Lastenvaatetusketju

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olen välikausivaatteissa myynyt sieluni T2H:lle. Kauniita, helppokäyttöisiä ja teknisiltä ominaisuuksiltaan erinomaisia vaatteita! Varmaan joku muukin merkki on vastaava mutta ensi vuosi mennään myös näillä, shoppasin outletista seuraavat koot ja ihan varmuuden vuoksi yhden vielä sitä seuraavaakin.

Myös talvikenkäostokset alkaneet, järkevästi hamstrasin ensimmäisenä ne söpöstelysaappaat. Haussa vielä kauniit, ruskeat nahkakengät sekä rymysaappaat huonoille keleille. Rahanmenoa kompensoin ostamalla kirpparilta sukkahousut 0,40€, silkkaa säästöä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tyhjentelin tuossa kaappeja ja nyt olisi aika paljon vaatetta tarjolla tytölle koossa noin 92/98. Merkkeinä Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Paul Frank, Ralph Lauren, DKNY, Guess, Gymboree, Sophie Rose, Rare Too, Carters yms. Paketissa on paljon lyhythihaisia paitoja, tunika + trikoosettejä, mekkoja. Lähinnä, eli hyvin ensi kesään esimerkiksi. Jos kiinnostusta/tarvetta löytyy niin voin napsia kuvia yms. sellaista tietoa ja sitten mars kaupankäyntiin. Jos ei niin laitan ensi viikolla huutonettiin pyörimään.

Myös talvivaattepaketti koossa 86/92 on tarjolla. Pääosin Reimatec (haalari, fleece välihaalari, tumput), H&M villakangastakki + fleecetakki + Hello Kitty karvalakki. Hilfigerin neulemyssy + tumput. Ja parit kengätkin pakettiin saapi jos mielii.

Yksärillä yhteyttä, jos tarvetta löytyy.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Olen aika pitkälti koukuttunut tähän: http://www.villagekids.co.uk/index.asp

Ainoa negatiivinen asia minkä tähän hätään sivusta keksin on luottokortin kiduttaminen :/
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kärpänen on purrut.

Tuli ostettua nämä talvikengiksi: http://www.brandos.fi/polo-ralph-lauren ... blk/a35702

Ja nämä vain huvin vuoksi. En tiedä, nämä voisi laskea pahoinpitelyksi (:D), itse en pukisi mistään hinnasta itselleni, mutta jotenkin tytsälle miellän nämä supersöpöiksi: http://www.brandos.fi/moon-boot/nylon-1 ... ink/a21547
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kakara oli niin ihanan näköinen tänään mennessään hoitoon. Puin sen leviksen farkkuihin & Ralph Laurenin vaaleanpunaiseen kauluspaitaan (valokuvaus). Itse halusi, että tukka laitetaan irokeesiksi. Oih :h:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pikkuselle Reiman toppahaalari. Hän näyttää kerrassaan täydelliseltä tuo päällä (+tietty mätsäävää väriä oleva pipo, Lassie).

http://www.barahla.net/images/photo/1/2 ... 555600.jpg
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No eihän siinä ole mitään järkeä maksaa kasvavan lapsen vaatteista paljon, siis jos tosiaan sillä päällä vähänkään funtsii. Esim. nyt kun myyn tuota tytsän ulkovaatepakettia + kolmet kengät mukana niin niistä olen kokonaisuutena uutena maksanut noin 300€, ja osa on ollut jopa alennuksessa, eikä ns. merkkejäkään ole mukana. On lähestulkoon kaikki paketissa uudenveroisessa kunnossa, tällä hetkellä paketista huudettu 70€. Joten näin niitä löytöjä tehdään. Hullu maksaa paljon, fiksu poimii hullun hedelmät :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Piti jättää veronpalautuksia vähän säästöön ensi vuoden mahdollista minilomaa varten. Nyt on pidettävä todellinen miniloma, sillä lastenvaatekauppojen alennusmyynnit ovat alkaneet! Prosentit varmaan nousevat vielä mutta nyt valikoima on parhaimmillaan, en halua odottaa. Vidu kun osaisi saksaa, nyt saksalaiset kaupat tuottavat hikeä otsalle yrittäessäni arvailla mitä pienellä präntätyssä osiossa mainitaankaan toimituksesta.

Mekkoja olen kotiuttanut hurjaa vauhtia, nyt pitäisi todenteolla keskittyä löytämään ensi syksyn/talven mekkotakit ja kengät. Taloudellinen tilanne vetää rajoja, en todellakaan pysty maksamaan lapsen takista > 150€ vaikka olisi millainen helmi. Samoin löysin iiihania mekkoja joiden hinta vielä alennuksen jälkeenkin oli kolminumeroinen. Jospa jäävät, mustikkatahroja voisi olla vaikea sietää ja pitää lapsen saada myös elää niissä vaatteissaan. Sisävaatteiden kohdalla odottelen silmät kiiluen Polarn o Pyretin alea, laadukkaita vaatteita ja lasta miellyttäviä kuoseja sopuhintaan.

Miten RP, joko on iso pino ostoksia? Niin ja tilaatko jenkeistä vai oliko (muistaakseni) tässä joku työmatkakuvio?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin