Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:Tuli bluureinä hommattua tuo uus Galactica, joten pitäis kolmas kierros siitäkin alottaa joskus. Mitenkähän se The Plan-leffa, kantsisko se katsoa enste? Tuossa sarjan ekstroissa sitä vähän selitettiin sillä, että kun joka jakson alussa lukee, että "and they have a plan", niin pitää kai sille jotain katetta keksiä. Mua vähän kummastuttikin tuo alkuteksti koko sarjan ajan.

INCOMING SPOILERS!!

Tuo Plan-leffa oli kyllä aika pettymys. Siinä seliteltiin että mitä Cylonit puuhas kulisseissa, mutta koska juonipaljastukset menevät muistaakseni lähes loppuun saakka, niin en ainakaan eka-kertalaiselle suosittele sitä.
Jotenkin ei ollut tunnelmaa, ei tuntunut elokuvalta, enemmän dokumentilta jossa selitellään mitä tapahtui.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Nyt jo uusintoina? Eikä se ollu edes hyvä juttu. :shock:



Et tykännyt? Musta ekan jakso oli hyvä.

Eka ja toka ja kai kolmaskin jakso oli ihan ok, vitsi ei toimi sen pidemmälle.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Top Chef alkoi eilen, 5. tuotantokausi :cheer:

Kattooks kukaan muu?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Top Chef alkoi eilen, 5. tuotantokausi :cheer:

Kattooks kukaan muu?


Meillä pamahti digiboxi väärällä hetkellä, ttu. Mut ehkä se on tallentunu kotona, aikeissa seurata! Tänään starttaa se nelosen paljon mainostama flashi, katson.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Top Chef alkoi eilen, 5. tuotantokausi :cheer:

Kattooks kukaan muu?


Meillä pamahti digiboxi väärällä hetkellä, ttu. Mut ehkä se on tallentunu kotona, aikeissa seurata! Tänään starttaa se nelosen paljon mainostama flashi, katson.

Siellä on nyt yks puolisuomalainen kisailija, se klanipää. Voitti kaks ekaa kisaa. Hyvä me!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumis kirjoitti:Tuo Plan-leffa oli kyllä aika pettymys. Siinä seliteltiin että mitä Cylonit puuhas kulisseissa, mutta koska juonipaljastukset menevät muistaakseni lähes loppuun saakka, niin en ainakaan eka-kertalaiselle suosittele sitä.
Jotenkin ei ollut tunnelmaa, ei tuntunut elokuvalta, enemmän dokumentilta jossa selitellään mitä tapahtui.


Okei, tänks. Harmi sinänsä, mutta kai tuo pitää joka tapauksessa katsastaa kuitenkin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ajattelin tsekata tuon flashin tänään, mutta en usko iskevän. Luulen sen olevan pannaria, toivottavasti yllätyn positiivisesti. En ole missään törmännyt kyseiseen sarjaan eikä esim. lehdissä ole juttuja tyyliin "flashin se ja se näyttelijä"... Yleensä suuren suosion saavuttaneiden sarjojen nimiä näkee mainittavan näin. Toki on poikkeuksia.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

RP kirjoitti:Ajattelin tsekata tuon flashin tänään, mutta en usko iskevän. Luulen sen olevan pannaria, toivottavasti yllätyn positiivisesti. En ole missään törmännyt kyseiseen sarjaan eikä esim. lehdissä ole juttuja tyyliin "flashin se ja se näyttelijä"... Yleensä suuren suosion saavuttaneiden sarjojen nimiä näkee mainittavan näin. Toki on poikkeuksia.


Eli jos SÄ et oo kuullu jostain jotain, niin oletat sen olevan paskaa ja/tai merkityksetöntä. Itse olen kuullut paljonkin kehuja, joten toivon itsekin diggailevan uutuudesta.

Lost room ftw btw!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei, vaan yleensä (ei aina) hyvät sarjat kerää paljon katsojia. Suuri katsojamäärä takaa, että sarjasta tulee suosittu = ei voi missata uutisia. Poikkeuksia on suuntaa ja toiseen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä venaan innolla illan realitypläjäyksiä: Suurin pudottaja ja Martina & Esko: Vauvakuumetta :h:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

No, "Ihan mahoton kilpa" alkoi taas ja tällä kaudella seuraan sitä pinkkihiuksista goottitypyä ja hänen luihua side kickiään.
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Martina & Esko: Vauvakuumetta :h:


Joo, pakko katsoa 8)

Olen ollut todella pettynyt palkittuunkin Mentalistiin. Hahmo ei kanna tarpeeksi pitkälle, toisin kuin esim. Housessa. Tuli vain tämäkin mieleen kun satuin laittamaan ajastukselle.

Pako puuduttaa, ensimmäinen tuotantokausi oli täyttä rautaa.

Odotan todella taas uutta kunnolla iskevää viikottaista nautintopläjäystä.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

RP kirjoitti:Ei, vaan yleensä (ei aina) hyvät sarjat kerää paljon katsojia. Suuri katsojamäärä takaa, että sarjasta tulee suosittu = ei voi missata uutisia. Poikkeuksia on suuntaa ja toiseen.


"In November 2009, FlashForward received a nomination in the category of Favorite New Television Drama at the Peoples Choice Awards." - Kyllä sillä taitaa pari katsojaa maailmalla olla.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Olen ollut todella pettynyt palkittuunkin Mentalistiin. Hahmo ei kanna tarpeeksi pitkälle, toisin kuin esim. Housessa. Tuli vain tämäkin mieleen kun satuin laittamaan ajastukselle.


Ei Patrikki mikään House tosiaan ole, mutta on se ihan katsottava sarja silti. Onhan sokeitten valtakunnassakin silmäpuoli kuninkaana.

Ja sarjasta löytyy miehille se uusi "Julia Roberts"kin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Olen ollut todella pettynyt palkittuunkin Mentalistiin. Hahmo ei kanna tarpeeksi pitkälle, toisin kuin esim. Housessa.


Ihan sama vika! Mä taas oon niin tulisesti rakastunut siihen Life-sarjan neurootikkoon, että tää Mentalist on ihan liian laimee.

RP kirjoitti:Pako puuduttaa, ensimmäinen tuotantokausi oli täyttä rautaa.


Pakoa en ole tainnut katsoa enää pariin kauteen. Tässä sen taas huomaa, ettei kuuminkaan hottis saa vääntäytymään telkan äärelle, jos tarina on muuten skeidaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Mä taas oon niin tulisesti rakastunut siihen Life-sarjan neurootikkoon, että tää Mentalist on ihan liian laimee.


Laiffiahan ei ole enää. NBC iskee jälleen.
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

MGandhi kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei, vaan yleensä (ei aina) hyvät sarjat kerää paljon katsojia. Suuri katsojamäärä takaa, että sarjasta tulee suosittu = ei voi missata uutisia. Poikkeuksia on suuntaa ja toiseen.


"In November 2009, FlashForward received a nomination in the category of Favorite New Television Drama at the Peoples Choice Awards." - Kyllä sillä taitaa pari katsojaa maailmalla olla.


Pidätkö itse kaikista palkituista sarjoista? Leffahyllystä löytyy isoja pinoja jos millä palkittuja elokuvia, suurin osa on vähän niinku wtf.

No, mä en taas katso sarjoja koskaan sen perusteella miten suosittuja tai palkittuja ovat vaan sen mukaan, miltä sarjan aihe tuntuu. Flash ei alustavasti aiheeltaan kosketa simpukkaa, joten odotan sen olevan omalta kohdaltani aika pannukakkua. Samoin oli Sopranos, Lost jne. Suosittuja sarjoja nämäkin.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Olen ollut todella pettynyt palkittuunkin Mentalistiin. Hahmo ei kanna tarpeeksi pitkälle, toisin kuin esim. Housessa. Tuli vain tämäkin mieleen kun satuin laittamaan ajastukselle.


Ei Patrikki mikään House tosiaan ole, mutta on se ihan katsottava sarja silti. Onhan sokeitten valtakunnassakin silmäpuoli kuninkaana.

Ja sarjasta löytyy miehille se uusi "Julia Roberts"kin.

Ai toi Mentalist oli jopa palkittukin? :shock: Kaks ekaa jaksoa jaksoin väijyä, sit meni kategoriaan että "katon jossain muualla kuin kotona jos osuu tulemaan oikeaan aikaan". Eilen kattelin sarjaa Chuck ja siinä vasta olikin kaksi kuumaa muijjaa, oikein ihmetytti että kuinka saa laittaa niin hottiksia samaan jaksoon kaksi, normisti siinä on vain yksi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Martina & Esko: Vauvakuumetta


Vaikuttaa mainosten perusteella kauhealta.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Olen ollut todella pettynyt palkittuunkin Mentalistiin. Hahmo ei kanna tarpeeksi pitkälle, toisin kuin esim. Housessa. Tuli vain tämäkin mieleen kun satuin laittamaan ajastukselle.


Ei Patrikki mikään House tosiaan ole, mutta on se ihan katsottava sarja silti. Onhan sokeitten valtakunnassakin silmäpuoli kuninkaana.

Ja sarjasta löytyy miehille se uusi "Julia Roberts"kin.

Ai toi Mentalist oli jopa palkittukin? :shock: Kaks ekaa jaksoa jaksoin väijyä, sit meni kategoriaan että "katon jossain muualla kuin kotona jos osuu tulemaan oikeaan aikaan". Eilen kattelin sarjaa Chuck ja siinä vasta olikin kaksi kuumaa muijjaa, oikein ihmetytti että kuinka saa laittaa niin hottiksia samaan jaksoon kaksi, normisti siinä on vain yksi.


Syksyllä kun mies oli jenkkilässä niin siellä mainostettiin ja hehkutettiin tätä ihan kympillä. Taisi olla toinen tuotantokausi alkamaisillaan. Tältä odotin kyllä paljon mainoksien perusteella, mutta ei.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Martina & Esko: Vauvakuumetta


Vaikuttaa mainosten perusteella kauhealta.

Älä jaksa olla noin keski-ikäinen.

Ainiin, pitikin systeriltä urkkia että kuka se Martinaa kyykyttänyt kätilö oli...
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Martina & Esko: Vauvakuumetta


Vaikuttaa mainosten perusteella kauhealta.

Älä jaksa olla noin keski-ikäinen.

Ainiin, pitikin systeriltä urkkia että kuka se Martinaa kyykyttänyt kätilö oli...


dokusoap ja sossupoke ovat sydäntäni lähellä, mutta tuo painelee jotain oksennusrefleksin aiheuttavia pisteitä. Ko. pariskunta vaikuttaa yksinkertaisesti niin kammottavalta.

Martinan ylähuuli... Mennyt tupla-annos täytettä vahingossa?
Viimeksi muokannut NuoriD, 07.01.2010 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Martina & Esko: Vauvakuumetta


Vaikuttaa mainosten perusteella kauhealta.

Älä jaksa olla noin keski-ikäinen.



Pakko kai itsekin todeta sitten olevansa keski-ikäinen, mutta kyllä mulle tulee voimakas vastareaktio tuollaisesta 'Julkisuuteen vaikka väkisin'-asenteesta. Miksi, oi miksi, mä haluaisin tietää miten tanssiryhmän vetäjän ja tanssiryhmän jäsenen odotusaika sujuu?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Martina & Esko: Vauvakuumetta


Vaikuttaa mainosten perusteella kauhealta.

Älä jaksa olla noin keski-ikäinen.


Mä ilmoittaudun myös keski-ikäiseksi. Saan näppylöitä Martinasta ja ihan kaikista Hunkseista ja mitänäitänytolikaan. *kutisee*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ootte ihan pökiöitä, mä en juuri parempaa viihdettä voisi keksiä! :mrgreen:
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin