Dance!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Eilen olis kyllä Ida ja Pasi joutaneet pudota.
Ida kyllä, omiin suosikkeihini kuuluva Pasi ei.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti: Ida kyllä, omiin suosikkeihini kuuluva Pasi ei.
No jooooo...mäkin kyl diggailen siitä. Mutta jos Pasi olis joutunut tanssimaan henkensä edestä joko Samia tai Sebaa vastaan, epäilen että olis kuitenkin tippunut.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Lilo kirjoitti:En kyllä oikeen tajua mitä tarkoittaa "persoonaton venyminen eri tyylilajeihin".
Teknistä suoriutumista ilman sielua. Kukaan ei varmaan voi täydellisen persoonattomasti esiintyä, mutta jotkut ovat persoonattomampia kuin toiset (kuten sanottu, Seba ei kuitenkaan ollut persoonaton).

Mun mielestä Pasi oli aika persoonaton, koska vaikuttti miesvoimistelijalta enemmän kuin varsinaiselta itseään ilmaisevalta tanssijalta. Toisaalta hän erottui tuolla voimistelijamaisuudellaan muista, mutta toisaalta miesvoimistelijamaisuus liittyy kuitenkin enemmän urheilulajiin kuin yksittäisen henkilön identiteettiin. Siksi hänen tanssimisensa näytti enemmän liikkeiden suorittamiselta kuin itseilmaisulta. Minttukin vaikutti omaan silmääni vähän konemaiselta niin kauan kuin tanssi Pasin parina (sen jälkeen mielipiteeni hänestä kyllä muuttui). Se Pasin voima, tasapaino, uskomaton kunto ja loputtomalta vaikuttava suorituskyky olivat kyllä ihailemisen ja katsomisen arvoisia jo sinänsä.

Mutta sitä mä tänne oikeastaan tulin sanomaan, että kerrankin oikea tyyppi voitti!!!! :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

EveryWoman kirjoitti:Mutta sitä mä tänne oikeastaan tulin sanomaan, että kerrankin oikea tyyppi voitti!!!! :h:
Mä toivoin Mintulle voittoa :/
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mutta sitä mä tänne oikeastaan tulin sanomaan, että kerrankin oikea tyyppi voitti!!!! :h:
Mä toivoin Mintulle voittoa :/
Ai AudiVolvolle?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vesper kirjoitti:Mä toivoin Mintulle voittoa :/
Olihan sekin ihan super uskomaton, samoin Markku. En ois pahoittanut mieltäni jos jompi kumpi niistäkin ois voittanut.

Ja vieläkin lämmittää mieltä koko ohjelma ja sen kotimainen toteutus.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

EveryWoman kirjoitti:
Lilo kirjoitti:En kyllä oikeen tajua mitä tarkoittaa "persoonaton venyminen eri tyylilajeihin".
Teknistä suoriutumista ilman sielua. Kukaan ei varmaan voi täydellisen persoonattomasti esiintyä, mutta jotkut ovat persoonattomampia kuin toiset (kuten sanottu, Seba ei kuitenkaan ollut persoonaton).
No joo, kyllä mä ton tajusin, mutta ei tossa kisassa -kuten huomattiin- vaan tekniikalla pärjätty, mun mielestä tuomaritkin painotti koko ajan sitä ilmaisuakin hyvin paljon.

Kaikki finalistit oli kuitenkin musta mahtavia, en olis pahottanut mieltäni kenenkään voitosta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin