään ole lahjojen antamista tai saamista vastaan noin yleensä mutta lyhytaikaisessa, ei julkisuutta kestävässä suhteessa se on kyllä vähän erikoista.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Viikonloppureissut menee monella harjakaisella firman piikkiin, enkä puhunut korujenkaan olevan mitään ökyhintaisia. Isoista lahjoista ei siis kyse, mutta varmaankin riittävän isoista ja tämä tutun antama nikki oikeutettu!
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mä olen ollut aika tarkka siitä keneltä lahjan hyväksyn. Pitää itse voida nähdä suhteella tulevaisuutta, muuten tulee sellainen olo että on jotain velkaa.

Joku lahja joskus voi olla kiva ele, mutta jatkuva kliseisten lahjojen (kuten nyt vaikka korujen tai suklaan) laahaaminen muistuttaa liikaa joko lahjomista tai elämää Ankkalinnassa. Kukkia osaan kyllä arvostaa jostain syystä. Ne joudun kuitenkin yleensä ostamaan itse itselleni, mutta sama se kun rahat on yhteiset. Saa ainakin mitä haluaa.

Hehee, tuleepa mieleen nyt meidän orkideat. Mies osti kerran pari lahjaksi mulle ja ne nyt sattui olemaan sellaisia etten tykkää niistä isommin. No, nyt en pääse eroon niistä kun mies ei anna heittää niitä pois vaan hoitaa niitä kräkejä rakkaudella. Eikä ne perkeleet vaan kuki, vaan vievät törröttävine rankoineen kaiken tilan meidän keittiön pöydältä. Yritän taas tänäkin vuonna tappaa ne viemällä ne ulos heti kun vaan saan luvan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kottarainen kirjoitti:Mä olen ollut aika tarkka siitä keneltä lahjan hyväksyn. Pitää itse voida nähdä suhteella tulevaisuutta, muuten tulee sellainen olo että on jotain velkaa.
Annat vaan vastalahjan tuplana, niin on taas mitä odottaa !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Tuskin olen ikinä kieltäytynyt lahjasta. Eikö se ole jotenkin loukkaavaakin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
:D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Tuskin olen ikinä kieltäytynyt lahjasta. Eikö se ole jotenkin loukkaavaakin?
Riippunee siitä liittyykö lahjan antamiseen jonkinlaisia sanattomia tai yleisesti ymmärrettävissäolevia premissejä?
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Huora Harakka kirjoitti:Tuskin olen ikinä kieltäytynyt lahjasta. Eikö se ole jotenkin loukkaavaakin?
Sä oot kyllä joku trolli. Mut jatka vaan, oot ihan kivaa vaihtelua tänne.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Kottarainen kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Tuskin olen ikinä kieltäytynyt lahjasta. Eikö se ole jotenkin loukkaavaakin?
Sä oot kyllä joku trolli. Mut jatka vaan, oot ihan kivaa vaihtelua tänne.
Olin tosissani. :)

Vähän trollaan kuitenkin nyt, kai ne pakit otti vähän itsetunnon päälle tähän morkkisten jatkoksi. Ymmärrän kyllä sanomanne ihan ok.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä ollaan taas niin vitun tuomitsevia. Muistaakseni joululahjakeskusteluissa käytiin vähän samaa vääntöä, että voiko lahja olla ihan vaan lahja ilman mitään vastaodotuksia. Minun mielestäni voi, joten en näe tässäKÄÄN tapauksessa mitään ongelmaa. Ilmeisesti ne, jotka lahjoja antaessaan odottaa jotain vastineeksi, näkevät ongelman tässäKIN.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin