Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:Eilen en ottanut cipralexia enää. Vointi on tällä hetkellä mielestäni normaali.

Ehkä alakulo oli vieroitusoireita. Aika näyttää.

Mulla on selkeitä vieroitusoireita. Tuntuu, että reagoin asioihin tavallista herkemmin, tulee välillä takautumia... ja viimeksi eilen sain jälleen paniikkikohtauksen, sen jälkeen kun olin pitkän tovin tuijotellut pöytää ja miettinyt pääni iskemistä siihen.
Nyt tuntuu taasen, että happi loppuu kesken, meinaa iskeä paniikki/pakokauhu, mutta pitää yrittää tsempata, pitää tehdä kuitenkin töitä.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Niba kirjoitti:Masennukset ovat vain heikkoja ihmisiä varten.


Mietippä vähän mitä näppikseltäs päästät.. Todella typerä heitto!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Niba kirjoitti:Masennukset ovat vain heikkoja ihmisiä varten.

Ja alkoholismi nibaa varten?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Masennukset ovat vain heikkoja ihmisiä varten.

Ja alkoholismi nibaa varten?


Tässä on viisauden siemen. Ymmärtääkseni siitä on ihan tutkittuakin tietoa, että moni ihminen enemmän tai vähemmän tietoisesti "lääkitsee" masennusoireitaan alkoholilla. Ei ilmeisesti kovin pitkätehoinen lääke, mutta laajalti käytetty.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:
No ainakin siitä että lääkäri ei saisi itseään lääkitä olen ihan sata varma!


Mikä lääkärin itselääkinnässä on mielestäsi ongelma? Se, että lääkäri saa huonompaa vai parempaa hoitoa, kuin ilman itselääkintää?

Vai oletko huolissasi kelan lääkekustannuksista? Cipralex on peruskorvattava lääke, eli kela maksoi lääkityksestäni 42%. Toisaalta olisin tod. näk. saanut vastaavaa lääkettä joltain toiseltakin lääkäriltä, eli tästä ei syntynyt lisäkustannuksia.

Yhteiskunta säästi usean lääkärinkäynnin hinnan.

Itse uskon, että itselääkinnässä hoito saattaa olla huonompaa, kuin toisen lääkitsemänä, koska itseään kohtaan on vaikea olla objektiivinen. Toisaalta tästähän kärsii vain lääkäri itse.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Masennukset ovat vain heikkoja ihmisiä varten.

Ja alkoholismi nibaa varten?


Tässä on viisauden siemen. Ymmärtääkseni siitä on ihan tutkittuakin tietoa, että moni ihminen enemmän tai vähemmän tietoisesti "lääkitsee" masennusoireitaan alkoholilla. Ei ilmeisesti kovin pitkätehoinen lääke, mutta laajalti käytetty.


Onneksi olen saanut peiteltyä alkoholismiani olutharrastuksen ja makkaraharrastuksen savuverhoon. Nyt sitten tiedätte tarkasti mikä on alkoholismia? Teidän ainakin pitäisi, kun olette nyt asian päättäneet! Mikä alkomaholismin raja virallisesti on? Yli 20 annosta viikossa?
Lääkkeetkään eivät paranna ihmistä ne vain lieventävät oireita näissä asioissa? Voihan se olla että kiinalainen lääketiede voi tulla ja parantaa meidät erilaisista mielenjärkytyksistä tiikerin terskoja ja sammakonkutua syöttämällä?
Viimeksi muokannut Niba, 26.05.2009 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:Itse uskon, että itselääkinnässä hoito saattaa olla huonompaa, kuin toisen lääkitsemänä, koska itseään kohtaan on vaikea olla objektiivinen. Toisaalta tästähän kärsii vain lääkäri itse.


Mahdollisesti myös nuppivikaisen itselääkityn lääkärin potilaat?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Itse uskon, että itselääkinnässä hoito saattaa olla huonompaa, kuin toisen lääkitsemänä, koska itseään kohtaan on vaikea olla objektiivinen. Toisaalta tästähän kärsii vain lääkäri itse.


Mahdollisesti myös nuppivikaisen itselääkityn lääkärin potilaat?


Bliss puhuu totuuden sanoja, sellainen joka vastaa muitten terveydestä tai hengestä ei voi olla alentuneessa tilassa arvioimaan päätöstensä seurauksia, menisitkö kännisen lantokapteenin kyytiin? Toisaalta lääkäreitten arviot ja hoitopäätökset voivat mennä metsään ihan täyspäisenäkin ollessaan. sori vaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niba kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Masennukset ovat vain heikkoja ihmisiä varten.

Ja alkoholismi nibaa varten?


Tässä on viisauden siemen. Ymmärtääkseni siitä on ihan tutkittuakin tietoa, että moni ihminen enemmän tai vähemmän tietoisesti "lääkitsee" masennusoireitaan alkoholilla. Ei ilmeisesti kovin pitkätehoinen lääke, mutta laajalti käytetty.


Onneksi olen saanut peiteltyä alkoholismiani olutharrastuksen ja makkaraharrastuksen savuverhoon. Nyt sitten tiedätte tarkasti mikä on alkoholismia? Teidän ainakin pitäisi, kun olette nyt asian päättäneet! Mikä alkomaholismin raja virallisesti on? Yli 20 annosta viikossa?
Lääkkeetkään eivät paranna ihmistä ne vain lieventävät oireita näissä asioissa? Voihan se olla että kiinalainen lääketiede voi tulla ja parantaa meidät erilaisista mielenjärkytyksistä tiikerin terskoja ja sammakonkutua syöttämällä?


Nuo oli ilmeisesti ihan retorisia kysymyksiä mutta eihän alkoholismille ole viikkoannosrajaa :D

Kuules, jos päässä menee kemia epätasapainoon, niin miten se pitäis sinun mielestä korjata? Mulla meni, siitä seurasi masennus (tai masennuksesta epätasapaino, miten vaan) ja epätasapaino korjattiin lääkkeillä. Olinko heikko kun en voinut vaikuttaa aivojen kemiaan? Mielestäni olin kyllä vahva koska hain hoitoa. Sen jälkeen olen ollut entistä vahvempi JA EMPAATTISEMPI.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
Niba kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Masennukset ovat vain heikkoja ihmisiä varten.

Ja alkoholismi nibaa varten?


Tässä on viisauden siemen. Ymmärtääkseni siitä on ihan tutkittuakin tietoa, että moni ihminen enemmän tai vähemmän tietoisesti "lääkitsee" masennusoireitaan alkoholilla. Ei ilmeisesti kovin pitkätehoinen lääke, mutta laajalti käytetty.


Onneksi olen saanut peiteltyä alkoholismiani olutharrastuksen ja makkaraharrastuksen savuverhoon. Nyt sitten tiedätte tarkasti mikä on alkoholismia? Teidän ainakin pitäisi, kun olette nyt asian päättäneet! Mikä alkomaholismin raja virallisesti on? Yli 20 annosta viikossa?
Lääkkeetkään eivät paranna ihmistä ne vain lieventävät oireita näissä asioissa? Voihan se olla että kiinalainen lääketiede voi tulla ja parantaa meidät erilaisista mielenjärkytyksistä tiikerin terskoja ja sammakonkutua syöttämällä?


Nuo oli ilmeisesti ihan retorisia kysymyksiä mutta eihän alkoholismille ole viikkoannosrajaa :D

Kuules, jos päässä menee kemia epätasapainoon, niin miten se pitäis sinun mielestä korjata? Mulla meni, siitä seurasi masennus (tai masennuksesta epätasapaino, miten vaan) ja epätasapaino korjattiin lääkkeillä. Olinko heikko kun en voinut vaikuttaa aivojen kemiaan? Mielestäni olin kyllä vahva koska hain hoitoa. Sen jälkeen olen ollut entistä vahvempi JA EMPAATTISEMPI.


Olen onnellinen puolestasi! On mukavaa että joillekin lääkkeet auttavat ja jotkut pääsevät niistä kokonaan eroonkin. Yksi hullu nainen minusta valitettavasti muotoili tällaisen, joskus nyrkillä. Valitettavasti olen ollut sillä lailla mukava ihminen etten aina ole ajatellut riittävästi omaa etuani. Vaikka hän on jo aika paljon parantunut lääkityksen ja terapian avulla niin.. Sen takia olen vieläkin hiukan vittuuntunut naisiin, eikä pari naista hänen jälkeensä ole mitenkään riittänyt vielä korjaamaan käsityksiä, joten syy ei ole teidän, ainoastaan seuraukset.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niba kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kuules, jos päässä menee kemia epätasapainoon, niin miten se pitäis sinun mielestä korjata? Mulla meni, siitä seurasi masennus (tai masennuksesta epätasapaino, miten vaan) ja epätasapaino korjattiin lääkkeillä. Olinko heikko kun en voinut vaikuttaa aivojen kemiaan? Mielestäni olin kyllä vahva koska hain hoitoa. Sen jälkeen olen ollut entistä vahvempi JA EMPAATTISEMPI.


Olen onnellinen puolestasi! On mukavaa että joillekin lääkkeet auttavat ja jotkut pääsevät niistä kokonaan eroonkin.


Niin minäkin. Käsittääkseni niissä lääkkeissä ei kuitenkaan ollut mitään "eroon pääsemistä". Ainakaan en kokenut vieroitusoireita. Btw lääkkeiden lisäksi kävin terapoimassa.

Niba kirjoitti:Yksi hullu nainen minusta valitettavasti muotoili tällaisen, joskus nyrkillä. Valitettavasti olen ollut sillä lailla mukava ihminen etten aina ole ajatellut riittävästi omaa etuani. Vaikka hän on jo aika paljon parantunut lääkityksen ja terapian avulla niin.. Sen takia olen vieläkin hiukan vittuuntunut naisiin, eikä pari naista hänen jälkeensä ole mitenkään riittänyt vielä korjaamaan käsityksiä, joten syy ei ole teidän, ainoastaan seuraukset.


Okei, siis jos yksi nainen on väkivaltainen niin ei kai se koko kesää tee (vai miten se meni). Vaikka ois miten pää sekasin niin toiseen ei tartuta.

Et kuitenkaan vastannut kysymykseeni. Miten kemiallinen epätasapaino korjataan jos ei lääkkeillä? Joo, joo, joillakin korjaantuu itsestään ja joillakin ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta entäs ne joille nämä ei-lääkkeitä-metodit ei riitä? Kärsitään lyhyesti ja sitten hirteen tai junan eteen, vai?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti: Yksi hullu nainen minusta valitettavasti muotoili tällaisen, joskus nyrkillä. Valitettavasti olen ollut sillä lailla mukava ihminen etten aina ole ajatellut riittävästi omaa etuani. Vaikka hän on jo aika paljon parantunut lääkityksen ja terapian avulla niin.. Sen takia olen vieläkin hiukan vittuuntunut naisiin, eikä pari naista hänen jälkeensä ole mitenkään riittänyt vielä korjaamaan käsityksiä, joten syy ei ole teidän, ainoastaan seuraukset.


En oikein ymmärrä, miten naiskokemuksesi liittyy keskustelun aiheeseen.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Itse uskon, että itselääkinnässä hoito saattaa olla huonompaa, kuin toisen lääkitsemänä, koska itseään kohtaan on vaikea olla objektiivinen. Toisaalta tästähän kärsii vain lääkäri itse.


Mahdollisesti myös nuppivikaisen itselääkityn lääkärin potilaat?


Tuollainen mahdollisuus on tosiaan olemassa. Riippuu tietysti siitä, millä tavalla itseään lääkitsee. Nykyaikaiset masennnuksen hoitoon käytetyt lääkkeet eivät heikennä toimintakykyä.

Rauhoittavat lääkkeet (bentsot) liian suurina annnoksina ovat haitaksi em. tavalla.

Itse en ole bentsoja ("pameja") koskaan ottanut yhtään annosta.

Mutta toki lääkäreissä on lääkkeiden väärinkäyttäjiä, kuten kaikissa ammattiryhmissä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Toisaalta lääkäreitten arviot ja hoitopäätökset voivat mennä metsään ihan täyspäisenäkin ollessaan. sori vaan.


Niin. Onko maailmassa jokin ammattiryhmä, joka ei tee virheitä?
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:
Niba kirjoitti:Toisaalta lääkäreitten arviot ja hoitopäätökset voivat mennä metsään ihan täyspäisenäkin ollessaan. sori vaan.


Niin. Onko maailmassa jokin ammattiryhmä, joka ei tee virheitä?


Italian pääministerit.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
Niba kirjoitti: Yksi hullu nainen minusta valitettavasti muotoili tällaisen, joskus nyrkillä. Valitettavasti olen ollut sillä lailla mukava ihminen etten aina ole ajatellut riittävästi omaa etuani. Vaikka hän on jo aika paljon parantunut lääkityksen ja terapian avulla niin.. Sen takia olen vieläkin hiukan vittuuntunut naisiin, eikä pari naista hänen jälkeensä ole mitenkään riittänyt vielä korjaamaan käsityksiä, joten syy ei ole teidän, ainoastaan seuraukset.


En oikein ymmärrä, miten naiskokemuksesi liittyy keskustelun aiheeseen.


No tietysti siten, että koska sillä akalla viirasi päässä ja se käytti lääkkeitä, niin lääkkeitä ei kannata käyttää koska nehän on perkeleestä ja saa nyrkinkin viuhumaan. Lisäksi koska naisethan niitä lääkkeitä käyttää niin ei niitä kannata käyttää ja koska naiset käyttää ja on sen takia väkivaltasia niin kaikki on naisten syytä. Eevakin varmaan käytti lääkkeitä kun omenan söi.

Itehän en tätä selitysta tajua mutta moonki lookinen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Itse uskon, että itselääkinnässä hoito saattaa olla huonompaa, kuin toisen lääkitsemänä, koska itseään kohtaan on vaikea olla objektiivinen. Toisaalta tästähän kärsii vain lääkäri itse.


Mahdollisesti myös nuppivikaisen itselääkityn lääkärin potilaat?


Tuollainen mahdollisuus on tosiaan olemassa. Riippuu tietysti siitä, millä tavalla itseään lääkitsee.

Niin. Kykeneekö lääkäri itse arvioimaan omaa lääkityksen tarvettaan? Onko viisasta lääkitä itseään vain koska voi tehdä niin?
Paikkaako hammaslääkäri omat hampaansa? Paljonko on paljon? Missä aurinko nukkuu?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
Niba kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kuules, jos päässä menee kemia epätasapainoon, niin miten se pitäis sinun mielestä korjata? Mulla meni, siitä seurasi masennus (tai masennuksesta epätasapaino, miten vaan) ja epätasapaino korjattiin lääkkeillä. Olinko heikko kun en voinut vaikuttaa aivojen kemiaan? Mielestäni olin kyllä vahva koska hain hoitoa. Sen jälkeen olen ollut entistä vahvempi JA EMPAATTISEMPI.


Olen onnellinen puolestasi! On mukavaa että joillekin lääkkeet auttavat ja jotkut pääsevät niistä kokonaan eroonkin.


Niin minäkin. Käsittääkseni niissä lääkkeissä ei kuitenkaan ollut mitään "eroon pääsemistä". Ainakaan en kokenut vieroitusoireita. Btw lääkkeiden lisäksi kävin terapoimassa.

Niba kirjoitti:Yksi hullu nainen minusta valitettavasti muotoili tällaisen, joskus nyrkillä. Valitettavasti olen ollut sillä lailla mukava ihminen etten aina ole ajatellut riittävästi omaa etuani. Vaikka hän on jo aika paljon parantunut lääkityksen ja terapian avulla niin.. Sen takia olen vieläkin hiukan vittuuntunut naisiin, eikä pari naista hänen jälkeensä ole mitenkään riittänyt vielä korjaamaan käsityksiä, joten syy ei ole teidän, ainoastaan seuraukset.


Okei, siis jos yksi nainen on väkivaltainen niin ei kai se koko kesää tee (vai miten se meni). Vaikka ois miten pää sekasin niin toiseen ei tartuta.

Et kuitenkaan vastannut kysymykseeni. Miten kemiallinen epätasapaino korjataan jos ei lääkkeillä? Joo, joo, joillakin korjaantuu itsestään ja joillakin ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta entäs ne joille nämä ei-lääkkeitä-metodit ei riitä? Kärsitään lyhyesti ja sitten hirteen tai junan eteen, vai?


Ensin tietysti pitää puuttua syihin jotka johtavat epätasapainoon?
Tietenkin on ns. ihmistyyppejä jotka sortuvat helpommin, tunnollisia perfektionisteja useinkin.. Tuskin koskaan epäluotettavat alisuorittajat sairastuvat masennukseen? :wink:
Juna on paras vaihtoehto jos tilanteesta ei ole enää poispääsyä. No ei sentään, aina on olemassa jokin keino. On sitten lääketiedettä tai jotain muuta.
Tuo John, Cincinnatista on kyllä varmasti sopivaa ohjelmaa ykköselle ja sekaisin olevalle mielelle simerkiksi..
Tuosta voimme olettaa kunnollisuuden ja vaatimattomuuden olevan hyvä alku terveelle ihmiselle ja minälle ja mielelle. Tätä yksityiskohtaa ja yleistä seikkaa eivät monet kitinäläiset käsitä tai tekevät aktiivista aivotyötä estämään ajatuksen pääsemisen valvetajunnan tasolle.
Toivon myös äskeisen aiheuttavan liikettä hormosolujen synapseissa?

Lääkäreistä ei saa sanoa mitään pahaa, voi näkyä hoitotuloksessasi. Tiedän monta lääkäriä joilla on krooninen alkoholiongelma, en nyt kirjoita heidän nimiään tähän, koska köyhät lääkärit nostaisivat het' kunnian "tai mikä se nyt oli" syytteen.
Pyyhin Netikettiin..
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Musta tuntuu, että tuon annoksen pienentäminen on vienyt multa yöunet. Kait tässä kohta on menty pari viikkoa pienemmällä annostuksella. Taas viimeyönä tuli nukuttua vain 4h.. ja järjestäen heräilen joskus 4-5-6 maissa. Aikaisemmin iltaisin ei ole tarvinnut kuin laittaa pää tyynyy, niin uni on tullut. Nyt saatan helposti kukkua yhteen yöllä.

Mietin vain, että missä vaiheesssa tämä alkaa näkyä minusta ulospäin.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Kykeneekö lääkäri itse arvioimaan omaa lääkityksen tarvettaan?


Suomessa on n 20 000 lääkäriä. Joku pystyy arvioimaan, joku ei pysty.
bliss kirjoitti:
Onko viisasta lääkitä itseään vain koska voi tehdä niin?


Jos arvioi, että lääkityksestä on enemmän hyötyä kuin haittaa, niin varmaankin on. Fiksuinta olisi tietysti hakeutua toisen lääkärin vastaanotolle.
bliss kirjoitti:
Paikkaako hammaslääkäri omat hampaansa?


Luulen, että paikkaisi, jos se olisi mahdollista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:Musta tuntuu, että tuon annoksen pienentäminen on vienyt multa yöunet.

Sun treenijuttuja lukiessa tuli vaan mieleeni, että myös ylikunto aiheuttaa unettomuutta. Vois ehkä tutkailla myös sitä vaihtoehtoa?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Niba kirjoitti:Onneksi olen saanut peiteltyä alkoholismiani olutharrastuksen ja makkaraharrastuksen savuverhoon. Nyt sitten tiedätte tarkasti mikä on alkoholismia? Teidän ainakin pitäisi, kun olette nyt asian päättäneet! Mikä alkomaholismin raja virallisesti on? Yli 20 annosta viikossa?
Lääkkeetkään eivät paranna ihmistä ne vain lieventävät oireita näissä asioissa? Voihan se olla että kiinalainen lääketiede voi tulla ja parantaa meidät erilaisista mielenjärkytyksistä tiikerin terskoja ja sammakonkutua syöttämällä?


Tuossa on jonkinlainen testi alkoholiriippuudesta. Karkea, mutta...
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/sadd

Kai alkoholismista voi puhua jos usein tuntuu ettei pysty aloitettuaan lopettamaan juomista kunnes juomat ovat loppu tai sitä huomaa työnsä tai muun elämänsä kärsivän juomisesta. Ja tässä ei puhuta firman saunaillan jälkeisestä työaamusta vaan muutenkin. Kai alkoholismiin liitetään tietty pakonomaisuus ja kontrolloimattomuus vaikka tietty määrilläkin ja taajuudella on oma osuutensa.
Came here for school, graduated to the high life
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Sun treenijuttuja lukiessa tuli vaan mieleeni, että myös ylikunto aiheuttaa unettomuutta. Vois ehkä tutkailla myös sitä vaihtoehtoa?

Mitä ihmettä on ylikunto? Googlettamisen arvoinen juttu. Toi unettomuus on vaan alkanut heti pian annoksen pienentämisen jälkeen, mutta enpä sulje mitään vaihtoehtoja pois.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

milli kirjoitti:Mitä ihmettä on ylikunto? Googlettamisen arvoinen juttu. Toi unettomuus on vaan alkanut heti pian annoksen pienentämisen jälkeen, mutta enpä sulje mitään vaihtoehtoja pois.


Kehon ylirasitustila.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

huima kirjoitti:Kehon ylirasitustila.

Douggi.

Hmm.. tuota lääketeoriaa vaan tukee se, että mielestäni oli samankaltaisia oireita viimeksi annostusta pienentäessä. Mutta joo, ehkä voisi yrittää pitää taas lepopäivän :) Huomenna olisi varmaan hyvä sauma siihen.
Vastaa Viestiin