Sikainfluenssarokotteesta

Yleinen lätinä jä kitinä
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Turhaa koska et tajuaisi kuitenkaan.

Ajattele kaikkia mahdollisia fyysisiä, kemiallisia ja sosiaalisia uhkia, jotka voivat satuttaa lastasi seuraavan 20 vuoden aikana. Ahistaako? Luuletko, että ahistus auttaa jotenkin?
En kyllä ymmärrä mikä ihmeen tarve sulla on jatkuvasti keulia tällaisissa asioissa omalla erinomaisuudellasi.

Ymmärrän kyllä että kaltaisesi jannu, joka ei koskaan ole rakastanut ketään muuta kuin itseään, ei voi mitenkään ymmärtää ja käsittää sitä huolta ja tuskaa mitä vanhempi kokee lastensa puolesta, mutta se että jaksat vielä vittuilla siitä pistää kyllä ihmetyttämään.

Olet kyllä niin totaalisen pienimunainen kusipää ettei mitään rajaa. Olispa kiva törmätä ihan livenä joskus. Saisit yrittää vittuilla ihan kasvotusten.
Viimeksi muokannut masa, 19.08.2010 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Nimenomaan siksi, että minä tuon päätöksen tein. Olen vittuuntunut itselleni.
Ja jos olisit jättänyt rokotteen ottamatta ja lapsesi sairastunut sikainfluenssaan, olisit taas vittuuntunut itseesi. Loputon kehä. Anna itselles armoa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mikä ihmeen tarve sulla on jatkuvasti keulia tällaisissa asioissa omalla erinomaisuudellasi.

Ymmärrän kyllä että kaltaisesi jannu, joka ei koskaan ole rakastanut ketään muuta kuin itseään, ei voi mitenkään ymmärtää ja käsittää sitä huolta ja tuskaa mitä vanhempi kokee lastensa puolesta, mutta se että jaksat vielä vittuilla siitä pistää kyllä ihmetyttämään.

Olet kyllä niin totaalisen pienimunainen kusipää ettei mitään rajaa. Olispa kiva törmätä ihan livenä joskus. Saisit vittuilla ihan kasvotusten.
Mun ennustus siitä, että sun avioliitto on käsitelty 2015 pätee edelleen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: Ja jos olisit jättänyt rokotteen ottamatta ja lapsesi sairastunut sikainfluenssaan, olisit taas vittuuntunut itseesi.
Mahdollista, kyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Nimenomaan siksi, että minä tuon päätöksen tein. Olen vittuuntunut itselleni.
Ja jos olisit jättänyt rokotteen ottamatta ja lapsesi sairastunut sikainfluenssaan, olisit taas vittuuntunut itseesi. Loputon kehä. Anna itselles armoa.
Tätä mä yritin sanoa. Ihan oikeasti kannattaa luottaa tällaisissa asiassa asiantuntijoihin.

Jos et olisi ottanut rokotetta ja lapsesi olisi kuollut sikainfluenssaan (kyllä, se on mahdollista), niin mikä olisi tilanne silloin?

Keittiöpsykologina mä veikkaan, että sun talonrakennustressi nyt osittain aiheuttaa näin.

Ainakin minä toimin niin, että kun mua stressaa (oikeasti) asia A, niin saatan alkaa murehtia ylettömästi asiasta B.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Mun ennustus siitä, että sun avioliitto on käsitelty 2015 pätee edelleen.
Minä lisään ennustuksen, että sinä vedät itsesi jojoon ennen vuotta 2015.

Tavallinen ja tuskaine arki on liikaa nelikymppiselle kaksvitosen mielenlaadun omaavalle masentuneelle itsekeskeiselle ja huonon itsetunnon omaavalle lapamadolle.

En jää kaipaamaan. Koeta vaikka Porchella kalliota.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: Keittiöpsykologina mä veikkaan, että sun talonrakennustressi nyt osittain aiheuttaa näin.
.
No höpsis. Mähän oikeasti odotan sitä ihan innolla :D

Tänään käyn allekirjoittamassa paketista kaupat.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Minä lisään ennustuksen, että sinä vedät itsesi jojoon ennen vuotta 2015.

Tavallinen ja tuskaine arki on liikaa nelikymppiselle kaksvitosen mielenlaadun omaavalle masentuneelle itsekeskeiselle ja huonon itsetunnon omaavalle lapamadolle.

En jää kaipaamaan. Koeta vaikka Porchella kalliota.
Katsotaan sitten, kumpi oli oikeassa.

Kyllä jotenkin näitä juttuja lukiessa tuntuu siltä, että tavallinen arki on meistä kahdesta suurempi ongelma sinulle.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Kyllä jotenkin näitä juttuja lukiessa tuntuu siltä, että tavallinen arki on meistä kahdesta suurempi ongelma sinulle.
Sanoo räkänokka joka vetää kse:tä ja itkupotkuraivareita huoravihjailuista.

Mitäs jos menisit taas potkimaan kissoja ja itkemään ruuhkabussiin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Suositusten mukaisesti meneminen on suositusten mukaisesti menemistä. Suositusten vastaisesti meneminen on oma päätös. Tuon jälkimmäisen kanssa itselläni olisi vaikeampi elää jos jotakin sattuisi.

Osa sikistapauksista oli lieviä, osa ei. Itselläni oli keskitasoa ja kropan toipumiseen taudista meni lähes kaksi kuukautta. Lisäksi astmapiippu tuli kuukaudeksi käyttöön kun keuhkot oli olleet sen verran suurella rasituksella eivätkä pelittäneet kunnolla.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
No höpsis. Mähän oikeasti odotan sitä ihan innolla :D

Tänään käyn allekirjoittamassa paketista kaupat.
Onko avioehto tehty? Puolet talosta vaimolle voi vituttaa aikanaan.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:
No höpsis. Mähän oikeasti odotan sitä ihan innolla :D

Tänään käyn allekirjoittamassa paketista kaupat.
Onko avioehto tehty? Puolet talosta vaimolle voi vituttaa aikanaan.
Eikösse vaimoke kuitenkin ole maksamassa puolet (tjms?) ja hoitelee perheen muita asioita sillä aikaa kun ukkeli rakentelee. En näe pointtia miksi talon takia pitäisi tehdä ehto, ellei Masa oikeasti yksin maksa tönöä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
Onko avioehto tehty? Puolet talosta vaimolle voi vituttaa aikanaan.
Siis mikä sun ongelmas nyt oikein on?

Alatko seuraavaksi yrittämään iskua vaikkapa haukkumalla vaimoni tai lapseni ulkonäköä?

Sun tartteis nyt kuule hakeutua jollekkin nuppitohtorille. Nämä ja nuo sun viimeaikaiset kilahtelun Manaajalla kyllä kertoo sitä, että sun iso pyörä heittää, taas.


Ja Dumis on oikeassa. Kimpassa teemme ja maksamme. Ymmärrän toki, että itse olet joutunut ostamaan naisesi. Siitähän se hebulikin ja mainitsi.
Viimeksi muokannut masa, 19.08.2010 11:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Alatko seuraavaksi yrittämään iskua vaikkapa haukkumalla vaimoni tai lapseni ulkonäköä?
Jos tässä tätäkin ketjua luetaan taaksepäin niin kummallekohan meistä tuo kysymys pitäisi osoittaa?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti: Alatko seuraavaksi yrittämään iskua vaikkapa haukkumalla vaimoni tai lapseni ulkonäköä?
Jos tässä tätäkin ketjua luetaan taaksepäin niin kummallekohan meistä tuo kysymys pitäisi osoittaa?
Lue. Näytä kohta jossa olen haukkunut ulkonäköäsi.


Vai tarkoitatko lapamatoa? No olet oikeassa. Mut se sopii sulle.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Älkää jätkät jaksako, kun ei tossa heittelyssä ole edes huumoria meille muille - niin arvattavia ja vanhoja heittoja.

Mistä teidän välinen naljailu johtaa edes juurensa?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti: Mistä teidän välinen naljailu johtaa edes juurensa?
Erehdyin moittimaan elcoa kun se pilkkasi Manaajaa Geetsun ekassa muistoketjussa.

Nyt sille on jäänyt joku ihmeellinen pakkomielle kostamisesta päälle. Heikko itsetunto kai.


http://kitina.net/viewtopic.php?p=513921#513921

Sorry, mut mä en vaan jaksa ton ton ylimielisen mulkun juttuja lukea kommentoimatta ja iskemättä takaisin.
Viimeksi muokannut masa, 19.08.2010 11:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti: autismin ja rokotteiden yhteyttä. Pahinta on se, että se esiintyy vakuuttavasti.
Oisko sulla jotain hyvää viitettä tähän?

CDC-sanoo

http://www.cdc.gov/h1n1flu/vaccination/ ... sal_qa.htm

" CDC is aware that the presence of the preservative thimerosal in vaccines and suggestions of a relationship to autism has raised concerns. These concerns make the decisions surrounding vaccinations confusing and difficult for some people, especially parents. Numerous studies have found no association between thimerosal exposure and autism. Since 2001, no new vaccine licensed by FDA for use in children has contained thimerosal as a preservative and all vaccines routinely recommended by CDC for children under six years of age have been thimerosal-free, or contain only trace amounts, except for some formulations of influenza vaccine. Unfortunately, we have not seen reductions in the numbers of children identified with autism indicating that the cause of autism is not related to a single exposure such as thimerosal. "
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti: autismin ja rokotteiden yhteyttä. Pahinta on se, että se esiintyy vakuuttavasti.
Oisko sulla jotain hyvää viitettä tähän?
Oliks tää se juttu joka liittyi aivokalvontulehdusrokotteeseen?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti: autismin ja rokotteiden yhteyttä. Pahinta on se, että se esiintyy vakuuttavasti.
Oisko sulla jotain hyvää viitettä tähän?

CDC-sanoo

http://www.cdc.gov/h1n1flu/vaccination/ ... sal_qa.htm

" CDC is aware that the presence of the preservative thimerosal in vaccines and suggestions of a relationship to autism has raised concerns. These concerns make the decisions surrounding vaccinations confusing and difficult for some people, especially parents. Numerous studies have found no association between thimerosal exposure and autism. Since 2001, no new vaccine licensed by FDA for use in children has contained thimerosal as a preservative and all vaccines routinely recommended by CDC for children under six years of age have been thimerosal-free, or contain only trace amounts, except for some formulations of influenza vaccine. Unfortunately, we have not seen reductions in the numbers of children identified with autism indicating that the cause of autism is not related to a single exposure such as thimerosal. "
Siis hä, viitteitä mihin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti: autismin ja rokotteiden yhteyttä. Pahinta on se, että se esiintyy vakuuttavasti.
Oisko sulla jotain hyvää viitettä tähän?

CDC-sanoo

http://www.cdc.gov/h1n1flu/vaccination/ ... sal_qa.htm

" CDC is aware that the presence of the preservative thimerosal in vaccines and suggestions of a relationship to autism has raised concerns. These concerns make the decisions surrounding vaccinations confusing and difficult for some people, especially parents. Numerous studies have found no association between thimerosal exposure and autism. Since 2001, no new vaccine licensed by FDA for use in children has contained thimerosal as a preservative and all vaccines routinely recommended by CDC for children under six years of age have been thimerosal-free, or contain only trace amounts, except for some formulations of influenza vaccine. Unfortunately, we have not seen reductions in the numbers of children identified with autism indicating that the cause of autism is not related to a single exposure such as thimerosal. "
Siis hä, viitteitä mihin?
Aaa. Mä ymmärsin väärin. Mä tajusin, että sä kirjoitit, että yhteys autismin ja rokotteiden välillä esiintyy vakuuttavasti, mutta siis tarkoitit, että tuo tyyppi esiintyy vakuuttavasti.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pitäiskin käydä ihmettelemässä mitä kaksplussan keskustelupalstalla spekuloidaan tästä aiheesta...
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Pitäiskin käydä ihmettelemässä mitä kaksplussan keskustelupalstalla spekuloidaan tästä aiheesta...
Itse en viitsi mennä, pää ei kestäisi.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:Pitäiskin käydä ihmettelemässä mitä kaksplussan keskustelupalstalla spekuloidaan tästä aiheesta...
Veikkaus: Rokottamatta jättäneet sanovat: "mitä minä sanoin!"

No, kai tän oman huolestumisen voi laittaa ikävän piikkiin. Viikko on pitkä aika olla erossa pojasta. Huomenna onneksi näkee taas..
Viimeksi muokannut masa, 19.08.2010 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Pitäiskin käydä ihmettelemässä mitä kaksplussan keskustelupalstalla spekuloidaan tästä aiheesta...
Itse en viitsi mennä, pää ei kestäisi.
Ei mullakaan juuri nyt.

edit. Ja masa, on ihan oikeutettua ja ymmärretävää olla lapsesta huolissaan mutta aiheettomalla murehtimisella pilaat vaan oman päiväsi
Viimeksi muokannut Gaia, 19.08.2010 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin