Asioitten salaaminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Salaatteko asioita? Mitä asioita ja keneltä?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kokemuksesta voin kertoa ettei niitä täällä kannata kertoa. Mutta tottakai kaikilla on salaisuuksia.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Kyllä, kyllä.

Mutta ehkä siitä voi puhua yleisemmällä tasolla. Yritetään.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Esimerkiksi tällä palstalla tuli joskus salattua paljon henkilökohtaisia mielipiteitään. Ehkä olisi pitänyt jatkaa samalla linjalla, koska saatu palaute on ollut välistä aika karskia.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täällä salaan ihan helvetin paljon mielipideasioita ja oikeaa persoonaani.
On mulla oikeassa elämässäkin aika rumia luurankoja kaapissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen narsisti, joten kyllä, salaisuuksia löytyy. Typerintä on se, että sellaiset asiat, jotka ovat sinänsä mitäänsanomattomia, ovat salaisuuksia. Taas ne asiat, jotka suurimman osan mielestä kannattaisi säilyttääkin omana tietonaan, tulevat julki helpoiten.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Oikeastaan, mies taitaa olla ainoa henkilö maailmassa jolta en tietääkseni salaa mitään. Tietää kyllä luurangot, minkä paketin on eteensä saanut. Muilta salaan, osalta paljonkin. Pieniä juttuja yleensä, ei niin kovin tärkeitä kokonaisuutta ajatellen. Täällä taas on edustettuna vain muutama puoli itsestäni, eikä nekään ihan satasena.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti: Taas ne asiat, jotka suurimman osan mielestä kannattaisi säilyttääkin omana tietonaan, tulevat julki helpoiten.
Tuon takia niitä ei juuri kannatakkaan salata, ne kun aikuisten oikeasti tulee julki. On kokemusta näistä ei ole todellista tapahtumista, niistä miten ne asiat voi tulla julki vaikka se olisikin epätodennäköistä. Olen niistä tainnut joskus kertoakin.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Oletteko koskaan valehdellut kitinässä? Mä en ole valehdellut koskaan. Joitain väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti korjannut, mutta itse en ole valehdellut koskaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:Oletteko koskaan valehdellut kitinässä? Mä en ole valehdellut koskaan. Joitain väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti korjannut, mutta itse en ole valehdellut koskaan.
Jesus himself :D
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Oletteko koskaan valehdellut kitinässä? Mä en ole valehdellut koskaan. Joitain väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti korjannut, mutta itse en ole valehdellut koskaan.
Jesus himself :D
:paavi:
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mullakin mies on nyt ainoa, jolta en salaa mitään. Parilta ystävältä en muuten, mutta nimenomaan avioliittoamme koskevia asioita sitten kuitenkin. Kitinässä salaan aika paljonkin, vaikkei sitä toki kukaan usko. :wink:

Ja Kitinässä oon monesti kaunistellut totuutta.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Oletteko koskaan valehdellut kitinässä? Mä en ole valehdellut koskaan. Joitain väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti korjannut, mutta itse en ole valehdellut koskaan.
En, jättänyt kertomatta olennaista tietoa joka helpottaisi (tai mahdollistaisi) kommenttini ymmärtämisen useinkin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Niin, elämänkokemuksieni perusteella salaan parisuhteessa aina mielipiteeni muista naisista ja edellisistä parisuhteista.
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:Niin, elämänkokemuksieni perusteella salaan parisuhteessa aina mielipiteeni muista naisista ja edellisistä parisuhteista.
Susta tulee niin seuraava Dave :D
Parisuhteessa en salaile tietääkseni mitään. Ajan mittaan kerron tarvittavan määrän, enkä ens treffeillä kaikkea.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:Susta tulee niin seuraava Dave :D
Parisuhteessa en salaile tietääkseni mitään. Ajan mittaan kerron tarvittavan määrän, enkä ens treffeillä kaikkea.
Tarkoitan, että minusta ei ole olennaista jauhaa muista maailman naisista ja toisaalta ellei kysytä niin mitäpä sitä erityisen tarkkaan edellistä parisuhde-elämäänsäkään jauhamaan. Turhaa kitkaa sillä vaan kerjää.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen niin huono valehtelija, ettei minusta ole salailijaksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ette salaile mitään? Kai teillä jotain yksityistä kuitenkin on? Vai kerrotteko kaikki runkkailunne ja muutkin intiimihköt asianne kumppanillenne?
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Salailu, riippuu määritelmästä. Pidän salailuna sellaista mitä tarkoituksella pimittää. En esim. sitä jos jättää mainitsematta paskalla käynnin. Yleensä mainitsen runkkailuista muun puuhan ohella, intiimivaivatkin tietää. Pitää mun jollekin avautua.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niin on kai eri asia salailla, kun olla puhumatta jostain, esimerkiksi peräaukon haavaumista (?).
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Totta helvetissä erityisesti peräaukon haavaumista kerrotaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen sitten tyypillinen suomalainen mies ja kärsin hiljaa itkemättä.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mies kertoo varmaan mulle ihan vaan kipupelkoisuuttaan. Osaan varoa yllättämästä esim. kesken unien.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mielestäni on erittäin outoa, jos mies raportoi runkkinsa muijalleen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mielestäni on erittäin outoa, jos mies raportoi runkkinsa muijalleen.
Toi menee mun mielestä kategoriaan "kävin vessassa", ei noista kerrota ellei jotain todella spessua tapahtunut (käyttäkää mielikuvitusta).
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin