Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Verta, hikeä ja t-paitoja

Kuusi halpojen vaatteiden perään olevaa brittinuorta matkustaa Intiaan kokeilemaan, miten heiltä onnistuu halpavaatteiden ompelu. Ainakin ekan jakson perusteella toppen sarja! Alustavasti näyttäisi siltä, että tyypeistä juuri se, jonka mielestä köyhyys johtuu vain ihmisen omasta laiskuudesta, pärjää huonoiten.

http://areena.yle.fi/video/678947


Ahahaha "Tallenteen katseluoikeus on rajattu. Kyseisen tallenteen voit avata vain Suomessa". Aika-avaruudessa on vääristymä, sillä käsittääkseni istun nyt Helsingissä. Lisäksi VPN on auki Espoon serveriltä, eikä esim Dubaista.


VPN pois ja tadaa, pyörii.

Katsoin sarjan molemmat jaksot nyt ja mua lähinnä huvitti brittiläiset kermaperseet ja niiden suhtautuminen asioihin. Voi nyyh, reality check, yhyy. Voivoi, vessassa on kakkaa, yök mitä teen. :roll:

Hyvä sarja niille jotka ei oo tajunnu. Suurimman osan länkkäreistä pitäs joutua kerran elämässään alkeellisiin oloihin ja ns paskatöihin.

Aion katsoa myöhemmätkin osat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sinkkisten vikat jaksot taas eilen, on ne niin ihania! Enkä ota vastaan kenenkään negakommentteja, en en en. :]

Oon edelleen järkyttyny joittenkin Sinkkisfanien haukuista leffaa kohtaa, okei okei, eri asia mutta silti. EW, don't say a word!11

Täykkäreitten "what if.." -jaksokin sai silmät kostumaan. Sinkkisten vikan aikana tietty kyynelehdin vuolaasti.

Weeds alkaa taas kohta, innolla odotan erityisesti Silasta, ah..
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

EveryWoman kirjoitti:Verta, hikeä ja t-paitoja

Kuusi halpojen vaatteiden perään olevaa brittinuorta matkustaa Intiaan kokeilemaan, miten heiltä onnistuu halpavaatteiden ompelu. Ainakin ekan jakson perusteella toppen sarja! Alustavasti näyttäisi siltä, että tyypeistä juuri se, jonka mielestä köyhyys johtuu vain ihmisen omasta laiskuudesta, pärjää huonoiten.

http://areena.yle.fi/video/678947


Ihan loistava.

Sohvalla oikeasti tuntui jo useampia kertoja että voi hemmetti mitä pullaposkia ja kermaperseitä. Jos ollaan ottamassa jobi kokeeksi tehtäväksi, niin tekisivät edes kunnolla. Siinä on aika heikkoa kunnioitusta paikallisia kohtaan tulla perseilemään ja tulla motkottamaan olosuhteiden huonoudesta - tai kertoa kuinka toisten ihmisten työympäristön kuvaisi muille helvettinä maan päällä.

Mutta lisää tuollaista ja pakolliseksi katsottavaksi länsimaissa teineille koulussa. Suhtautuminen pitkiin tuotantoketjuihin ja toisella puolella maailmaa tapahtuvaan riistoon voisi muuttua, kun tekijöillä on yhtäkkiä kasvot ja jotkut joihin ihmiset voivat samaistua kokeilevat elää edes hetken sillä tavalla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Sinkkisten vikat jaksot taas eilen, on ne niin ihania!

Nukahdin kesken viimeisen jakson ja heräsin vikalle minuutille. Hetkellisesti vihasin itseäni.

Perjantaille oli ilmaantunut uusi sarja, Yhdestoista hetki, jota tuijottelin boxilta lähinnä Rufus Sewellin takia. Ei ihan vakuuttanut, mutta antanen toisenkin kerran...
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tää kosketti mun simpukkaa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nViWOd87oKY[/youtube]
Vetivät jollain messuilla vielä tuolla bändillä yllätysesiintymisen :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tän Kallio-sarjan sisko (jonka nimeä en just nyt muista) on ihan mainio hahmo :D

Edit: Eeva siis
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

The Pacificin avausjakson. Ihan ok.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sanctuary:a aattelin katastella kun pääsen kotia, skifin puutostila kun SGU, Supernatural ja Warehouse 13 ovat lomalla.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VymFxnkAGn4[/youtube]

Amanda Tapping nyt ei niin paljoa håtsita, mutta olkoot.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

aasi kirjoitti:The Pacificin avausjakson. Ihan ok.


Kolmen vaiko neljä jakson jälkeen aika pettymys. Ei pääse kyllä lähellekkään edeltäjäänsä. Katsottava, mutta ontto.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
aasi kirjoitti:The Pacificin avausjakson. Ihan ok.


Kolmen vaiko neljä jakson jälkeen aika pettymys. Ei pääse kyllä lähellekkään edeltäjäänsä. Katsottava, mutta ontto.

Eilen katoin vitososaa, jossa rytisi aika kiitettävästi.
Kyllä mä tuosta tykkäilin, vaikkei päässytkään BoB:n tasolle.
Jotengi tuntuu ettei hahmoista saada irti kaikkea mitä pitäisi, tiedä sitten johtuneeko castingista vai mistä.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti:Jotengi tuntuu ettei hahmoista saada irti kaikkea mitä pitäisi, .



Juuri näin. BoB:ssä oli paremmin esiteltynä hahmot, enemmän syvyyttä ja Dick Winters ihan kunkku.

Toinen suuri syy itselleni on se, että tuo lähempänä käyty sota kiinnostaa tuhannesti enemmän..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Boner kirjoitti:
aasi kirjoitti:The Pacificin avausjakson. Ihan ok.


Kolmen vaiko neljä jakson jälkeen aika pettymys. Ei pääse kyllä lähellekkään edeltäjäänsä. Katsottava, mutta ontto.


Joo, loppuun asti katsottunaki jäi tasolle ihan ok, eli pettymys BoB:hen nähden.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.

Huom, en ole vielä katsonut tätä sarjaa. Mutta tuon pätkän näin ja se oli ehkä romanttisinta ever.

Kiitos, olen yrittänyt jo itse, mutta en näemmä osaa.

Edit: mikä vitun jet.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Sanctuary:a aattelin katastella kun pääsen kotia

Eka jakso ihan jepa, joskin aika teineille taitaa olla suunnattu.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Frasier
Simpsonit
Pieni talo preerialla
Pulmuset
Hill street blues (FST:llä varhain keskiviikko-aamuisin taitaa tulla torstai-iltanakin)

Noita tulee ainakin katsottua, ja kaikkia suosittelen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.

Ei. Mutta jos osoitat mulle tuotantokauden, jakson, ja mieluiten myös ajankohdan mistä moinen löytyy, niin voin ripata sen pätkän sulle vaikka tuubikamaksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.

Ei. Mutta jos osoitat mulle tuotantokauden, jakson, ja mieluiten myös ajankohdan mistä moinen löytyy, niin voin ripata sen pätkän sulle vaikka tuubikamaksi.


Tää ois ehkä maailman ihaninta! Tiedän että on ensimmäisellä tuotantokaudella, otan lopuista infoista selvää ihan just pian.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.

Ei. Mutta jos osoitat mulle tuotantokauden, jakson, ja mieluiten myös ajankohdan mistä moinen löytyy, niin voin ripata sen pätkän sulle vaikka tuubikamaksi.


Tää ois ehkä maailman ihaninta! Tiedän että on ensimmäisellä tuotantokaudella, otan lopuista infoista selvää ihan just pian.


No ilmeisestikin ensimmäisen tuotantokauden viimeisessä jaksossa. Vissiin aika lopussa, muistelisin itsekin näin. Ovat siis jossain sairaalan odotushuoneessa.

Vaikea sanoa kun en ole katsonut :/ Muistan vaan tämän pätkän.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Suomen Top Chef oli kyl eka jakson perusteella ihan eri tasoa kuin Master Chef. Mikshän näiden piti edes samaan aikaan startata. Ja Steffani tuomarina, jee.
Pröötprööt
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Vaikea sanoa kun en ole katsonut :/ Muistan vaan tämän pätkän.

Oisko sulla sähköpostia (gmail esmes) johon mahtuis 16 megatavun kokoinen liitetiedosto?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Vaikea sanoa kun en ole katsonut :/ Muistan vaan tämän pätkän.

Oisko sulla sähköpostia (gmail esmes) johon mahtuis 16 megatavun kokoinen liitetiedosto?


KIITOS <3 <3 <3 Toi on varmaan kauneinta mitä kukaan on virtuaalimaailmassa tehnyt! <3 Oikea pätkä oli! :)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon vaan niin ihana, en voi sille mitään!
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

pierupylly kirjoitti:Suomen Top Chef



Mua vituttaa yli kaiken suomalaisten ohjelmien äänitys, eikä topseffi tehnyt poikkeusta. Saisko niille helvetin tyypeille jokaiselle mikrofoni siihen nenään kiinni, että kuulis mitä ne puhuu. Nyt joko televisio huutaa täysillä, ja jonkun musakohdan tullessa putoo lamput katosta tai sit ei kuule yhtikäs mitään.

Perseestä sano.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Boner kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Suomen Top Chef



Mua vituttaa yli kaiken suomalaisten ohjelmien äänitys, eikä topseffi tehnyt poikkeusta. Saisko niille helvetin tyypeille jokaiselle mikrofoni siihen nenään kiinni, että kuulis mitä ne puhuu. Nyt joko televisio huutaa täysillä, ja jonkun musakohdan tullessa putoo lamput katosta tai sit ei kuule yhtikäs mitään.

Perseestä sano.


En mä kyllä huomannut mitään tuollaisia ongelmia.
Pröötprööt
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla on sama ongelma kuin Bonerilla tai siis meillä on. Kokoajan sais olla volyyminappi kädessä.
Vastaa Viestiin