Thorsdag Thor-jumalan päivää!
Ja tämä oli sitten mulle tarkoitettu vai?Gaia kirjoitti:Pakkohan se on joidenkin painaa duunia, jotta pummit saavat edelleen loisia kuten ennenkin. *puuh*ninnithequeen kirjoitti:Teettekö te muka töitä, ruojat, ettekä kitinöi???
Joo, eräällä toisella palstalla keskusteltiin sossupummeista, ja mun käskettiin menemään töihin. Joo, vauva kainalossa vai?
Sulla on tavattoman jännä tapa olettaa, että kaikki on aina susta puhuttua. Mutta tähän voi tietysti heittää olettaman, että se koira älähtää, johon...ninnithequeen kirjoitti:Ja tämä oli sitten mulle tarkoitettu vai?Gaia kirjoitti:Pakkohan se on joidenkin painaa duunia, jotta pummit saavat edelleen loisia kuten ennenkin. *puuh*ninnithequeen kirjoitti:Teettekö te muka töitä, ruojat, ettekä kitinöi???
- Riemumieli
- Kitisijä
Riippuu vähän olosuhteista. Monet kulttuuriamme rikastuttavat henkilöt ovat kyllä kehittäneet pienten lasten kotona olemisesta taidetta. Työkkärissä ollaan kirjoilla totta kai ja jos hyvin epätodennäköinen nalli napsahtaisi (ei siis hedelmöitys, se on tosi kuin vesi), voi aina sanoa, että kohta poksahtaa.
Myös muita tuore äiti on pummi -skenaarioita tulee mieleen, mutta kerrotaan niistä kohta tai sitten ei.
Aina on toki muistettava, että lapset ovat rikkaus, oli niiden geneettinen materiaali miten aunuksesta tahansa.
Myös muita tuore äiti on pummi -skenaarioita tulee mieleen, mutta kerrotaan niistä kohta tai sitten ei.
Aina on toki muistettava, että lapset ovat rikkaus, oli niiden geneettinen materiaali miten aunuksesta tahansa.
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Niin tietysti juu. Onhan mulla helvetin huono omatunto että saan tapella Kelan ja sossun kanssa lasteni hyvinvoinnista ja katosta pääni päällä. Mutta eniten siitä, etten voi auttaa broidia tekemään kolmen ihmisen edestä töitä mutsin firmassa.Gaia kirjoitti:Sulla on tavattoman jännä tapa olettaa, että kaikki on aina susta puhuttua. Mutta tähän voi tietysti heittää olettaman, että se koira älähtää, johon...ninnithequeen kirjoitti:Ja tämä oli sitten mulle tarkoitettu vai?Gaia kirjoitti: Pakkohan se on joidenkin painaa duunia, jotta pummit saavat edelleen loisia kuten ennenkin. *puuh*
Saaks kohta tokan luokan aloittavan kesälomalaisen potkia jo ylös? Tulee neidille vähän vaikeuksia kouluaamujen kanssa kun rytminsä on taas mitä on...
-
- Kitisijä
Oon sukumaassa Lieksajoen varrella. Maisemat ovat jylhän kuninkaalliset, kohta lähetään väijyyn jotain isoa koskea. Minealla unirytmi sekaisin, onneks sain nukutettua puolessatoista tunnissa, et hään äitikin pystyy nukkumaan. Enempää sossupokematta meil on sukuriita pahimmillaan, enkä muista hetkeen olleeni näin rikkipoikki. En ois uskonut tätä tulevan eteen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Mitä on tapahtunut?!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oon sukumaassa Lieksajoen varrella. Maisemat ovat jylhän kuninkaalliset, kohta lähetään väijyyn jotain isoa koskea. Minealla unirytmi sekaisin, onneks sain nukutettua puolessatoista tunnissa, et hään äitikin pystyy nukkumaan. Enempää sossupokematta meil on sukuriita pahimmillaan, enkä muista hetkeen olleeni näin rikkipoikki. En ois uskonut tätä tulevan eteen.

Sukuriidat on perseestä, revitään sinne, revitään tänne ja loppupeleissä joutuu haistattamaan paskat koko porukalle ja muuttamaan Turkuun.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Siis kyseessä on tosi paskaksi edennyt keissi, jota ei ulkopuolinen voi oikein edes ymmärtää, ellei arkaluontoisiakin asioita avata. Siksi on sitä turha edes vähän revittää. Tällä hetkellä mulla on välit poikki veljeen ja varsinkin siskoon, ihan jo sen takia, että voi itse ja perheeni toipua kaikesta.
- Riemumieli
- Kitisijä
Kyl kai sukuriita on eri kuin perheriita. Menikö Ylermi suositukseni mukaan puristelemaan anopin persettä ja veti appea dunkkuun???

EDIT. Akka on alkanut jo tuhotyön, kohta sinulla ei ole kuin vaimon sukulaisia. Tulee mieleen Herra Ylpön Salama-biisi, jossa tossun alla olevalle miehelle jää luu käteen, kun pirttihirmun suku ei enää suosi eron hetkellä. Mutta ei se mitään, niin käy parhaimmillekin.

EDIT. Akka on alkanut jo tuhotyön, kohta sinulla ei ole kuin vaimon sukulaisia. Tulee mieleen Herra Ylpön Salama-biisi, jossa tossun alla olevalle miehelle jää luu käteen, kun pirttihirmun suku ei enää suosi eron hetkellä. Mutta ei se mitään, niin käy parhaimmillekin.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 12.08.2010 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Jos treelta halusit karkuun niin olet kyllä oikeassa paikassa. Paljoa kauemmas ei rajojen sisällä pääse kuin ehkä lapissa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis kyseessä on tosi paskaksi edennyt keissi, jota ei ulkopuolinen voi oikein edes ymmärtää, ellei arkaluontoisiakin asioita avata. Siksi on sitä turha edes vähän revittää. Tällä hetkellä mulla on välit poikki veljeen ja varsinkin siskoon, ihan jo sen takia, että voi itse ja perheeni toipua kaikesta.

Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä
Vaikka tää reissu oli sovittu jo hyvissä ajoin, ei tää huonoon saumaan riidan suhteen tullut. Vielä kun ymmärtäis paikallisten puheesta jotainexPertti kirjoitti:Jos treelta halusit karkuun niin olet kyllä oikeassa paikassa. Paljoa kauemmas ei rajojen sisällä pääse kuin ehkä lapissa.

Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 12.08.2010 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Ei mulla pitäis ongelmaa olla kaverieni suhteen. Vielä kun tietäis mitä kaikkea likaista ihmiset toisilleen puhuvat. Mähän tässä olen ollut paskasaavi, jota kumpikaan osapuoli ei oikein jaksa huomioida eikä ymmärtää. Niinhän se menee.Vesper kirjoitti:^^^ Mites välit kavereihin?
Sukuriidat on perseestä. Jukopliut mikä sota tuli kun ukkini myi sukutilamme enoni vaimolle juuri ennen kuolemaansa, jättämättä siis mitään muille. Pysyhän tila suvussa ja mummuhan siellä asustelee edelleen mutta pari sisarusta ei keskustele enää keskenään. Tai siis juuri kuollut tätini katkaisi välinsä veljiinsä täysin, tai toisinpäin, en tiedä. Toki se on ikävää kun lapsuudenkoti myydään "vieraalle".
- Riemumieli
- Kitisijä