Punttisali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Kokeilen huomenna Zumbaa.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

huima kirjoitti:Kokeilen huomenna Zumbaa.


Viimekesän polttarireissulla todistettuna, helvetin rankkaa touhua. Kuolisin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei taida olla vielä kaikki opit hallussa meikäläisellä.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vUcjOIZc80c[/youtube]
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Mä testasin eilen Dance Feveria. Aika hardcorea entiselle mörssärille, yleensä oon tottunut liikkumaan vaan puhtaalla jääräpäisyydellä ja voimalla. Nyt sitten olin tunnilla, jossa oli vaativat koreografiat ja olisi pitänyt olla tanssinut aikaisemmin *köh* Syke pysyi varmaan korkealla puhtaasti nolouden takia :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Eikös me sovittu, että nuo perseenheilutukset pidetään siellä omassa ketjussaan ettei tämäkin täyty punttiapinaa kiinnostamattomalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Bluntly kirjoitti:^ Eikös me sovittu, että nuo perseenheilutukset pidetään siellä omassa ketjussaan ettei tämäkin täyty punttiapinaa kiinnostamattomalla.

Selevä :)

Mitäs salitreenistä ..Noooh, ajattelin kokeilla joku kerta jotain tosi lyhyitä sarjoja omilla mahdollisimman kovilla painoilla. Ihan vain kokeillakseni omia rajoja ja vähän vaihtelua. Ei tunnu normisalitreenillä tulevan millään lihakset kipeiksi enää :)
Nyt siis teen noita 2-3 x8-15 sarjoja
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Noni. Salilla käyty, parhaita salitreenejä aikoihin. On näemmä tehnyt ihan hyvää hieman laiminlyödä punttitreeniä ja tehdä enemmän aerobista. Toki auttaa sekin, ettei oo lämpöä tms.

Tein ylätaljaa rusettiotteella, alataljaa, jalkaprässiä, suorin jaloin mavea käsipainoilla, hauiskääntöjä, pohkeita, selkiä ja vatsoja. Oikein oiva treeni. Vatsoissa keksin tavan saada entistä lähemmäs oksentamisen punttiksen lattialle. Hyvä polte. Ylätaljassa tein yhden ylimääräisen satsin, oli pakko kokeilla jaksanko tehdä yhden sarjan 10x55 kg :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

DitaVonShagwell kirjoitti:Tein ylätaljaa rusettiotteella,...Vatsoissa keksin tavan saada entistä lähemmäs oksentamisen punttiksen lattialle.


Rusettiote, ihan nevari?!

Mä olen puolisen vuotta tehnyt kerran viikossa vatsarullaa eli sitä irrallista pyörää, jossa on akselinpätkät sivuilla. 3x15 kun tekee polvet maassa, niin 3-4 päivää on edelleen lihakset kipeät.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Rusettiote, ihan nevari?!

Mä olen puolisen vuotta tehnyt kerran viikossa vatsarullaa eli sitä irrallista pyörää, jossa on akselinpätkät sivuilla. 3x15 kun tekee polvet maassa, niin 3-4 päivää on edelleen lihakset kipeät.


Mä en ole siihen rullaan uskaltanut koskea, pitäis ehkä joskus kokeilla :)

Rusettiote, eli nappaan sen juban siitä alataljalaitteesta ja laitan sen ylätaljaan.. comprende?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

DitaVonShagwell kirjoitti:Rusettiote, eli nappaan sen juban siitä alataljalaitteesta ja laitan sen ylätaljaan.. comprende?

Mä ajattelin eka, et kyseessä ehkä ristikkäistaljalla sellainen ote, jossa kumpikin käsi hakee vastakkaisen puolen taljaottimen ja vetää sivulle.

Eli miellän otteen (ote) käsien kautta, kun taas tässä oli kyse siitä metallisesta kiinnitettävästä osasta, johon käden tarttuvat. Jeejee 8)
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mä ajattelin eka, et kyseessä ehkä ristikkäistaljalla sellainen ote, jossa kumpikin käsi hakee vastakkaisen puolen taljaottimen ja vetää sivulle.

Eli miellän otteen (ote) käsien kautta, kun taas tässä oli kyse siitä metallisesta kiinnitettävästä osasta, johon käden tarttuvat. Jeejee 8)

Khyl..
Tuntuu tosi mukavasti selkälihaksissa sekä ala-että ylätaljojen isommat painot sekä vatsoissa se pieni lisäys liikkeeseen. Taitaa lepopäivä olla ihan kohillaan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

DitaVonShagwell kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Rusettiote, ihan nevari?!

Mä olen puolisen vuotta tehnyt kerran viikossa vatsarullaa eli sitä irrallista pyörää, jossa on akselinpätkät sivuilla. 3x15 kun tekee polvet maassa, niin 3-4 päivää on edelleen lihakset kipeät.


Mä en ole siihen rullaan uskaltanut koskea, pitäis ehkä joskus kokeilla :)


Mulla on kotona sellanen vehjes, kun salilla harjoittelu tuntui niin nöyryyttävältä. Aika rankkaa kyllä!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ostettiin työpaikalle tuommoinen ja otettiin hiukan kisoja. Joutuivat nostamaan meikäläisen tuolille istumaan parin kierroksen jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Hyvä salitreeni, nopsa kaksijakoisen ohjelman toinen osa. Penkkipunnerruksissa käsipainoilla voisin siirtyä piakkoihin isojen tyttöjen sarjaan.. valvotusti tosin. En uskalla itse alkaa yksinäni säheltää 12,5 kg / käsi painojen kanssa. Tangollahan saisi pienemmän siirtymän yhteispainoon, mutta kun haluan tehdä ko liikkeen käsipainoilla tangon sijaan, niin salilla ei tosiaan ole muuta mahdollisuutta kuin 10 kg:sta harppaaminen 12,5 kg:oon. .. samaa voisi harkita pystypunnerruksissa.

Pushdown köydellä 5kg lisäys.. voisi ehkä vielä lisätä 5 kg ensikerralla, jos sitten alkaisi olla vähän enemmän haastetta.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kasvatan tissejä kotipunttisalilla.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti:Kasvatan tissejä kotipunttisalilla.

Kuva
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kenneth Sandvikilla oli aika pallot, ehkä syykin on aika selvä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Hyvä salitreeni, vaikken saanutkaan itselleni sparraajaa mukaan. Toki salilla on paljon muitakin, mutta jotenkin en jaksa alkaa jauhaa paskaa ventovieraiden kanssa, jotta siellä joku katsoisi vähän aikaa kun puhisemista käsipainojen tai tangon kanssa.

Hyvät pidemmät sarjat tänään ylätaljassa 2 x 12 50kg ja 1 x 8 55 kg. Jalkaprässissä meni "vahingossa" yli 90 kg :D Muuten normisettiä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Nonni, nyt sitten tein pystypunnerrus kiloa painavammilla käsipainoilla.. jei! Ne 11 kg:n käsipainot näytti tuliteriltä, ihanaa ettei tarvinnut alkaa yksin yrittää rikkoa itseään niillä 12,5kg painoilla. Myöskin ylätaljassa tuli hieman kokeiltua omia rajojaan, ekaksi kaksi 8 sarjaa 50 kg:llä, sitten yksi 6 sarja 55 kgllä.. ja sitten testailin vielä 2 x 60 kg ja 2 x 65 kg.

Hyvä treeni :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutaman kuukauden tauon jälkeen pääsi takaisin malminheilutteluun. Oli se raskasta vaikka ihan pikkuisilla leikinkin. Mutta kyykkääminen oli huomattavasti helpompaa kun sai tangon ensimmäistä kertaa kunnolla oikeaan paikkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Millähän saisi nuo tauot urheilusta karsittua pois?

Malmi painaa pirusti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 15:13

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Viikon tauon jälkeen kävin salille, piti keskittyä ylä- ja keskikroppaan. Jalkaliikkeissä piti painat laittaa lähes nolostuttavan pieniksi polven takia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=byOk4OE_6uI[/youtube]
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

En oo hrjoitellut yhtään 1,5 vuoteen painoilla ja kuitenkin näytän joltain saatanan kyrmyltä, pitää mennä varmaan työnteon lisäksi ilmaiselle punttisalille töihin, kai se on pakko että saa figuuria pienennettyä!
Tarvii lihasmassaa jojka syö ton läskin vähemmäs, jos paikat kestää, kaikesta saa syyttää yhden virolaisen yleisen saunan reikäistä lattiaa.. :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tällä mennään nyt vähän aikaa:

Maanantai

kyykky 5x5
reisiojennus 2x8
sjmv 3x8
reisikoukistus 2x8

Pohkeet istuen/seisten vuoroviikoin 4x8

Vatsat taljassa 4x8

Tiistai

Penkki 5x5 80%
Seated chest press machine 2x8
Tate press 3x8
Ojentajat taljassa 2x8

Torstai

Mave 15x1 hyvin lyhyellä palautuksella
Ylätalja 3x8
Kulmasoutu 2x8 pienillä
Seated rowing machine 3x8

Hauiskääntö 3x8
Hauiskääntö kp. scott 2x8

Perjantai

Penkki 6x2
Pystypunnerrus 3x8
Viparit 2x8
Face-pull 3x8
Olankohautukset 3x8
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin