Kävisitkö huorissa jos siihen olisi "hyvä sauma"?

Yleinen lätinä jä kitinä

Kävisitkö huorissa jos se olisi edullista ja siihen olisi hyvänoloinen tilaisuus?

Olen nainen, been there, done that. Would do again.
0
Ei ääniä
Olen nainen, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
4
12%
Olen nainen, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
11
32%
Olen mies, been there, done that. Would do again.
9
26%
Olen mies, ihan mielelläni kokeilisin tätä maksullista optiota tavallisen rinnalle.
5
15%
Olen mies, ajatus seksistä maksamisesta em. tilanteessa lähinnä kuvottaa.
5
15%
Ihan sama, antakee nyt edes maksusta jos ette säälistä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 34

Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

küllküll kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Eihän se nyt jumalauta muutenkaan mene niin että tuomitsee kaiken mitä ei itse ole valmis tekemään?
No niin se nyt vaan jumalauta tuntuu tässä maailmassa menevän. Abortin vastustajat, katolinen kirkko ehkäisykysymyksissä... jatkanko? Ihmisen perusominaisuudesta taitaa olla kyse.
Vaan on se vähän sitäkin, että tarpeeksi vahvat, perustellut ja eriävät mielipiteet otetaan liiankin helposti henkilökohtaisena tuomitsemisena ja loukkaamisena, ellei itse muista kirjata joka toiseen lauseeseen että "en kuitenkaan vastusta jos joku muu kokee tarvetta/tuntee asian omakseen".

Viestintä internetissä onnistuu tutkitusti noin 8% todennäköisyydellä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Boner kirjoitti:VAROITUS!

Älkää erehtykö avaamaan saman saitin kuvalinkejä. Niistä tulee sokeaksi! ARGH! Kuvissa siis on sotanorsu alasti ja moskova levällään.
Kuvissa on siis tavallinen suomalainen prostituoitu.



Mielenkiintoista keskustelu käytte, itse en viitsi lähteä mukaan vääntämään. Minä olen ns. prostituution kannalla, enkä myöskään näe Willisian Thaimaan ostoksessa mitään vikaa. Sen sijaan Elina Tiilikan kirja Punainen mekko oli mielestäni todella ahdistava.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Boner kirjoitti:Palstan neljästätoista äänestäneestä miehestä 10 näyttää vihreätä valoa maksullisten käytölle.

En tiennytkään että tällä palstalla on noin monta onnettoman scoretustaidon omaavaa luuseria epätoivoa ja negatiivisia seksikokemuksia unohtamatta.

Sääliksi käy.


Noh, huorathan yleensä ovat paremman näköisiä kuin suurin osa baarien taviksista. Heidän työkuvaansa kuuluu näyttää hyvältä, joten siitä he pitävät huolen. He nussivat myös todennäköisesti paremmin, ja ovat sitomisleikeissä luotettavampia - baaristahan mukaan saattaa sattua joku hullu tai varas. Huora on siis mukavampi, parempi ja luotettavampi vaihtoehto.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Edelleenkin vapaamielisin ja monimuotoisin seksi sekä seksuaalisuus toteutetaan tutun ja luotettavan kumppanin kanssa.
Olen täydellisen erimieltä tästä.
Manaaja kirjoitti: Vai - ihan mietona esimerkkinä - antaisitko huoran sitoa itsesi sänkyyn kiinni?
Tota, tarvitko sinä tosiaan kolmen vuoden suhteen toteuttaaksesi ym. jutun?

Mutta vastataan: Helposti, kunhan vain palveluun kuuluisi jotain muutakin. Esim. perseraiskaus strapilla voisi olla vaikka bonus.

Summa summarun. Mielummin minä kuvittelisin ostavani pervopervoja palveluita huoralta kuin toteutavani niitä kumppanin kanssa. Se kumppani kuitenkin sitoisi mut sänkyyn kiinni, joisi mun viinat ja lähtis baariin. Horatsu sentään heittäs mut jossain välissä ulos ja ottas uuden pokan sisään.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Summa summarun. Mielummin minä kuvittelisin ostavani pervopervoja palveluita huoralta kuin toteutavani niitä kumppanin kanssa. Se kumppani kuitenkin sitoisi mut sänkyyn kiinni, joisi mun viinat ja lähtis baariin. Horatsu sentään heittäs mut jossain välissä ulos ja ottas uuden pokan sisään.
Joo-o. Mä voin jotenkin kuvitella miten se Hotel Management saapuu huutojen jälkeen paikalle löytämään alastoman Masan sängystä selällään sidottuna. British Airwaysin silmälaput silmillä, lompakko, kamera ja passi pöllittynä. Not happy endinggg!

Mun mielestä on kyllä jotenkin tosi surullista, jos vapaamielisintä ja avointa seksiä ei kuvitella kokevan oman kumppaninsa kanssa.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Mun mielestä on kyllä jotenkin tosi surullista, jos vapaamielisintä ja avointa seksiä ei kuvitella kokevan oman kumppaninsa kanssa.

Ei läheskään niin surullista kuin se, että kuvittelee omasta makuuhuoneestaan löytävänsä kaikki maailman parhaat elämykset HD:nä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Ilman sarvia ja hampaita, kuulostaa että sinulla on aika huono flaksi käynyt sitten tuossa asiassa. Eipä sillä etteikö parisuhteessa olisi muita tärkeitä tai jopa tärkeämpiä asioita.

En osaa oikein samaistua tuohon koska en enää ikinä alkaisi vakavaan suhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa seksi ei ole juurikin sitä mitä seksiltä haluan, ja jonka kanssa voin kokeilla kaikki ne erikoisemmatkin jutut mitä mieleen juolahtaa. (No, en kyllä juuri nyt kun tuo lapsi nukkuu samassa huoneessa, mutta sitten myöhemmin taas.) Helppo sanoa tämä nyt kun asiat ovat niin kuin ovat. Taidan olla aika onnekas.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti:^Ilman sarvia ja hampaita, kuulostaa että sinulla on aika huono flaksi käynyt sitten tuossa asiassa. .
Miksi ihmeessä sinä kuvittelet että puhun itsestäni?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Minustakin on outoa ajatella ettei parisuhteessa voisi. On sitä itsekin tullut ruoskaa heiluteltua, munia murskattua yhden illan suhteissa mutta väitän että jos oikein olisin avannut sanaisen perversioarkkuni niin suurin osa, ellei jopa kaikki, olisi juosseet karkuun savuvana perässään.

Suhteessa taas, no ei tuo järkyty mistään. Vaikka mitä päästän ilmoille niin hyvä jos ilme värähtää. Ei sen välttämättä tarvi samaa mieltä olla, mutta voipi päästellä aivopierunsa ilmoille.

Vakikumppanissa on myös se hyvä puoli että jos sanoo kovaa niin tietää mitä se meinaa. Ei tapahdu haavereita :D
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Minustakin on outoa ajatella ettei parisuhteessa voisi.
Enhän minä missään sellaista ole väittänyt. Miten vitun torvia te oikein olette kun tuollaisia johtopäätöksiä jatkuvasti vetelette? Tai no, zeb, näyttää keskustelevan vain itsensä kanssa ja muokkaavansa muiden sanomat omiaan miellyttäviksi, sillä hänhän ei edes jaksa tarkistaa mitä kommentoi, mutta sinun suustasi olen todella yllättynyt kuulessani tuollaisen päätelmän.
Kottarainen kirjoitti:(No, en kyllä juuri nyt kun tuo lapsi nukkuu samassa huoneessa, mutta sitten myöhemmin taas.) .
Ihan tiedoksesi. Meillä naidaan ja leikitään siinä yhdessä ja ainoassa makuuhuoneessa, jossa nukkuu kaksi lasta ja me. Ei meitä kumpaakaan häiritse tai estä se millään lailla. Heti kun tää rääpäle nukahtaa mun syliini, menen kysymyään että saisinko lipaista saunapuhdasta. Alkoi näet panettamaan sun pihtaamises.
Viimeksi muokannut Boner, 29.01.2011 0:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No kun mä kuvittelen että saan omassa makuuhuoneessa ne parhaat HD kokemukset, musta on outoa etteikö joku näin kuvittelisi.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:No kun mä kuvittelen että saan omassa makuuhuoneessa ne parhaat HD kokemukset, musta on outoa etteikö joku näin kuvittelisi.
Okei. Montako kimppaa muuten olet vetänyt omassa makuuhuoneessas? Siis jos ne on sun mielestä HD-kokemuksia?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti:No kun mä kuvittelen että saan omassa makuuhuoneessa ne parhaat HD kokemukset, musta on outoa etteikö joku näin kuvittelisi.
Okei. Montako kimppaa muuten olet vetänyt omassa makuuhuoneessas? Siis jos ne on sun mielestä HD-kokemuksia?
No ei ne mulle ole HD-kokemuksia vaan aika tylsää peruskauraa, mutta on ne koettu omassa makuhuoneessa.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Boner kirjoitti:Ihan tiedoksesi. Meillä naidaan ja leikitään siinä yhdessä ja ainoassa makuuhuoneessa, jossa nukkuu kaksi lasta ja me. Ei meitä kumpaakaan häiritse tai estä se millään lailla.
Joo, mekin käytetään kyllä makuuhuonetta tuohon tarkoitukseen. Mutta puhuinkin niistä erikoisemmista jutuista, joten luetaan sitä tekstiä.

Pihtaamisesta ei liene kyse jos ei lapsen vieressä ole halukas mitään kovin ekstriimiä esitystä järjestämään. Siis ilmeisesti jotain sellaista mitä sinusta voi saada vain parisuhteen ulkopuolella. Kumpikaan ei ole halukas noita lapsen vieressä harrastelemaan eikä minusta kukaan tervepäinen ole.

Luenpa muuten vielä uudelleen nuo aiemmat kommenttisi jospa saisin selkoa mitä oikein tarkoitit. En ollut ilmeisesti ainoa joka ymmärsi väärin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Edelleenkin vapaamielisin ja monimuotoisin seksi sekä seksuaalisuus toteutetaan tutun ja luotettavan kumppanin kanssa.
Olen täydellisen erimieltä tästä.
No mitä ihmettä tämä sitten tarkoitti?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Emmä. Ei ajatus nyt kuvota mutta on hyvin vaikea ajatella, että voisin maksamalla saada sen tunteen jonka seksistä saan rakastamani partnerin kanssa. Kun ei se idea ole vain painella mun nappuloita. Ehkä jos olisi joku toteutukseltaan tarkka fetissi, esim. sitomisen kuvittelisin olevan tällainen, silloin kai pääpaino olisi juuri siinä tekniikassa ja ostoajatus periaatteessa mahdollinen. Ehkä friends with benefits olisi enemmän mun juttu kuitenkin kuin ventovieras.

Vammaisille kannatan mahdollisuutta ostaa seksiä lähinnä oman ammatin vuoksi, ei todellakaan kuulu ainakaan hoitajan tehtäviin avustaa näissä asioissa. Tosin en ole työskennellyt vammaispuolella, voi olla että alalle päätyy niin vahvan ammatillisen identiteetin omaavia henkilöitä että lisäpalvelut luonnistuvat osana hoitoa. Missä muuten ovat vammaisille suunnatut seksinmyynti-ilmoitukset (en nyt viitsi töistä googlata)? Markkinoita voisi kuvitella löytyvän helposti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Dave kirjoitti:Oikaisen mahdollisen väärinkäsityksen: seksipalveluiden osto on Suomessa laillista. Kiellettyä on seksipalveluiden ostaminen alle 18-vuotiaalta tai parituksen/ihmiskaupan uhrilta.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612

7 §
Muu häiriötä aiheuttava toiminta
Seksuaalipalvelujen ostaminen ja maksullinen tarjoaminen yleisellä paikalla on kielletty. Seksuaalipalvelulla tarkoitetaan tässä laissa rikoslain (39/1889) 20 luvun 10 §:n 1 momentissa määriteltyä sukupuoliyhteyttä sekä siihen rinnastettavaa seksuaalista tekoa. Rangaistus seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäytöstä ja seksuaalipalvelujen ostamisesta nuorelta säädetään rikoslain 20 luvun 8 ja 8 a §:ssä. (25.8.2006/744)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Dave kirjoitti:Mutta toimeentulotuen tasoon on määritetty välttämättömät perustarpeet. Esim. sanomalehden tilaus. Jos katsottaisiin, että seksin saaminen kerran kuussa kuuluu välttämättömäksi perustarpeeksi, niin se johtaisi toimeentulotuen tason nostoon.
Käsittääkseni homma ei mene ihan suoraan noin. Noita tiettyjä menoja käytetään määrittämään perusosan taso, mutta tuohon koriin ei pääse ihan tuosta vaan. Lisäksi nuo perusosan menot edustavat kuvitteellista arkkityyppiä ja perusosaa ei viilata kaikenmaailman erikoisuuksien mukaan.

Perusosan ajatus on erittäin fiksu: määritetään suunnilleen raha, jolla ihmisen pitää kyetä hankkimaan tietty hyödykekori ja jätetään sitten yksilön päätettäväksi mitä todella hankitaan. Kenenkään ei siis ole pakko tilata sanomalehteä tai käydä huorissa, mutta molempia voi tehdä perusosan sallimissa rajoissa.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

mustaenkeli kirjoitti:Seksuaalipalvelujen ostaminen ja maksullinen tarjoaminen yleisellä paikalla on kielletty
Oisko tuo se juju.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Melnais kirjoitti:Vammaisille kannatan mahdollisuutta ostaa seksiä lähinnä oman ammatin vuoksi, ei todellakaan kuulu ainakaan hoitajan tehtäviin avustaa näissä asioissa.
On olemassa aika paljonkin näitä vammais-ryhmään kuuluvia henkilöitä, jotka syystä tai toisesta vammautuneita ja saattavat silti elää parisuhteessa ja harrastaa seksiä/toteuttaa seksuaalisuuttaan ilman, että sitä tarvitsee lähteä mistään ostamaan...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kottarainen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Seksuaalipalvelujen ostaminen ja maksullinen tarjoaminen yleisellä paikalla on kielletty
Oisko tuo se juju.
Joo, se on se juju. Että saahan sitä toki muualtakin kuin aikoinaan Mikadosta... mutta kyllähän sitä tarjontaa silti Suomessa on yhä yleisilläkin paikoilla.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

mustaenkeli kirjoitti: On olemassa aika paljonkin näitä vammais-ryhmään kuuluvia henkilöitä, jotka syystä tai toisesta vammautuneita ja saattavat silti elää parisuhteessa ja harrastaa seksiä/toteuttaa seksuaalisuuttaan ilman, että sitä tarvitsee lähteä mistään ostamaan...
Juu, sitten meneekin homma hienoksi kun aletaan vielä lääkäriltä pyytämään SEX1-lausuntoa vammaisseksiä varten. Onneksi ne pyytää sitä sentään Davelta eikä multa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mustaenkeli kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Vammaisille kannatan mahdollisuutta ostaa seksiä lähinnä oman ammatin vuoksi, ei todellakaan kuulu ainakaan hoitajan tehtäviin avustaa näissä asioissa.
On olemassa aika paljonkin näitä vammais-ryhmään kuuluvia henkilöitä, jotka syystä tai toisesta vammautuneita ja saattavat silti elää parisuhteessa ja harrastaa seksiä/toteuttaa seksuaalisuuttaan ilman, että sitä tarvitsee lähteä mistään ostamaan...
Juu näin on, huomasin kyllä että olit tämän jo aiemminkin sanonut. Vammaisuutta on varsin montaa lajia, ei toimi yleisnimikkeenä mutta oman rajallisen tietämykseni vuoksi en pysty nimikoimaan tarkemmin.

Ajattelin lähinnä henkilöitä joilla on hankalia virheasentoja, pakkoliikkeitä, käytössä välttämättömiä laitteita tai vaikeita liikerajoituksia. Toki näillä henkilöillä voi varsin olla puoliso jonka kanssa homma sujuu enkä tietysti heitä lähde holhoamaan ulkoistamalla seksiä ostopalveluksi. Muistan jostain ammattiläpyskästä lukeneeni miten hoitaja voi joutua asettelemaan pariskunnan yhdyntään tai auttamaan masturbaatiolaitteet paikoilleen. En pystyisi tuohonkaan, mun käsitys hoitotyöstä ei ole aivan niin kokonaisvaltainen. Mutta hienoa jos joku vaivaantumatta pystyy.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Melnais kirjoitti: Ajattelin lähinnä henkilöitä joilla on hankalia virheasentoja, pakkoliikkeitä, käytössä välttämättömiä laitteita tai vaikeita liikerajoituksia. Toki näillä henkilöillä voi varsin olla puoliso jonka kanssa homma sujuu enkä tietysti heitä lähde holhoamaan ulkoistamalla seksiä ostopalveluksi. Muistan jostain ammattiläpyskästä lukeneeni miten hoitaja voi joutua asettelemaan pariskunnan yhdyntään tai auttamaan masturbaatiolaitteet paikoilleen.
Aivan! Totta... ja tähän ihan oikeasti voi joissain tilanteissa terveydenhuollon ammattilainen työssään joutua.
Näitä tuli opiskeltuakin joskus...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Melnais kirjoitti:Muistan jostain ammattiläpyskästä lukeneeni miten hoitaja voi joutua asettelemaan pariskunnan yhdyntään tai auttamaan masturbaatiolaitteet paikoilleen. En pystyisi tuohonkaan, mun käsitys hoitotyöstä ei ole aivan niin kokonaisvaltainen. Mutta hienoa jos joku vaivaantumatta pystyy.
Joo, tuntuuhan tuo aika erikoiselta, mutta en tiedä eroaako sitten loppujen lopuksi niin paljoa vaikka jostain gynekologisesta tutkimuksesta. Siinä en tosin tiedä kenenkään saaneen mitään kicksejä tai kerjänneen lisää. Tuseerausta jatkuvasti vonganneesta potilaasta olen kyllä kuullut.

Kunhan ei tarttisi jäädä itse hinkkaamaan siihen niin voisin kyllä varmaan asettaa vehkeet paikoilleen. Mulla on muuten vaan kynnys tuohon vaikeasti vammaisten kanssa työskentelyyn iso, minua jostain syystä ahdisti aika paljon lyhytkin käynti tällaisessa laitoksessa opiskeluaikana. En ikinä hankkiutuisi sen tyyppiseen työhön eikä siinä olisi seksissä avustaminen isoin ongelma. Uskoisin, että sellaisella alalla työskentelevät ihmiset ovat muutenkin nähneet kaiken aiheeseen liittyvän eikä värkkien paikalleen asettelu välttämättä isosti eroa muusta rutiinityöstä, mutta en tosiaan tiedä aiheesta paljoa minäkään.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Vastaa Viestiin