Kenkäfriikit

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä palkitsin itseni aikoinaan tällä kirjalla:
Kuva

Haluutko swirl lainata? Sisältää upeita kuvia mutta myös hyvin paljon faktaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oi, mieluusti! <3
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Treffataan jossain joskus lähitulevaisuudessa :)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Joo :] Mulla on kiirusta ens viikon torstaihin saakka, sitten vähän hellittää!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elppis kirjoitti:Kuva

Aika päheet, tollaset Tuhkimo-kengät :D


Ei tuhkimot, vaan wizard of Oz leffan rubiinikengät!

Kuva
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

^^RUBYSLIPPERS!

Ois hakusessa tommoset tarhatossut kummipojalle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:^No hyi helv!!! :D

Te naiset ette ymmärrä laittautumisesta yhtään mitään. Jos joku tulis tollasilla kengillä ehdottelemaan, antaisin välittömästi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:Jostakin syystä kolahti tämä Vagabondin Palma nudena. MIKSI? Nuohan on ihan mummot! Ja sitäpaitsi mun piti ostaa PUNASET kengät!


En voinut vastustaa ja nyt mulla on mummokengät. Jotka taitaa olla yhen numeron liian pienet. Tilasin riskillä kun ei ollut isompaa kokoa saatavilla. Ei ne pahalta tunnu varsinaisesti mut on vähän naftit. Eipähän lonksu ja on nahalla vara antaa periksi. Ne on kyllä sievät :h:

Nyt vielä joku kukkamekko niin avot, en ole tyyliseni. Ja ulkona sataa räntää O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä voisin ottaa melkein kaikki noi Fly Londonin kengät. Ihanan persoonallisia popoja. Aika kalliita vaan.

Nämä Crocsit mun on pakko saada ihan oikeasti. Tosi hienot.

Kuva
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

swirl kirjoitti:Nämä Crocsit mun on pakko saada ihan oikeasti. Tosi hienot.


tosi söpöt ja tyttömäiset! ite en oo ikinä ymmärtänyt Crocseja, mutta ton mallin nähtyäni tekee mieli juosta kauppaan.
kesällä on tosi vaikea löytää sopivia kevyitä kenkiä (ainakin tämmöisen koon 41 lättäjalan, jolla on superpitkät varpaat)..

viimeisimmät korkkariostokset ovat kyllä jääneet vuoden taakse, sillä totesin ettei kauneudestakaan pidä kärsiä liikaa. onneksi sentään osaan korkokengillä kävellä, toisin kuin moni muu vastaantuleva nainen :)

ostin 16-kesäisenä 9cm:n mustat korot joita käytin vain päivän, jouduin kävelemään paljain jaloin kotiin loppuillasta, kun sivuihin sattui.
parit kivat talvikengät ja bootsit kyllä löytyvät, mutta ne olivatkin harvinaista pitkään metsästettyä herkkua, joita täytyy nyt vaalia.
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllästyin aivan kauheisiin kataloonien väsäämiin popoihin ja hankin taas monta luokkaa laadukkaammat popot.

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Kuva

tää olisi ihanat, keksisi vain, että missä noita voi käyttää :P

tai..
Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tämmöinen tuli vastaan: http://www.upperstreet.com/

Aika siisti! Pystyy ite suunnitteleen kengät! Mitään supererikoista ei ole saatavilla mutta jos esim meitsi haluaa ne harmaat mokkakorkkarit pyöreällä kärjellä ja sirolla korolla niin onnistuu! Hinta on vähän suolanen (£195 tolla speksillä) mut jos nuo on laadukkaat ja saa just semmoset ko haluaa niin mikä ettei.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tuli ostettua Eccon Rugget terrain GTX:t kävelykengiksi ja kyllä pakko sanoa, että sitä on edelleen kenkiä ja sitten on eccoja.

Tekee mieli kävellä ylimääräistä.

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mylwin kirjoitti:Kenkien tarkoitus on pitää jalat kuivina. Nuff said.

Eri mieltä. Eikä se kastuminen niin vakavaa ole.
Alunperinhan kengät olivat avoimia sandaaleja. Silloin ja nyt kengän tärkein tehtävä mielestäni on suojella jalkapohjaa vaurioilta. Ilman kenkää kasvaisi jalkapohjaan paksu iho, joka ei sittenkään suojaa yhtä hyvin kuin kengänpohja. Lisäksi kengän kärki, reunat ja päällys suojaavat jalkaterää yltympäri. Ilman kenkää varpaatkin olisivat vaarassa.

Sitten sotilaana huomannet, että maastossa juu kumisaapas suojaa vedeltä, mutta ei sittenkään ole paras maastokenkä. Parempi on maiharityyppinen varsikenkä. Varren tarkoitus on tukea nilkkaa epätasaisessa maastossa. Nauhoituksen tarkoitus pitää kenkä tiiviisti paikallaan. Ja tietysti varsi myös nahkaisenakin estää kastumista kahlatessa tai hangessa. Kumisaappailla on puolensa maatöissä tai lämpiminä huopakumisaappaina.. mutta kerran erehdyin nousemaan tunturille kumisaappaissa. Ilman nauhoituksen tukea varpaani hakkasivat alas tullessa koko ajan saappaan kärkeen, eikä kumisaapas suojannut kivikoltakaan. Viimeiset kynnet irtosi vasta jouluna kun elokuussa ne möyhensin!

Itse tykkään pitää matalavartisia nauhakenkiä kesät talvet. Ei maiharipituutta, vaan lyhyempi varsi. Käy sekä kaupunkiin että metsään. Harmi, että varsilenkkarit menivät pois muodista. Nyt minulla on Citymarketin kiinalaisia ruskeita nahka- halpisvarsikenkiä. About 40 egee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ostin eilen vahingossa tällaiset. Piti ostaa kesäiset kengät, jotka eivät ole mustat, kun ollaan lauantaina menossa häihin ja mulla on musta mekko... näin nyt kuitenkin kävi ja todellakin laitan nuo jalkaani <3

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Söpöt :)

Mun viimeisimpiä on nää:

Kuva

Ja nää

Kuva

Ja nää

Kuva
&

Kuva

Joo, tiedetään! Noi kahdet vikat on liki identtiset. Ja niitä löytyy melko herkullisissa väreissä lisääkin, taidanpa tilata... :]
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ihastuttavia popoja. Paitsi Ed Hardyt, merkki on vähintäänkin yhtä vähän mun makuuni kuin Guess.

Mä tahtoisin nämä: http://www.brandos.fi/friis-company/nin ... blk/a15519

Kuva
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tolla korolla oli kiva nussii eile äijää perssisse. Se huus, Lapitii tykkäs. =]

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sitten säähän.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^nauroin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

:lol: :lol: :lol:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Liian osuva. Ei naurata! Kolme mimmiä ennen Föhriä on kyllä niin kuumottavia että taidan muuttaa jonnekin Spaniolaan tms. kattelemaan sääennustuksia. Jos siellä vaikka olisi viileämpääkin kuin täällä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Liian osuva. Ei naurata!

Älä nyt ole tommonen! Sanot vaan jollekin säänartulle että tulee siivojan kanssa sak juor diggerson ja sunkin napikat vääntyy oikeeseen panoasentoon!
Vastaa Viestiin