The ones that got away

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Auts. =/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Jouduin huomaamaan, että en todellakaan ole päässyt tästä yli. *sigh*

Tuo ei ole uhka vaan mahdollisuus.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:[Tuo ei ole uhka vaan mahdollisuus.


Tehdä Ninnit vai?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tässä saa ruikuttaa vanhoista, epäonnistuneista rakkauksista ja niiden aiheuttamista sydänsuruista.


Mun vanha rakkaus käveli tänään työpaikalleni, moikkasi, hymyili ja kyseli kuulumisia. Kutsui joskus kahville, kun asutaan nykyään melko lähekkäin. Jouduin huomaamaan, että en todellakaan ole päässyt tästä yli. *sigh*

Mutta enhän minä ole käynyt Jyväskylässä. :D
Äh ei vaan tuo voi olla purkillinen matoja ja joudut Helvettiin ja Vittuun.

Eipä silti, vanha äiteenikin kertoi nähneensä koko yön unia vanhasta heilastaan. Eipä kertonut isälleni.

Minä taas mahdollisesti jäljitin Facebookista sen yhden jonka alkuun virhetunnistin. Tällä kertaa en laita kuvaa. Yllättävän hyvin säilynyt jos on. Facebookin julkiset tiedot ovat puutteellisia, mutta päättelen että on koska viestitin ja kysyin. Ei vastannut. Sitten viestitin uudestaan ja totesin, että taidat olla, normaali-ihminen olisi jo kuitannut normaali-ihmiselle. Siinä vaiheessa koko profiilinsa katosi, tai sen löytää vain kiertotietä. On se, varmat merkit :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:Ai niin, ja masalle: Ninnien tekeminen ei tässä tapauksessa olisi edes mahdollista.


Kuis?

EIkä tällä rakkaudella ole ajokorttia? Vai onko se nainen?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ehkä Suvinen ymmärtää käyttää muutakin ehkäisyä kuin kuun asentoa ja villasukkaa?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen:
Sinä olet hyvännäköinen nainen jopa minun asteikollani, vaikka sinulla on liian isot tissit. Se on mies. Mies ei ota sinuun noin yhteyttä muuten kuin että haluaa Pilluasi.

Koska olen moralisti, joka ei nykyisessä tilanteessasi törkkisi sinuun, vaikka nakuna ja haarat levällään anelisit, sanon:

Siis "aikuisuutta" on nykyään mukamas että antaisit sille. Minusta taas aikuisuutta olisi, että velvollisuutesi ja rakkautesi olisi perheyksikköösi. Aika Kitinähuvittavaa kyllä, jos sinäkin liityt tyypilliseen City/Kitinätilastoon. Ennen eläkeikää ehtisit niitä kymmeniä, eihän tuokaan kestäisi.

Niin ja p.s. tee ensin siisti ero, sitten RRRAkastelen sinua. Siinä järjestyksessä. Tuohan oli vanhan häiriköintini koko tarkoitus.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Eihän tässä välttämättä ole siis mitään, eikä luultavasti tulekaan. Mutta onhan mun nyt ainakin omassa päässäni saatava ajatukset kuntoon, etten ala sekoilemaan. I'm too old for this shit.


Juu, kuulostaa aika riskialttiilta toiminnalta, jos nyt siis näet järkeväksi pitää perheen kasassa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Minusta on viime aikoina useastikin tuntunut siltä, että Suvinen ei ehkä tajuisesti tai alitajuisesti haluaisi pitää parisuhdettaan kasassa.

Eihän sitä tietty mikään laki kiellä.
Came here for school, graduated to the high life
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Ei niin. Eikä kaikkia perheitä edes kannata väkisin pitää kasassa. (Tämä ei siis ollut kannanotto Suviseen liittyen.)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Kyllähän se nyt on tiedossa, että tätä parisuhdetta ei edes olisi olemassa ilman lasta. Omia valintojani tässä nyt kärsin ja puin. Vaan kun aina ei ole siitä kiinni mikä tuntuu kivalta omasta mielestä. Kukaan ei pysty mua vakuuttamaan siitä, että tämä pari vuotta parisuhteessa olisi jotenkin vahingoittanut lasta. Kyllä tässä ovat voittaneet kaikki kolme. Eri asia sitten, kuinka kauan tätä jaksan. Luulen että parisuhde olisi korjattavissa, mutta vaivannäkö ei juuri nyt tunnu kovin mielekkäältä. Joskus vain toivoisin että nuo molemmat jättäisivät mut vaan rauhaan ja antaisivat olla. Saisipa olla joskus jotain muuta kuin vaimo ja äiti.



Mitä jos lopettaisit tuon jatkuvan valittamisesi ja keskittyisit perheeseesi?

En tiedä muista, mutta minua henk.kohtaisesti vituttaa lukea tuota kaipuutasi toisen miehen syliin jatkuvasti. Kuulostat ihan naispuoliseslta gattacalta. :evil:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:En tiedä muista, mutta minua henk.kohtaisesti vituttaa lukea tuota kaipuutasi toisen miehen syliin jatkuvasti.


Miksi?
Came here for school, graduated to the high life
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:Mitä jos lopettaisit tuon jatkuvan valittamisesi ja keskittyisit perheeseesi?

En tiedä muista, mutta minua henk.kohtaisesti vituttaa lukea tuota kaipuutasi toisen miehen syliin jatkuvasti. Kuulostat ihan naispuoliseslta gattacalta. :evil:


Kauhee kun susta on tullut ahdasmielinen.

Ei se, että kirjoittaa asioita, tarkoita sitä, että toteuttaa niitä. Joskus on ihan hyvä vähän avautua, vaikkapa sitten tämmösille virrtuaalipersoonille.
Helpottaa sitä oikeaa elämää.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Miksi?


Siksi, että kun perhe on perustettu, siitä pidetään kiinni kynsin hampain eikä haihatella jatkuvasti jotain muuta.


Ne vieraan mielihalut, pettämiset yms epävalidi toiminta tungetaan jonnekin sielun ja mielen syvimpään persereikään ja pidetään siellä. Lapsi ja perhe ei ole mikään kesäkissa, jonka voi heivata pois noin vaan.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Öööh. Jatkuvaa valittamista? Esitä joku muu ketju kuin tämä jossa olen asiasta maininnut.


Enpä jaksa kaivaa. Ehkä olen väärässä, mutta tuollainen mielikuva minulle on muodostunut.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kyllä mä ymmärrän Suvisen fiiliksiä. Toisen miehen iholle (tosin, en ole vakuuttunut että Suvinenkaan näin fiilistelee ts. se olisi se perimmäinen syy) ei ole kiinnostusta, mutta voisin olla olematta muutaman päivän äiti tai mikään muukaan. Siis kunhan nyt saisin edes hetken olla.

Ratkaisin tämän niin että mummi tulee kyläilemään ja mä aion nukkua pari päivää putkeen. Ja käydä miehen kanssa leffassa ja syömässä. Sitten olen taas ihan ok.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Siksi, että kun perhe on perustettu, siitä pidetään kiinni kynsin hampain eikä haihatella jatkuvasti jotain muuta.


Ne vieraan mielihalut, pettämiset yms epävalidi toiminta tungetaan jonnekin sielun ja mielen syvimpään persereikään ja pidetään siellä. Lapsi ja perhe ei ole mikään kesäkissa, jonka voi heivata pois noin vaan.


Haluaisin kyllä nyt tulkita tämän niin, että sinä olet tunkenut jotakin tunteitasi sinne missä aurinko ei paista.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Haluaisin kyllä nyt tulkita tämän niin, että sinä olet tunkenut jotakin tunteitasi sinne missä aurinko ei paista.


Voi pertti taas. Voisin kyllä tunkea siron 45:seni sinun perperiisi, jos sitä haluat?

Mutta mitäpä jos Pertti eksyisi vaikkapa keskustelupalstalle, jossa Pertin vaimo kirjoittaisi haikeaa kaipuuta toisenlaisesta elämästä?

Ei, ja minä en ole eksynyt. Minua vaan jostain kumman syystä käy suhteen toinen osapuoli sääliksi.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti: mutta en ymmärrä miten lapsen hylkääminen ja parisuhteen rakoileminen liittyvät toisiinsa. En kai minä lastani hylkäisi, vaikka jonain päivänä toisen matkaan lähtisinkin. .


Ninni-approved stamp.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Voi pertti taas. Voisin kyllä tunkea siron 45:seni sinun perperiisi, jos sitä haluat?

Mutta mitäpä jos Pertti eksyisi vaikkapa keskustelupalstalle, jossa Pertin vaimo kirjoittaisi haikeaa kaipuuta toisenlaisesta elämästä?


Meinasin jatkaa äskeistä "silläkin uhalla, että olen taas idiootti".

Mitä alimmaiseen kohtaan lainauksessasi tuli niin minusta siinä on juuri kuvattu se syy miksi et pidä Suvisen jutuista. Minun liittäminen juttuun on vain hifistelyä.

Ja kyllä, eräs nuoruuteni pitkä parisuhde päättyi toisen osapuolen pettämiseen. Been there, done that.
Came here for school, graduated to the high life
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Siksi, että kun perhe on perustettu, siitä pidetään kiinni kynsin hampain eikä haihatella jatkuvasti jotain muuta.


Ne vieraan mielihalut, pettämiset yms epävalidi toiminta tungetaan jonnekin sielun ja mielen syvimpään persereikään ja pidetään siellä. Lapsi ja perhe ei ole mikään kesäkissa, jonka voi heivata pois noin vaan.


Mä olen tuosta ihan samaa mieltä. Pitää yrittää viimeiseen asti.

Mutta hyväksytkö eron jos ongelmat on tasoa väkivalta, päihdeongelma, toisen uskottomuus, jatkuva perheen ja velvollisuuksien laiminlyönti tai vaikka mielisairaus? Vai kaikenko se tosiaan kestää ja kärsii?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:[
Mutta hyväksytkö eron jos ongelmat on tasoa väkivalta, päihdeongelma, toisen uskottomuus, jatkuva perheen ja velvollisuuksien laiminlyönti tai vaikka mielisairaus?


Hyväksyn ehdottomasti.

Zeb kirjoitti:Vai kaikenko se tosiaan kestää ja kärsii?


Ei missään nimessä. Mutta vihreämmän ruohon haaveilu on kuin syöttäisi bensaa pikkuhiljaa liekkeihin koko ajan.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ok, sitten olen samoilla linjoilla.

Mutta toisaalta tunteitaan ei kukaan voi pakottaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Mutta toisaalta tunteitaan ei kukaan voi pakottaa.


Ehkä ei, mutta itseään voi helposti johdatella ihan mihin tahansa suuntaan vaikka millaisilla tekosyillä ja ajatuksilla.

Eräänlaista itsesuggestiota sekin..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä en näe tässä härdellissä muuta ongelmaa kuin että Masa reagoi liian voimakkaasti. Mitä oon sivusta seuraillut niin hyvinkin olen samaa mieltä Suvisen kanssa, jossain välissä voi joutua luovuttamaan parisuhteen sen takia ettei tee kaikista onnettomia. Ei sitä kulissia tule pitää loputtomasti pystyssä jossei homma toimi.

Käsittääkseni kohtuullisen moni saattaisi säätää ulkopuolisen kanssa tuommoisessa tilanteessa. Kahvilla käyminen ei ole bensan kaatamista liekkeihin, ellei ole ihastunut.
Vastaa Viestiin