Perussuomalaiset & Muutos 2011. Ketä äänestäisit?

Yleinen lätinä jä kitinä
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

^ No ei. On opittava nöyrtymään ja luopumaan, opittava valitsemaan oleellisimmat. Saa se silti vähän syödä mieltä.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Huora Harakka kirjoitti:^ Sama ongelma. Mua niin vituttaa kun pitää antaa löysää yhdestäkään niistä kriteereistä, joita ei montaa tärkeää edes ole... Miksei voi olla yhtä ainutta täydellistä, edes ehdokasta?? Sekin hatuttaa, että puolueen sisällä on kovin erilaista kantaa. Jos ei oma ehdokas sisään pääsekään, hyödyttää se minun ääneni jotain idioottia. En tykkää puoluevaaleista.
Vaikka löytäisitkin jonkun ehdokkaan joka ajattelee samalla tavalla kuin sinä, niin jos sattuu arkadianmäelle pääsemään, niin eiköhän puoluekuri hoitele suurelta osin edustajan mielipiteen puolueen johdon mukaiseksi. Oikeastihan aika pieni porukka se on, joka asiat päättää, ellei nyt ole joku suht toisarvoinen juttu kyseessä.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

^ Varmasti noin, mutta olisihan se vaan metkaa kun pääsisi äänestämään täydellisen sopivaa. Kitisisin sitten jälkeenpäin kun mitään minulle luvattua ei olisikaan hoidettu. Nainen, jota viimeksi äänestin, on saanut paljon aikaan. Hienosti olen sulkenut silmäni vääriltä teoiltaan... :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Te voitte oppia virheistänne mutta poliitikot eivät! mm Ilkka Kanerva, vanha häntäheikki, Matti Vanhanen niin huonomuistinen että en antaisi omia asioitani hoidettavakseen jne. Mitä porukkaa! Monet eivät ole edes tehneet PÄIVÄÄKÄÄN "rehellistä" työtä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Persujen kannatukselle on kyllä syynsä:

- Maahanmuuton lisääntyminen ja siihen liittyvät ongelmat ja kulut.
- Muiden puolueiden vaalirahasotkut
- Kreikan ym. tukipaketit
- SDP:n vieraantuminen duunareista
- Afganistan eli faktisesti sotaan osallistuminen eikä rauhanturvaoperaatio
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Joo. Lukaisin läpi, kun tästä porukasta niin paljon vouhotetaan.
Sitkeä sissi. Mulle riitti sisällysluettelo ja kaks ekaa riviä talouspolitiikkaa.
No nyt siitä on saatavilla aika kattava referaatti helpottamaan urakkaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin