Idols 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varmaankin levytyksen takia kaikki pakotettu vetämään tuollaista uskomattoman tylsää nyyhkyvonkumista. Josko ensikerralla olisi meininkiä mukana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

En katso idolsia, mutta iltalehden etusivulla oli uutinen "Vilikasperia syrjittiin." Kävi ei ihan lyhyen hetken aika hitaalla, kun mietin, mikä vittu on villikasperi.

Ei nimi miestä pahenna, mutta hei haloo jätkät!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Nimi sopi täydellisesti henkilöön. Mutta hemmetin hieno oli ääni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Äijä on ihan Martti Saarinen.

Kuva
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Martti on ollut mun ykkössuosikki, mut nyt kun vihdoin katsoin pojat boksilta, oli todella positiivisesti yllättynyt Jususta ja mahtavasta biisivalinnasta. Panisin!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stina Girs on ollut mun ennakkosuosikki, mutta miks hitossa sen nyt piti mennä tonne lavalle kiemurtelemaan napapaidassa? Olis vaan laulanut hyvin.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Stina Girs on ollut mun ennakkosuosikki, mutta miks hitossa sen nyt piti mennä tonne lavalle kiemurtelemaan napapaidassa? Olis vaan laulanut hyvin.


Ja miten se veti niin karaokesti.

Kaikesta huolimatta tänään Hennariikka ja Fatima veti hyvin, ja se Lotta nyt hymyllään selviää jatkoon koska vaan.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Idolsin stylisti ei kyllä oo nyt ihan onnistunut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Kaikesta huolimatta tänään Hennariikka ja Fatima veti hyvin, ja se Lotta nyt hymyllään selviää jatkoon koska vaan.

Mä en oikeen syttynyt Hennariikkaan. Kivastihan se veti, mutta pitkätukan sanoin; meillä on jo yksi Laura Närhi.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pakarisen biisi oli...ööööh...jotain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Bluntly kirjoitti:Pakarisen biisi oli...ööööh...jotain.


Joo. Kuka helvetti nyt kehtaa esittää biisin jossa sanotaan että miehet on mukana synnytyksessä? Tää on jo pahempaa kuin Anssi Kelan elämänmakuiset laulut roskapussin viemisestä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hah. Kyllä me miehen kanssa hiukan hymistiin sille Pakaran biisille, sehän oli aika hassu ja noh osittain aika osuva.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

No voi juma. Eihän se Annan veto mikään hirveen onnistunut ollut, mutta silti tuo Lotta oli edelleen tuosta porukasta ainut joka ei osaa laulaa. Huomasin kyllä vasta eilen, että sehän on ihan nätti, silläkö jatkoon sitten porskuttanut. Tai no, tuo tippunut Anna oli kyl vielä nätimpi.

Ei sikäli, kyllä tuossa Ameriikan Idolissakin oli aivan käsittämättömiä valintoja edellisissä jaksoissa.
Pröötprööt
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sain vihdoin katsomon toimimaan ja katoin ton poikien semifinaalin. Toi Pilikasperin vinkuminen oli kyllä korviariipivää.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

pierupylly kirjoitti:No voi juma. Eihän se Annan veto mikään hirveen onnistunut ollut, mutta silti tuo Lotta oli edelleen tuosta porukasta ainut joka ei osaa laulaa.

:shock: No ei se Lotta mikään täydellinen laulaja ole, mutta ei se sentään repinyt korvakalvoja irti kuten tuo Annan jollotus. Pirun nätti eukko se on, ja sitä nätimpi mitä vähemmän avaa suutaan.

Edit: Ja toi Stinakin veti mun mielestä huonommin kuin Lotta. Jotenkin älyttömän alavireisesti mun korvaan, enkä tajua miksei kukaan tuomareista sanonut siitä mitään. Hennariikka ja Fatima veti tällä kertaa parhaiten, mutta jostain syystä se ei tunnu olevan kovin paljon sanottu. Viime kerralla tyttöjen taso oli jotenkin paljon korkeammalla.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

^ kyllä se Lotan vire oli minusta kaikista pahiten hakusessa. Annalla oli minusta hyvä ääni, vaikkei teknisesti laulanta aina vakuuttanut. Lotalla taas ei ole ääntä eikä taitoa.
Pröötprööt
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Sain katsottua ensimmäistä kertaa aikoihin tätä jutskaa ja kai ihan periaatteesta jo pitää kannattaa Hennariikkaa (vaikken enää katsoisikaan viikkoihin).
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

pierupylly kirjoitti:^ kyllä se Lotan vire oli minusta kaikista pahiten hakusessa. Annalla oli minusta hyvä ääni, vaikkei teknisesti laulanta aina vakuuttanut. Lotalla taas ei ole ääntä eikä taitoa.

Mun mielestä taas Lotalla on äänessä tietynlaista Anastaciamaista potkua ja sävyä olematta kuitenkaan mikään kopioääni. Ääntä siis mun mielestä on, tekniikka vaan kaipais hiomista. Varsinkin vibrato, jota yrittäessä tyttö kuulostaa joka kerta väkinäiseltä ja nuotin viereen ampuvalta.

Hennariikalla taas on uskomattoman hieno kyky laulaa todella vaivattoman ja luonnollisen kuuloisesti vibratossa myös vaikeita ja hiljaisia vokaaleja.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oli pakko vaihtaa kanavaa Ilpon kohdalla, oli jotenkin niin kammottavaa. Mutta ei ilmeisesti äänestäjien mielestä sitten.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kundeista diggaan Alista ja Martista, tässä järjestyksessä. Olis kiva saada joku Oikeasti Miehekäs ääni menestymään kerrankin noiden kaikennäköisten anttipölytuiskujen sijaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Martti :h:

Harmi silti että Jusu putos.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stina tais olla tänään päivän paras. Ali oli jotenkin tolla biisivalinnalla ihan pettymys, eikä Marttikaan vetäny ihan puhtailla papereilla läpi.

Hennariikka on silti paras vaikka se ois ihan hiljaa. <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stina oli kevyesti paras. Kuuleekohan noi tuomarit ton shown jotenkin eri tavalla kuin tv:n katsoja, sillä mun mielestä siellä oli pari niin epäpuhdasta suoritusta, etten vaan mitenkään ymmärtänyt tuomareiden suitsutuksia.

Ja miks h*lvetissä Nina Herala on jatkuvasti ne kammottavat kässänmaikkarillit päässä?!
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Kuuleekohan noi tuomarit ton shown jotenkin eri tavalla kuin tv:n katsoja, sillä mun mielestä siellä oli pari niin epäpuhdasta suoritusta, etten vaan mitenkään ymmärtänyt tuomareiden suitsutuksia.

Eiköhän kyse ole vaan tuottajien painostuksesta. Ku se Ilpo myis pikkutytöille niin gauheen hyvin ja Lotta kans. Studiossa sitte vähän hierotaan sitä laulua kohdilleen koneiden kanssa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Jep jep.

Karaoke 2011.

Kyllä käy sääliksi tuomareita, kun eivät saa sanoa mitä oikeasti ekana tulee mieleen.

Ei näin huonolla materiaalilla voi vetää mitään hirveän kiinnostavaa showta läpi.
Vastaa Viestiin