Maaninen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:(ja jos on oikeasti vittu kusi sukassa ja todellisen huolestunut jostain ihmisestä, ensimmäinen reaktio on todellakin katkeruus ja snadi vitutus, kun ihminen vain ilmestyy ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut, kiinnosti asiasta jutella tai ei. Uhkailujensa toteutus ei todellakaan olisi ollut se "oikea" vaihtoehto, päinvastoin... En ymmärrä miten ton jälkeen odottaa avunhuudoille reaktiota - en todellakaan ole mikään dramaqueen, hippasen vittuuntunut vaan).
Ääh, itse olin saamassa tilanteessa kerran. Soitin hätäkeskukseen ja päivystäjä sai yhteyttä kohteeseen.

Tuli anteeksipyyntö myöhemmin.
Came here for school, graduated to the high life
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^ Minä. Minä minä minä :]

Ihana viikonloppu takana ja ois saanut jatkua vielä pari päivää! Eikä nyt oo edes normaalia maanantaivitutusta :]
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:Juu niin, mysterious women todellakin.

Marzakin tuli, toivottavasti tosiaan sit siivos jälkensä.
.......
Taisinpa jättää hiukan sottaiset ja kovettuneet lakanat hyttiin. Aina roiskuu, kun rapataan.
Noh, sitähän varten siivojat ovat, että putsaavat paikat.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

pix kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Siskon nimpparit.
noilla nimiyhdistelmillä tunnen aikas monet siskokset, hassua :]
älä nyt vielä sano, että sä oot teistä nuorempi!

itellänikin erittäin yleinen 80-luvun alun nimi, samassa veneessä ollaan..
No oon nuorempi! Miten niin koitan muuttaa Jenni Dahl**** tavisnimeäni vähemmän tavikseksi. ;)
Taiteilija-my-ass. :P
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Moi.

Tulin esittelemään uutta avatartani ja kertomaan, että vaikka on maanantai, ei harmita. Siistiä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sitten iloisempiin asioihin, tai miten sen nyt ottaa. Hetken mielijohteesta päätin ottaa viikkokalenteriini jälleen uuden harrastuksen, nimittäinnänsä ammuskelu eli paukuttelu. Liityin työpaikan tappamisenharjoittelukerhoon. Ratavuorot olisivat ilmeisesti ma ja to, just niinku sopiviin koloihin noina päivinä vaikka on niille päiville muutakin aktiviteettia.

Tämä tuli sikäli hyvään saumaan kun olin juuri ajatellut mennä pitkästä aikaa paukuttelemaan pahveja (siis oikeita pahveja, ei tyhmiä ihmisiä) HSC:n radalle. Työpaikan seurassa tämä tullee paljon halvemmaksi, varsinkin kö sieltä saa laina-aseen lainaan.

Tähän sopii vanha suomalainen nyrkkeilyseuraslogan: "Pojat kaduilta kehiin! (tai siis ampumaradoille)".
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tässä päivässä on jotain vikaa.
Mikään ei oikein onnistu enkä ole saanut yhtään mitään järkevää aikaan. :?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:harrastuksen, nimittäinnänsä ammuskelu eli paukuttelu. Liityin työpaikan tappamisenharjoittelukerhoon.
Näin minäkin tein viimeviikolla ja tänään kuulin että kerho toimiikin vaan jyskälässä ja sielläkin on sen kerhon vetäjä lähtenyt talosta pois. Notta ei yllättäin onnistunutkaan.

Voivoi ja vattu kun rakentaisivat sen uuden ampumaradan jo uudellemaalle.. :evil:
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumis kirjoitti:^Uus pemarin X1 kehiin ja ituhipeille paskat suuhun!
repesin :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

hei vaan hei ja long time no see! Täältä joutilaista toimistohommista :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:^Uus pemarin X1 kehiin ja ituhipeille paskat suuhun!
Ei tuommoiset kaupunkimaasturit nappaa. Jos metsään haluaa mennä niin sitten mennään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:^

- joukkoliikenne on perseestä(Paitsi aamuruunkan aikaan)
- ei pysty ostamaan mitään kivaa kun ei voi kuljettaa(kuljetuspalvelut ja kuriirit ja kaikki)
- joukkoliikenne on anaalista(asennekysymys, pienellä harjoittelulla mahtuu)
- ei oikein pääse mihinkään ilman autoa(riippuu tosiaan ajankohdasta)
- joukkoliikenteen käyttäjät ovat etupäässä perseestä(kiitos!)
- joukkoliikenteen aikataulut on perseestä(tietenkin sisiältynee aiempiin väitteisiin?)
Onhan mulla auto mutta käytän joukkoa ainakin työmatkaliikentaassä, ehkä sitten jos olisi 20 työpistettä eripuolilla kaupintia niin..
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pääsin pitkästä aikaa työntämään sormet multaan. Istuttelin täällä töissä kanervia into piukassa etupihalla vaikka vettä tuli ku esterin... Pienistä sitä ihminen ilostuu.
Reilu puoli tuntia ja sit himaan leipomaan kakkua.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Mullakin on autokuume. Oon yrittänyt parantaa mutta ei oo toistaiseksi löytynyt sopivaa troppia.


Tai siis, löytyy kyllä, mutta mutta... :P
Vaikuttaa ihan sopuhintaiselta ja kivalta. Mitä oikein odotat?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Jaha.. joku on näköjään elossa ja palannut ihmisten ilmoille vkl aikana. Ei mitään selitystä, ei mitään. Paskat, ei kiinnosta enää.
Näissä kohdissa kai pitäisi sanoa "mitä minä sanoin", mutta ei kiinnosta enää.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tein löytämälläni äiskän respalla maailman parasta pekonisienipiirakkaa. Tai en viel tiiä onnistuko, mut tuntuu aika lupaavalta.

Kivaa kun on aikaa harjotella safkanlaittoa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Just tota mä tarkotin. Ollaan olevinaan niin vitun huolissaan, ja sit loukkaannutaan kun en vastaa juuri sinun tekstariisi. Ei välähtänyt että mua EI huvita keskustella vieläkään ja jos olen FB:ssä käynyt niin en ole kadonnut?

Nyt huvittaa vielä vähemmän soittaa yhtään kellekään teistä.
Just tätä mä tarkoitin. Ollaan olevinaan niin vitusti tekemässä itsaria, hyppyytetään kaikkia ihmisiä marionetteina mielensä mukaan niiden empatiantajulla leikkien, ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei nostakaan jalustalle kun sutta huudetaan viidennensadannen kerran ja palataan kotiin vihellellen kädet taskuissa.

Mene sairas akka hoitoon.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Mullakin on autokuume. Oon yrittänyt parantaa mutta ei oo toistaiseksi löytynyt sopivaa troppia.


Tai siis, löytyy kyllä, mutta mutta... :P
Sillä olisi sinunkin hyvä körötellä? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mullakin on autokuume. Oon yrittänyt parantaa mutta ei oo toistaiseksi löytynyt sopivaa troppia.


Tai siis, löytyy kyllä, mutta mutta... :P
Vaikuttaa ihan sopuhintaiselta ja kivalta. Mitä oikein odotat?
Kato se vaihtohinta. Perseestä tollanen toiminta :?

Osta mun golffi ni en mieti hetkeäkään? :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Just tota mä tarkotin. Ollaan olevinaan niin vitun huolissaan, ja sit loukkaannutaan kun en vastaa juuri sinun tekstariisi. Ei välähtänyt että mua EI huvita keskustella vieläkään ja jos olen FB:ssä käynyt niin en ole kadonnut?

Nyt huvittaa vielä vähemmän soittaa yhtään kellekään teistä.
Just tätä mä tarkoitin. Ollaan olevinaan niin vitusti tekemässä itsaria, hyppyytetään kaikkia ihmisiä marionetteina mielensä mukaan niiden empatiantajulla leikkien, ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei nostakaan jalustalle kun sutta huudetaan viidennensadannen kerran ja palataan kotiin vihellellen kädet taskuissa.

Mene sairas akka hoitoon.
Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä.

Lähin rauhottumaan, en viihtynyt yhtään saati jaksanut kuunnella lässytystä ja palasin takas kotiin nyhjäämään mielummin.

Manikselle muuten pisteet siitä että pilkkas FB:ssä omalla nimellään ennenkuin poistu kaverilistalta.

Ja pisteet heillekin, jotka siellä pyysivät anteeksi, vaan eivät toki täällä, mainehan siin menee.

Äsken tuli lisää sontaa sossusta ja Kelasta ja voi jeesus että tosiaan tekiski mieli jo vetää ittesä jojoon...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt on taas leikit leikitty, vallan parikin päivää, olipa mukavata. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Just tota mä tarkotin. Ollaan olevinaan niin vitun huolissaan, ja sit loukkaannutaan kun en vastaa juuri sinun tekstariisi. Ei välähtänyt että mua EI huvita keskustella vieläkään ja jos olen FB:ssä käynyt niin en ole kadonnut?

Nyt huvittaa vielä vähemmän soittaa yhtään kellekään teistä.
Just tätä mä tarkoitin. Ollaan olevinaan niin vitusti tekemässä itsaria, hyppyytetään kaikkia ihmisiä marionetteina mielensä mukaan niiden empatiantajulla leikkien, ja sitten loukkaannutaan kun kukaan ei nostakaan jalustalle kun sutta huudetaan viidennensadannen kerran ja palataan kotiin vihellellen kädet taskuissa.

Mene sairas akka hoitoon.
Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä.

Lähin rauhottumaan, en viihtynyt yhtään saati jaksanut kuunnella lässytystä ja palasin takas kotiin nyhjäämään mielummin.

Manikselle muuten pisteet siitä että pilkkas FB:ssä omalla nimellään ennenkuin poistu kaverilistalta.

Ja pisteet heillekin, jotka siellä pyysivät anteeksi, vaan eivät toki täällä, mainehan siin menee.

Äsken tuli lisää sontaa sossusta ja Kelasta ja voi jeesus että tosiaan tekiski mieli jo vetää ittesä jojoon...
Et sä nyt tajua, että ihmiset on näreissään kun ne on tulkinnut sun uhkailevan itsarilla ja sit et oo vastannut heidän viesteihin ja sit kun susta taas kuuluu et ookkaan kuollut vaan sulla vaan menee paskasti.

Edit: mitä rekkikselle kuuluu? Onko se vankilassa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä.
No kyllä sä kaikki muut kortit olet jo sen suhteen käyttänyt kuin "Tapan itseni nyt keinolla [insert keino tähän]".
Manikselle muuten pisteet siitä että pilkkas FB:ssä omalla nimellään ennenkuin poistu kaverilistalta.
Joo voi sua väärinkohdeltua. Pilkattu on ja kaikkea, kun kehtaa sanoa ääneen, että toimintatapasi ovat idioottimaisia. Sä olet kyllä niin käsittämättömän narsistinen ihminen, ettei pysty ymmärtämään.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:Edit: mitä rekkikselle kuuluu? Onko se vankilassa?
Ei ole.

Viimesin on kyllä jo niin ratkiriemukas että pakko jakaa se tein kans:

Huoritteluiden jälkeen taas seuraavana päivänä soitti, ilmoitti saaneensa töitä ja ison asunnon toiselta puolelta Suomea, ja oli ihan itsestäänselvää hänelle että muutan sinne hänen kanssaan just heti nyt perhettä perustaan. Avioeropaperit on vetämässä ja kauhea ikävä mua. Ja ku vastaus oli räkänen nauru "ootko tosissas" ni mie oon taas lumppu ja mul on vähintään 5 uutta miestä. Siis voi herranjeesus kuin vatipää se voi olla, edelleen. Näköjään pää lahoo lopullisesti kun vetää joka päivä viinaa nyt, öö, tammikuusta lähtien?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
Missä mä olen itsarilla uhkaillut???? Kertokaapa se Te kaikkitietävä...
Kaikella sympatialla Ninni:
Minulle välitettiin se sun Facebookteksti. En julkaise tässä ilman lupaasi. Et siinä suoraan sano tappavasi itseäsi, mutta kyllä kuka vaan normaali-ihminen sen mahdolliseksi itsemurhaviestiksi tulkitsee ihan luonnostaan.

Ja sitten et vastaillut huolestuneiden, hyvää tarkoittavien soittoihin ja viesteihin, niin ihmekös että hätäännyttiin. Minä olin yksi soittaneista, ei tarvi kuitata.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Vastaa Viestiin