Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Hauskaa, että jokainen joka mainitsee älykkyyden jossain muodossa on tyhmä. Moni ääliö jättää mainitsematta, mikä tarkoittanee etteivät ole nirsoja idiootteja vaan rumia ja tyhmiä.
Tyhmällähän ei ole minkäänlaisia aseita havaita kuka on tyhmä ja kuka ei, vaan dallaspulla yhtä tyhmän kohdatessaan onkin törmännyt älykkääseen tyyppiin ja sitten marssitaan kertotaulua ihmetellen auringonlaskuun.
Jos triangelia haetaan... EW lampsii silmät pyörien ja selittäen, miten on tyhmää aloittaa keskustelua autonrenkaista ennen kuin on määritellyt mitä tarkoittaa autorenkailla, millä hän luonnollisesti tarkoittaa polkupyörän satulaa, kun vieressä pyörii Manaaja pähkinää turpa, aivot ja perse täynnä, heijastellen paskalla tykillä hyvää elokuvaa kyrpäänsä samalla kehuen kuvaa ja haukkuen elokuvaa (kun ei mitään siitä tajua), Tixin vinkuessa perässä EWlle, että häneltä kyllä löytyy kotoa polkupyörän satula ja osaapa ihan itse nimensäkin kirjoittaa ja EW ja Manaaja pohtii miksi tuo juntti puhuu autonrenkaista.

Elco lienee ainoa, joka ei varsinaisesti ole tyhmä, mutta jos aivot ui tuollaisessa määrässä kusta ja paskaa, niin voisin kuvitella miehen seurustelevan Bajamajan kanssa. Bajamajahan ei tunnetusti ole järin nokkela, joten se siitä miehen kriteeristä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Riemumieli kirjoitti:No näinhän se tietysti on. Jotain kunnosta kai kertoo se, että pystyy vetämään itsensä noin piippuun, huonokuntoiselta se ei onnistuisi.

Pelkkä hyvä kunto ei pelkästään mahdollista totaalisesti piippuun vetämistä. Vaatii myös yläpäätä, jolloin pääsee totaalipiippuun heikollakin kunnolla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Crowbar kirjoitti:EW ja Manaaja

Tää tuntui jotenkin tosi pahalta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mites porukka suhtautuu pois nypittyihin mutta piirrettyihin kulmakarvoihin?

Ei nyt ehkä mikään tapailun lopettava turn-off mulle, mutta täytyy sanoa että noista ulkonäöllisistä yksityiskohdista niitä ainoita, jotka saa kysymään hiljaa päässään "Voi miksi?"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Mites porukka suhtautuu pois nypittyihin mutta piirrettyihin kulmakarvoihin?

Ei nyt ehkä mikään tapailun lopettava turn-off mulle, mutta täytyy sanoa että noista ulkonäöllisistä yksityiskohdista niitä ainoita, jotka saa kysymään hiljaa päässään "Voi miksi?"


Tai "ei näin..."
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^^ Kaikilla mun tutuilla, joilla on tuollaiset piirretyt kulmakarvat, se johtuu yksinkertaisesti siitä, etteivät sellaiset kasva heille. Mitä nyt muutama vaalea haiven... Kyllä se täysi kulmakarvattomuuskin on aika höhlän näköistä, vaikken noiden viivojen fanittaja itsekään ole.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:^^ Kaikilla mun tutuilla, joilla on tuollaiset piirretyt kulmakarvat, se johtuu yksinkertaisesti siitä, etteivät sellaiset kasva heille. Mitä nyt muutama vaalea haiven... Kyllä se täysi kulmakarvattomuuskin on aika höhlän näköistä, vaikken noiden viivojen fanittaja itsekään ole.


Niin mut onko sen pakko olla yks ohut pitkä viiva? Eikö sitä voi piirtää millään muulla tavalla?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ann kirjoitti:Kuva

Ihanat meikit!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:^^ Kaikilla mun tutuilla, joilla on tuollaiset piirretyt kulmakarvat, se johtuu yksinkertaisesti siitä, etteivät sellaiset kasva heille. Mitä nyt muutama vaalea haiven... Kyllä se täysi kulmakarvattomuuskin on aika höhlän näköistä, vaikken noiden viivojen fanittaja itsekään ole.

En mä tiedä olenko nähnyt naista jolla ei muka kasvaisi kulmakarvat käytännössä ollenkaan. Pigmentittömät ne toki voivat olla, mutta nehän voi aina vaikka kestovärjätä? Oisko tommosesta "luonnontilassa" olevasta kulmakarvattomuudesta kuvia?
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

No en nyt viitsi alkaa kyselemään naapuriltani kuvauslupaa jonnekin keskustelupalstalle. Tyttäret olivat myös pitkään liki kulmakarvattomia. Olihan niitä haivenia, mutta eivät juuri ihokarvoista poikenneet niilläkään. En tiedä miten sellaisten värjääminen toimii, onneksi nyt ei pikkulapsilla ole ainakaan tarvis.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Manaaja kirjoitti:
Vaola kirjoitti:^^ Kaikilla mun tutuilla, joilla on tuollaiset piirretyt kulmakarvat, se johtuu yksinkertaisesti siitä, etteivät sellaiset kasva heille. Mitä nyt muutama vaalea haiven... Kyllä se täysi kulmakarvattomuuskin on aika höhlän näköistä, vaikken noiden viivojen fanittaja itsekään ole.

En mä tiedä olenko nähnyt naista jolla ei muka kasvaisi kulmakarvat käytännössä ollenkaan. Pigmentittömät ne toki voivat olla, mutta nehän voi aina vaikka kestovärjätä? Oisko tommosesta "luonnontilassa" olevasta kulmakarvattomuudesta kuvia?

Pantavaksi epäsopiva kulmakarvaton friikki ilmoittautuu! Jätetään kuvat, tilanne on juuri kuten Vaola kuvasi, joitain vaaleita karvoja on mutta ei siis normaaleja ja vain värittömiä kulmakarvoja. Eikä voi kestovärjätä allergian vuoksi joten meikillä hoidetaan, lopputulos on nykyään jo muuta kuin viivat mutta tietysti enemmän tai vähemmän meikatun näköinen. Ilmankos yön prinssit aina katosivat aamun sarastaessa. :(
Elämä kantaa, jos sen antaa
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Toimistorotta kirjoitti:Oikeasti kiinnostavia, perhoset vatsaan tuovia ihmisiä tulee niin harvoin vastaan, että silloin kun tulee, niin silloin on syytä katsoa kortit aina loppuun asti. Vaikka kävisi hassustikin. Kuten itse totesit, pariutuminen ei ole erityisen rationaalinen prosessi.


Ihan tottahan tuo on. Kun ihastuu niin ei siinä hirveästi järkisyyt enää paina. Itsekin oon seurustellut aina vaan niiden kriteerit täyttämättömien kanssa. Ilmankos onkin ollut niin paljon ongelmia!1
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin