Kenkäfriikit

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ En tunne sellasia! Fail!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No no pojat. Siis Juhishan jos kuka on kuumottava. Ei hei oo häpee sanoo sitä ääneen, rohkeesti nyt vaan!
Back to the topic: sillon varmaan purkkarit tai mokkasiinit. Tai ehkä jopa Eccot. Lääh. *kuumottaa*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Juhiksella on kyllä kunnon Jenssit, itekin oon ajatellut tuommoisia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.

Jälleenmyynti pitäs kyllä olla ko. paikoissa, joten jos ei löydy, soita Haltille 09 8520 81.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.

Jälleenmyynti pitäs kyllä olla ko. paikoissa, joten jos ei löydy, soita Haltille 09 8520 81.


No nii-in, katsoin Haltin sivuilta jälleenmyyntipaikat. EI OLE, ON LOPPU! Kaippa ne soittamalla osaa kertoa että missä noita kenkiä on. Kiitos.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.

Jälleenmyynti pitäs kyllä olla ko. paikoissa, joten jos ei löydy, soita Haltille 09 8520 81.


No nii-in, katsoin Haltin sivuilta jälleenmyyntipaikat. EI OLE, ON LOPPU! Kaippa ne soittamalla osaa kertoa että missä noita kenkiä on. Kiitos.


Nää on nyt mun. Huomasin että lesti näytti samanlaiselta kuin Angeli II:ssa jotka mulla jo on ja tilasin Eräkontista sunnuntaina. Paketti oli noudettavissa matkahuollosta tänään ja kengät on just hyvät! Eikä ollu ees hirviän hintaiset, normihinta 199, nyt 149 (plus toimituskulut). Nyt sitten mietin että pitääkö tilata saman tien toiset varastoon kun nuita nyt kerran saa, toteuttaisin tätä perinteistä ostosfilosofiaani.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos kävisi hakemassa nämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Edelleen etsiskelen täydellisiä saappaita. Mustat, hyvin istuva varsi, nahkaa, vähintään 7(?) sentin korko ja tylppä kärki. Nyöriä saa olla, mutta ei solkia tms. (elleivät ole mustia). Tärkein vaatimus (joka selviää vain kokeilemalla) on tietysti jalkineen mukavuus. Pitää olla yhtä mukava olla kuin mielikorkkareissani, joissa voin kävellä pitkään ja kaikkialle.

Mulla on kyllä ihania saappaita muutamat (kiitti Gaia :)), mutta ne ovat kaikki väljävartista mallia.

Tietysti hankintaa rajoittaa matalampi budjettini, mutta ajattelin että jos alan nyt kyttäämään ehdokkaita, niin ehkäpä bongaan sit alennusmyynnistä.

Oon hankkimassa tämän tyyppistä takkia, joten istuvammat saappaat kruunaisivat kokonaisuuden!

Kuva

Tässä alla pari oikein muuten hyvää, mutta tuo nyöritetty ei ole nahkaa ja toisessa on ne soljet...

Kuva

Kuva
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

^
Ooohh minä haluan nuo solkisaappaat!!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Ellos.com :wink: (Ellet jo kuvan URL:stä huomannut.)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva
Vesper etsi tuollaisia jonkin aikaa sitten.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:^ Ellos.com :wink: (Ellet jo kuvan URL:stä huomannut.)


Joo katoin jo mut ei oo kokoja :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oijoi, kivat!

Minäki haluisin pitkävartiset, melkeen polveen asti yltävät saappaat mutta ei ole osunu sopivia kohalle. Enkä osta ennenkö kaikki speksit täyttyy.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä tilasin tällaiset:

Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ Mistä tilasit? Mä olen etsinyt jo pidempään hieman tuon tyylisiä saappaita talveksi. Pitää olla lämpimät, korottomat ja sopia sekä hameen että housujen kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:^ Mistä tilasit? Mä olen etsinyt jo pidempään hieman tuon tyylisiä saappaita talveksi. Pitää olla lämpimät, korottomat ja sopia sekä hameen että housujen kanssa.


Sama vika, vinkkiä odottelee hän :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elloksesta ovat!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:^ Mistä tilasit? Mä olen etsinyt jo pidempään hieman tuon tyylisiä saappaita talveksi. Pitää olla lämpimät, korottomat ja sopia sekä hameen että housujen kanssa.


Jotain tämän tyylistä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

No ni nyt on saappaat! Kahdet vanhat lähtee kiertoon.

Pääkaupunkiseudun viiminen pari oikeassa koossa löytyi Sellosta! Kävin myös Tukholmassa ollessani katselemassa eikä sielläkään ollut kokoja! Eri kätevä tuo DinSkon myymälätilannekatsaus!

Miksihän muuten kuva ei näy kun sitä yrittää tähän tällätä? Tuli vaan kuvan osote img-tägien väliin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä ostin pitkästä aikaa uudet saappaat reissusta:

(en saanut kuvaa näkyville, mut nää) http://deichmann.scene7.com/is/image/de ... _P&fmt=jpg
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Mä ostin pitkästä aikaa uudet saappaat reissusta:

(en saanut kuvaa näkyville, mut nää) http://deichmann.scene7.com/is/image/de ... _P&fmt=jpg


Voi Exsu, NÄTIT ja naiselliset saapikkaat sulla!!! Katsotko myös laatimaani kyselyä saapikkaista Ikiliikkujissa, please ja vastaa??

Sun saapikkaasi saa päät kääntymään ja varmaan sinä itsekin ilman saapikkaita!!!??? Tässä sinulle Exsu, älä vaivaannu, saat muuten vain sydämen!! :h: kun tunnut niin kivalta!!
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mun seuraava kenkäostos:
Kuva

edit. Sanottakoon nyt, että pitää "hetken" kerätä pikkurahaa että kykenee noihin...
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

*köh*

Nää sopis vallan mainiosti muutaman kaapissani asuvan kesämekon kaveriksi...:
Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Parikat on ihkuja :)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin