Se pöntön kansi...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oppiiko mies laittamaan pöntön kannen kiinni?

Äänestys päättyi 10.10.2009 13:35

oppii
10
48%
ei opi
6
29%
oppii, mutta jättää toisinaan kiusallaan kannen ylös :twisted:
5
24%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hellu kirjoitti:
annepa kirjoitti:Biojäteastia tyhjentyi tänään samaan aikaan kuin sekajäteastia. Hoksasin sanoa että "kiva".


Mäki sanoin just tollai ku mies heitti taas maitopurkit sekajätteen joukkoon.
Sit se aina sanoo ettei se ny oo niin vakavaa ja mun pakko vetää pultit, ei se runkkari ymmärrä että jos ei niitä sit oikeesti kans kierrätä niin se meinaa sitä että meikäläinen pesee jotain vitun roskia saatana!


Ei varmaan ollu äänensävy sama, nimittäin olin oikeasti mielissäni kun mies vei sekä bion että sekajätteen ja toivottavasti laittoi ne roskakatoksessa oikeisiin astioihinsa.

Pahvit ja lehdet on yhä paikoillaan...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No eipä ole oppinut, mutta en laita minäkään kantta kiinni. Tosin sen istuinrenkaan se voisi kyllä opetella laittamaan alas, mutta ei se osaa vielä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Minä osaan irroittaa istuinrenkaan ja kannen kokonaan! Vois olla hyvä muistutus vaikka ripustaa se lempitaulun paikalle.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minä osaan virtsata seisaaltaani ja paskantaakin, jos tarve vaatii!!!111
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Miehet: Jos ette naisistanne välitä, niin ajatelkaa lapsia!

In all four cases the boys, who were all between two and four and had been recently toilet-trained, lifted the lavatory seats, which then fell back down and crushed their penises.
http://www.thelondonpaper.com/thelondon ... rn-doctors
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sivustahuutaja kirjoitti:Miehet: Jos ette naisistanne välitä, niin ajatelkaa lapsia!

In all four cases the boys, who were all between two and four and had been recently toilet-trained, lifted the lavatory seats, which then fell back down and crushed their penises.
http://www.thelondonpaper.com/thelondon ... rn-doctors

Miehet? Naistenhan tuossa pitäisi lapsia ajatella ja jättää istuinosat valmiiksi yläasentoon.
Vastaa Viestiin