Nowan eroketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:Eiköhän pojat sovinnolla sovita, että minä käyn lohduttamassa Nowaa silleen psykofyysisesti ja syvältä? En muistaakseni ole aiemmin vongannutkaan.


Sä täsmäät juu aika hyvin tohon "nuori, piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura"-kategorisointiin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eiköhän pojat sovinnolla sovita, että minä käyn lohduttamassa Nowaa silleen psykofyysisesti ja syvältä? En muistaakseni ole aiemmin vongannutkaan.


Sä täsmäät juu aika hyvin tohon "nuori, piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura"-kategorisointiin.

:? Mihin olen laittanut Bullworkerini ja Powertwisterini?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:
elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eiköhän pojat sovinnolla sovita, että minä käyn lohduttamassa Nowaa silleen psykofyysisesti ja syvältä? En muistaakseni ole aiemmin vongannutkaan.


Sä täsmäät juu aika hyvin tohon "nuori, piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura"-kategorisointiin.

:? Mihin olen laittanut Bullworkerini ja Powertwisterini?


1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti:1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!


Jos nowa puhuisi Miesseurasta niin sekään ei täsmäisi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

elco kirjoitti:
Dave kirjoitti:1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!


Jos nowa puhuisi Miesseurasta niin sekään ei täsmäisi.


Gatin vonkailut lienevät kait vain hänen legendaarista huumorintajuaan mutta viitaten tuohon toisaalla mainittuun tarpeeseen vaimostaniin täytyy kyllä Gatilta kysyä, että mitä sinulla/sinussa on mielestäsi tarjota, jonka ajattelet mahdollisesti kiinnostavan sinulle kelpaavaa vaimoa?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

nowaysis kirjoitti:No ei järvi juu, mutta sydän. Jotenkin tuntuu, että vaikka se fyysinen match löytyis noin paljon nuoremmasta, henkinen ei kuitenkaan, ainakaan pidemmällä tähtäimellä. Ehkä mun pitäiskin hankkia positiivisia fyysisiä kokemuksia miehistä, joiden ikä alkaa kolmosella :)


Onnistuneesti olet ohittanut ikävän tapahtuman kun ajatukset ovat jo suunnattu tulevaisuuteen vaikka vain huumorimielessä.

Aikoinaan kun olin samantapaisessa tilanteessa niin ajattelin, että maailmani loppuu tähän eikä tulevaisuudella ole mitään tarjota. Surin tosi pitkään ja muistelin vain menneitä, ihan turhaan. Maailmasta löytyi ja löytyy vielä oikein mukavia ihmisiä ja huonot ajat näyttivät ketkä ovat todellisia ystäviä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
elco kirjoitti:
Dave kirjoitti:1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!


Jos nowa puhuisi Miesseurasta niin sekään ei täsmäisi.


Gatin vonkailut lienevät kait vain hänen legendaarista huumorintajuaan mutta viitaten tuohon toisaalla mainittuun tarpeeseen vaimostaniin täytyy kyllä Gatilta kysyä, että mitä sinulla/sinussa on mielestäsi tarjota, jonka ajattelet mahdollisesti kiinnostavan sinulle kelpaavaa vaimoa?

Se olisi henkilökohtainen tai siis kahdenvälinen asia, joka on ihan eri maailmasta kuin sinä tai koko Kitinä.

Mutta nyt hiljaa. Tämä on Nowan ketju, eikä joka helvetin ketjua pidä kääntää minuun ja pikku puutteisiini.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koskas Nowa tuut metsätyöleirille ?!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aika moni varttunut ukkomies eksynyt ketjuun. Voisi joku olla nowan isäkin ikänsä puolesta. Kuinka tulehtunut yhteiskuntamme onkaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^Kateus yllätti?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jaahas, ei ollut sitten tässäkään ketjussa käsitelty asia sitä mitä sen luulin olevan. Olo alkaa olla kuin Liisalla Ihmemaassa. En jaksa edes kirjoittaa. Mutta ei, emme ole nähneet emmekä ole näkemässä. Silti muutama ikävä asia selvisi parempaan päin. Kai.

Metsätyöleirille sitten kun lumet sulaa ja annepalla on kesäloma, luulen että tarvin ainakin yhden dippainskan työpariksi ;)
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Jaahas, ei ollut sitten tässäkään ketjussa käsitelty asia sitä mitä sen luulin olevan. Olo alkaa olla kuin Liisalla Ihmemaassa. En jaksa edes kirjoittaa. Mutta ei, emme ole nähneet emmekä ole näkemässä. Silti muutama ikävä asia selvisi parempaan päin. Kai.

Metsätyöleirille sitten kun lumet sulaa ja annepalla on kesäloma, luulen että tarvin ainakin yhden dippainskan työpariksi ;)


Ei kannata loukkaantua siitä, että kitinä(kes)kustelut pakostakin elävät omaa elämäänsä. Niitä ei voi omistaa.

Jos katsot "omaa" ketjuani http://kitina.net/viewtopic.php?t=6293

niin kyllähän sielläkin tuli monenlaista. Mutta tiesin jo ketjua aloittaessani. Mutta silti oli mielestäni ihan mukava keskustelu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos haluaa vikistä omista asioistaan, se kannattaa tehdä blogissa. Kitinä on kommuuni, jossa jokaisen asiat kuuluvat jokaiselle ja jokaisen asioihin voi sisällyttää omia asioitaan. Terapiaa kaikille, ei siitä voi pahastua.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä! Siis toki noin niinku vertauskuvallisesti. Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Pölijät,

Oletko joku watun pillillä piimää juova oululainen?
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toisinaan kun sille päälle satun.
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Toisinaan kun sille päälle satun.


Haluaisitko soittaa säkkipilliä?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä! Siis toki noin niinku vertauskuvallisesti. Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)


Housuissas on pölijä!

Velvollisuutesi Sossupoken Jumalaa kohtaan on referoida uudet juonen käänteet!
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä!


En oo koskaan nähnyt, mutta varmasti ihan jeesch!

Ps. foto olis kiva yllätys!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä!

Mä en kehu. Uskon että se on jo rupsahtanuvalahtanu ku ei oo näkyny kuvallisia todisteita vuosiin.

Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)

Älä ny. Se on vaan vähän väärinymmärretty taiteilijasielu! Kuitenskin aikas ihana aamulla siinä tuhistessa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En oo lukenut kaikkea, mutta kait otsikon vois vaihtaa Nowan deittiketjuksi?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)

Älä ny. Se on vaan vähän väärinymmärretty taiteilijasielu! Kuitenskin aikas ihana aamulla siinä tuhistessa.


Ja kun se nyt vaan on niin komeekin. Ja se ihana hymy!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos minä tulisin nyt kolme viikkoa kylpemättä olleena Nowan suihkuun? Nowa saisi saippuoida minut, esinahan altakin. Ja maistaa tuliko puhdasta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eiköhän tämä ketju sitten ollut tässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

No ei tietenkään..
Eikö muka kaikkien alojen mestari haluakaan enää päästä aukomaan päätään?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin