Itkuketju

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En itke, mut oon silti waffa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen viimeks, eka kun allymcbealin ja roblowen tms abduktiovauva oli syntymässä ja roblowe tms oli vaan politikoimassa(tv-asrja). Enkä ees seuraa tuota sarjaa, mutta syntymäkohdassa pillitän aina, myös vakuutusmainoksissa. Sen jälkeen cold casen lopussa piti myös hieman kostein silmin räpsytellä. Mut aika perussettiä. Itken aikas paljon, mutta valikoidussa seurassa. Duunissa on joskus vituttanut niin paljon joku tyyppi että itkettää, mutta yleensä väärässä seurassa kävelen vaan pois ;-)

Itkeminen on hyvästä. Oma poika melkein 7v. on selkeesti alkanut puremaan hammasta, myös siis valikoi seuran jossa itkee. Jos pahasti sattuu, itkee kyllä tarhassakin. Musta se on ihan ok. Pääasia, että osaa itkeä. Se vapauttaa hyviä hormonejakin, niin kerta.

Viikon sisään olen itkenyt myös vittuunnuttuani a) isääni sekä b) äitiini. Aika kypsä ja kolmikybänen olo, sanoisin
8)
Prepare for the worstest.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En itke, mut oon silti waffa.

Kohta joku Jumppanorsu tulee kertomaan sulle ettet voi olla vaffa josset pillitä vähintään kerran kuukaudessa (vrt. pylly-dildo_heterous)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:En itke, mut oon silti waffa.

Kohta joku Jumppanorsu tulee kertomaan sulle ettet voi olla vaffa josset pillitä vähintään kerran kuukaudessa (vrt. pylly-dildo_heterous)


No ei kai se kannata turhaan märistä jos ei itketä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Harva asia on tympeämpi kuin nainen, joka raivoaa ja puhuu skeidaa ja alkaa sitten pillittämään. Säälittävää paskaa sanoisin.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä oon itkeny tän viikon aikana niin hirvittävästi, että ikävät finninalut naamasta katosivat, hyvä itku kuivattaa juuri sopivasti! Itkulla on mulle (ja muille) myös se hyöty, etten jaksa raivota tai muutenkaan ärsytouhuta. Ja joskus - harvoin, mutta sentään joskus - itku puhdistaa skeidat pois paremmin kuin mikään. Paitsi hyvä seksi ja viini, mutta siis noin muuten.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Harva asia on tympeämpi kuin nainen, joka raivoaa ja puhuu skeidaa ja alkaa sitten pillittämään. Säälittävää paskaa sanoisin.


Mitähän vittua toi nyt sitten tarkoittaa? Tää on taas näitä "nainen sanoo suorat sanat = suoltaa paskaa ja pillittää".

(osu ja uppos :D)

Mä olen jostain syystä herännyt joka ikinen aamu klo 5 omaan itkuuni. Unista en muista mitään, mutta koko naama on kyynelissä, samoin tyyny. Silmät turvonneet, mies tottakai sikeässä unessa. Joka aamu yhtä tyhjä tunne. Kai se on se alitajunta joka itkee.. :x
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Harva asia on tympeämpi kuin nainen, joka raivoaa ja puhuu skeidaa ja alkaa sitten pillittämään. Säälittävää paskaa sanoisin.

Mitähän vittua toi nyt sitten tarkoittaa? Tää on taas näitä "nainen sanoo suorat sanat = suoltaa paskaa ja pillittää".

Se on juuri sitä, mitä siinä lukee. Jos nainen raivoaa, puhuu mitä sattuu eli vouhottaa suu vaahdossa ja sen jälkeen alkaa itkeä ikään kuin empatiaa saadakseen tai mistä watun syystä?, se on säälittävää ja vie viimeisen uskon heikomman sukupuolen edes alkeellisesta älykkyydestä.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Harva asia on tympeämpi kuin nainen, joka raivoaa ja puhuu skeidaa ja alkaa sitten pillittämään. Säälittävää paskaa sanoisin.


Jäin miettimään mitä nuo harvat asiat voisivat olla. Mies, joka raivoaa ja puhuu skeidaa ja alkaa sitten paiskoa seinään? Sellainen vie kieltämättä viimeisen uskon vahvemman sukupuolen edes alkeellisesta älykkyydestä... ...eiku, miten se menikään?
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Musiikki, perkele, saa minut itkemään, kuten nyt tämä Gustav Mahlerin Symphony No. 5, Adagietto.

http://www.youtube.com/watch?v=Rmj_nSydvvc

Onneksi Rammstein kuivaa kyyneleet ja suomalaisella iskelmämusiikilla voi pyyhkiä perseensä....
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kuulostat Nibalta. Käytkö myös Virossa katsomassa kauniimpia naisia ja parempia oluita?
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Manaaja kirjoitti:^ Kuulostat Nibalta. Käytkö myös Virossa katsomassa kauniimpia naisia ja parempia oluita?

Naisia nussitaan ja oluet juodaan. Ei niitä katsella. Naisia ja olutta löytyy ihan lähikaupasta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

prosessi kirjoitti:Jäin miettimään mitä nuo harvat asiat voisivat olla. Mies, joka raivoaa ja puhuu skeidaa ja alkaa sitten paiskoa seinään? Sellainen vie kieltämättä viimeisen uskon vahvemman sukupuolen edes alkeellisesta älykkyydestä... ...eiku, miten se menikään?

Miten väkivaltainen mies ja hysteerinen itkuva tuhertava pöhönaamainen nainen ovat vertailukelpoisia tympeydessään? Väkivalta ei ole tympeää, se on täysin tuomittavaa, joten en näe analogiaa.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Itkevä nainen on vähän niin kuin huutava mies. Mä rupean aina itkemään, jos mulle huudetaan, reaktio tuolta reilun 20 vuoden takaa. Pelkään kovaäänisiä ihmisiä, varsinkin jos ovat lähellä. Hrr..
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tätä itkin tänään http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070 ... 7_uu.shtml.

Tämä olisi omalla kohdallani sellainen asia mistä en koskaan milloinkaan uskoisi pääseväni yli vaan kiikku olisi The Ratkaisu.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

RP kirjoitti:Tätä itkin tänään http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070 ... 7_uu.shtml.

Tämä olisi omalla kohdallani sellainen asia mistä en koskaan milloinkaan uskoisi pääseväni yli vaan kiikku olisi The Ratkaisu.


Linkki ei toimi...
Kirjoitan tätä alasti
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jahans. No uutinen jossa vauva ja nainen kuolivat kolarissa Luumäellä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Piste pois lopusta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon itkenyt tänään 8 kertaa ja huomenna varmaan koko päivän.

Yksi niistä itkuista oli muuten juurikin sen vauvan ja naisen kuolema. Loput tuli pahoista sanoista ja lehdistä luetuista onnettomuustarinoista. Tai sitten onnllisista avioliitoista ja kertomuksista. Onneks ex-Anopilla ei ollu enempää Valittuja Paloja mulle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:^ Kuulostat Nibalta. Käytkö myös Virossa katsomassa kauniimpia naisia ja parempia oluita?
Hei kuule jokainen tekee minkä parhaiten taitaa,mä en sun mieliksi käy hakemassa mäyristä tai sixpäkkiä keppanaa K-marketista..

kokeilkaas tätä?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8wxAeYn8a6c[/youtube]

Itkettääkö?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lauantaina pääs taas itku pitkästä ilosta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Lauantaina pääs taas itku pitkästä ilosta.

:paijaa:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lauantaina pääs taas itku pitkästä ilosta.

:paijaa:


Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä itkin eilen marley & me- elokuvaa katsoessa, kun koira piti lopettaa. Eläin- ja lapsijutut aina itkettää.. can't help myself. En osaa auttaa itseäni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mä itken sun spoilerille!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin