Mitä et ostanut

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 20:57

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Jotenkin en raaskinut sitten niitä pippureita ostaa, pussissa oli muutama pippuri ja minulla on iso mylly.
Olisikohan jossain tarjoustalossa sellainen iso purkki pippureita muoviämpärissä, jonka saisi kohtuu hintaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

iPadista EveryWoman kirjoitti:Ai kappas, kyllähän jo tuo ekakin versio toimii piirtopöytänä joten kuten. Voipi siis olla, että ekan Apple-tuotteen ostaminen tulee kohdallani ajankohtaiseksi seuraavan tai sitä seuraavan version kohdalla!

Paitsi että nyt selvisi puute, joka on oikeasti vakava: What the iPad is Missing (No, it’s not a Camera)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
iPadista EveryWoman kirjoitti:Ai kappas, kyllähän jo tuo ekakin versio toimii piirtopöytänä joten kuten. Voipi siis olla, että ekan Apple-tuotteen ostaminen tulee kohdallani ajankohtaiseksi seuraavan tai sitä seuraavan version kohdalla!

Paitsi että nyt selvisi puute, joka on oikeasti vakava: What the iPad is Missing (No, it’s not a Camera)


Mä en tajua, miten ihmiset jaksaa urputtaa joistain fonteista. Fontit ei kosketa mun valtikkaa. Fontit ovat fontteja, ketä kiinnostaa.

Toki tämä

Kuva

on kökkötraktoria, mutta kaikki nuo em. ongelmat voi korjata päivityksellä. Tietysti, olisi hienompaa jos kaikki olisi ok jo ilman päivityksiä, mutta eihän se koskaan ole.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Enkä osta :D.

Huuto.netin "Muihin osastoihin sopimattomat" -osastosta löytyy pilvin pimein tavaraa, joka todellakin kannattaa jättää ostamatta :mrgreen:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Eilen olin aivan vähällä lähteä ostamaan uutta grafiikkakorttia juuri muutama viikko sitten ostamaani pc:hen. Noiden valmispakettien grafiikkakortithan ovat vaatimattomia, vaikka tuo muuten olikin tehokas pakkaus.

Call of duty 2:sta maksiimiresolla pelatessa jossain kohdissa ruudunpäivitys hidastuu.

Tämä http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=19042

oli mielessä.

Sitten kuitenkin laiskuus voitti.

Ehkä huomenna.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Meinasin tehdä sopimuksen Soneran kanssa iPhone 4:stä. Olisi saanut 2500min puhetta, rajoittamaton nettisurffaus max nopeudella hintaan 39/kk. Sitten muistin, että elisa oli huijannut mut reilu 1kk sitten jatkamaan sopimusta. Soittivat yksi ilta ja sanoivat, että tarjottais tätä oiva-etuilta sopimusta, saat iltapuhelut halvalla. Minä siihen että no joo jos kerran alennusta saa. Vasta myöhemmin tajusin, että tein 12kk:n sopimuksen. Kusetusta!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:Meinasin tehdä sopimuksen Soneran kanssa iPhone 4:stä. Olisi saanut 2500min puhetta, rajoittamaton nettisurffaus max nopeudella hintaan 39/kk. Sitten muistin, että elisa oli huijannut mut reilu 1kk sitten jatkamaan sopimusta. Soittivat yksi ilta ja sanoivat, että tarjottais tätä oiva-etuilta sopimusta, saat iltapuhelut halvalla. Minä siihen että no joo jos kerran alennusta saa. Vasta myöhemmin tajusin, että tein 12kk:n sopimuksen. Kusetusta!


Sonera on paska putiikki, laajakaistapalvelut ainakin maakunnissa on ihan sitä ihteensä! Soneran kanssa ei kannata rahojaan tuhlata!

Jätän siis ostamiset ja muut yhteisprojektit soneran kanssa väliin, ns. ikuisesti!

Ja metrotyömaat etenee, koko ajan paukkuu, to-to- toto toto.. kello 16 jälkeen, iga päev!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin