Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylle, mua kiinnostais kuulla miten se selitti ton kukkaruukkujutun! :D "WHHHHHHYYYYYYYYYY?"
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Dave, siis siitä miten siisti käsiala on ekaluokkalaisella pojalla. Toki kirjainten ja välimerkkien tulee jossain vaiheessa löytää omat paikkansa, mutta sekään ei oo niin tärkeetä kuin onnistumisen kokemukset ja porukkaan pääseminen koulutien alkumetreillä.


Kyllä kyllä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:Ylle, mua kiinnostais kuulla miten se selitti ton kukkaruukkujutun! :D "WHHHHHHYYYYYYYYYY?"


Mun entinen luokkakaveri valitti kesällä facebookissa, että sen lapset (3 kpl, en ole varma iästä mutta alle eskari-ikäisiä koko remmi) on alkaneet kakkaamaan takapihalle. Siis ihan järjestäen.

Tuosta sateessa alasti juoksemisesta oon melkein kateellinen! Olispa mökki.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Ylle, mua kiinnostais kuulla miten se selitti ton kukkaruukkujutun! :D "WHHHHHHYYYYYYYYYY?"

Taisin olla töissä, kun kotiin tultuani vaimo asiasta mainitsi. Kysyin tytöltä, että mitä hemmettiä sä paskansit kukkaruukkuun, johon tyttö hymyili ja kielsi asian. Toruin, ettei niin voi tehdä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Leila »

Meidän 3 v. kakkasi kesällä muutaman kerran pihalle. Se ei malttanut lähteä vessaan ja toisaalta sillä on tosi epäsäännöllisesti toimiva vatsa, joten hätä voi yllättää nopeastikin. Ei kyllä ollut mitenkään kiva siivota sontaläjiä pois kahluualtaan vieressä kun kylässä ollut 9 v. kummityttö ihmettlee vieressä. No, onneksi läjä ei ollut siellä altaassa.
Äiti tietää
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Eräs suuri ajattelija joskus totesi, että miehenä olemisessa hienointa on ulkona pissaaminen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Näitä kivoja kavereita on taas liikkeellä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

"Sun luona on mukavampi tehdä läksyjä"

Ei tää missään tapauksessa mitään kilpailua ole, mutta jos Pikku-Ukon suusta putoilee tollasta kommentia, niin sehän tarkottaa, että läksyt alkaa maistumaan.

Toisaalta hirvittää ton isomman luukkupöksyn preppauskurssien hinnat. Ihmisten terveydellä todellakin tehdään rahaa!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hyvistä ja asiallisista neuvoista huolimatta otettiin eilen pillikuristin pois pakoputkesta ja kaasariin isompi suutin. Nyt menee mittarin mukaan 58 tasaisella eli n 56 todellinen nopeus. Just sopiva. Ei mene kevariveroille vielä.

Mukava oli pojan kanssa askarrella. Koko päivä siinä meni, kun rautasahalla ja käsiviilalla askarreltiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

2,5 viikkoa takana vaimon kainolosauvailua. Välillä kiristelee kohtuu big time. Ei jaksais vaimon koodeja, joita on piikiksi asti. Ei jaksais kotitöitä, eikä myöskään sitä, että vaimo on aina sohvalla tai keittiön pöydän ääressä. Vaikea aamu. Hyviä hetkiä on toki niitäkin paljon.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä avaan pelin siltä varalta, että Urpsu ei lue pappailua ja ilmoitan, että on mielenkiintoista että sä käsittelet sun ja sun vaimon parisuhdedynamiikkaa isyysaiheisen ketjun alla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Mä avaan pelin siltä varalta, että Urpsu ei lue pappailua ja ilmoitan, että on mielenkiintoista että sä käsittelet sun ja sun vaimon parisuhdedynamiikkaa isyysaiheisen ketjun alla.
No kyllähän se jälkikasvun olemassaolo varmaan komplisoi tilannetta, jos vaimo käskyttää sohvalta lisäksi. Ei sitä vanhempien parisuhdetta pysy lapsiperheessä erottamaan omaksi erilliseksi osakseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:on mielenkiintoista että sä käsittelet sun ja sun vaimon parisuhdedynamiikkaa isyysaiheisen ketjun alla.
Isyys, perhe ja parisuhde nyt on muutenkin iloisesti sekaisin. Oikeastaan moni viesti sopisi moneen eri ketjuun.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Mä avaan pelin siltä varalta, että Urpsu ei lue pappailua ja ilmoitan, että on mielenkiintoista että sä käsittelet sun ja sun vaimon parisuhdedynamiikkaa isyysaiheisen ketjun alla.
Kas, kyllä mä luin, muttä tuo näkökulma ei juolahtanut mieleeni. Jotenkin ilman muuta ajattelin, että Y ei kirjoita parisuhdedynamiikasta vaan lastenhoidon raskaudesta tässä tilanteessa. Ymmärrän nyt, että tuo on aivan varmasti jotenkin väärä tai kestämätön dikotomia. Voi olla, että olen näin jäässä sen takia, että feministisen innostuksen vallassa mieleni teki kirjoittaa vastaukseksi tuohon puolison sohvalla makailun ja keittiön pöydän ääressä nuokkumisen tuskailuun jokin heitto Yllestä perheenäiti-roolipelin kokijana, mutta tästäkään ei tullut mitään. Puhun nimittäin niin huonosti nuorisoa, että minulle ei ole selvinnyt, mitä tuo juttu koodailusta tarkoittaa (esim. tavallista kommunikaatiota, kiertoilmaisuja vai kenties jotain digivälinettä hyödyntävää viestintää), joten en uskalla ymmärtämättömäksi jääneeseen viestiin kajota. Ei mene hyvin maanantaiaamuna, taidan olla loman tarpeessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei se vaimo käskytä tai muutenkaan pomota soffalta. Hyvin se on tässä suhteessa mua kohdellut. Se nyt vaan välillä kiristelee, kun toinen on koko ajan paikalla ja koodia tullessa enemmän kuormitun, koska to-do-lista muuttuu ja paisuu turhan tiuhaa. Tiedän kyllä, että tämä kestää vain aikansa ja tämä tulee "kestää" kuin mies.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oikeastaan moni viesti sopisi moneen eri ketjuun.
Nyt panettaa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oikeastaan moni viesti sopisi moneen eri ketjuun.
Nyt panettaa?
Kipsifetissi ja komentelukiihotus?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Ei mene hyvin maanantaiaamuna, taidan olla loman tarpeessa.
Kuulin tämän toisaalla tänään. Nyt oon ihan :shock: , jos urpsu onkin tämä toinen henkilö!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ajatellut, että vaimon tarvitsis ohjelmoida tai mentoroida Yllen lastenhoitoa tai kodinkoidollisia toimenpiteitä, joten oletin vaimon toivomuslistojen olevan enemmän henkilökohtaisiin tarpeisiin liittyviä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ei mene hyvin maanantaiaamuna, taidan olla loman tarpeessa.
Kuulin tämän toisaalla tänään. Nyt oon ihan :shock: , jos urpsu onkin tämä toinen henkilö!

Oliks sillä risuparta, jukolatukka ja vakosamettitakki?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Mä en ajatellut, että vaimon tarvitsis ohjelmoida tai mentoroida Yllen lastenhoitoa tai kodinkoidollisia toimenpiteitä, joten oletin vaimon toivomuslistojen olevan enemmän henkilökohtaisiin tarpeisiin liittyviä.
Sen perusteella mitä olen palstalla lukenut pidän erittäin todennäköisenä, että ylle saa aivan ylettömän pikkutarkkoja ohjeita asioista joita hänen pitää tehdä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yksityiskohtaiset ohjeethan ovat hyvä asia :)

Mullakin on ohjeet mm. miten pidetään jalkoja istuessa ja miten ajetaan pihaan!

Työpaikalla nuorena kapinallisena pidän jalkoja kielletyllä tavalla!1
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 28.10.2013 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ei mene hyvin maanantaiaamuna, taidan olla loman tarpeessa.
Kuulin tämän toisaalla tänään. Nyt oon ihan :shock: , jos urpsu onkin tämä toinen henkilö!
Mä olen kyllä vielä enemmän :shock: , jos sä olet se henkilö, jolle tämän sanoin!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ei mene hyvin maanantaiaamuna, taidan olla loman tarpeessa.
Kuulin tämän toisaalla tänään. Nyt oon ihan :shock: , jos urpsu onkin tämä toinen henkilö!
Mä olen kyllä vielä enemmän :shock: , jos sä olet se henkilö, jolle tämän sanoin!
Hankkikaa huone!1 (ellei teillä jo ole).

Ps. juoni tihenee:
So Hard kirjoitti:Yksi firman esimiehistä tuli kysymään, että mitä pitäisi tehdä työntekijälle, joka on harrastanut seksiä työaikana asiakkaan kanssa. Päässä pyöri aika monta hirtehistä vastausta mitalin antamisesta tyytyväisyyskyselyn lähettämiseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Mä en ajatellut, että vaimon tarvitsis ohjelmoida tai mentoroida Yllen lastenhoitoa tai kodinkoidollisia toimenpiteitä, joten oletin vaimon toivomuslistojen olevan enemmän henkilökohtaisiin tarpeisiin liittyviä.
Ei sellaista naista olekaan, joka ei näitä jotenkin ohjelmoisi. Vastaavia perheenäitejä on vielä vähemmän. Ja tottakai perheessä keskustellaan yhteisistä asioista koko ajan, jotta ne sujuisivat.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vastaa Viestiin