Tuksu-uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Onko tolla Tuksulla mällit naamalla vai mitä helevettiä?!!
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

swirl kirjoitti:^^Onko tolla Tuksulla mällit naamalla vai mitä helevettiä?!!


Kuolaa ihanan miehen takia? ;-)
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Keräännytään kaikki tv:n ääreen tätä katsomaan!

http://www.tv5.fi/tuksu-menee-naimisiin
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

par-sky kirjoitti:Keräännytään kaikki tv:n ääreen tätä katsomaan!

http://www.tv5.fi/tuksu-menee-naimisiin


Kyl mä kauhuleffoista ja komedioista tykkään, mut...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »


Avioehdossa varmaan jaetaan mediahuoraamisesta saatavat tulot ja sovitaan tuleva eropäivä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mennään Ivaloon kuokkimaan??

[Halvin meno paluu 176€, joutuisi ottamaan pari päivää vapaata? toisaalta yöpyminen muulla kuin kodassa maksaa myös.. normihinta n 360€ paluu huomenna..

Nämähän ovat kuninkaalliset häät suomen malliin Tuksu saa prinssinakkinsa..

Teillähän piti olla rahaa? Vai ootteko köyhiä tositvtahtösiä? Ei muuta kuin lentokentälle mars!

Kolme päivää tunturihotellissa 255€, oikeen unelma loma karkkina kakussa Tuksu! Tai lappilaisittain Tudsuh..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »



Tuosta jutusta: "Julia ei itse pääse osallistumaan häihin, koska lääkäri kielsi häneltä juhlat joissa tarjoillaan alkoholia. " :lollero:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/11352 ... lk_is_vi_2

Glamourtanssija Johanna Tukiainen lopettaa laulajanuransa ainakin tällä erää. Blogissaan hän kirjoittaa, ettei aio enää koskaan esittää Lööppijulkkis-lauluaan.

"Ajattelin jossain vaiheessa, että sehän on ihan hauska ja kevyt kesäkappale, mutta sanat ovat herjaavia minua kohtaan ja tekevät minusta typerän", Tukiainen kirjoittaa blogissaan 7 päivää -lehden sivuilla

--

Muhaha :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Uusin Matti&Mervi-pariskunta suorittaa:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Juonta ... 84467.html

täsä laiskoille toimiva linkki: http://tinyurl.com/6guxmes
Viimeksi muokannut Dumis, 04.03.2011 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dumis kirjoitti:Uusin Matti&Mervi-pariskunta suorittaa:

Eipä sekoiteta turhia julkkiksia ja urheilusankareita toisiinsa. Mervi peri rahansa, mutta Matti teki ennen sekoiluja muutakin kuin sekoili. Eli kyse on ihan eritasoisista turhiksista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä tuksu, Paha Tuksu?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin mahtoi olla loikka kun kuubalaiset balettitanssijat loikkasi Canadaan? Baletti on hyvä harrastus siinä loikkiminen kehittyy huippuunsa, Ja baletti muka kuolemassa? Sehän muuttaa vain Kanadaan! No hei päivän puujalka? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

"Sitte Arto oli siellä oikee levitti verta ympäri naamaa et se näyttää tosi pahalta, et Arto oikee yritti tehä siit tosi draaman. Sit se levitti sitä verta ympäri ämpäri joka paikkaan et se on hirveen suuri, et se on kauhee uhri et mä oon joku kauhee väkivaltanen hirviö, ja se on uhri täs kuulemma näin. Joo, mä kuulin mitä sä puhuit sen portsarin kaa, mä kuulin mitä Arto sano portsarille, mä kuulin sen, mä kuulin sen."

Nää on kyllä uskomattomia ihmisiä, jotka saa omasta väärinteosta muokattua aina vastapuolen väärintekoja - jos ne joko reagoi tai jättää reagoimatta jollain tavalla tekoihinsa. Toi on kyllä kaikista huvittavinta että Tuksu vielä syyttää Arton pahaa oloa manipulointikeinona, kun eukko ite osoittaa mieltään ja pyrkii manipuloiden pistää toisen eteensä konttaamaan ihan kympillä. Melkeen vois sanoa että tulee yks omakin parisuhde mieleen, kun mikään vastaantuleminen ei koskaan riittänyt, vaan vian piti aina tunnustaa olevan itsessä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tuksun ja Arton hääamuuvideo. Arto rukoilee anteeksiantoa polvillaan tuoreelta vaimoltaan.

Ilmeisesti Arto on mätkinyt(?) Tuksua? Luin kyllä myös, että Tuksu on käynyt Artoon käsiksi. Eli mitä varaa sillä (Tuksullakaan) on leikkiä jotain jeesusta. Sillähän on taustalla itelläänkin pahoinpitelysyytteitä. Tai ainakin yksi syyte.

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a164493/tuksun+ja+arton+jaatava+aamukohtaaminen+piilotetaan+vakivalta/

Katsoin netistä sen Maria! -jakson, jossa Tuksu oli Artonsa kanssa. Jo silloin oli havaittavissa, ettei Tukselo nyt niin kiinnostunut tosta ukostaan ollu. Tää koko naimajuttu on julkisuustemppu ja sitä, että Tuksu halus kunnon bileet, jossa se saa esiintyä KAUNIINA barbiena.

Ja ketä kiinnostaa tää. No mua ainakin, joten älkää nyt saatana kommentoiko mulle, että KETÄ VITTU KIINNOSTAA!!! :P

Ps. Huomatkaa kun Tuhero oikein jutskaa kameroille ja esiintyy niille. Musta tuntuu, että se häpeää Artoa, kun Arto on känniääliö ja se itse on kuitenkin kaunis julkkis, jota kaikki kadehtii!!!!1
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kreitsu kirjoitti:Katsoin netistä sen Maria! -jakson, jossa Tuksu oli Artonsa kanssa. Jo silloin oli havaittavissa, ettei Tukselo nyt niin kiinnostunut tosta ukostaan ollu. Tää koko naimajuttu on julkisuustemppu ja sitä, että Tuksu halus kunnon bileet, jossa se saa esiintyä KAUNIINA barbiena.
[...]
Ps. Huomatkaa kun Tuhero oikein jutskaa kameroille ja esiintyy niille. Musta tuntuu, että se häpeää Artoa, kun Arto on känniääliö ja se itse on kuitenkin kaunis julkkis, jota kaikki kadehtii!!!!1

Näinhän se on.
Ja mä joskus oikeasti säälin sitä ihmistä. En todellakaan sääli enää. En tiedä mikä sitä oikein vaivaa tuon julkisuudenkipeyden, huomiohakuisuuden ja yleisen sekoilun lisäksi (paitsi ehkä alkoholismi ja ainakin ylipaino), mutta kun aiemmin tuntui siltä, että se on sairas ja tarvitsee apua, niin jotenkin varsinkin tuo Arton kyykyttäminen on tuonut hyvin sen ilkeän puolen esille. Ja siis onhan se sairas edelleen.

Ei sillä että Artokaan olisi mikään puhdas pulmunen, kaikkea muuta, mutta käsittääkseni se ei ole mitään samantyylisiä, halventavia lausuntoja antanut Johannasta kuin Johanna siitä. Tai jos se onkin sopimuksessa kielletty ja Artsi ei saakaan jotain sovittuja rahoja ellei tyydy kynnysmaton rooliin? :D
Arton turhaumat ainakin tulevat selkeästi esille kännissä.
Vastaa Viestiin