Itkuketju

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Itkettää taas, ihan hyvikseen vaan.
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itkeny, nyt koko päivän. Joko ilosta tai surusta. Nyt itken sitä että poika ei nukaha millään taas. UK vittuilee ja Nita jakso sentään reippasti kertoilla jutuista. Ja vihdoin sai suustaan sanan "Onnea äitirakas".

http://www.youtube.com/watch?v=hITsmeloBh8
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

En itkenyt vaikka hollantilaiset voitti, ovat saaneet buurit hyvästi jo johannesburista, turha on nurista vaikka entiset orjat päällepäsmäröi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Suvinen kirjoitti:Me itkettiin molemmat miehen kanssa tätä katsoessa, aika hyvin!


Meilläkin itki molemmat. Eilen vollotin sitä, että äiti soitti ja kertoi, että sen miesystävän naapurin kissanpentu oli pudonnut kuudennesta kerroksesta asfalttiin. Se tyttö oli tullut ihan hysteerisenä soittamaan ovikelloa, koska tarvitsi kyydin päivystävälle eläinlääkärille. Lohjalta Helsinkiin siis. Kissa ei ois selvinnyt matkasta, kun sillä oli kaikki jalat poikki ja suusta valui kamalasti verta ja olivat sitten päätyneet soittamaan poliisin lopettamaan kissan :cry: Nyt itkettää taas.

Nyt on kyllä itkupotkuraivari hyvin lähellä. Mä oikeasti vihaan ja halveksun yhtä ihmistä, jonka kanssa joudun olemaan jatkuvasti tekemisissä. Saatanan narsistikusipää, homofoobikko, sovinisti, marttyripaska MINÄMINÄihminen, joka ei ole koskaan väärässä eikä tee virheitä. Toivottavasti meteoriitti putoaa päähäsi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Täti on seitsemättä viikkoa koomassa jäätyään auton alle. Ennusteet ovat aika huonoja, JOS hän edes enää herää. Sattuu.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulla meinas tänään tulla itku kun katoin sitä jotain remonttiohjelmaa ja kolmen pienen tytön äiti oli kuollu nukkuessaan keuhkoveritulppaan 28-vuotiaana, ja isä jääny yksin hoitamaan pieniä lapsia. :(
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kreitsu kirjoitti:Täti on seitsemättä viikkoa koomassa jäätyään auton alle. Ennusteet ovat aika huonoja, JOS hän edes enää herää. Sattuu.


:(

Oon itkeny hiljaa salaa lähes koko matkan Kuopiosta stadiin. Pikkutyttöseni on niin ihastunut Juha Tapioon, että se laulaa kauniista pyynnöistäni huolimatta aina vaan tätä. Miksei kaikki biisit voi vaan kulua jotenkin pois?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc[/youtube]

Aiemmin viikolla itkin matkan toiseen suuntaan ajaessani heti motarirampissa sorsapesueen yli. Oli pakko vaan sulkea silmät ja olla himmaamatta enempää, taustapeilistä näkyi vaan tööttäävä kiirehtivä letka muita paska-autoja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos vaan Daalingi.

:cry:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^Samis... :(
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

Suvinen kirjoitti:Itselläni ainakin nuo raivoamisen ja skeidan puhumisen jälkeiset itkukohtaukset liittyvät poikkeuksetta siihen, että vastapuoli on yksinkertaisesti niin vitun tyhmä, että ei tajua sitä hyvällä sanottua ("skeidan puhuminen") eikä sitä pahalla sanottua ("raivoaminen"), mikä johtaa epäuskoiseen kiukkuun ja sen purkautumiseen itkulla ("pillittäminen"). Ehkä vika onkin, höm, vastaanottajassa?


eikä nyt unohdeta sitä tosiasiaa, että ne saatanan tyhmät miehet ensin suututtaa tahallaan, sit lisää pökköä pesään niin kauan, että naisella joko poksahtaa päästä iso suoni tai alkaa vollottamaan... ja sit siitäkin syyllistetään. että joo jos riemumielellä tapahtuu tätä useinkin, niin kantseis kattoo peiliin ja miettii, et mitä taas tuli tehtyä/sanottua niin pahaa sille naiselle, että sai sen itkemään...

(on tietty naisia jotka on idiootteja ja raivoo ja parkuu ihan tyhmyyttään, mut nyt ei puhuttu niistä)



oon itkeny ihan helvetisti parin viime kuukauden aikana (normaalisti en itke kuin kerran kaks vuodessa). suurin osa selittyy hormooneilla. sit oon itkeny hormonien aiheuttamia raivokohtauksia. ja sit oon itkeny sitä, että menetin ne hormonit kesken kaiken. pari viikkoa itkin joka päivä monta kertaa. sit ku se helpotti niin nyt oon itkeny pari viime päivää tota Geen poismenoa. ja sen nostattamia muita ajatuksia.




Dumis kirjoitti:ikkassut


:h:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päätin, että yritän tänään olla itkemättä :]
Prepare for the worstest.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä olen viimeaikoina itkeä tihruttanut turhautumisen takia, vauvakuume on niin kova, mutta ei ole mitään tietoa koska toinen olisi siihen valmis.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

milli kirjoitti:Mä olen viimeaikoina itkeä tihruttanut turhautumisen takia, vauvakuume on niin kova, mutta ei ole mitään tietoa koska toinen olisi siihen valmis.



Sano sille ukolles, et sitä vaikeammaksi lapsen kanssa leikkiminen ja touhuaminen tulee mitä vanhempi on.

Jos saisin ottaa elämäni uusiksi, perustaisin perheen kaksvitosena..
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:Sano sille ukolles, et sitä vaikeammaksi lapsen kanssa leikkiminen ja touhuaminen tulee mitä vanhempi on.

Jos saisin ottaa elämäni uusiksi, perustaisin perheen kaksvitosena..

Ollaan puhuttu, useampaan otteeseen..
Niin moni asia puoltaa sitä lapsien hankkimista asap, mutta.. se pitää olla yhteinen päätös.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Jos saisin ottaa elämäni uusiksi, perustaisin perheen kaksvitosena..


Eihän sitä koskaan saa. Sen kun osaisi pitää mielessä elämää suunnitellessa. Tietty usein sitä on vaan kokemusta rikkaampana.

Jäin pohtimaan onko mielipidettä asiasta kysytty ja se jäänyt epämääräisenä roikkumaan ilmaan?
Came here for school, graduated to the high life
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Jäin pohtimaan onko mielipidettä asiasta kysytty ja se jäänyt epämääräisenä roikkumaan ilmaan?

Oliks tää mulle?
Siis .. kaikki nää lapsiasiat ollaan puhuttu silleen läpi, että ehdottomasti halutaan molemmat, nimiä on mietitty, on mietitty harrastuksia ja koulujuttuja.. jne jne.. ettei kyse ole siitä, että yksin haluaisin lapsia, ainoastaan se, että toinen on täysin kykenemätön sanomaan mistään aikataluista mitään.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Jäin pohtimaan onko mielipidettä asiasta kysytty ja se jäänyt epämääräisenä roikkumaan ilmaan?

Oliks tää mulle?
Siis .. kaikki nää lapsiasiat ollaan puhuttu silleen läpi, että ehdottomasti halutaan molemmat, nimiä on mietitty, on mietitty harrastuksia ja koulujuttuja.. jne jne.. ettei kyse ole siitä, että yksin haluaisin lapsia, ainoastaan se, että toinen on täysin kykenemätön sanomaan mistään aikataluista mitään.


Oli, joo.

Epäröinti aikatauluissa tuntuu takuulla vaikealta jos itsellä tuntuisi olevan jo kiire.
Came here for school, graduated to the high life
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Oli, joo.

Epäröinti aikatauluissa tuntuu takuulla vaikealta jos itsellä tuntuisi olevan jo kiire.

Juh, mutta sellaista se on, kun seurustelee oman ikäisen kanssa, joka ei ole itsenäistynyt samaan tahtiin minun kanssa, vaan mä oon tietyissä asioissa vuosia edellä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei muuta kuin keinosiemennykseen.
Paras päivä ikinä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^juu ja osaan mä kumitkin puhkoa, mutta se ei nyt ehkä oo ihan se juju tässä :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ehkä ei, mutta joskus voi tulla eteen sellainen tilanne, jossa toinen pso haluaa jotain ja esittää uhkavaatimuksen. Toinen lähtee mukaan tai sitten ei, mutta asia ainakin ratkeaa. Ei ole ehkä reilua, mutta ei elämä sitä muutenkaan ole. Maailmantappiin ei kannata suossa tarpoa, koska käytettävissä on vain yksi elämä.
Paras päivä ikinä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

milli kirjoitti:Juh, mutta sellaista se on, kun seurustelee oman ikäisen kanssa, joka ei ole itsenäistynyt samaan tahtiin minun kanssa, vaan mä oon tietyissä asioissa vuosia edellä.


Hmh, mä oon kohta 40 ja aikataulu on, notta seuraavan 15 vuoden kuluessa ei ehdi tuollaiseen yhtikäs millään kun olen niin kiireinen Mies.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos niitä lapsia haluaa tekemällä tehdä niin musta tuntuu ettei koskaan ole hyvä aika lisääntymiseen. Aina on jotain. Tämmösiä huomioita olen tehnyt. Tosin, me emme aio enää lisääntyä. Yksi lapsonen menee ja rakkautta riittää enemmän kuin laki sallii. Kahden kanssa ei riittäisi enää rakkautta kumppanille (lue:aikaa) ja semmosia uhrauksia en ole valmis tekemään vaikka nännistä väännettäis.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Jos niitä lapsia haluaa tekemällä tehdä niin musta tuntuu ettei koskaan ole hyvä aika lisääntymiseen. Aina on jotain. Tämmösiä huomioita olen tehnyt. Tosin, me emme aio enää lisääntyä. Yksi lapsonen menee ja rakkautta riittää enemmän kuin laki sallii. Kahden kanssa ei riittäisi enää rakkautta kumppanille (lue:aikaa) ja semmosia uhrauksia en ole valmis tekemään vaikka nännistä väännettäis.


Me ollaan taas tuumailtu toisin. Kun mukuloita on kaksi, ne pitävät toisilleen seuraa ja näin ollen antavat vanhemmille enemmän vapaa-aikaa. Toisekseen, en vielä ole kenenkään koskaan kuullut sanovan, että elo ilman siskoja tai veljiä on hauskempaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Oli, joo.

Epäröinti aikatauluissa tuntuu takuulla vaikealta jos itsellä tuntuisi olevan jo kiire.

Juh, mutta sellaista se on, kun seurustelee oman ikäisen kanssa, joka ei ole itsenäistynyt samaan tahtiin minun kanssa, vaan mä oon tietyissä asioissa vuosia edellä.

Jätä se sika. Mä voisin mielelläni tehdä, mutta mun aikaikkuna alkaa olee kohta ohi, eikä oo ees naisesta tietoa, saakutinperse.
Vastaa Viestiin