Idols 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Dave

Idols 2011

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ei mulla muuta.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Vankka ja vakaa mielipide :D

Se eilinen punatukkainen tyttö oli ihku :h:
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

En kattonu, mutta antakaa joku kiintopiste, niin alan flamettaa!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

AngryBird kirjoitti:Se eilinen punatukkainen tyttö oli ihku :h:


Martta?

Tulin juuri kanavalle, kun hän veti Paramorea ja oma suosikkini oli selvä.

Pitääkin katsoa mikä lintu/kala on kyseessä.
Came here for school, graduated to the high life
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »



Katson sitä juuri jonkun toisen sivun kautta. Awwwww.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mimmissä on kieltämättä jotain samaa kuin Hayley Williamsissa :D
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

AngryBird kirjoitti:Mimmissä on kieltämättä jotain samaa kuin Hayley Williamsissa :D


Ononononon. Vaikea olla pitämättä laulajasta, joka uskaltaa vetää pelkän kitaran kanssa isojakin hittejä.
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Minäs vuonna se Koivunen lauloi, silloin katoin ehkä 5 vetoa yhteensä muutamasta jaksosta. Kertokaa jos on joku on yhtä kiinnostava, ei kandee tähän ketjuun laittaa, tuskin enää avaan.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Suvinen kirjoitti:Saattaisi jopa olla, että katsojapalautteesta on opittu jotain. Nähtiin jopa useampi lauluesitys, aika vähän toistoa eikä juuri ollenkaan itsensä nolaamisia. Jatkaisivatpa samaan malliin!


Meinaatko että formaatti on muuttunut vai että osallistujat ovat ottaneet onkeensa?

Luin jostain että formaattia olisi muokattu kiltimmäksi.

Meinaan kyllä itse katsoa Idolsia jos lapsi sallii.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tykkäsin tuosta nolaamattomasta versiosta, voisin jopa katsoa useammin. Jos jaksan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:Mimmissä on kieltämättä jotain samaa kuin Hayley Williamsissa :D


Mutta naamasta tulee mieleen Henna Kalinainen. Punanen tukka vaan tilalle.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exsu kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mimmissä on kieltämättä jotain samaa kuin Hayley Williamsissa :D


Mutta naamasta tulee mieleen Henna Kalinainen. Punanen tukka vaan tilalle.


Mä silleen enempi kuuntelin ja vilkaisin ulkomuotoa vain ihan äkkiä :D
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Se oli kyllä paras se joka lauloi En minä en minä en tätä halua. Eli eipä tullut katsottua. Jos nolaamisetkin on nollissa, niin mitä katsottavaa tuossa on? Tyyppien laulaminen?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Evvk
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oikeen lämpee tosta Martasta. Tekee asenteella ja panostaa, mutta äänessä ei ole minkäänlaista syvyyttä tai ulottuvuutta. En pysty kuuntelemaan kovin mielelläni noin ohutta tulkintaa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Mulla ei ole digiboksia, joten en ole katsonut Idolsia. Mutta tuosta linkistä päätellen laulu nimenomaan on tosi ohutta. Hentoinenkin ääni on kaunis, jos syvyyttä löytyy.

Itsehän toki osaan kaikkein parhaiten!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 21:08

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Rovaniemen koelauluissa oli kyllä aika suttuisia sutturoita. Olipa siellä yksi tyylikäs metroseksuaalikin "räppäämässä", tosin anti olla: ei ollut pojasta laulajaksi.

Tuosta Martasta, seuraavassa linkissä hän raiskaa Leonard Cohenin legendaarista biisiä Hallelujah :cry:

Minusta Herala on Idolsissa ihan nainen paikallaan ja Paasonenkin on kasvanut mieheksi: kaveriahan kuuntelee ja katselee ihan mielellään. Jonella oli kivikautiset, oli kaveri aika pahalla päällä ja päästeli pahempaa läppää kuin Simon Cowell.

Vertailun vuoksi katselin tällä viikolla myös American Idolia ja siellä oli meno ilman Simonia aivan erilaista. Steven Tyler on kyllä karismaattinen kaveri: osaa evätä ilman nöyryyttämistä ja kertoi aina jotakin positiivista kauheimmallekin karjujalle. Olen aina ihmetellyt, että miksi ne naiset juoksee Stevenkin perässä. Enää en ihmettele, jäbä osaa hurmata :h:
Ei, juu, vaarinhousut!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:^ Mulla ei ole digiboksia, joten en ole katsonut Idolsia. Mutta tuosta linkistä päätellen laulu nimenomaan on tosi ohutta. Hentoinenkin ääni on kaunis, jos syvyyttä löytyy.

En mäkään lähetystä katsonut vaan jouduin arvostelemaan ihan ton täällä henganneen ja hehkutetun matskun perusteella.

Tiedä sitten, ehkä toi on profiililtaan just sellanen mitä tuottajat ja levy-yhtiöt hakee tohon ohjelmaan, ja tuomarit sitten lähtee sen perusteella puffaamaan tota ihan kympillä. Mutta ihan suoraan sanottuna eihän tosta tytöstä nyt ihan oikeaksi kunnon laulajaksi ole.

Mieluummin karismaattinen ja ulottuva ääni mutta surkea tekniikka, sillä sellaisesta voi harjoituksella kuitenkin leipoa vaikka mitä. Tosta taas tulee fiilis että työt on jo tehty tekniikan parissa ja tässä on se paras lopputulos mihin kyetään: teknisesti tarkkaan laulantaan, josta puuttuu ulottuvuutta, sielua ja palleja.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

En mä mitään merkittävää teknistä osaamista kyllä noista pätkistä tunnistanut... Mutta nuori tyttö ja kuitenkin ihan ok laulaja ikäisekseen, joten mahdollisuudet on monet ja vielä edessä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:En mä mitään merkittävää teknistä osaamista kyllä noista pätkistä tunnistanut...

Nojoo, mutta pysyi se sentään nuotissa paremmin kuin monet noista alussa jatkoon pääsevistä.

Katoin ton ekan jakson katsomosta, ja oli siellä ainakin yksi selvästi parempi laulaja, Emma.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotenkin pikkupäässäni olen kuvitellut, että näissä karsinnoissa ei etsitäkkään täydellisiä laulajia vaan raakileita joissa on potenttiaalia opettajian johdolla saada jotain aikaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Jotenkin pikkupäässäni olen kuvitellut, että näissä karsinnoissa ei etsitäkkään täydellisiä laulajia vaan raakileita joissa on potenttiaalia opettajian johdolla saada jotain aikaan.

Siitähän tässä just oli kyse, daah.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:Mutta ihan suoraan sanottuna eihän tosta tytöstä nyt ihan oikeaksi kunnon laulajaksi ole.


Haesta sinä ukko pitkä paska. :)
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin