Saatko helposti vai et?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Elätkö puutteessa?

Kyllä
14
34%
En
27
66%
 
Ääniä yhteensä: 41

Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:Saan jos haluan. En paljoa halua.


Eli todennäköisesti kumppanisi on se puutteellinen osapuoli? Jos saa kysyä niin miksi et halua? Ja voisko sun nainen tehdä jotain sen eteen että haluaisit?


Mä luulen, että me ollaan molemmat ihan OK tämän kanssa. Kait. Jos se haluaa, niin voi halutessaan tehdä aloitteen. Ei ole tehnyt.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Riemumieli kirjoitti:Ihme runkkareita, jos pitää vetää tumppuun, vaikka olisi liukasta lihaa tarjolla.


No jos kumppani on kylmä lahna, suikkareita ei tipu ja seksiakti on kuin rullalle käärittyä lattiamattoa naisi, ei kai se ole ihmekään jos käteenveto houkuttaa enemmän?


********

Vastauksena kysymykseen. Jos poika ja tyttö nukkuu, ja äiti on nukkunut edellisenä yönä enemmän kuin 3 tuntia, saan.
Viimeksi muokannut Boner, 24.01.2011 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

CeDell Davis kirjoitti:Olen alkanut olemaan tyytyväinen seksielämääni ilman suikkareita.


:shock:

En pystyis ikinä. Katoaa mielenkiinto kumppania kohtaan het, jos ei huulihölkkää ole tarjolla. Se on niinkun must have.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Pihtaus on sinänsä väärä sana; jos ei haluta niin ei haluta.


Paskat. Pihtaamista se on. Aina voi antaa käsihoidon tai huulihölkän. Ei sillä ole halujen kanssa mitään tekemistä. Se on mielihyvän tuottamista toiselle.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Yhteistä kahdenkeskistä aikaa on niin vähän ettei silloin ehdi panemaan :oops:

Priorisointikysymys.


Niin, mutta enkö ihan selvästi sanonut, ettei seksi ole tärkeimpänä listalla? Vastoin yleistä harhaluuloa se ei ole parasta mitä ihminen voi tehdä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Vastoin yleistä harhaluuloa se ei ole parasta mitä ihminen voi tehdä.

Näin. Jos arvotetaan asioita niiden pitempiaikaisella vaikutuksella omaan oloon, on seksi kaukana kärjestä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta se ei ole mikään ongelma, koska maailmassa on erittäin monia mielenkiintoisia asioita.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ihan hetkellisestikin. Kyllä mä olen elämäni parhaat kicksit saanut muualla kuin sängyssä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Dave kirjoitti:Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta se ei ole mikään ongelma, koska maailmassa on erittäin monia mielenkiintoisia asioita.

Seksi muuttuu vuosien varrella. Ei se mullakaan ole enää pissaelinten himokasta hinkkaamista vaan enemmän hellyyttä ja fyysistä läheisyyttä. Mikään harrastus tai muu mukava puuhastelu ei tuota samanlaista nautintoa.
Toistaiseksi mä kuulun siihen ihmisryhmään, joka väittää, että seksi paranee iän myötä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta...

...sama ei päde tumputtamiseen?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Cavallo kirjoitti:Toistaiseksi mä kuulun siihen ihmisryhmään, joka väittää, että seksi paranee iän myötä.

Tämä on sellainen lausuma, jonka jokainen wanhempi ihminen allekirjoittaa. Olisihan se wanhana kamalaa todeta, että seksi on nykyisellään laimeaa ja laimenee edelleen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Seksihän on aika tylsää hommaa. Ainakin jos sitä tekee 20 vuotta saman ihmisen kanssa. Mutta...

...sama ei päde tumputtamiseen?


On sekin aika tylsää, IMHO. Harrastan nykyään harvoin.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä on sellainen lausuma, jonka jokainen wanhempi ihminen allekirjoittaa. Olisihan se wanhana kamalaa todeta, että seksi on nykyisellään laimeaa ja laimenee edelleen.


Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti: Pihtaus on sinänsä väärä sana; jos ei haluta niin ei haluta.


Paskat. Pihtaamista se on. Aina voi antaa käsihoidon tai huulihölkän. Ei sillä ole halujen kanssa mitään tekemistä. Se on mielihyvän tuottamista toiselle.


Hmm, eli jos sun lapset on olleet vaikka molemmat itkuisia sen 12h, eikä vaimosi ole saanut nukuttua vaikkapa vuorokauteen ja tästä syystä sitä ei haluta niin se on siis pihtaaja. Kaikkea tässä oppii kun vanhaksi elää.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Hmm, eli jos sun lapset on olleet vaikka molemmat itkuisia sen 12h, eikä vaimosi ole saanut nukuttua vaikkapa vuorokauteen ja tästä syystä sitä ei haluta niin se on siis pihtaaja. Kaikkea tässä oppii kun vanhaksi elää.


No ei tietenkään päde. Mutta jos em asiat ovat reilassa on pihtari. Siis jos itseä ei haluta ja kieltää kumppaniltaan käsikaasuavun.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Boner kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä on sellainen lausuma, jonka jokainen wanhempi ihminen allekirjoittaa. Olisihan se wanhana kamalaa todeta, että seksi on nykyisellään laimeaa ja laimenee edelleen.


Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Cavallo kirjoitti:
Boner kirjoitti:Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.

Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:
Boner kirjoitti:Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.

Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.


Kuulostaa raskaalta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:
Boner kirjoitti:Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.

Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.

Kuulostaa raskaalta.

Yllättävän kevyesti siinä aika kuluu kun on 17-vuotias megabeibs kikkelin ja patjan välissä. Jos nyt oikein muistan.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:
Boner kirjoitti:Todellakin. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan 18 vuotiaan minän potenssin, innon ja halut.
:D
Saattaa tietysti olla niin, että mä olen jo unohtanut, mitä se seksi oikein on.

Panemista pelkillä tupakkatauoilla kello 22-06.

Kuulostaa raskaalta.

Yllättävän kevyesti siinä aika kuluu kun on 17-vuotias megabeibs kikkelin ja patjan välissä. Jos nyt oikein muistan.


Kauheeta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Kauheeta.

Ei oikeastaan. You should try sometime. Olithan sä tyttären kaverinkin mielestä, hmm, nuorekas, vai miten se nyt oli.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kauheeta.

Ei oikeastaan. You should try sometime. Olithan sä tyttären kaverinkin mielestä, hmm, nuorekas, vai miten se nyt oli.


:D Jos se ei ole rikki, ei pidä korjata. Elämä siis. Parempi näin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Kauheeta.

Ei oikeastaan. You should try sometime. Olithan sä tyttären kaverinkin mielestä, hmm, nuorekas, vai miten se nyt oli.

:D Jos se ei ole rikki, ei pidä korjata. Elämä siis. Parempi näin.

Tiedät kuitenkin alitajuntaisesti koko ajan ajavasi isolla ja kankealla mersulla, etkä sellaisella tehokkaalla, suorituskykyisellä ja värisemään pistävällä Ferrarilla, jonka kanssa tekisi mieli elvistellen kaasutella aina naapurien kohdalla. Kyllähän se väkisinkin pistää miettimään että miltä sellainen käytössä tuntuisi.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Boner kirjoitti:Vastauksena kysymykseen. Jos poika ja tyttö nukkuu, ja äiti on nukkunut edellisenä yönä enemmän kuin 3 tuntia, saan.


Boner kirjoitti:En pystyis ikinä. Katoaa mielenkiinto kumppania kohtaan het, jos ei huulihölkkää ole tarjolla. Se on niinkun must have.


Tässä taas nähdään miten erilaisia ihmiset ovat.

Minä ajattelisin että mies on lopullisesti seonnut jos tulisi tunkemaan munaa suuhun 3.5 tunnin unien jälkeen. Ja epäilisin vielä päälle homoksi jos ei seksi ilman suuseksiä kiinnosta.

Kiinnostaako itseäsi muuten seksi kolmen tunnin unilla?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla ei juuri mikään vie seksuaalisia haluja pois; ei vähäinen uni, ei aina edes sairastelu (silloin ei vaan mies suostu heruttamaan, etten saa sydäriä), mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki innostu. Ei tulisi mieleenkään miehelle narista jos ei kovassa kuumeessa tai kuoleman väsyneenä jaksa rouvaa hoidella tai anna rouvan hoidella sitä.

Takuuvarma halujen tappaja on suuri huoli.

Aina on olemassa vibraattori!
Vastaa Viestiin