Mitä tuumit työstäsi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

olöf kirjoitti:
.


Jos tuo viherpeukalointi osoittautuu liian radikaaliksi, mutta ihmisten(vs. eläinten tai kasvien ;) ) kanssa työskentely kiinnostaa, tuohon saisi varmaan näppärästi liitettyä henkilöstöpuolen opintoja tai vaikkapa johtamisen sivuainekokonaisuuden. Uskon, että olisi ihan myyvä yhdistelmä, eikä tarvitse kokonaan uutta tutkintoa suorittaa. Mikäli siis sattuisi tuommoinen kiinnostamaan.

Pakko nyt kysyä oletko mies vai nainen? Nikistäsi päätellen mies, jolloin Daven huonohkosti hoitama palstahomokiintiömme olisi kenties tullut asiallisemmin täytetyksi vihdoinkin ;) Tai sitten Strömsön vaikutuksia..
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Pakko nyt kysyä oletko mies vai nainen?


Mies varmaan.
olöf
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 30.03.2010 10:43

Viesti Kirjoittaja olöf »

nowaysis kirjoitti:Pakko nyt kysyä oletko mies vai nainen? Nikistäsi päätellen mies, jolloin Daven huonohkosti hoitama palstahomokiintiömme olisi kenties tullut asiallisemmin täytetyksi vihdoinkin ;) Tai sitten Strömsön vaikutuksia..

Pakko tuottaa pettymys, nainen olen. Aika homoa olisi tosiaan ollut tuo "oma kukkakauppa olisi ihana" :D

Ihan hyvä ehdotus sulla, olen vaan itse nyt ajatellut jotain täysin uutta ja erilaista, siksi en nyt ainakaan suorilta käsin innostu tuosta. Ja johtamista ole kyllä lukenut sivuaineena silloin aikoinaan, vaikka aika hukkaanhan tuo on toistaiseksi mennyt.
Viimeksi muokannut olöf, 21.04.2011 12:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dave kirjoitti:^^^ Mun vaimo on koulunkäyntiavustaja. Ihan mielenkiintoinen työ, jos tykkää sellaisesta (tietysti noin voi sanoa mistä duunista tahansa). Ei siitä kyllä palkkaa makseta. Mutta jos se ei ole ongelma.


Mietin jo, että jätkä pääsee panemaan koulunkäyntiavustajaa... Mutta sitten... jatkakaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

olöf kirjoitti:Pakko tuottaa pettymys, nainen olen. Aika homoa olisi tosiaan ollut tuo "oma kukkakauppa olisi ihana" :D
.


Äläs ny, meillä on nykyisin musta homo kansanedustajankin, joten ei sitä koskaan tiedä josko miespuolinen KTM tuntisikin olonsa kotoisimmaksi kukkakaupan omistajana ;) Ja näinä homing -buumin ja metroseksuaalisuuden aikoina se tulisi tietty sallia myös heteromies KTM:lle.
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Olöf kyllä nyt herättä mielikuvan sellaisesta Modig-tyylisestä soft butchista.

Mutta joo.

Eli koska sinulta puuttuu Y-kromosomi, niin noi hoiva-ammatithan on jeesch, töitä riittää varmasti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Palkka kuitenkin pasha eikä etenemismahdollisuuksia oikeastaan ole. Toki jos on rikas mies, niin mikäs siinä.
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Palkka kuitenkin pasha eikä etenemismahdollisuuksia oikeastaan ole. Toki jos on rikas mies, niin mikäs siinä.


Eihän naiset tarvitse rahaa. Mies maksaa.

Mutta koulunkäyntiavustajaksi voi hyvällä tuurilla päästä ihan pystymetsästäkin, jos habitus ja yleinen sosiaalinen status on ok.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon ollut siinä käsityksessä että Daven vaimo on parturi-kampaaja.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

exsu kirjoitti:Mä oon ollut siinä käsityksessä että Daven vaimo on parturi-kampaaja.


Se oli aiemmin. Sitten oli muutaman vuoden kotona lasten kanssa ja nyt on koulunkäyntiavustaja.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eikös se ollut myös sairaanhoitaja?
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Eikös se ollut myös sairaanhoitaja?


Ei oo. Tää on sun fantasiaasi.

En oo sh:aa koskaan puikottanut. Paria lääkäriä kyllä. Tai ne oli kyllä kandeja tarkalleen ottaen. Ai niin ja yhtä fysioterapeuttia. Ne on kyllä monesti lepakoita, mutta tää ei ollu.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

No ei mun "Faktoja Davesta" vihko sitten ihan metsässä ollut. *tekee uuden merkinnän vaimon nykyammatista*
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä oon ollut siinä käsityksessä että Daven vaimo on parturi-kampaaja.

Se oli aiemmin. Sitten oli muutaman vuoden kotona lasten kanssa ja nyt on koulunkäyntiavustaja.

Tämäkin on sellainen klisee espoolaislääkärin perheestä, että jos Dave ei olisi totta, se pitäisi pikimmiten keksiä - vaikkapa stereotypia-parodiaksi jollekin keskustelupalstalle.
Eiku.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Paria lääkäriä kyllä. Tai ne oli kyllä kandeja tarkalleen ottaen. Ai niin ja yhtä fysioterapeuttia. Ne on kyllä monesti lepakoita, mutta tää ei ollu.

*tekee aaltoja*
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pus nyt pojat, lähden lomaileen :h:
Prepare for the worstest.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
Dave kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä oon ollut siinä käsityksessä että Daven vaimo on parturi-kampaaja.

Se oli aiemmin. Sitten oli muutaman vuoden kotona lasten kanssa ja nyt on koulunkäyntiavustaja.

Tämäkin on sellainen klisee espoolaislääkärin perheestä, että jos Dave ei olisi totta, se pitäisi pikimmiten keksiä - vaikkapa stereotypia-parodiaksi jollekin keskustelupalstalle.
Eiku.


Woody Allen: 'Life doesn't imitate art, it imitates bad television.'

Nyt sä voi vastata tähän ruotsinkielisellä Ingmar Bergman -sitaatilla, niin Hefner on tyytyväinen. :wink:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dave kirjoitti:En oo sh:aa koskaan puikottanut.

Tätä nyt et usko itsekään!
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Dumis kirjoitti:
Dave kirjoitti:En oo sh:aa koskaan puikottanut.

Tätä nyt et usko itsekään!


No itse asiassa juuri tuossa autoillessani muistin, että oikea sh lukema on 1-2. Ja oikea kandi lukema 3. Ft-lukema on se 1.

Hyvä, että kommentoit, jotta pääsin luontevasti kertomaan!

Ps. Onko se cayman-saarten tilinumerosi sama edelleen?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Palaan aiheeseen. Pariin päivään en miettinyt ollenkaan työtäni, mutta tänään kello yks mietin, ja varsinkin jatkojen jälkeen mietin oikeen tosissaan. Ai että "pahempaa on tulossa", no kiitos tiedosta, tämäpä piristi tässä nyt vielä niin hyvässä tilanteessa, NIINKÖ??+++ Jospa nyt kuitenkin palaisin lomamoodiin 4,5 päiväksi ja miettisin näitä asioita vasta ensi tiistaina.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllähän se taas pisti miettimään kun myytiin orjamaisesti toiseen yritykseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

olöf kirjoitti:Ei nappaa ei. Olen totaalisen kyllästynyt nykyiseen ammattiini, voisiko joku keksiä minulle uuden? Olen KTM ja tehnyt laskentapuolen hommia kymmenisen vuotta.
...
Tällä hetkellä ajatuksen kulku on tällä tasolla, esimerkiksi floristi/kukkamyyjä:
+ Kukat on kivoja
+ Oma kukkakauppa olisi ihana
- En tiedä kukista tällä hetkellä mitään, en ole harrastanut asiaa yhtään koskaan milloinkaan

Eli olenko ihan toivoton tapaus, vai vieläkö tällä iällä voisi ”aloittaa alusta”?


Ei sinulla ole mitään tarvetta aloittaa alusta. Jos olet jo 10v tahkonnut, niin jokinhan se siinä viehättää. Laskentapuolen janttereista on ylikysyntää. Jos hakeudut vähän epäseksikkääseen ympäristöön, niin voit oikeastaan sanella työnkuvasi, tosin palkan kärsiessä. Hanki siis ihan ok duuni, mutta etsi sisältöä elämääsi jostain muualta.

Vaihda duunipaikkaa, vaihda asuinpaikkaa, vaihda harrastuksia, pistä rusetti kaulaan, kukka rintaan ja ryhdy uusissa ympäristöissä siksi erikoiseksi controlleriksi.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ihan jees. Uusi duuni samalla alalla suomen huipulla. Toimari paukuttaa selkään ja kehuu laajassa jakelussa vakuuttavimmaksi ikinä. Voittaa 10-0 edellisen itserakkaan nakkikioskin. Projektit ovat kovaa kamaa ja luette niistä kauppalehdesta ja talouselämästä sitten aikanaan.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Protestilista?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työt ei vaadi kovia ponnistuksia aivokapasiteettini puolella, tosin työmäärä on liian suuri.

Tolla menee vieläkin, paitsi että työmäärä on kasvanut 10%. Tällä viikolla tuli palkatonta (yli)työtä tehtyä 8h. Ja osa töistä siirtyy hamaan tulevaisuuteen, kun ei vaan ehdi.
Onneksi tälle vuodelle tulee uusia työntekijöitä. Konttoritila vaan loppuu kesken.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin