Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:No onhan tästä palstasta tullut sellainen koulukiusaamista muistuttava yhteisö, jossa toiset käy säännöllisesti kiillottamassa sädekehäänsä toisten kustannuksella.
Minusta tämä on ollut aikoinaan pahempi.
:komp:
Te oottekin tollaisia sädenkehää kiillottavia koulukiusaajia.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hieman jää ehkä vaisuksi sellainen keskustelu, jossa vaihtoehtoina on olla samaa mieltä tai olla hiljaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Tuo on varmaan kannanotto itäisen naapurimme tilanteeseen !!11
Tanssilattioiden Timanttipora
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näyttäkää minulle keskustelupalsta, jossa ei kiilloteta kilpeä, niin näytän kuinka meikkis ottaa suihin kotipojalta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näyttäkää minulle keskustelupalsta, jossa ei kiilloteta kilpeä, niin näytän kuinka meikkis ottaa suihin kotipojalta.
Mä itse asiassa taisin löytää sellaisen, mutta oisinko niin julma, että linkkaisin tänne... :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näyttäkää minulle keskustelupalsta, jossa ei kiilloteta kilpeä, niin näytän kuinka meikkis ottaa suihin kotipojalta.
Mä itse asiassa taisin löytää sellaisen, mutta oisinko niin julma, että linkkaisin tänne... :P
:)
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No ajatelkaa nyt joku kotipoikiakin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näyttäkää minulle keskustelupalsta, jossa ei kiilloteta kilpeä, niin näytän kuinka meikkis ottaa suihin kotipojalta.
Mä itse asiassa taisin löytää sellaisen, mutta oisinko niin julma, että linkkaisin tänne... :P
:)
:pliis: Ethän sä sitä tekis!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

OTOMH tulee mieleen vaikka joku erilaisista sairauksista kärsivien keskustelupalsta tai hengellisyyttä korostava saitti, jossa siis kiitetään Jumalaa, ei itseä. Ylermin ei auta nyt muu kuin laittaa suu suppuun ja ottaa munaa sisään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylle ja homeboy sitten vaan miittiä järkkäämään.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomioikaa kuitenkin, että mulla on käyttämättä Se oli vaan läppä-kortti.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Huomioikaa kuitenkin, että mulla on käyttämättä Se oli vaan läppä-kortti.
Alatko sä pertin KSE:n ajaksi varapertiksi?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuuppa ei vieläkään ole aivan 130%:n vireessä. Atyyppiseen masennukseen kuuluu mielialan korostunut herkkyys ulkoisille tekijöille. Eilen vaimo sanoi periaatteessa varsin pienen asian, joka johti siihen, että mieliala romahti. Vetäydyin kesken la-illan makkariin.

Olen kyllä välillä niin herkkä, että se on naurettavaa. Mutta sille ei voi itse mitään.

Nyt vointi on taas normaali.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Huomioikaa kuitenkin, että mulla on käyttämättä Se oli vaan läppä-kortti.
Paskanpuhujia ja Toteuttajia!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Kuuppa ei vieläkään ole aivan 130%:n vireessä. Atyyppiseen masennukseen kuuluu mielialan korostunut herkkyys ulkoisille tekijöille. Eilen vaimo sanoi periaatteessa varsin pienen asian, joka johti siihen, että mieliala romahti. Vetäydyin kesken la-illan makkariin.

Olen kyllä välillä niin herkkä, että se on naurettavaa. Mutta sille ei voi itse mitään.

Nyt vointi on taas normaali.
Mikä tuo varsin pieni asia oli?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En mä kehtaa sanoa, ei mikään merkittävä juttu
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Kuuppa ei vieläkään ole aivan 130%:n vireessä. Atyyppiseen masennukseen kuuluu mielialan korostunut herkkyys ulkoisille tekijöille. Eilen vaimo sanoi periaatteessa varsin pienen asian, joka johti siihen, että mieliala romahti. Vetäydyin kesken la-illan makkariin.
Olen kyllä välillä niin herkkä, että se on naurettavaa. Mutta sille ei voi itse mitään.
Nyt vointi on taas normaali.
Riemumieli kehottaa James Potkukelkkaa siirtämään pitkäaikaisen masennuslääkehoitonsa toisen lääkärin määrättäväksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kuittaan vastaanotetuksi.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mitähän tässä pitäisi tehdä että saisi nämä raivokohtaukset kuriin? "Hillitse itsesi" ei toimi, koska kun kilahdus tulee, se tapahtuu nanosekunnissa ja homma lähtee lapasesta ennen kuin edes tajuan mitä on tapahtunut. Olen ollut temperamenttinen kaveri niin kauan kuin muistan, mutta tämä on nyt jotain muuta.

Voxran sivarilistassa mainitaan "kiihtyneisyys", mutta kiihtyneisyys verrattuna mun viimeaikaisiin raivareihin on kuin gebardin nopeutta vertaisi luotiin.

Yhden mahdollisen syyn pinnan kiristymiselle kyllä tiedän ja tunnistan - huoli duunien jatkuvuudesta. Tämä herättää välillä keskellä yötäkin. Yksi keskijohdosta-vähän-ylempi pomo lensi pellolle kesken päivää, ei tarvinnut ruokatunnilta kuulemma takaisin tulla. Nyt sitten ollaan pelko perseessä että koska alkaa luuta lakaista oikein toden teolla. Lomarahat rahana-lomautuksesta ei ole kuulunut pihaustakaan, vaikka semmoinen pitäisi olla edessä. Kieltämättä tulee mieleen, että onko odottamassa isompikin yllätyspaketti...
Viimeksi muokannut KKK, 10.11.2014 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti:Mitähän tässä pitäisi tehdä että saisi nämä raivokohtaukset kuriin? "Hillitse itsesi" ei toimi, koska kun kilahdus tulee, se tapahtuu nanosekunnissa ja homma lähtee lapasesta ennen kuin edes tajuan mitä on tapahtunut. Olen ollut temperamenttinen kaveri niin kauan kuin muistan, mutta tämä on nyt jotain muuta.

Voxran sivarilistassa mainitaan "kiihtyneisyys", mutta kiihtyneisyys verrattuna mun viimeaikaisiin raivareihin on kuin gebardin nopeutta vertaisi luotiin.
Mulla ainakin (ja kyllä muillakin) ssri vähentää tuota.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^Mä vaan en sitä kamaa suuhuni suostu pistämään. Huonoja kokemuksia sivareista.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ne on kyllä yleensä hyvin siedettyjä. Tiedossa ole ongelma on, että hoidon alussa joillakin lisää ahdistuneisuutta/paniikkihäiriökohtauksia, mutta sen voi välttää aloittamalla hyvin pienellä annoksella.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nyt rupee tuntumaan että tämä viimeisinkin iltatroppi on pahasta. Ensimmäiset pari vkoa meni ihan hyvin, mutta nyt hoitovasteen astuessa näkyviin ihan tajuton väsytys päivisin. En tykkää.

Kotona juteltiin asioista ja siippa julkitoi sen, että meikäläisen sahalaita-mielenliikkeiden kanssa on vähän turhan raskasta välillä elää. Otin huomautuksen vakavasti ja mietin miten edetä - lähdetäänkö siitä että bipo2 on tosiasia vai mitenkäkö.

Ai niin, tulihan se yt-kutsukin sitten vihdoin. Ei yllätyksenä.
Amazing shit happens!
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Kyllä se siltä bipolta kuulostaa. Ehkä sit Deprakinea seuraavaksi. Tai no, ennen sitä neuvottelu asiansa osaavan tsygiatrin kanssa.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ristiriitaiset fiilikset tästä diagnoosiolettamasta. Toisaalta olisi helpottavaa että viimeisen 30 vuoden huoraamiselle, dokaamiselle ja muullekin sekoilulle olisi joku syy eikä tarvitsisi enää ruoskia itseään.

Sitten taas - varmasti "sahalaidasta siniaaltoon" tasautuva mielentila olisi kaikille kotona hyödyksi... mutta luulenpa että niitä leijun-vaiheita tulee kyllä ikävä jos jäävät kokonaan pois. Sitä tunnetta on vaikea kuvailla kun kuuppa käy ylikellotettuna, sitä tekee kolmea asiaa yhtäaikaa ja onnistuu ainakin 2½:ssa. Tuntee itsensä fiksuksi, komeaksi, älykkääksi ja nokkelaksi.

Varjopuolena tietenkin, että ikarosmaisesti tämä aurinkoon lentäminen on usein johtanut siipisulkien kärähtämiseen...

EDIT_ tänään näköjään pukkaa hypomaanistyyppistä olotilaa päälle. Ukko moshaa Kornin "Narcistic Cannibal" täysillä ja yhtä aikaa on menossa kolme rojektia.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin