Minigolf-miitti
Minigolf-miitti
Kitinäläiset golffaamaan!
Kiinnostaisko ketään? Golfin jälkeen vaikka terassisiiderit/-limut jonain arkipäivänä, esim. klo 17-19. Ehdotuksia?
Kiinnostaisko ketään? Golfin jälkeen vaikka terassisiiderit/-limut jonain arkipäivänä, esim. klo 17-19. Ehdotuksia?
Viimeksi muokannut Elppis, 12.07.2010 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
ONKS se ihan tosi totta, ettet sä lukenut mun juttua ensin? Jos ja kun näin on se on kyllä sitä luokkaa olevaa telepatiaa, että ..Elppis kirjoitti:Miten voi olla totta että minä ja StadinArska ajateltiin minigolfia TÄYSIN samanaikaisesti![]()
![]()
ENPÄ TIEDÄ onko mulle ikinä tapahtunut noin. Tässä nimenomaa todella kummallisuutena on sentään aika harvinainen asia: Minigolf.
Hetkinen, onkohan tuo Elppis mun tyttöystäväni, huh.
Mää en tiennyt! Kaikki paljastuu aikanaan!
Me ollaa nyt sillee telepaattiks, Elppis. Tämän täytyy MERKITÄ jotakin isompaa meille, mutta otammeko sen vastaan nöyrin mielin?
SA
-
- Kitisijä
Niin joo vähän luinkin, tosin en aatellut että se tulee sinne minne me mennään. Hänen panoksensa miiteissä on ollut mitä mahtavin, pari murahdusta ja epämiellyttävä olemus.Manaaja kirjoitti:Lue: Homeboy olisi paikalla.Dumis kirjoitti:Nyt ajoi huumoribussi ohitse, come again?Manaaja kirjoitti: = Saat tulla paikalle itkien?
-
- Kitisijä
Myrtsissähän on minigolf-rata sisällä, samassa tilassa keilahalli ja bilispöydät.
Olisko sellanen sisäolosuhteilla varustettu (samoin baari) tylsää ja liian kaukana?
Onko kellään ehdotuksia paikasta: Taivallahti, kaivopuisto, Puotila, Pukinmäki, Käpylä (futiskenttien ohessa) ??
Olisko sellanen sisäolosuhteilla varustettu (samoin baari) tylsää ja liian kaukana?
Onko kellään ehdotuksia paikasta: Taivallahti, kaivopuisto, Puotila, Pukinmäki, Käpylä (futiskenttien ohessa) ??
The great club outshines the individual, always and forever.