Nowan eroketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemikselle kysymys, johon toki saa olla vastaamatta, mutta oletteko te eronneet lapsesi äidin kanssa? Jotenkin olen rivien välistä tällaista vibaa poiminut..
Prepare for the worstest.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Väliaikanen kiukku tai viha kyllä usein auttaa lopullisessa eroon pääsyssä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Riemikselle kysymys, johon toki saa olla vastaamatta, mutta oletteko te eronneet lapsesi äidin kanssa? Jotenkin olen rivien välistä tällaista vibaa poiminut..
Ei ole ollut sellaisia suunnitelmia, ainakaan vakavasti otettavia. Erinäisistä asioista johtuen nyt on jopa mukavan rauhallista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Manaaja kirjoitti:Olen itsepäinen besserwisser, joka kuvittelee olevansa kaikessa aivan saatanan hyvä, ja valitettavasti usein vielä onkin. Jos täytät tiskikoneeni, täytät sen kumminkin väärin. (Tämä tosin johtuu siitä, että tiskikoneeni on oikeasti halpa paska, eikä pese kamalan hyvin ilman perusteellista esipesua ja astioiden fiksua asettelua.)

Kaipaan elämääni suuria tunteita ja draamaa. En osaa elää seesteistä ja tasapaksua arkea, vaikka sellaisesta unelmoinkin. Haluan silloin tällöin narsistisesti mittauttaa arvoni toisen silmissä jollain kierolla kysymyksenasettelulla tai toiveella. Jos et läpäise, tuomitsen sinut tunnevammaiseksi.

Mielenkiintoni herää nopeasti ja intohimoisesti, ja saattaa sammua aivan yhtä äkillisesti. Saattaa kestää 6 sekuntia, että olenkin aivan tautisen kiinnostunut esimerkiksi aivojen toimintaperiaatteesta ja imuroin itseeni tietoa aihepiiristä seuraavat 48 tuntia vailla unta. Tänä aikana reagoin joko huonosti tai erittäin huonosti ulkopuolisiin ärsykkeisiin. Jos sanot minulle jotain, se menee toisesta korvasta ulos samoin tein. Edes seksillä houkuttelu ei tilanteessa yleensä toimi.

Olen raivostuttava perfektionisti. Suoritan asiat yleensä pieteetillä, joka voi vaikuttaa muista turhamaisuudelta. Koska vaadin itseltäni jotakuinkin liikoja suorittaakseni edes yksinkertaisia asioita, monet tuntevat seurassani metodinsa ja olonsa riittämättömiksi jopa tavallisten arkirutiinien suhteen.

Olen ylianalyyttinen. En yleensä saa juuri mitään suoritettua, sillä jään pohtimaan liiaksi erilaisia ratkaisuja, ja etenkin sitä millaisia erilaisia seuraamuksia erilaisilla toimintamalleilla on ihmisiin ja heidän ajatuksiin sekä tunnetiloihin. Tästä syntyy ylianalyysin myötä yliempatiakuormitus, joka voi laukaista venttiileitä irti päästä.

Osaan vaatia kamalan huonosti ja pitää kiinni omista eduistani. Jos joku haluaa jotain mikä vie minulta jotain pois, alistun siihen helposti, sillä minussa on jokin ohjelmointivirhe sen suhteen etten koe tarvitsevani mitään mistä jollekin toiselle on muka automaattisesti mielestäni suurempaa iloa. Niinkuin vaikka omakotitalosta. Kun sitten vihdoin tajuan että olisinkin tarvinnut kovasti sitä asiaa itse, vittuunnun melkoisesti, mutta pidän sen sisälläni.

Olen taipuvainen pessimistisyyteen ja dystymiaan. Yhdistettynä hedonistisuuteeni sillä voi olla pahoja seurauksia. Niin ja lisäksi tunnen yleensä olevani tavalla tai toisella melkoisen riittämätön, eikä kyse ole niinkään huonosta itsetunnosta vaan siitä perfektionismista. Paitsi penikseni suhteen olen kyllä päätynyt siihen tulokseen että se on riittävän paksu. Paitsi voisi se kai vielä vähän paksumpikin olla. Niin ja pitempi tietty.

Muuten oon ihan kiva. En hakkaa ihan hirveästi ja petänkin vain joka toinen viikko. Koska olen lihava, olen myös tosi lämmin peiton alla.
Kiitos tästä informaatiosta 8)

Äkkiseltään tutkittuna et nyt niin pahalta minusta vaikuta, mutta on tuossa muutama tulkinnanvarainen juttu, jonka mahdottomuus riippuu siitä kuinka äärimmäisyyksiin menet.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Nääh, sen verran olen kuitenkin alan asiantuntija ettei tää nyt mikään shokkivaihe enää ole.
Koska tarkalleen sait ko viestin? Siitähän on jo joitain päiviä aikaa, kun tuolla shrinkissä kirjoitit, että olisi kirjoitettavaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kottarainen kirjoitti:Väliaikanen kiukku tai viha kyllä usein auttaa lopullisessa eroon pääsyssä.
No, se tulee jos on tullakseen. Ei mulla oo kyllä mitään sellasia fiiliksiä kuin lapsen isästä erotessa, että miten se sika kehtas tehdä mulle näin. Ja toisaalta, tähän ketjuun päätyy vaan tietty osa suhteemme kiemuroista. Mikäli olisin eronut viidettä vuotta kestäneestä auvoisasta ja "helposta" suhteesta tuolla tapaa, olisi kriisi varmasti paljon suurempi.
Prepare for the worstest.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Nowa: Enmä sun tilannetta niin hyvin tunne, mutta mielessä oli enemmän hyvän ystävän tuore ero tuossa viha-kommentissa. Se ei millään tahdo uskoa että suhde on loppu ja sitä kyllä jonkin lajin vihaisuus ainakin auttaisi että pääsisi henkisesti eroon. Itseä auttoi myös aikanaan. Meni ohi sitten kun ei enää ollut "tarpeen". Ei tunteitaan tietenkään voi mihinkään pakottaa, en sitä meinannut, mutta totesin vain, että erotessa usein esiintyvällä vihallakin on tarkoituksensa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Nääh, sen verran olen kuitenkin alan asiantuntija ettei tää nyt mikään shokkivaihe enää ole.
Koska tarkalleen sait ko viestin? Siitähän on jo joitain päiviä aikaa, kun tuolla shrinkissä kirjoitit, että olisi kirjoitettavaa.
Ei oo se, se liitty lapsen ja isänsä suhteeseen. Tämä kosahti maanantai-iltana kello 17. Katson olevani aika tukevasti jo reaktiovaiheessa ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jo toinen päivä peräkkäin, ettei paskaoloja ole tullut. Katotaan nyt, varmaan niitä vielä jossain vaiheessa tulee, mut silti olennaisesti parempaa kohti ilmeisesti rintamasuunta on. Sietää ollakin :) Kevätaurinko ei varmaan haittaa yhtään.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

*hali*

Mäkin olen ollut jotenkin yllättävän välinpitämätön, vaikka luulin jo hetken että tää on lööv of my life.

Musta on tullut vanha ja kyyninen. Ajattelen naisia kiikkustuolikeskustelukumppaneina enkä narsistisen seksuaalisen omistussuhteen kohteina. :shock:
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Manaaja kirjoitti:Musta on tullut vanha ja kyyninen. Ajattelen naisia kiikkustuolikeskustelukumppaneina enkä narsistisen seksuaalisen omistussuhteen kohteina. :shock:
Nii-i ja siitä seuraa se, että sä et enää halua niitä. Kun lakkasin käyttämästä miehiä objekteina ja tutustuin heihin ihmisinä, totesin, että naiset ovat mielestäni fiksumpaa jutusteluseuraa. Tai ainakin mulla on enemmän naisten kanssa yhteistä (toimittajan huomautus: vain henkisesti/biologisesti, ei seksuaalisesti). :lol:

Mutta mitä mä tiedän, tälläinen kohta menopaussissa kärvistelevä erakkotäti, jonka suhde seksuaalisuuteen on aina ollut perverssi ja parisuhteellisuuteen vieläkin kieroutuneempi.
Ei, juu, vaarinhousut!
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

^Joo. Ei naisten kanssa viitti jutella, jos pillu ei kiinnosta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oh no, Nowa :boohoo:

En osaa sanoa mitään. Paitsi että todella kypsää ilmoittaa erosta tekstarilla. Ihme pelkuri.

Hali <3
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:^Joo. Ei naisten kanssa viitti jutella, jos pillu ei kiinnosta.
Teillä on sitten kotona aika hiljaista vissiin niin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RahkaPussukka kirjoitti:suhde seksuaalisuuteen on aina ollut perverssi
Kerro lisää? :pliis:
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:^Joo. Ei naisten kanssa viitti jutella, jos pillu ei kiinnosta.
Teillä on sitten kotona aika hiljaista vissiin niin.
Daah!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joko sillä on uusi könsikäs? Meinaan vaan, kun ei valita mistään, eikä kukaan heruta. Nowaaah, mitä kuuuluuuuu?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joko sillä on uusi könsikäs? Meinaan vaan, kun ei valita mistään, eikä kukaan heruta. Nowaaah, mitä kuuuluuuuu?
Kts. lomamatkaretostelu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Reissuun lähdetään vasta huomenna. En mie nyt mittään revanssikönsikästä ala hankkimaan. Onni löytyy eläen, ei kitinöiden :] Pössis on ollut tähän asiaan liittyen enimmäkseen mainio. Luin Jukka-Pekka Palviaisen "Harkinta-aika". Aivan loistava, parasta eroterapiaa ;) Vastenmielisistä koulujutuistakin selvisin ihan kunnialla, mikä on tilanteen huomioiden aika hyvin :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juippi tarjoutui hakemaan luotani yhden taulun josta haluan eroon, kieltäydyin kuitenkin kunniasta. Tuskin sillä oli sen kummempaa ajatusta taustalla, varmaan lähinnä syyllisyys..Eikun hetkinen. Ei, syyllisyys ei tainnutkaan kuulua sen tunnevalikoimaan. Beats me..

Vähän puntaroittaa se, onko paras tapa erota niin ettei todellakaan näe enää "koskaan", vai puida joitain asioita kasvokkain sitten kun aika tuntuu sille oikealta. Tuohon ei liene yhtä oikeaa vastausta. Sinänsä outoa, että todellakin voi vaan poistaa ihmisen elämästään, lopullisesti niin halutessaan. Ex-aviomiestä kun oli puolipakko kuitenkin nähdä viikottain lapsen takia, niin siitä ei tullut koskaan ongelmaa, näkemisestä tai sen välttelemisestä siis. No joo, lukujen pariin nyt.

Reissussa muksujensa kanssa lastenaltaassa patsastelevat ruskeat ja lihaksikkaat britti/irkkumiehet eivät olleet yhtään pahasta ;) Hmm..
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saakeli, pakko vielä tunnustaa että laitoin just ihan viatonta viestiä eräälle itseäni "jonkin verran" nuoremmalle mieshenkilölle, johon mun siis tietenkään ei pitäis sotkeentua millään tapaa, mutta minkäs teet. Oon niin keski-ikäinen klisee, että ostaisin punaisen avoauton jos mulla ois ajokortti.

Raportoin toki jatkosta, katotaan nyt onnistuuko tapaaminen ens viikolla vai meneekö pidemmälle. Ei kyllä haittaa vaikka venyiskin :) Ja tavallaan toivon, että se jantteri ois varattu, ettei tulis kiusausta mihinkään...piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura on niin just sitä mitä mä tarvin, ei haittaa vaiks ois gay tai varattu kunhan kertois hyviä juttuja ja sais mut nauramaan :h:

Oon kauhee, mut ens viikolla taas vanhempi ja lähempänä kuolemaa kuin tänään!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti: lastenaltaassa patsastelevat ruskeat ja lihaksikkaat britti/irkkumiehet
Daah, eiks noi ole ~aina kalpeita tai possunpunaisia?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Höh, joo ymmärrän pointtinne mutta ei, en ole väärässä :)

Kiinnititte kuitenkin huomionne epäolennaiseen. Teidän ois pitäny sanoa että voi ei kauuuuheeta etkaisänyttolleen ja kuinkanuoriseon ja älänytvieläyhtäänmitään. Onneksi sentään oma järjen ääneni heräsi tuossa yön aikana(nukuin ilman ei-toivottuja unia, vaihteeksi).
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Teidän ois pitäny sanoa että voi ei kauuuuheeta etkaisänyttolleen ja kuinkanuoriseon ja älänytvieläyhtäänmitään.
Ei se järvi soutamalla kulu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ei järvi juu, mutta sydän. Jotenkin tuntuu, että vaikka se fyysinen match löytyis noin paljon nuoremmasta, henkinen ei kuitenkaan, ainakaan pidemmällä tähtäimellä. Ehkä mun pitäiskin hankkia positiivisia fyysisiä kokemuksia miehistä, joiden ikä alkaa kolmosella :)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin