Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 565
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

Father Tedin kolmannen kauden kattelin viimeksi, sopivan pöhköä brittimenoa.
Np. South Park season 13
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Pakko hehkuttaa Being Humania jälleen kerran. Puolet toisesta seasonista katsottuna, toimii edelleen. Pidin ensimmäisestä kaudesta enemmän, mutta nyt aletaan sitten paneutumaan hieman syvemmälle valtakuntien kiemuroihin. IMDB mukaan myös kolmas tuotantokausi on olemassa. Käsittääkseni alun alkujaan piti olla minisarja, en voi kuitenkaan varmaksi sanoa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

more kirjoitti:Father Tedin kolmannen kauden kattelin viimeksi, sopivan pöhköä brittimenoa.
Np. South Park season 13


Father Ted on paras!

Itse aloitin The Walking Dead -sarjan katselun. Juonellisestihan tuo on täysin kierrätyskamaa zombiklassikoista, mutta on sen verran taiten tehtyä, että tempaisi mukaansa.
Pröötprööt
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylmä Rinki alkaa elokuussa uusintana :cheer:
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Suvinen kirjoitti:Game of Thronesin

Onko täs magiaa vai pelkkää miekkaa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bhven kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Game of Thronesin

Onko täs magiaa vai pelkkää miekkaa?


Niukasti magiaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

aasi kirjoitti:Niukasti magiaa.

Niukasti riittää.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Pomputellaas vähä.

Alottelin tässä kahtomaan animesarjaa Deadman Wonderland. Kolme jaksoo oon nyt katellu ja alkaa jo löytyä sisältöö lievästi puuduttavan ja typerän aloituksen jälkeen.

Onhan tämä vähän "tissejä, perseitä ja vartalonmyötäisiä asuja" -meininkiä, mutta en valita :P
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Celebrity Big Brotheria yritän seurailla. Vituttaa vaan, kun esitys tulee vasta illalla klo. 10 ja mä oon iltatorkku.

http://totalbigbrother.com/
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Kreitsu kirjoitti: ja mä oon iltaorkku.


Silmät teki taas temput.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Family Guy, season 9 eka jakso

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rl4tgLv6ULc[/youtube]
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Huh huh, melkein kuus tuntia animee putkeen. Vähän on heikko olo.

Kyseessä siis oli jo aiemmin mainitsemani Deadman Wonderland, jonka kaikki tähän mennessä ilmestyneet 12 jaksoo katoin putkeen.

Fiilistä ei voi sanoin kuvailla... Ihan totaalisen tyhjä pää, itkettää vaan koko ajan ja samalla kuitenkin semmonen ihme euforinen fiilis. Kertakaikkiaan, ihan mahtava sarja! Traumoja varmaa sain perkele.

Veikkaan, että jää kummittelemaan päähän samanlailla kuin Neon Genesis Evangelion, tuo veti kyllä kaiken vielä astetta paremmin purkkiin. Ei voi kuin odottaa kieli pitkällä tulevia kausia.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti:Game of Thronesin


Tää rupes nyt vähän kiinnostaan!

Mulla nää koukutukset on aika perinteisiä:
House Joka tuotantokausi on katsottuna ja hyviähän ne on. Tosin parissa viimeisessä jätkä on tarpeettomankin vittumainen ja sekopää joka nyt kärjistyikin viidennen kauden lopussa. Tosi jännä nähä miten 6 kausi lähtee tästä!

Oon aika vasta koukuttunut sarjaan Terapiassa. En ole varma mikä siinä toimii, ehkä vain se että joka jakso on riittävän lyhyt ja tulee joka päivä juuri niihin aikoihin kun alan selviytyä tallista sisään. Jogurttia sohvalla naamaan 25 minsaa ja sitten nukkumaan. Jotenkin tää vaan silti toimii.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Comedy Central: The Roast Of Charlie Sheen

Yksi parhaita näkemiäni roasteja, vaikka paistajien joukko olikin vähän turhan epätasainen. Steve-O ja Iron Mike Tysonin takelteva teleprompterista tankkaaminen oli melko tuskallista katsottavaa.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Koska uudet teeveesarjat ovat pääsääntöisesti paskaa, pitäydyn vanhoissa ja hyviksihavaituissa. Nyt menossa Black Adderin kaudet 2 ja 3. Erinomaisen terävästi käsikirjoitettua ja näyteltyö britcomia.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h--HR7PWfp0[/youtube]
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

küllküll kirjoitti:Black Adderin


Ah, olin aivan unohtanut nämä! Nää on kyllä ihan älyttömän hyviä! :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:Käännän tässä viestissä ketjun otsikon imperfektimuodon erehdyttävästi preesensiltä näyttävään suomen kielen futuurimuotoon ja ilmoitan, että jos vain suinkin muistan, katson sarjaa Samaa sukua, joka alkaa tänään klo 20 kolmosella. Tässä kaikenmoisten fantasiasarjojen, historiallisten pukudraamasarjojen ja lähes Kitinä-henkisten homosarjamurhaajasarjojen täyttämässä tv-todellisuudessa onkin jo ollut ikävä sellaista muinaisen Rooman sheriffin henkistä amerikkalaista laatu(perhe)draamaa, jonka seuraaminen sopii sellaiseen juuri kotoa muuttaneen pikkuporvariperheen vesan aikuistumisriitteilyyn sohvan nurkassa ensimmäisen vakavan tyttöystävän kainalossa. Jos en ehkä ihan tuollainen itse olekaan, niin henkilökohtaisena erityismotiivina sarjan seuraamiseen on kuitenkin se, että sarja sijoittuu Berkeleyn kaupunkiin Kaliforniassa, ja Berkeley on valitettavan suppean Urpiaisen asuinpaikkojen all time parhaimmuuslistan kärkisijalla. Valitsisin autiolle saarelle mukaani juuri Berkeleyn asuinpaikakseni. Nostalgiaa siis toivon sarjasta saavani.

No joo. Oli tää ihan kiva sarja (tai kai se vieläkin on kesken), mutta ei se nyt ihmeemmin sytyttänyt. Ja aika konservatiivisessa ja moralisoivassa eetoksessaan sarja on paitsi vähän haukotuttava, myös erityisen sopimaton nimenomaan amerikkalaisen vapaamielisyyden keskukseen Berkeley'iin. Eikä sarjassa ole muutenkaan oikeastana ollenkaan paikallisväriä. Vähän pettymys, siis.

Sen sijaan - vaikka tämä nyt tulee vähän myöhässä, koska sarjan viimeinen osa taitaa tulla ensi viikolla - olen itsellenikin hieman hämmentävästi erittäinkin tykästynyt Downton Abbey'iin. Hämmentynyt siksi, että tuossa ylle lainatussakin parahduksessa dissailen historiallisia pukudraamoja, ja tämä on kyllä sellainen. Mutta viihdyttävä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Hehee, David Hasselhoff on Sons of Anarchyssa ja vieläpä aika vaffa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Katoin Housen kuudennen tuotantokauden, hyvähän se oli. Tosin mua on jo about neljännestä tuotantokaudesta asti vähän häirinnyt se että ne niiden ratkomat keissit ei mene enää niin lääketieteellisen loogisesti. En tiiä menikö ne alunperinkään ihan oikein mutta joka oireelle löytyi selitys alusta asti ja mukana oli monesti jotain animaatiota siitä mitä ihmisen sisällä muka tapahtui. Nykyään lopullisessa diagnoosissa voi jäädä jotain alkuperäisiä oireita selittämättä mikä häiritsee allekirjoittanutta. (oon tainnu rutista tästä jo pari kertaa aiemminkin)

House itse oli taas paljon inhimillisempi mikä oli mukavaa, nyt vain kieli pitkällä odottamaan että saa sen 7 kauden kotiinsa :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

South Park S15E11 - Broadway Bro Down

Pitkästä aikaa aidosti hykerryttävä episodi. Randy Marsh saa selville, mistä Broadway-musikaaleissa on oike<BLOWJOB>asti kyse.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:tämä nyt tulee vähän myöhässä, koska sarjan viimeinen osa taitaa tulla ensi viikolla

Taas vastaavasti myöhässä: olen kovasti tykästynyt tällä viikolla loppuvaan tanskalaiseen Vallan linnakkeeseen. Onhan se vähän sellainen köyhän miehen West Wing, mutta toisaalta maanläheisempi pohjoismaisuus tekee siitä vähän realistisemman ja sikäli kiinnostavamman. Kumma, että suomalaiset eivät pysty tekemään tasoltaan mitään tätä lähellekään olevaa tv-sarjakamaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Damages, sesongit 1 & 2

Jäi tv:stä katsomatta, joten kun kaudet sai halvalla piti ostaa. Ihan älyttömän hyvä sarja! Ykköskausi tietenkin parempi kuin kakkonen, mutta molemmissa puolensa. Kakkoskausi tietenkin loppui jättäen sopivasti avoimia lankoja kolmatta kautta silmällä pitäen (IMDb:n mukaan kausia on viisi...).
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Beavis & Butthead

Ilmeisesti aika ja viina ovat tehneet tehtävänsä. Inhosin näitä sydämeni pohjasta lukioikäisenä, nyt höröttelen vapautuneesti näiden kahden luuserin sekoiluille.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

urpiainen kirjoitti:Kumma, että suomalaiset eivät pysty tekemään tasoltaan mitään tätä lähellekään olevaa tv-sarjakamaa.


Presidentin kanslia?
Prepare for the worstest.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Kumma, että suomalaiset eivät pysty tekemään tasoltaan mitään tätä lähellekään olevaa tv-sarjakamaa.

Presidentin kanslia?

Presidentin kanslia oli minusta parhaimmillaan todellä hyvää ja pirullista poliittista satiiria tai poliittisesti kommentoivaa pieruhuumoria, eli hyvin eri sarjassa kuin Vallan linnake. Presidentin kanslia ei siis tavoitellut sellaista West Wing -tyyppistä realistista poliittista draamaa, josta Vallan linnakkeessa on kyse. Tosin nyt mä olen menossa kai seitsemännessä jaksossa Linnaketta, ja se oli kyllä sen verran huonosti kirjoitettu, että ehkä se olisi suomalaisiltakin onnistunut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin