Naisten ihannepituus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Naisten ihannepituus

120-140
1
2%
141-147
0
Ei ääniä
148-154
1
2%
155-161
5
10%
162-168
16
31%
169-173
13
25%
174-178
6
12%
179-185
6
12%
186-193
1
2%
194-202
0
Ei ääniä
203-230
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 51

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stinky kirjoitti:Mullakin on nyt paha mieli. En oo kenenkään ihannepituinen :(
194-202?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kehun mieheni ulkoisia sekä henkisiä etc. ominaisuuksia suhteellisen usein. Ja se tulee ihan luonnostaan, tulee halu sanoa ihanuuksia. Samoin tekee hänkin.

Joskus se vaan on niin, että ne sanalliset jutut on ihan pop eikä aina eletä siinä "kyllä se nyt tietää, ja kyllä mä oletan"-maailmassa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Ooksä noin saatanan lyhyt? :shock:


Teen ehkä itsestäni pellen, mutta haluan kertoa, että tuo kommentti loukkasi mua.


Se ei ollut tarkoitus. Anteeksi.
Jotenkin oon tosiaan kuvitellut, että olet ainakin 10cm tuota ilmoittamaasi pidempi.


Mä uskon, että sä et tehnyt tuota loukkaamistarkoituksessa, ainakaan muuten kuin kevyenä wattuiluna. Mun oma issueni, että otin siitä niin pahasti itseeni. Sitä ei tietysti voi tietää, mitkä asiat ovat kenellekin henk. koht. SE juttu.

Enhän mä nyt tietysti 174 pitkänä mikään kääpiö ole. Oma ongelmani, että koen sen ongelmaksi.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Mayah kirjoitti:... Nii ku oon 177

Ei tuo huono oo. :paijaa:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yleensä oon kyl tykännyt aika pienistä naisista, mut toisaalta eipä itseä pidempi nainenkaan tuntunut yhtään väärältä. Ihan samalla tavalla senkin sai ymmärtämään kumpi on isäntä. :h:

Lisäks pussailu oli aika helppoa. Puspus.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Suvinen kirjoitti:-- Jos joskus havahdun ja hänen mielikseen kehun, on se kuin häntäänsä heiluttava koira.


Höh! Sit sä ihmettelet kuinkakohan pitkään pysyttekään yhdessä ja mitä kaikkea... Tai et kai se ihmettelekään, sori huono sanavalintani. Kehu vähän sitä nuppuas! Kehu vaikka tytölle niin ei tartte suoraan heti nupulle. Enkä nyt meinaa mitään "sun isilläs on kulta maailman iiiihanin peenis" -juttuja. Välttämättä. Meidän poikanen hykertää onneaan kun kehun isinsä iiiiihania hauiksia, joita sit vähän puristellaan yhessä.

Punastuttinauratti kaupassa kun 2½-vuotias taputti takareidelle ja kehas "hyvä pylly". (Yleensä pyllykehut hoidellaan kotona lapsista kaukana kun jostain kumman syystä pyllyt on niin kauhee hitti, sananakin tosi mieleen tarttuva... )
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Liian tiukat rajat tossa gallupissa. noin 165- no en osaa antaa ylärajaa, kun niin pitkistä naisista ei ole kokemuksia. Lolitakin kelpaisi.

Ei se oo niin yksinkertaista. Kevyempää eli lyhyempää naista on helpompi ja mukavampi nostella. Pidemmän kanssa voi olla mukavampaa tanssia.

Mulla on siis pituutta 193.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Monen pituisia naisia on treffattu valilla 145-187 (itse 193) ja joka pituudella on puolensa.
Pidempien naisten kanssa tuo paino tosin tulee suurempaan rooliin "ihanteellisessa" tapauksessa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^eli jos on lyhyt saa olla läski?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

par-sky kirjoitti:^eli jos on lyhyt saa olla läski?

Lyhyella ylimaarainen paino ei niin helposti aiheuta negatiivista reaktiota koska kokonaismassa on kuitenkin pieni ja muoto on usein erilainen kun pidemmilla naisilla. Lyhyempi siis voi olla suhteessa lihavampi kun pidempi nainen ilman etta se nayttaa pahalta.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Mayah »

JoeB kirjoitti:
par-sky kirjoitti:^eli jos on lyhyt saa olla läski?

Lyhyella ylimaarainen paino ei niin helposti aiheuta negatiivista reaktiota koska kokonaismassa on kuitenkin pieni ja muoto on usein erilainen kun pidemmilla naisilla. Lyhyempi siis voi olla suhteessa lihavampi kun pidempi nainen ilman etta se nayttaa pahalta.

Sanoisin että homma menee kyllä toisinpäin. Pitkä nainen voi olla kyllä hyvinkin painava ilman että se näyttää pahalta, mutta pitkä nainen voi olla myös lihavampi kuin lyhyt ilman, että näyttää niin lihavalta. Optinen harha, nääs.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nowaysis kirjoitti:Mitävittuu, luin tsekkautumatta ja useissa viesteissäni luki "nowaysis on norattu". Aasi, maailmassa on virhe!11

loggautumatta?

Ai saatana, nyt sain aamunaurut.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Manaaja kirjoitti: No sitähän se on. Ihannoidaan ja kehutaan toista. Mä itekin teen sitä varmasti ihan liian vähän, ja syytä ois vähän useamminkin tarjota sitä ihannoivaa kehumista toista kohtaan. Jotenkin pelottavaa jos se jonkun mielestä on vaan karseeta ja teennäistä.


No hitto, tarkennetaas nyt vielä mun tarkoitusperiäni.

Jos deittailu on alussa, en tykkää siitä että vastinkappale keksii positiivista sanottavaa ainoastaan ulkoisista ominaisuuksistani. Tulee sellanen fiilis, että a) millään muulla ei tainnut olla mitään väliä, ja b) miehet on opetettu siihen että kunhan naista kehuu kauniiksi, niin sillä irtoaa, joten tuntuu enemmän siltä että ne samat hehkuttelut sieltä tulis ihan kenelle tahansa. (Tietty jos keksii jotain vähän omaperäsempää, voi olla kivakin, siis sillon kun tuntuu että se sanoo nyt ton vaan just mulle, ei joka sutturalle jota se on viimesen vuoden aikana surauttanut.)

Sitten kun suhteeseen on jo päädytty, homma on vähän eri, sitten ei enää tunnu siltä että tolla samalla siirapilla se nyt kosiskelee kaikkia. Mutta kyllä suhteessakin mulle yleensä piisaa että kehutaan toisiamme kun on jotain spesiaalia ja on vaikka laittauduttu juhliin vähän enemmän.

Mut hei, en mä ketään kiellä sanomasta vaikka jokaiselle vastaantulijalle että uuh kun oot ihanan pitkä/lyhyt/paksu/laiha/whatever. Mikä kenenkin simpukkaa koskettaa ja sillai! Puspus vaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mylwin kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Mitävittuu, luin tsekkautumatta ja useissa viesteissäni luki "nowaysis on norattu". Aasi, maailmassa on virhe!11

loggautumatta?

Ai saatana, nyt sain aamunaurut.


En oikein saa selvää nauratko mun kanssa vai mulle. Kyynel.
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olisko se mahdollista, ett jokainen vastaaja vielä selkeästi laittaisi mikä pituus olisi nimenomaa kaikkein optimaalisin. Nyt huomaan, että kun tuli kaksi pylvästä joissa molemmissa 11 vastausta, olisi ollut parempi kysyä jokaista pituutta erikseen, eikä edes kahden ryhmissä

Teen tilaston jossa katson vastauksianne jo, mutta jos tiedät , vastaaja, että et ole itse lokeroinut pituutta johonkin niin laitatko vielä sen optimipituuden. Tottakai tästäkin voi päätellä, että toivepituus olisi 168 tai 169, mutta kumminkin...

S ja se toinen kirjain (ei ollut allekirjoitus) :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:S ja se toinen kirjain (ei ollut allekirjoitus) :)

:kele:
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

JoeB kirjoitti:Monen pituisia naisia on treffattu valilla 145-187 (itse 193) ja joka pituudella on puolensa.
Pidempien naisten kanssa tuo paino tosin tulee suurempaan rooliin "ihanteellisessa" tapauksessa.


145 + 193 = seisaaltaan suihinottava.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:S ja se toinen kirjain (ei ollut allekirjoitus) :)

:kele:


Voi että mua kun leikin tulella. Yksi pieni kirjain niin olisin saanut nuijasta päähäni. Ja kun koetan et Vespa olis mun kaveeri.
Vespa...älä oo vihainen, me miehet olemme tällaisia, aina kokeilemme rajojamme. Pusi. :h: Ollaan kavereita! . Huomaa, nyt ei mitään signeerausta! :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kertokaa nyt, millaista yli keskipituisen miehen on nussia tosi pientä naista. Ootte kumminkin nussineet.

Minulla siis verrokkina se ihastumani "156 jotain". En pannut, tyhmä.
Mutta eikö niin pieni nainen litisty alle jos on normaalipainoinen mies, toisin kuin minä? Entäs jos on paksu mulkku kuten minulla ja Manaajalla? Onko pienillä naisilla pienempi pillukin? Eikö se repee? Ja eikö pienestä naisesta tule fiilis, että tuonkokonen onkin lapsi?
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Gat kirjoitti:Kertokaa nyt, millaista yli keskipituisen miehen on nussia tosi pientä naista. Ootte kumminkin nussineet.

Minulla siis verrokkina se ihastumani "156 jotain". En pannut, tyhmä.
Mutta eikö niin pieni nainen litisty alle jos on normaalipainoinen mies, toisin kuin minä? Entäs jos on paksu mulkku kuten minulla ja Manaajalla? Onko pienillä naisilla pienempi pillukin? Eikö se repee? Ja eikö pienestä naisesta tule fiilis, että tuonkokonen onkin lapsi?


Ei se 152-senttisen nussiminen eronnut juuri mitenkään 175-senttisen nussimisesta. Pienempi ja kevyempi on tietysti nopsempi ja helpompi nakata asennosta toiseen. Pipari on elastinen, jos sieltä on tarkoitus mahtua ulos muksun pää niin kyllä sinne aina peniskin mahtuu sisään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toimistorotta kirjoitti:Pipari on elastinen, jos sieltä on tarkoitus mahtua ulos muksun pää niin kyllä sinne aina peniskin mahtuu sisään.

Manala tosin tulee poikkeuksetta kyljestä sisään :hep:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Toimistorotta kirjoitti: Pipari on elastinen, jos sieltä on tarkoitus mahtua ulos muksun pää niin kyllä sinne aina peniskin mahtuu sisään.


Luin "mulkun pää", ja mietin et vähän raa'asti tokastu lapsesta. Mut no, menköön... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bliss kirjoitti:^Ooksä noin saatanan lyhyt? :shock:


- lyhyt
- ei paneta
- syö marinoituja sisäfileitä
+ lääkäri
+ salkku 260k

Aiheeseen: paras pituus on varmaan 165-170. Tuota pidemmät naiset alkavat timminäkin painaa niin saatanasti, että pitäisi käydä salilla jaksaakseen peuhata. Doggynä nykyisen tuossa haarukassa olevan vaimon reidet ovat liian pitkät tai sitten minulla liian lyhyt.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Kertokaa nyt, millaista yli keskipituisen miehen on nussia tosi pientä naista. Ootte kumminkin nussineet.

Viimeks tos huhtikuussa kun nussin 162-senttistä naista aamulla lusikka-asennosta niin sen pimppa repesi muutamia millimetrejä sieltä pimpan suuaukon alapuolelta ja verta tuli aikas paljon.

Must se vaan tuntu sillee aika tiukalta ja ihan suhteellisen hyvältä mestalta tullakin. Kantsis sunkin kokeilla. Ei sitte tarvinnu kyl muutamaan päivään harrastella.

En kyl usko et semmosesta toosasta vois lapsen päätä läpi työntää. Urbaanilegendoja ne jutut.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kertokaa nyt, millaista yli keskipituisen miehen on nussia tosi pientä naista. Ootte kumminkin nussineet.

Viimeks tos huhtikuussa kun nussin 162-senttistä naista aamulla lusikka-asennosta niin sen pimppa repesi muutamia millimetrejä sieltä pimpan suuaukon alapuolelta ja verta tuli aikas paljon.

Must se vaan tuntu sillee aika tiukalta ja ihan suhteellisen hyvältä mestalta tullakin. Kantsis sunkin kokeilla. Ei sitte tarvinnu kyl muutamaan päivään harrastella.

En kyl usko et semmosesta toosasta vois lapsen päätä läpi työntää. Urbaanilegendoja ne jutut.


Kello 4.55 Mietitkö asiaa yölläkin? Ei sun tarviii vaikka ketju onkin hieno! :shock: :shock: :shock:
Vastaa Viestiin