Diggaatko Mäkkäristä?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Putoaako mäcsafka?

Jaa
26
79%
Ei
6
18%
Tyhmä
0
Ei ääniä
Poissa
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 33

elco

Diggaatko Mäkkäristä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Just tänään mietin QP:ta puriessani kuinka helvetin hyvää sapuskaa se oikein onkaan.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kyl se menee hätäkeissinä. Ei vaan oikein taho riittää mihinkään jos on tiukempaa reenausta menossa. Dokaillessa sitä menee vissiin eniten.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ehkä 5 kertaa vuodessa menee hampparilinjalla, muuten karvakäsismestat rulaa jos mättöä haluaa. Mc voittaa kyl hesen oravapihvit, mut Rolls on mun makuuni enemmän. Eli valitaan nyt sit vaikka jaa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kelpaa. Ruis McFeast on mun valinta ja ihan sen maun vuoksi, eikä minkään "terveellisyyden". Tosin melko harvoin käyn.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Menee siinä missä hesenkin sapuskat. Harvemmin syön kumpaakaan, hese on lähempänä joten sinne sitten jos hampparia tai kanasalaattia tekee mieli. Lähellä sijaitsevan karvakäsipaikan rullakebab vie kyllä voiton, joten mieluiten sitä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Carrols. Tyttö aina vinkuu sinne. Ja onhan ne ihan jees tiettyyn nälkään/himoon varsinkin kanahampurilaiset ja kanafileet.

MacDonaldsissa käyty autolla Ukkokullan kans monet kerrat ja ai että siel oli ihanii sipulirenkaita. NAM.

Salaatteja en viitti ostaa kun on niin järkyttävä hinta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jep, menee! Kanahamppari on nam.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole minun juttu, en söisi vaikka maksettaisiin. Olen viimeksi syönyt hampparia joskus pentuna eikä niitä silloinkaan saanut kuin tyyliin kaksi kertaa vuodessa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Just söin 3 McFeast junnua. Nam.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Reilut 5 vuotta sitten ois voinu mennä vaikka joka viikko, mutta nykyään ehkä 2..5 kertaa vuodessa. Eikä silloinkaan olisi väliksi.
Äänestän kuitenkin jaa
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Heseä en syö enää koskaan - vastenmielistä stuffia. Carrols oli kova sana ennen kun se turkulainen osti sen; kävin Ison Omenan carrolsissa tuossa joku aika sitten eikä se oikein enää maistunut hyvältä.

Burger King puolestaan on ihmiskunnan suurin saavutus sen jälkeen kun Mies ammuttiin Kuuhun.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kelpaa.
Mielummin Mäkkäri kuin joku tusinakiinalainen tai muu etninen ravintola. Ainakin tietää mitä saa.

Aika harvoin tulee käytyä, tosin jos poikanen saisi päättää me syötäis Mäkkärissä vähintään joka toinen päivä...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

KFC:n vois käydä kokeilemassa taas joku kerta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kyllä se maku vaan osittain muuttuu. Whopperit oli skidinä Maailman Parasta, KFC-kurakin maistui. Nyt ei kummatkaan mut mäkkäristä yhä lähes kaikki. Olen totuttautunut siihen, mussuttanut liian tasaisesti vuodesta toiseen...
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Yhdessä vaiheessa kauan sitten söin Kampin mäkkärissä joka työpäivä ja tietenkin aina mcfeast-aterian. Kerran kun tulin tiskille myyjä sanoi ”mcfeast-ateria?” ennen kuin ehdin sanoa mitään mikä sai minut tuntemaan itseni suureksi sankariksi ja kaikkien aikojen kanta-asiakkaaksi.

Nykyiseen ruokavaliooni mäkkiruoka ei oikein sovi, mutta silti tulee silloin tällöin napattua mcburger kun haluan jotain nopeaa. Lisäksi minulla on tieteen nimissä tapana syödä big mac aina kun käyn jossain uudessa maassa. Intiassa ja Mauritiuksella oli erilaisimmat ”big mäcit”, muuten aika tasapaksua.

Hesburgeria välttelen ja jos joskus käyn Carrolsissa syömässä nostalgiset clubburgerit. Turkulaisille en kuitenkaan ole vieläkään antanut anteeksi sen mitä menivät tekemään Carrolsille. Yleensä syön hampurilaisen kuitenkin muissa kuin näissä pikaruokapaikoissa. Siitä huolimatta äänestin Jaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Kyl se menee hätäkeissinä. Ei vaan oikein taho riittää mihinkään jos on tiukempaa reenausta menossa.


Rollsin neljän pihvin hampparissa riittää syömistä!

Kuva

Voi kun joku sankari raahaisi Taco Bellin tänne..
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kun syö tarpeeksi harvoin, niin maistuu kyllä. Joskus entisten työkuvioiden aikaan joutui pupeltamaan useamman kerran viikossa ja silloin alkoi kyllä maistua paskalle - niin paskalle että välttelen vieläkin äärimmäiseen hätään saakka. Ei pidä nälkää ja alkaa pidemmän päälle maistumaan silkalle rasvalle ja sokerille. Sama pätee myös mainittuun Burger kingiin, aikansa kutakin. Melko äkkiä roskaruokailu Yhdistyneissä Kuningaskunnissakin aikoinaan kääntyi kebab-kinkkiosastolle.

Muinoisella Neuvosto-Euroopan reissullahan vedettiin mäkkiröppöä n. jokaisella aamiaisella ja lisäksi monesti lisää päivällisillä. "Ruoka"valio oli toki muutenkin kaikkea muuta kuin Terveysviraston suositteleman lautasmallin mukainen, mutta kyllähän tuon pariviikkoisen aikana elopainoa kertyi useampi kilo - eikä kaikki ollut pelkkää lihasta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En pidä noiden mestojen safkan mausta ollenkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kyllä. Mikään ei vedä vertoja kotiruualle, varsinkin empiirisen kokkauksen lopputulemille.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chaklit Sundai. :h:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kyllä uppoaa mäkkärisapuskakin joskin preferoin silti heseä. Ellei hampurilaisia olisi keksitty niin luultavasti olisin aina ollut aika paljon hoikemmassa kuosissa, nimittäin oikein mitään muita suuria lihottavia heikkouksia mulla ei olekaan.

Kuningaskebabin sapuskat on myös loistavia, mutta peruskarvakäsibaarien tarjonnasta en välitä. Ihme juttu kun hyvän kepulin teko on muka niin vaikeaa, ainakin täällä meillä päin.

Kiinalaisista, hyi malaga mitä mössöä tuli eilen syötyä. Luultavasti nekin vihannekset oli noukittu naapurin kaupan roskiksesta ja liha saattoi olla kissaa. Täällä päin ei oikein hyvää kiinalaista taida ollakaan ja muutenkin tykkään enemmän thaimaalaisesta tai malesialaisesta ruuasta.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Ihme juttu kun hyvän kepulin teko on muka niin vaikeaa, ainakin täällä meillä päin..


Täh? Turustahan löytyy tämän maan ylivoimaisesti parhaimmat kebabbilat. Tai ainakin löytyi vielä vuonna 2003.. Onhan tuosta jo aikaa..
Raisisossa oleva RIO oli ihan ygönen ja toisena Milan.

http://www.kebabille.com/arvostelut/kun ... hp?kid=382
Viimeksi muokannut masa, 19.04.2010 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Voin syödä joskus harvoin, mutta en juuri nauti. Kebabbiloista tilaan falafelin riisillä, se on aina hyvää, vaikkakin tietysti hyvässä paikassa vieläkin parempaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen ehdoton Hesen kannattaja, siitä saa syyttä kotikaupunkini ahdasmielisyyttä. Mäkkärille "ei ollut tilaa" mutta Hesejä on kaksin kappalein. Heseruoka on siis standardi ja mäkkäriruoka jotenkin outoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ennen tykkäsin tuplajuustosta kuin hullu puurosta, nykyään tykkään Hesen kalahampparista kuin orava pähkinöistä.
Vastaa Viestiin