Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Sua mä kyllä pilkkaan!


Voi kun kiva. Oikein alkoi jännittään.

Hauskaan että et tajua mitä olet sanonut ja kuinka se on vaikuttanut ihmisiin. Fucktard, katso sinne peiliin.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Nergal kirjoitti:
Dave kirjoitti:Sua mä kyllä pilkkaan!


Voi kun kiva. Oikein alkoi jännittään.

Hauskaan että et tajua mitä olet sanonut ja kuinka se on vaikuttanut ihmisiin. Fucktard, katso sinne peiliin.


Laita vaan pointteri siihen kohtaan, jossa pilkkaan vainajaa. Ei sen pitäisi insinööriopiskelijalle (vai pääsitkö sisään?) olla vaikeaa, kun niitä kohtia on niin monta.

Mä meen nyt nukkumaan. Tarkistan sitten aamulla, oletko löytänyt sen kohdan. Veikkaan, että et. Koska sitä ei ole.

Ps. Mä pilkkaan sua. Sä et ole kuollut.

Veikkaan kyllä, että teet KSE:n.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Dave kirjoitti:Ps. Mä pilkkaan sua. Sä et ole kuollut.

Veikkaan kyllä, että teet KSE:n.


Aha.

Toivot nyt minun kuolemaa?

Jos olet paskat housussa ja itku silmässä niin miksi jatkat? Nolaat vaan itsesi entistä pahemmin.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Joko on tuplastandardit huipussaan vai pistetäänkö vielä paremmaksi?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Nergal kirjoitti:Moi.

Ex 1108 tässä moi, parantuneiden käytöstapojen kanssa. Provot voitte huoletta jättää, en tartu ja en jaksa innostua. Löytänyt elämääni muutakin kuin kiukuta foorumeilla.

Sori, kiitos ja anteeksi.


Tää on ihan priceless kamaa. Oletko tullut Petriin, tai siis uskoon?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Moi.

Ex 1108 tässä moi, parantuneiden käytöstapojen kanssa. Provot voitte huoletta jättää, en tartu ja en jaksa innostua. Löytänyt elämääni muutakin kuin kiukuta foorumeilla.

Sori, kiitos ja anteeksi.


Tää on ihan priceless kamaa. Oletko tullut Petriin, tai siis uskoon?


Se on saanut lapsen ja nyt sitä hävettää sen vanhat lastensuuhunnussimis- ja sikiö vitsit. Se on yht'äkkiä tajunnut, että ne ei olleetkaan välttämättä OK.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Numba ei sitten kovasta yrittämisestään löytänyt yhtään kohtaa, jossa pilkkasin vainajaa.
Avatar
Audrey
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 20.02.2011 20:37

Viesti Kirjoittaja Audrey »

Moi, olen Audrey, kolmekymppinen naisenpuoli. Rekisteröidyin juuri tänne, joskus käynyt kurkkimassa, että millainen paikka tämä on.
City on tuttu paikka ja siellä kuulin kitinästä aikoinaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Audrey kirjoitti:Moi, olen Audrey

Kevytversio rookiekasteellemme on minimissään kymmenen tissikuvaa galtsuun. Mielellään omia. Tervetuloa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Audrey
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 20.02.2011 20:37

Viesti Kirjoittaja Audrey »

Ai jaha :shock:
En mä saanu lisättyä kuvaa kun oli liian iso. Siis kuva, ei tissit.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Äkkiäkös reipas neito pienentää tissiensä kuvat !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

:facepalm: Sori Dave, mä tapoin sen lapsen vahingossa ja niittasin kanan selkään että näin kuinka se sitten loppupeleissä ylittää tien.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
J O D A R O K
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 09.06.2011 21:11

Viesti Kirjoittaja J O D A R O K »

Jep moro. Oon J O D A R O K mut voi sanoo lyhyemmin Jodaks :). Oon tällänen 23 vuotias miehenalku, joka tykkää puhua pervoja ja olla sellainen :lol:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Heippa Joda! Sovitaanko että poistut ja palaat palstalle sitten kun olet kasvanut ihan täysikasvuiseksi mieheksi. Tää ei oikein sovi keskenkasvuisille, naisenpuolikkaille eikä miehenaluille.

T. Huolehtiva Täti
Prepare for the worstest.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

J O D A R O K kirjoitti:Jep moro. Oon J O D A R O K mut voi sanoo lyhyemmin Jodaks :). Oon tällänen 23 vuotias miehenalku, joka tykkää puhua pervoja ja olla sellainen :lol:


Oletko sä lyhyt ja kalju joka liikkuu sellaisen vähän vanhemman lyhyen ja kaljun tyypin seurassa?

Kontrollikysymys: maistuuko manzikat zäp pokz?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onko enttu noin nuori?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nowaysis kirjoitti:Heippa Joda! Sovitaanko että poistut ja palaat palstalle sitten kun olet kasvanut ihan täysikasvuiseksi mieheksi. Tää ei oikein sovi keskenkasvuisille, naisenpuolikkaille eikä miehenaluille.

T. Huolehtiva Täti


P.s. Poikkeustapauksessa tietty voit pysyä joukossamme. Poikkeustapauksia ovat urheilullisuus, sopiva lihaksikkuuss yhdistettynä viiltävään älykkyyteen sekä viehtymys hieman vanhempia naisia kohtaan. Mitä luulet, tuleeko kaupat? :jouden:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Audrey kirjoitti:naisenpuoli.



J O D A R O K kirjoitti:miehenalku


Kirjoitteletteko kasvatuslaitoksesta vai katkaisuhoidosta?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyi kun me ollaan julmia!11 Mutta mä yritän ainakin varottaa etukäteen mihin nenunsa pistävät ja mitä palstalta voi odottaa. Eli oikeestaan teen hyvän työn..Tarpeeksi monta herkkää mieltä on jo horjunut palsta-aktioiden seurauksena.
Prepare for the worstest.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MiiX »

23v mies Oulun suunnalta. Basisti ja suhteellisen epäsosiaalinen eläjä. Erittäin eläinrakas, jos pitää valita väistääkö kissaa vai ihmistä ja ajaa samalla toisen päälle, niin mahtaisi kissa pelastua.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

^Sitä se aukkautuminen teettää.

Huomaatteko te naiset, miten te teette miehistänne tylsiä?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hitto, ehditte ennen mua.

pierupylly kirjoitti:Ostin basson. En kyllä ymmärrä miten vähän päälle satkulla saa uuden ja toimivan sähköbasson, vielä ESP LTD:n. Mut nyt opetellaan slappaamaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:^Me tarvittiinkin jo uusi beddis, kun se vanha pierupylly ei jaksa enää kuin motkottaa leffa- ja musiikkiketjuissa.


Erityisesti leffaketjussa aivan liian vähän motkotuksiaan. Anyways, Paukkupeppu takaisin, ja uusi nuori liha on toki aina tervetullutta.
Sedibah
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 16.08.2011 19:46

Viesti Kirjoittaja Sedibah »

Jonninlainen haahuilija mä. Nainen, 30, etelästä ja sopivasti hukassa. Lueskelemassa silloin tällöin ajatuksianne ja vahinkolaukauksianne.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Moi Sebamed!
Vastaa Viestiin