Diggaatko Mäkkäristä?
Diggaatko Mäkkäristä?
Just tänään mietin QP:ta puriessani kuinka helvetin hyvää sapuskaa se oikein onkaan.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Reilut 5 vuotta sitten ois voinu mennä vaikka joka viikko, mutta nykyään ehkä 2..5 kertaa vuodessa. Eikä silloinkaan olisi väliksi.
Äänestän kuitenkin jaa
Äänestän kuitenkin jaa
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Yhdessä vaiheessa kauan sitten söin Kampin mäkkärissä joka työpäivä ja tietenkin aina mcfeast-aterian. Kerran kun tulin tiskille myyjä sanoi ”mcfeast-ateria?” ennen kuin ehdin sanoa mitään mikä sai minut tuntemaan itseni suureksi sankariksi ja kaikkien aikojen kanta-asiakkaaksi.
Nykyiseen ruokavaliooni mäkkiruoka ei oikein sovi, mutta silti tulee silloin tällöin napattua mcburger kun haluan jotain nopeaa. Lisäksi minulla on tieteen nimissä tapana syödä big mac aina kun käyn jossain uudessa maassa. Intiassa ja Mauritiuksella oli erilaisimmat ”big mäcit”, muuten aika tasapaksua.
Hesburgeria välttelen ja jos joskus käyn Carrolsissa syömässä nostalgiset clubburgerit. Turkulaisille en kuitenkaan ole vieläkään antanut anteeksi sen mitä menivät tekemään Carrolsille. Yleensä syön hampurilaisen kuitenkin muissa kuin näissä pikaruokapaikoissa. Siitä huolimatta äänestin Jaa.
Nykyiseen ruokavaliooni mäkkiruoka ei oikein sovi, mutta silti tulee silloin tällöin napattua mcburger kun haluan jotain nopeaa. Lisäksi minulla on tieteen nimissä tapana syödä big mac aina kun käyn jossain uudessa maassa. Intiassa ja Mauritiuksella oli erilaisimmat ”big mäcit”, muuten aika tasapaksua.
Hesburgeria välttelen ja jos joskus käyn Carrolsissa syömässä nostalgiset clubburgerit. Turkulaisille en kuitenkaan ole vieläkään antanut anteeksi sen mitä menivät tekemään Carrolsille. Yleensä syön hampurilaisen kuitenkin muissa kuin näissä pikaruokapaikoissa. Siitä huolimatta äänestin Jaa.
Kun syö tarpeeksi harvoin, niin maistuu kyllä. Joskus entisten työkuvioiden aikaan joutui pupeltamaan useamman kerran viikossa ja silloin alkoi kyllä maistua paskalle - niin paskalle että välttelen vieläkin äärimmäiseen hätään saakka. Ei pidä nälkää ja alkaa pidemmän päälle maistumaan silkalle rasvalle ja sokerille. Sama pätee myös mainittuun Burger kingiin, aikansa kutakin. Melko äkkiä roskaruokailu Yhdistyneissä Kuningaskunnissakin aikoinaan kääntyi kebab-kinkkiosastolle.
Muinoisella Neuvosto-Euroopan reissullahan vedettiin mäkkiröppöä n. jokaisella aamiaisella ja lisäksi monesti lisää päivällisillä. "Ruoka"valio oli toki muutenkin kaikkea muuta kuin Terveysviraston suositteleman lautasmallin mukainen, mutta kyllähän tuon pariviikkoisen aikana elopainoa kertyi useampi kilo - eikä kaikki ollut pelkkää lihasta.
Muinoisella Neuvosto-Euroopan reissullahan vedettiin mäkkiröppöä n. jokaisella aamiaisella ja lisäksi monesti lisää päivällisillä. "Ruoka"valio oli toki muutenkin kaikkea muuta kuin Terveysviraston suositteleman lautasmallin mukainen, mutta kyllähän tuon pariviikkoisen aikana elopainoa kertyi useampi kilo - eikä kaikki ollut pelkkää lihasta.
Kyllä uppoaa mäkkärisapuskakin joskin preferoin silti heseä. Ellei hampurilaisia olisi keksitty niin luultavasti olisin aina ollut aika paljon hoikemmassa kuosissa, nimittäin oikein mitään muita suuria lihottavia heikkouksia mulla ei olekaan.
Kuningaskebabin sapuskat on myös loistavia, mutta peruskarvakäsibaarien tarjonnasta en välitä. Ihme juttu kun hyvän kepulin teko on muka niin vaikeaa, ainakin täällä meillä päin.
Kiinalaisista, hyi malaga mitä mössöä tuli eilen syötyä. Luultavasti nekin vihannekset oli noukittu naapurin kaupan roskiksesta ja liha saattoi olla kissaa. Täällä päin ei oikein hyvää kiinalaista taida ollakaan ja muutenkin tykkään enemmän thaimaalaisesta tai malesialaisesta ruuasta.
Kuningaskebabin sapuskat on myös loistavia, mutta peruskarvakäsibaarien tarjonnasta en välitä. Ihme juttu kun hyvän kepulin teko on muka niin vaikeaa, ainakin täällä meillä päin.
Kiinalaisista, hyi malaga mitä mössöä tuli eilen syötyä. Luultavasti nekin vihannekset oli noukittu naapurin kaupan roskiksesta ja liha saattoi olla kissaa. Täällä päin ei oikein hyvää kiinalaista taida ollakaan ja muutenkin tykkään enemmän thaimaalaisesta tai malesialaisesta ruuasta.
Täh? Turustahan löytyy tämän maan ylivoimaisesti parhaimmat kebabbilat. Tai ainakin löytyi vielä vuonna 2003.. Onhan tuosta jo aikaa..Zeb kirjoitti:Ihme juttu kun hyvän kepulin teko on muka niin vaikeaa, ainakin täällä meillä päin..
Raisisossa oleva RIO oli ihan ygönen ja toisena Milan.
http://www.kebabille.com/arvostelut/kun ... hp?kid=382
Viimeksi muokannut masa, 19.04.2010 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä olen ehdoton Hesen kannattaja, siitä saa syyttä kotikaupunkini ahdasmielisyyttä. Mäkkärille "ei ollut tilaa" mutta Hesejä on kaksin kappalein. Heseruoka on siis standardi ja mäkkäriruoka jotenkin outoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx