Sport chics!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tajusin lopulta miksi osa palstan miehistä pitää Kiiraa seksikkäänä.
Tuota menoa Kiira saa kohta heittää hyvästi sponsorirahoille. Keskittyisi vain rahastamaan maitotyttöimagoa, eikä seuraisi Viiviä seiskan vakiojutuksi.
Uramielessä kannattaisi varmastikin tosiaan pysytellä jääprinsessa/maitotyttö-imagossa. Pikkupimuja on jo riittävästi.

Mutta tietysti tässä käy niin, että Kiira ei ole riittävän fiksu tuohon, vaan haluaa olla sexy. Kaikki muut ovat käyneet diskoissa ja bileissä ja Kiira on viettänyt illat jäähallilla. Nyt hän haluaa olla håt.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

exPertti kirjoitti: Se, että näki hänet ihan normaaleissa vaatteissa ilman naurettavan venytettyä kisahymyä. Tai ilman ylistailausta mikä on sitten se toinen virallinen vaihtoehto.
Noi jos mitkä on stailattuja kuvia. Kisahymykuvat on tuon ammatin edustajalle normaaleja. Kiira on mun mielestä nätti, mutta noi tän ketjun kuvat ei toimi just siks, että niisä on liikaa yritetty tota muka omaa viehätysvoimaansa tiedostamatonta nupullaan olevaa viatonta kaunotarta. Pastellihuulikiilto ja teennäiset kiharat ja kaikki. Shirley Temple niistä ekana tuli mieleen.

Jos mun pitäis valita, ja kuten nyt valitsenkin, niin kyllä noi kamppailijanaiset on mun mielestä hotimpia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

pöh
Viimeksi muokannut Bluntly, 05.05.2009 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Se muuten on pakko hämmästyksekseni huomata, että eikö kukaan seuraa naistennistä?

Aloitetaan Maria Sharapovasta...
Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tässä olisi kaksoset Bia ja Branca Feres. Ei pöllömmät. Laji: taitouinti.

kaksoset
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Gina Carano eli gladiaattoreistakin tuttu Crush. Lajina Mixed Martial Arts.
Okei. Rakastuin. Ton kanssa kun pääsis harrastelemaan aggreseksiä. Grrr!
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kilpa-autoilija Margot Laffite ja toinenkin kuva .

Kyllä ton kanssa ajelisi !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onslow kirjoitti:Tissimiehille miltei sakkolihaa:

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009050 ... 2_ur.shtml

Kuva
Kuva
:shock:
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eiks ton luulis olevan jotenkin veemäistä pelata, että etumus hölskyy? Kivuliasta pidemmän päälle jopa? Venyykö tissit jos niitä tolleen pomputellaan päivästä toiseen? Hei pliis, tää kiinnostaa.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AcpXYb6K ... L&index=10[/youtube]
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

"Adding comments has been disabled for this video" :)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:"Adding comments has been disabled for this video" :)
:lol:
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

bedlam kirjoitti:Eiks ton luulis olevan jotenkin veemäistä pelata, että etumus hölskyy? Kivuliasta pidemmän päälle jopa? Venyykö tissit jos niitä tolleen pomputellaan päivästä toiseen? Hei pliis, tää kiinnostaa.
Saatavilla on sellaisia urheiluliivejä, että ei hölsky. Ainakaan tolla tavalla. Neiti taitaa hölskytellä ihan tahallaan :D
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eiks ton luulis olevan jotenkin veemäistä pelata, että etumus hölskyy? Kivuliasta pidemmän päälle jopa? Venyykö tissit jos niitä tolleen pomputellaan päivästä toiseen? Hei pliis, tää kiinnostaa.
Saatavilla on sellaisia urheiluliivejä, että ei hölsky. Ainakaan tolla tavalla. Neiti taitaa hölskytellä ihan tahallaan :D
Niinnomutta... Mahtaako ihan TUON kokoisia enää saada kunnolla pidettyä aisoissa urheiluliiveilläkään? Ymmärtääkseni tissien hallinta vaatii suhteessa aika eksponentiaalisesti lisää efforttia tuen puolesta niiden kasvaessa. Parin todella isorintaisen tutun oon kuullut käyttävän jopa kaksia urheiluliivejä päällekäin, eivätkä silti ole oikein tyytyväisiä tuloksiin mm. juostessa. Voi toki olla vääriä liivivalintojakin, mutta ei oo tosiaan narinaa kuultu ainoastaan yhdestä ilmansuunnasta.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Miten tässä kävi nyt niin, että Irwin laulaa mun päässä Boing boing boing...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi, ihan sääliksi kävi tuota 17-vuotiasta! Ellei se nyt erityisesti nauti tissiensä tuomasta erityishuomiosta/taakasta, niin tilanne varmaan kiusallinen=/
Prepare for the worstest.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

nowaysis kirjoitti:Voi, ihan sääliksi kävi tuota 17-vuotiasta! Ellei se nyt erityisesti nauti tissiensä tuomasta erityishuomiosta/taakasta, niin tilanne varmaan kiusallinen=/
Kyllä ihan sääliksi käy. Kaikki ihailevat häntä ja sitten onhan hänellä ne sadat tuhannet voittoeurot ja saa oletettavasti tehdä jotakin mistä pitää ammatikseen... Säälikäämme häntä yhdessä.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eiks ton luulis olevan jotenkin veemäistä pelata, että etumus hölskyy? Kivuliasta pidemmän päälle jopa? Venyykö tissit jos niitä tolleen pomputellaan päivästä toiseen? Hei pliis, tää kiinnostaa.
Saatavilla on sellaisia urheiluliivejä, että ei hölsky. Ainakaan tolla tavalla. Neiti taitaa hölskytellä ihan tahallaan :D
Niinnomutta... Mahtaako ihan TUON kokoisia enää saada kunnolla pidettyä aisoissa urheiluliiveilläkään? Ymmärtääkseni tissien hallinta vaatii suhteessa aika eksponentiaalisesti lisää efforttia tuen puolesta niiden kasvaessa. Parin todella isorintaisen tutun oon kuullut käyttävän jopa kaksia urheiluliivejä päällekäin, eivätkä silti ole oikein tyytyväisiä tuloksiin mm. juostessa. Voi toki olla vääriä liivivalintojakin, mutta ei oo tosiaan narinaa kuultu ainoastaan yhdestä ilmansuunnasta.
No ei varmasti ihan kokonaan, mutta saa ne lukittua vähän paremmin paikoilleen sentään :)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Voi, ihan sääliksi kävi tuota 17-vuotiasta! Ellei se nyt erityisesti nauti tissiensä tuomasta erityishuomiosta/taakasta, niin tilanne varmaan kiusallinen=/
Joo. Voi hyvin olla, että tyttö olisi mielummin ilman tissiensä tuomaa erityishuomiota. Välttämättä hän ei osaa suhtautua asiaan oikein.

Oikea asenne olisi ottaa luontoäidin tuoma erikoisbonus tyytyväisenä vastaan. Mutta voihan se olla kiusallista, kuin kaikkien huomio kiinnittyy asiaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exPertti kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Voi, ihan sääliksi kävi tuota 17-vuotiasta! Ellei se nyt erityisesti nauti tissiensä tuomasta erityishuomiosta/taakasta, niin tilanne varmaan kiusallinen=/
Kyllä ihan sääliksi käy. Kaikki ihailevat häntä ja sitten onhan hänellä ne sadat tuhannet voittoeurot ja saa oletettavasti tehdä jotakin mistä pitää ammatikseen... Säälikäämme häntä yhdessä.
Ihailevat? No ehkä kaikki, joista jättimäiset tissit ovat hienot! Mun tuntemista tuon kokoluokan naisista jokaikinen olisi mieluummin pienempi, ihan siksi että tuommosten kannatteleminen käy jo työstä. Isot tissit ja paljon rahaa ei ole mulle mitenkään itseisarvoja. Mutta sanotaan nyt vielä että oikein nätti ja hyväkroppainen 17-vuotias kuitenkin muin osin :) Kaikkea hyvää hänelle!

Itse siis, jos olisin nouseva tennistähti, en mitenkään riemastuisi siitä, jos kansan huomio kiinnittyisikin hinkkeihini pelikykyni sijaan. Tosin tienaisihan sillä mukavat eläkerahat, jos sellaisella haluaisi tienata. Itse en haluaisi, mutta olenkin tällainen tylsämielinen vanhus.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siis tämä on juuri sitä naisen esineellistämistä, tytöllä ei ole oikein valinnanvaraa sen suhteen, hakeeko hän (juuri tänään)huomiota tisseillään vai ei. Tissit tekevät sen hänen puolestaan. Itse olen pro choice ;)
Prepare for the worstest.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

nowaysis kirjoitti: Itse siis, jos olisin nouseva tennistähti, en mitenkään riemastuisi siitä, jos kansan huomio kiinnittyisikin hinkkeihini pelikykyni sijaan.
Vaan jos onkin yhtä huono tenniksessa kuin se toinen Venäläinen barbi, onkin ihan hyvä että saa hilloa muilla avuilla..
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Gina Carano eli gladiaattoreistakin tuttu Crush. Lajina Mixed Martial Arts.
Okei. Rakastuin. Ton kanssa kun pääsis harrastelemaan aggreseksiä. Grrr!
Onneks et pääse, se olis kuitenkin luonnevikainen paskanainen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

nowaysis kirjoitti:Siis tämä on juuri sitä naisen esineellistämistä, tytöllä ei ole oikein valinnanvaraa sen suhteen, hakeeko hän (juuri tänään)huomiota tisseillään vai ei. Tissit tekevät sen hänen puolestaan. Itse olen pro choice ;)
Mut maailma on vaan tällainen. Koetin sanoa, että ehkä ko. nuorella naisella on elämässään myös tekijöitä jotka hieman tasoittavat tätä mieliharmia.

Ja näinkin hullusti voi käydä, että hän pitää tästä huomiosta. Hullumpaakin on sattunut.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Luontoäiti on kyllä kujeileva.

Ihme juttu, miten kovaa treenaamavalla, vähärasvaisella naisella voi olla noin isot tissit.
Vastaa Viestiin