Käyttäjien esittelyketju
Iih, sinut sitten tunnistin (epäilin jo ennen kuin luin yllä olevan kommenttisi). Noita muita en vielä. Tosin minullakin on kausia kun olen erittäin epäaktiivi.exsu kirjoitti:Paluumuuttaja, -at -pääte korvattu u:lla. Ensimmäisen sivun esittelystä paikkansa pitää enää ikä.Välttelen työ- ja graduvelvollisuuksia säännöllisellä surffailulla ja viime aikoina olen ajautunut usein tänne.
Ei sitä nyt niin kaunis tarvi olla, näytti illan viimeisten hitaitten aikana löytävän parinsa niin vakka kuin kuhmurainen kansikin!SikaMika kirjoitti:No jopas sattui, niin minäkin! Eiköhän tässä jos missä ole treffien paikka. Mikäli siis olet minkään näköinen.M. Hell kirjoitti:
Marraskuussa saatan kerran poiketa.
Pyyhin Netikettiin..
- RahkaPussukka
- Kitinäaddikti
Hei vaan, taas!
+40vee tätsykkä, joka vanhenee, vaan ei viisastu. Vaikutin palstalla viimeeksi vuonna 2007??? (muistaakseni..) Olen pettänyt Kitinää somessa useamman vuoden ja sosiaalinen sivusuhde jatkuu.
Kaipasin silti koko ajan palstalla tapahtuva henkistä raiskausta sekä anonyymejä solvauksia *asettuu kontalleen*.
Ai niin, tää nikki herättää aina kysymyksiä. Ralf Königin sarjakuvissa homot kutsuvat naisia rahkapusseiksi. Siitä se sitten lähti eli minä=nainen=rahkapussi. Pussukka on hellittelymuoto, koska olen niin ihQ.
+40vee tätsykkä, joka vanhenee, vaan ei viisastu. Vaikutin palstalla viimeeksi vuonna 2007??? (muistaakseni..) Olen pettänyt Kitinää somessa useamman vuoden ja sosiaalinen sivusuhde jatkuu.
Kaipasin silti koko ajan palstalla tapahtuva henkistä raiskausta sekä anonyymejä solvauksia *asettuu kontalleen*.
Ai niin, tää nikki herättää aina kysymyksiä. Ralf Königin sarjakuvissa homot kutsuvat naisia rahkapusseiksi. Siitä se sitten lähti eli minä=nainen=rahkapussi. Pussukka on hellittelymuoto, koska olen niin ihQ.
Ei, juu, vaarinhousut!
-
- Kitisijä
Katotaan nyt kuinka kauan se kestää. Veikkaan, että abortoidut sikiöt alkavat viuhua aika pian.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vetikö Enttu sua pataan nakkikioskijonossa vai mistä moinen nöyryys?Nergal kirjoitti:parantuneiden käytöstapojen kanssa
Viimeksihän se tosin kesti täällä kait n 24h.
Miksi susta on tullu noin tylsä?
Kertoisit vitsejä, niin kuin vanhaan hyvään aikaan!
http://www.city.fi/keskustelut/26775/nyt+hassutellaan/
Ps. Veikkaan, että tuo ketju poistuu kohta citystä. Numbaa hävettää liikaa menneisyytensä.
En millään enää löydä täältä sitä ketjua, jossa CB ja Numba yhdessä fantasioivat vammaisen lapsen suuhun nussimisestä. Ketju on ilmeisesti poistettu jomman kumman toiveesta. Ihmeellistä! Niin hauskoja kirjoittajia kun olivat. Tai siis numba on tietenkin edelleen, mutta nyt seestyneenä.
Edit:
http://kitina.net/viewtopic.php?t=5537& ... c&start=25
EI se toinen ollutkaan CB. Pyydän anteeksi.
No kyllä mua kiinnostaa kovasti, onko numba nussinut sitä poikaansa suuhun, kun se siitä niin kovasti fantasioi. Vai eikö se ollut riittävän vammainen? No, enemmän tinneriä ensi kerralla.RP kirjoitti:^Älä jaksa olla naurettava. Palikat Dave paikoilleen nyt ja matka jatkuu.
Sitä niittää, mitä kylvää. Katotaan nyt, kun numba on ensin kuunnellut muutaman vuoden rangaistusta vanhoista synneistään.
Minä tykkäsin Numban "huumorista". Varsinkin lapsentapporaiskausjutuista huomioiden että lienee isä nyt. Joka ei ymmärrä, on tymä tai sitten ite haluaisi tehä sellasii pervoja oikeesti, luulee että muutkin haluu ja topputtelee muka moraalisena. Kunnon ihmisten taas on tarpeen revitellä huonoa makuaan, laajentaa tajuttomuuttaan.
Dave:sta tullu kunnon flippaaja.
Jatka toki tiellä minkä valitsit...siihenhän kuuluu näemmä kuolleiden pilkkaaminen ja omahyväisyyden kerääminen.
Voisin periaatteessa kuristaa vaimosi ja nussia sen kuollutta persettä samalla kuin sinä olet sidottuna tuoliin ja joudut vain ja ainoastaan katsomaan sylissäsi makaavaa irti leikattua päätä ja miettimään mitä teen lapsille.
Mutta kun ei kiinnosta vittujakaan sun perheesi ja elämäsi. Lupasin olla kiltisti, saat minusta sellaisen takiaisen perseeseesi että et usko. Jaksa katso ihmistä joka ei voi kunnioittaa sitä että jotkut välittää oikeasti siitä että ihminen on menehtynyt.
Haukut Crowbaria...kommenteillasi olet huomattavasti loukkaavampi kuin Crowbar koskaan. En pysty sanoiksi pukemaan halveksuntaa jota kohtaasi tunnen.
Tajuaisit edes välillä painua sinne of-line tilaan ja pysyisit siellä.
Jatka toki tiellä minkä valitsit...siihenhän kuuluu näemmä kuolleiden pilkkaaminen ja omahyväisyyden kerääminen.
Voisin periaatteessa kuristaa vaimosi ja nussia sen kuollutta persettä samalla kuin sinä olet sidottuna tuoliin ja joudut vain ja ainoastaan katsomaan sylissäsi makaavaa irti leikattua päätä ja miettimään mitä teen lapsille.
Mutta kun ei kiinnosta vittujakaan sun perheesi ja elämäsi. Lupasin olla kiltisti, saat minusta sellaisen takiaisen perseeseesi että et usko. Jaksa katso ihmistä joka ei voi kunnioittaa sitä että jotkut välittää oikeasti siitä että ihminen on menehtynyt.
Haukut Crowbaria...kommenteillasi olet huomattavasti loukkaavampi kuin Crowbar koskaan. En pysty sanoiksi pukemaan halveksuntaa jota kohtaasi tunnen.
Nergal kirjoitti:Dave:sta tullu kunnon flippaaja.
Nergal kirjoitti: Kai se ero on meissä siinä että en itse napsi verenpainetta tappiin vaikka sanoisi kuka mitä tahansa...tämä on vain keskustelupalsta. Ja kai sitä olen löytänyt elämääni vähän muuta sisältöä kuin olla kiristelemässä hampaita keskustelupalstoilla.

CB:a en ole hänen kuolemansa jälkeen pilkannut, että älä siis puhu paskaan. Sua kyllä pilkkaan. Älä vaan kuole.
Mutta siis oletko jo nussinut sitä poikaasi suuhun, kuten fantasioit?
Kestätkö muuten yli 24 tuntia tällä kertaa? Ei lupaavalta näytä, kun noin 6 tunnin jälkeen olet tuossa kunnossa. Ei se lapsen saaminen tainnut auttaa? Ei mahdu?
- Kottarainen
- Kitisijä
Edelleenkään perheeni ei kuulu tälle palstalle.Dave kirjoitti:Kestätkö muuten yli 24 tuntia tällä kertaa? Ei lupaavalta näytä, kun noin 6 tunnin jälkeen olet tuossa kunnossa. Ei se lapsen saaminen tainnut auttaa? Ei mahdu?
Toisekseen en ymmärrä miksi sinun toistuvasti pitää mainostaa sitä että olet tyytyväinen toisen kuolemasta. Oksetat minua etkä nikkinä vaan ihmisenä.
Mene ja poista tunnuksesi, et ole niitä oikeutettu pitämään.
Olisko pointteria tuohon? Mielestäni en ole kirjoittanut yhtään viestiä, jossa olisin iloinnut CB:n kuolemasta. Voit varmaankin heittää linkin tuohon viestiin. Ei pitäisi olla vaikeaa, kun väität, että olen toistuvasti tehnyt niin.Nergal kirjoitti: Toisekseen en ymmärrä miksi sinun toistuvasti pitää mainostaa sitä että olet tyytyväinen toisen kuolemasta.
Eli sulla ei ole sitä pointteria.Nergal kirjoitti:No eiköhän kantasi ole kaikille selvä...elä edes jaksa inttää vastaan.
Tosiasia tietysti on, että kyseessä oli mies, joka ilman mitään syytä ja täysin provosoimatta toistuvasti uhkasi tappaa ja raiskata perheeni.
Mutta en minä silti häntä ole hänen kuoleman jälkeensä pilkannut. Ja en myöskään tappanut häntä, daah!
Sua mä kyllä pilkkaan!