Mitkä naisten saappaat näistä kolmesta paras ja sexyin?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.

Mikä saapas paras ja sexyin naiselle

Olen mies ja NUMERO 1
5
36%
Olen mies ja NUMERO 2
1
7%
Olen mies ja NUMERO 3
1
7%
Olen nainen ja NUMERO 1
4
29%
Olen nainen ja NUMERO 2
3
21%
Olen nainen ja NUMERO 3
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

par-sky kirjoitti:
masa kirjoitti:^ En pidä kummastakaan. En sarjasta, enkä kys. votakan naamasta.

Musta se on tässä paremman näkönen kun sarjassa
Kuva


Tuollainenko nainen on mielestänne kaunis. EI EI EI , todella vaatimaton, suorastaan ruma! MIHIN tämä maailma on mennyt. Nuoret pitää ihan kamalan vanhahtavia ja vaarien ja mummojen väljähtäneitä ja rumia REINOJA ja se on sitten heistä tyylikästä kun taas kauniit mustat nahkasaappaat ovat "aivan kauheat". Sitten tuollainen narkomaanin näköinen kalpea mustasilmä on jotenkin vetävä ja nuoret miehet kamalissa tatuoinneissa homokorvarenkaineen ja kaulapalloineen naishuivineen jotenkin haluttavia

MÄ EN ymmärrä kyllä suoraan sanoen. Ihan pimeätä touhua! Vaihdan maailmaa!

Joka tapauksessa Elppiksen postaama punasaappainen nainen on tosi sexy ilman muuta ja saappaat aivan namit,ihanat ihanille säärille, ja myös expertin nainen kaunis. Molemmilla naisilla silti kasvot vaatimattomat mutta kelpaisi mulle periaatteessa jalkavaimoksi. Kauniit naiset on seksikkäitä eikä rumat, tätä ei vain tajuta!. Mitkään naismiehet eivät ole seksikkäitä eivätkä myöskään kolhot panssaritrektorikengät metrin soljella ja mummontappometallein ole kauniita.

TÄMÄ ON STADINARSKAN LAKI , artikla 1
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olette kaikki väärässä.
Ihan homokenkiä nuo.
Seksyimmät kengät naisella ovat mustat maihinnousubootsit tai matalammat vaellustyylin varsikengät, mieluiten paljaissa shortsisäärissä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

KuvaKuva

*lääh* nää :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^LÄÄH :h:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Siis jos Arska runkkaa noihin mauttomiin epäkäytännöllisiin kenkiin, niin hinkkaatteko te läähättävät misut pilluanne saappaanvarteen? :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ditan postaamat on parhaimmat tähän mennessä! Nuuh!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Arska: mä voin vaihtaa NE vihreät maiharini niihin kakkosiin?!
NE oli mulla viimeksi eilen jalassa. Tänään tepastelin noilla mustilla nahkasaappaillani, jonka kyljessä kirjaimet TP :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti:...hinkkaatteko te läähättävät misut pilluanne saappaanvarteen? :shock:


Ei, vaan me laitamme ne saappaat jalkaamme. Daa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Ditan postaamat on parhaimmat tähän mennessä! Nuuh!

Joo. Mut jos on kauheen pitkät jalat, ni on sit kyl aika vaikee panna takaapäin seinää vasten, ainakin näin lyhyenä tumppina.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
Gat kirjoitti:...hinkkaatteko te läähättävät misut pilluanne saappaanvarteen? :shock:


Ei, vaan me laitamme ne saappaat jalkaamme. Daa.

Siis minua ei ole koskaan kiihoittanut naisten, ei edes sinun, jalkaterät ja niihin "laittaminen". Aika pervoa sellainen fetissi olisi.

Sen sijaan jos misu käyttää käytännöllisiä kenkiä, eli siis nauhallisia varsikenkiä asiallisen matalalla eikä pelleilykorolla, se on minulle sexuaalisesti plussaa.

(Ja tietenkin varsikenkien yllä saisi olla pitkät paljaat kauniit sääret, sitten sopivan pieni mutta kolmiulotteisen pyöreä peppu, siitä ylöspäin kapea lantio mutta lantiosta erottuva hoikka vyötärö, sitten pikkupystytisut (ne kai sinullakin on?), sitten sopö nassu, ja .. noh, mitäs naisen aivoista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Siis jos Arska noihin mauttomiin epäkäytännöllisiin kenkiin, niin hinkkaatteko te läähättävät misut pilluanne saappaanvarteen? :shock:


Mistä ihmeestä tällainen on levinnyt. :shock:

Lolita kirjoitti:Ditan postaamat on parhaimmat tähän mennessä! Nuuh!


Ne on kyllä hyvät!! :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Arska: mä voin vaihtaa NE vihreät maiharini niihin kakkosiin?!
NE oli mulla viimeksi eilen jalassa.

Tänään tepastelin noilla mustilla nahkasaappaillani, jonka kyljessä kirjaimet TP :wink:


Kauheaa. NE pitää poistaa tuhkana taivaalle. Maailmanlopun maiharit. :(

Musta nahkasaapastepastelusi niillä kuulostaa oikein hyvältä! :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti:Siis minua ei ole koskaan kiihoittanut naisten, ei edes sinun, jalkaterät ja niihin "laittaminen"...


Oh no, maailmani romahti juuri! *hirttää itsensä*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis minua ei ole koskaan kiihoittanut naisten, ei edes sinun, jalkaterät ja niihin "laittaminen"...


Oh no, maailmani romahti juuri! *hirttää itsensä*


Voi Kreitsu, cituammuni! Minähän siis pelastin henkesi, kuten kerroit Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset- ketjussa! Kiitos kun sain pelastaa sinut? Ja saat :h: :h: ja :h:

Kuule, onko sulla kaveria? Onko allaoleva kuva siis realistinen ja onko peräti sinusta? :shock:

Kuva sopii saapasketjuun, mutten nyt sano, miten.
:?

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei saapasjalkakissat!

TULEN panemaan huomenaamulla siis todella hyvännäköisen naisen Kuvan tähän ketjuun!

Se on vaan NIIN kaikinpuolin vetävä tyttö aivan ihanine saapikkaineenkin, että ainakin pojat, laittakaa turvavyö ja siveysvyö päälle. Panen naiseni klo 9 maanantaiaa muna suurinpiirtein.


KUVA TULEE - OLETKO VALMIS?? :o
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tässä se tulee: Täydellinen nainen, Stadinarskan eli virallisen ihmismielipiteen mukaan!

ETTEKÖ NYT kaikki ole samaa mieltä. Ja saapikkaat ovat TÄYDELLISET, ihanat, pehmeät, kauniit kauniin naisen kauniissa jalassa.
Annan täydellisen numeron! NAMINAMINAM.


Eikö nyt ainakin ole parhaat saapikkaat?

Miehet istumaan ja vyöt päälle kun halutajuttomuus tulee! Ja lesbot laattaämpäri eteen kun ihastus sen aiheuttaa!

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näyttää suoraan Novosibirskin kadunvarrelta poimitun halvemman hintaluokan hutsun vaatetukseen kuuluvilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Stadinarska kirjoitti:laattaämpäri eteen kun ihastus sen aiheuttaa!

Eikö South Parkissa yksi niistä päähahmoista laattaa aina, kun ihastuksensa lähestyy? Olen ajatellut, että juttu on liian kaukana oikeasta elämästä ollakseen kovin osuva. Ilmeisesti osalle meistä tuo on kuitenkin todellisuutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:laattaämpäri eteen kun ihastus sen aiheuttaa!

Eikö South Parkissa yksi niistä päähahmoista laattaa aina, kun ihastuksensa lähestyy?


Oho. Urpsu onkin sivistynyt mies.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitkä naisten saappaat näistä kolmesta paras ja sexyin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

sivustahuutaja kirjoitti:Olen tylsä ja tykkään naisilla maltillisista koroista.

Kuva


Asiaa. Tykkään. Oon ettiny vedenkestäviä ja lämpösiä saapikkaita, eikä oikein löydy. Hilfigerillä ois vähän tän tyyliset, mutta ei oo löytyny kokoja. Sorellin kanadabuubsit ois kans hot, taitaa nousta trendihitiksi täälläkin, tuurilla ehkä kolmen vuoden päästä ;) Mies vastustaa vakaasti kanadatöppösiä, yritän muuttaa sen makua sivustahuutajamaisemmaksi. Varmaan tuhoontuomittu yritys, mutta en luovuta. Note to feminist section: sinänsä kenenkään muun mielipiteellä ei ole väliä sen suhteen, millaisia kenkiä loskassa tarpoessani käytän.
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitkä naisten saappaat näistä kolmesta paras ja sexyin?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Timberland mainostaa olevansa vedenkestävä, mutta tiedä häntä. Irtoaa ~170 eurolla:

Timberland Premium 14"
Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Heh, olen saanut juurikin Timberlandin saappaita ehdottelevia tekstareita muutamankin kappaleen, mutten lämmennyt kuitenkaan..

Kuva

Nää ois jokseensakin saman hintaset..

Imo timbalandit on jotenkin 1995 räppiporukoiden kenkämerkki, joten no can do. Hilfigeri melkein kans, muttei ihan 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitkä naisten saappaat näistä kolmesta paras ja sexyin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Prepare for the worstest.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Noista puuttuu Seksi ihan kokonaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No hei, jos sisällössä on tarpeeksi, niin miksi sitä pitäis tunkee pakkaukseenki? :shock:

Less is more.

Ok, väärä ketju.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin