Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja So Hard »

On se sekaisin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt yrjöttää minuakin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pikkuisella oli elämänsä ensimmäinen oksennustauti. Kiva oli olla avuksi, vaikkakin hän tietty pyrki syliin "turvaan" kun tuli paha olo ja sai itsekin käydä pari kertaa suihkussa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis vittu kuulkaa, jos päälleoksentava kakara on jotenkin laatuaikaa niin ainoa oikea valinta on olla lisääntymättä. Tää on aivan yhtä diippiä autistishittiä kuin poikuuden hygienia- ja alko-ongelmat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Siis vittu kuulkaa, jos päälleoksentava kakara on jotenkin laatuaikaa niin ainoa oikea valinta on olla lisääntymättä. Tää on aivan yhtä diippiä autistishittiä kuin poikuuden hygienia- ja alko-ongelmat.


Mitä ihmettä minä sinulle tässä edes haastelen, kun aurinkokin paistaa kivasti ulkona. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En ymmärrä minäkään, miten oksennusten siivoaminen tai sellaisten syliinsä saaminen olisi jotenkin hauskaa. Paskat ja visvat on siivottava, mutta ei siitä sentään nauttia tarvitse. Sairas lapsi on ikävä asia ja mieluummin (ehkä) sairastaisi itse, mutta joku raja sentään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Siis vittu kuulkaa, jos päälleoksentava kakara on jotenkin laatuaikaa niin ainoa oikea valinta on olla lisääntymättä. Tää on aivan yhtä diippiä autistishittiä kuin poikuuden hygienia- ja alko-ongelmat.

Yhdyn rajusti Kitinätyyliin.

Ja sitten: pikkuinen. :laatta:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Riemumieli kirjoitti:En ymmärrä minäkään, miten oksennusten siivoaminen tai sellaisten syliinsä saaminen olisi jotenkin hauskaa. Paskat ja visvat on siivottava, mutta ei siitä sentään nauttia tarvitse. Sairas lapsi on ikävä asia ja mieluummin (ehkä) sairastaisi itse, mutta joku raja sentään.


Tietenkin hauskempaa on se jos ei tarvitse siivota. Pointti oli se, että se että yleisesti ottaen edes saa olla pikkuisten kanssa tekemisissä ylitti sen epämukavuuden joka oksennukseen yleisesti ottaen minulla liittyy näinkin suuresti. Yleisesti ottaen minä olen viimeinen ihminen, joka pitää laittaa moista siivoamaan, mutta nyt olin vaan iloinen että a) olin läsnä tyttärelleni b) pystyin olemaan avuksi.

Siitä on luultavasti vielä kepeähkö matka ulostefetisismiin, paitsi tietysti tällä pask..palstalla. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Riemumieli kirjoitti:En ymmärrä minäkään, miten oksennusten siivoaminen tai sellaisten syliinsä saaminen olisi jotenkin hauskaa.


Tarkkaan lukemalla saattaisi huomata, ettei tuollaista kukaan missään vaiheessa väittänytkään. Ei edes exPertti.

EDIT: Pertti tuli tietysti sotkemaan mun tekeleen ennenaikaisella vastauksella. Eikö sun pitänyt ihastella kaunista auringon paistetta?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:En ymmärrä minäkään, miten oksennusten siivoaminen tai sellaisten syliinsä saaminen olisi jotenkin hauskaa.


Tarkkaan lukemalla saattaisi huomata, ettei tuollaista kukaan missään vaiheessa väittänytkään. Ei edes exPertti.

EDIT: Pertti tuli tietysti sotkemaan mun tekeleen ennenaikaisella vastauksella. Eikö sun pitänyt ihastella kaunista auringon paistetta?


Tein kumpaakin. 8)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vaikea pukea sanoiksi miten hieno iltapäivä ja ilta lasten kanssa olikin. On minulla käynyt mahtava tuuri kun olen saanut elämääni noin loistavat pikkuihmiset. Muistin kyllä sen heillekin kertoa ettei jäänyt epäselväksi.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on ihan kivat lapset.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Seiska tuli tänään täyteen, syksyllä kouluun.
Paras päivä ikinä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Ajattelin tulla vaan tänne pappailukerhoon kertomaan, että seksi ja alkoholi tekevät ihmisen onnelliseksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ check, check. Takaisin lastenhoitoon. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ostin eilen Clash Ohlsonilta 10 herätyskelloa. Eiköhän poika ala aamulla herätä ajoissa.

10:stä kellosta 8 vaikuttaa toimivan. Ei jaksa lähteä reklamoimaan.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Ostin eilen Clash Ohlsonilta 10 herätyskelloa. Eiköhän poika ala aamulla herätä ajoissa.
10:stä kellosta 8 vaikuttaa toimivan. Ei jaksa lähteä reklamoimaan.
Yksi vesiämpäri toimii paremmin. Tuohonkin saisi varmaan jonkun ajastimen tai voisi palkata heittäjän, jos on itse heräämisaikaan jo töissä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Toki toimisi, mutta parketti menisi pilalle. Ainakin pari päivää nyt on toiminut.

Ps. Yhdeksän kelloa taitaa toimia. Olin ilmeisesti laittanut yhden väärään aikaan itse.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta kolmevuotiaalla Milalla on toista kertaa isä-on-paska-vaihe. Nyt kestänyt kolmisen viikkoa. Viimeksi tais mennä ainakin kuukauden. Eli jos vaimoni on paikalla, saa tyttö kilarit, jos edes näyttää siltä, että minä tekisin jonkin asian häntä varten.

Haen tytöt päikystä tänäänkin klo 16:15 - voi sitä riemua, kun Mila tajuaa, ettei äiti olekaan hakijana.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pikku-ukon kanssa elämä alkaa olla koko ajan helpompaa ja helpompaa. Pitää varmaan kohta alkaa nimittämään semi-ukoksi.

Viimeisin sellainen isompi edistysaskel on kaupassa käyminen. Jos keittiöstä kuuluu vingahduskin, että joku ruoka-aine on loppu, niin ukolle voi lyödä rahat kouraan laittaa käymään kaupalla. Ongelma on se käteinen, sitä kun harvemmin enää omassa taskussa on. Pitää vissiin hommata pojalle oma kortti.

Seuraava luonnollinen askel on tietenkin se, että tekee itse ruokansa kaupasta ostamillaan tarvikkeilla. On sitä jo vähän harjoiteltu, esimerkiksi pilkkomiset sujuu jo mallikkaasti. Ja tietää miten fisut perataan, mutta siinä riittää vielä opeteltavaa veitsen käytön taidoissa. Sitä kun riittää allekirjoittaneellakin. Hellan ääreen en ole päästänyt vasta kuin satunnaisesti. Jos nyt alkaisi tehostamaan sitä. Aloittais helpoilla ja varmasti hänelle maistuvilla safkoilla, kuten vaikka Italianpata. Siitä sitten oman pitsan väsäämiseen, lihapulliin ja niin päin pois.

Seuraavana kouluvuotena saa jo kulkea pyörällä kouluun, joten loppuu sekin autolla sahaaminen.

Mä olen kohta tarpeeton. Taas.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Viime yönä sain vaihtaa lapselle lakanat kahteen kertaan ja lattiaakin pääsin yön tunteina pesemään oksennuksesta, kun vaimo ei kestä hajua oksentamatta itsekin. Omakotitaloasujana pesin lakanatkin koneessa heti tuoreeltaan yöllä, ettei jää haisemaan. En mä tästä oikein perttimäisiä kiksejä saanut, enkä mitenkään voi lukea tätä vanhemmuuden tähtihetkiin. Onneksi poika voi jo paremmin.

Nyt kuitenkin väsyttää ja töitä pitäisi saada tehdyksi :swirl:
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Koliikki-Perde on muuten nähdälseni ollut hiljaa sen jälkeen, kun käräytin hänet Evanecencestä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: kun vaimo ei kestä hajua oksentamatta itsekin..
Meillä sama juttu. Onkohan tämä joku naisten salajuoni?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: kun vaimo ei kestä hajua oksentamatta itsekin..
Meillä sama juttu. Onkohan tämä joku naisten salajuoni?
Teillä on pelivaimot.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: kun vaimo ei kestä hajua oksentamatta itsekin..
Meillä sama juttu. Onkohan tämä joku naisten salajuoni?
Ei. Oikeesti se johtuu siitä, että mä olen sun ovelasti naamioitu salainen tuplanikki.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vastaa Viestiin