Torstahi!
- McJanne
- Kitisijä
Jeps, about tasan vuorokauden päästä pitäisi lähteä ajelemaan jonnekin Vaasan pohjoispuolelle asti ratsastuskurssille, kymmenisen tuntia siinä mene, mutta eipä tuskastuta helle matkalla.
Traileri Opelin perseessä, mitähän tästä tulee...
Noh, illalla ennen lähtöä kuitenkin treenit, kai siitä sen verran saa aggroja että jaksaa köröttää!
Traileri Opelin perseessä, mitähän tästä tulee...
Noh, illalla ennen lähtöä kuitenkin treenit, kai siitä sen verran saa aggroja että jaksaa köröttää!
Kirjoitan tätä alasti
M€€nantaina poltettu selkä hiukan ärtyilee, ja eilen reenatut pohkeet ja reidet odottaa toista tulemistaan.. Onneksi on vasta eka lomaviikko, viisi ja melkein kuudes tulossa..
Harmi kun kevään harjoitukset jäi toukokuun alusta väliin ei oo keho rantauskottavan näköinen, mutta kun on lapsena ansainnut rasvaa kehoon niin vaikea nelikynppinenä päästä eroon.. Sitä kummemin murehtimatta..
Harmi kun kevään harjoitukset jäi toukokuun alusta väliin ei oo keho rantauskottavan näköinen, mutta kun on lapsena ansainnut rasvaa kehoon niin vaikea nelikynppinenä päästä eroon.. Sitä kummemin murehtimatta..
Pyyhin Netikettiin..
^^Aattelin jo tosta alusta, että puhut musta ja mun mustista pyöräilyshortseista. Mut kaatu noihin korkkareihin, mulla oli aamulla pinkit crocsit.
Ajoin myös auton keulan huoltsarin pihalla johonkin v*tun rotvallinreunaan, v*ttusaat*nap*erkele. Tai no, en ajanut vaan se liukui. Tyhmä auto. Spinnissä oli sijainen, joka veti ihan kammotreenin, nyt oon aivan puhkipahki enkä ehkä tee mitään ennen iltapäivää. No, syön aamupalan.
Ajoin myös auton keulan huoltsarin pihalla johonkin v*tun rotvallinreunaan, v*ttusaat*nap*erkele. Tai no, en ajanut vaan se liukui. Tyhmä auto. Spinnissä oli sijainen, joka veti ihan kammotreenin, nyt oon aivan puhkipahki enkä ehkä tee mitään ennen iltapäivää. No, syön aamupalan.
Viimeksi muokannut Vesper, 02.07.2009 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
No niin on Audissakin, ja kun sattui olemaan se piha sellanen viettävä ja siihen päälle se automaatin ainainen pikku notkahdus, se oli moido. Vittu. Onneks menee vaihtoon, en muuten kestäis!Dumis kirjoitti:Tää on mun pahin pelko siinä että annan auton votakalle, koska tsekkiferrarin puscuri on kohtuu-alhainen, toimii talvella aurana helposti
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
Mä voin kertoa. Meiltä ne kysy että oletko varmasti isä, haluatko isyystestin, harrastitteko seksiä keskenänne vai käytittekö muumimukiaYlermi Ylihankala kirjoitti:Lähden kohta tunnustamaan isyyteni. Mitähän ne siellä meinaavat kysyä? Ehtisköhän sitä nopeasti painattaa t-paidan, jossa lukee "Vedin vanteilla"

Oli sil virkailijalla hiukan huumorintajua

Tuota, kyl meillä oli leikkaamattomia kisuja joskus talot täynnä... tosin ne kyllä ulkoili sen verta että osas kuseksia pihalle. Pointti edelleen etten halua välttis semmoista elukkaa, jonka luonnetta täytyy muuttaa leikkaamalla. Valinta-asioita.ninnithequeen kirjoitti:Sä et taida tietää, miltä leikkaamattoman kollikissan kusi haisee...Dumis kirjoitti:Jos mun talouteen tulee joku kolli-elukka, niin "viimeinen asia" mitä sille teen on että leikkautan pallit.
Pehmo-elcon kissagalleriaa selaillessa tuli taas mieleen kohta toden teolla alkava kissasota. Elukkahullu tyttäreni on jollain ihmeen konstilla saanut äitinsä puoliksi lupaamaan että hän saa kissan kun täyttää kuusi. H-hetki on enää reilun kuukauden päässä. Minä olen vastustellut asiaa koko ajan enemmän tai vähemmän ponnekkaasti. Olen jopa väläytellyt olevani pikkuisen allerginen kateille, mutta en oikeasti haluaisi kuitenkaan valehdella. Miten ihmeessä perustelen tenavalle että meille ei voi ottaa kissaa ilman että saan kuusivuotiaan leimaamaan minut hirviöksi ja suurimmaksi paholaiseksi mitä maa päällään kantaa.
Periaatteessa minulla ei olisi mitään eukan meille tuloa vastaan mutta kun olemme niin paljon poissa kotoa jossain suunnassa reissaamassa niin en millään haluaisi enää yhtä riesaa lisää. Ja sen lisäksi tiedän hyvin että minä saisin suurelta osin hoitaa sen syöttämiset ja hiekan vaihdot tms.
Periaatteessa minulla ei olisi mitään eukan meille tuloa vastaan mutta kun olemme niin paljon poissa kotoa jossain suunnassa reissaamassa niin en millään haluaisi enää yhtä riesaa lisää. Ja sen lisäksi tiedän hyvin että minä saisin suurelta osin hoitaa sen syöttämiset ja hiekan vaihdot tms.