Työntäytteinen tiistai
Työntäytteinen tiistai
Yes, hereillä jo .. Eilen tuli tehtyä kellon ympäri töitä eikä tänään tahti näytä heltyvän. On rankkaa olla äitinä äidin paikalla tässä firmassa, mutta ei tämä silti muuta mieltäni mitenkään siitä, että haluan "isona" ostaa firman vanhuksilta.
-
- Kitisijä
- Viestit: 9426
- Liittynyt: 22.09.2008 13:03
Juu, olisi kauheaa jos inhoaisi työtään. Mä kans raksutan tätä kirjanpitoa, vaikka joskus pientä harmitusta saattaa tullakin.Vesper kirjoitti:Töitäpä hyvinnii, onneksi rrrrrrakastan omaani! Ja äänikin on edelleen tallessa, menis vielä tää paska olotila ohi niin pääsis taas spinnaamaan. Alkaa jo päässä naksua...
-
- Kitisijä
- Viestit: 9426
- Liittynyt: 22.09.2008 13:03
- McJanne
- Kitisijä
- Viestit: 8611
- Liittynyt: 13.11.2005 23:14
- Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!
Uuh, heppiksellä käsi särki niin tässähän joutuu jo ihan tosissaan rehkimään notta saa tilan työt tehtyä.
Saamarin kolapoika ei ole vielä käynyt vetäisemässä tietä puhtaaksi, arvaan että nyt kun kerran sain ylemmän pihatien ja parkkipaikan risteyksen kolattua, totuttuun tapaansa hän jättää siihen aurausvallin joka jäätyy ja se pitää sitten ensin hakata tuuralla paloiksi että saa sen verran reikää notta auto mahtuu poispoikkeen.
Perhanan tunarit. Oli kuitenkin paloaseman pihan käynyt kolaamassa.
Saamarin kolapoika ei ole vielä käynyt vetäisemässä tietä puhtaaksi, arvaan että nyt kun kerran sain ylemmän pihatien ja parkkipaikan risteyksen kolattua, totuttuun tapaansa hän jättää siihen aurausvallin joka jäätyy ja se pitää sitten ensin hakata tuuralla paloiksi että saa sen verran reikää notta auto mahtuu poispoikkeen.
Perhanan tunarit. Oli kuitenkin paloaseman pihan käynyt kolaamassa.
Kirjoitan tätä alasti
Jaahas, täällä on eilen näemmä juteltu autojen turvajärjestelmistä. Itse käväisin juuri viime yönä tuulettamassa aivojani auton ratissa puolitoistatuntisen pyörähdyksen verran. Tiet olivat melkoisen auraamattomia ja käyttämättömiä, ja lunta tuli koko ajan, joten hupia kyllä piisasi DSC poiskytkettynä.
Tuli myös testattua Barona-areenan (vaimikäsenyton) pihalla tuota DSC:tä ns. kunnolla tilanteita rakennellen ja runtua antaen. Kyllähän siitä selkeää hyötyä on jos haluaa ajaa aivot narikassa, ja erityisesti kääntösäteeseen vaikuttaa merkittävästi jos autossa on hieman vauhtia. Itse asiassa se on jollain tavalla surrealistinen tunne, kun kääntää rattia ja alkaa tuntua että nyt loppuu pito lumimoskassa ja aletaan puskemaan, mutta rattia lisää kääntämällä auto kääntyykin vain enemmän ja enemmän, minkä ei pitäisi olla fysiikan lakien perusteella mahdollista. Joten joo, ainakin tollaset dynämik-stäbilität-cöntröllit jotka ottavat ohjauspyörän asennon tehokkaasti huomioon, toimivat tietyissä olosuhteissa reippaasti paremmin kuin hyväkään kuski, koska hyväkään kuski ei pysty aktivoimaan yksittäisiä jarruja erikseen.
Mutta oli se silti aika huomattavan paljon kivempaa painaa nappulasta ne keltaisella taustavalolla varustetut sladitusjäljet mittaristoon, ja antaa lumen lentää kaaressa ja auton kulkea kunnolla kylki edellä. Putosi pari ikävuotta kuskinkin mittarista ja paskanaisten aiheuttamasta vitutustasosta hetkessä. :-p
Tuli myös testattua Barona-areenan (vaimikäsenyton) pihalla tuota DSC:tä ns. kunnolla tilanteita rakennellen ja runtua antaen. Kyllähän siitä selkeää hyötyä on jos haluaa ajaa aivot narikassa, ja erityisesti kääntösäteeseen vaikuttaa merkittävästi jos autossa on hieman vauhtia. Itse asiassa se on jollain tavalla surrealistinen tunne, kun kääntää rattia ja alkaa tuntua että nyt loppuu pito lumimoskassa ja aletaan puskemaan, mutta rattia lisää kääntämällä auto kääntyykin vain enemmän ja enemmän, minkä ei pitäisi olla fysiikan lakien perusteella mahdollista. Joten joo, ainakin tollaset dynämik-stäbilität-cöntröllit jotka ottavat ohjauspyörän asennon tehokkaasti huomioon, toimivat tietyissä olosuhteissa reippaasti paremmin kuin hyväkään kuski, koska hyväkään kuski ei pysty aktivoimaan yksittäisiä jarruja erikseen.
Mutta oli se silti aika huomattavan paljon kivempaa painaa nappulasta ne keltaisella taustavalolla varustetut sladitusjäljet mittaristoon, ja antaa lumen lentää kaaressa ja auton kulkea kunnolla kylki edellä. Putosi pari ikävuotta kuskinkin mittarista ja paskanaisten aiheuttamasta vitutustasosta hetkessä. :-p
Parasta ESC:ssä on, että jos ja kun tulee yllättävä perän karkaaminen (juu aivot narikassa töihin ajellessa) takakulmassa rutisee ja perä suoristuu yleensä jo siinä vaiheessa kun alat pohtimaan mitähän tässä pitäisi tehdä.Monsieur Manala kirjoitti:Tuli myös testattua Barona-areenan (vaimikäsenyton) pihalla tuota DSC:tä ns. kunnolla tilanteita rakennellen ja runtua antaen. Kyllähän siitä selkeää hyötyä on jos haluaa ajaa aivot narikassa, ja erityisesti kääntösäteeseen vaikuttaa merkittävästi jos autossa on hieman vauhtia. Itse asiassa se on jollain tavalla surrealistinen tunne, kun kääntää rattia ja alkaa tuntua että nyt loppuu pito lumimoskassa ja aletaan puskemaan, mutta rattia lisää kääntämällä auto kääntyykin vain enemmän ja enemmän, minkä ei pitäisi olla fysiikan lakien perusteella mahdollista. Joten joo, ainakin tollaset dynämik-stäbilität-cöntröllit jotka ottavat ohjauspyörän asennon tehokkaasti huomioon, toimivat tietyissä olosuhteissa reippaasti paremmin kuin hyväkään kuski, koska hyväkään kuski ei pysty aktivoimaan yksittäisiä jarruja erikseen.
Came here for school, graduated to the high life
Fcuk kirjoitti:Mulla on jo yks pilkkireissu tälle talvelle takana! Haalarit niskassa ja termarissa kahvit, kökin seurana kaks tuntia ja sit lähdin vahailemaan jaloista karvoja lämpimämpiin tiloihin... Oli tosi kivaa. Ens vuonna taas.
Tytöt, ei kannata ottaa mitään diureettia juomaa, ellei oo taitava kusemaan haalariinsa? Luin tossa jostain itse en pilki enkä kuse housuihin, niin paitti jos juonu liikaa niin ensin pilkkii tuoppiin ja sit kotona jos ei ehdi riisua niin kusee housuihin? Mut näin tekee miehet, naiset voi kusta vaikka bussin tai taksin penkkiin easily..Vesper kirjoitti:Muakin himoitti pilkkiminen, kun vikonloppuna katselin aurinkoista merenlahtea. Minttukaakaota pulloon ja haalarit niskaan, aaah! Paistaiskohan viikonloppuna aurinko?
Pyyhin Netikettiin..
Ymm. No niin kai sitten. Toi on toisaalta mun ensimmäinen stabilität-varusteinen auto, eikä se perä ole vielä kertaakaan kuitenkaan yllättäen karannut 12 vuoden ja karvan vajaan miljoonan kilometrin perusteella... Kyllä se perä on aina karannut ihan tarkoituksella.exPertti kirjoitti:Parasta ESC:ssä on, että jos ja kun tulee yllättävä perän karkaaminen (juu aivot narikassa töihin ajellessa) takakulmassa rutisee ja perä suoristuu yleensä jo siinä vaiheessa kun alat pohtimaan mitähän tässä pitäisi tehdä.
Ylivoimaisesti tärkein turvavaruste onkin hereilläoleva kuljettaja, joka tuntee autonsa käytöksen ääritilanteissa eikä mene saman tien neuvottomaksi matkustajaksi kun pito karkaa jostain nurkasta.
On siinä vaarapuolensakin nimittäin, että nää DSC-judanssit antaa kuskille mahdollisuuden käytännössä kelistä riippumatta vaan survoa lapikkaan lattiaan, ohjata vähän tien mukaan ja miettiä aamuista bloukkaria.
Edit: Eiku, kerran kyllä 309 pösö pyörähti nätisti pituusakselinsa ympäri junnuteininä. Ei ehtinyt kissaa sanoa. Tosin ajoin ihan liian lujaa ja yritin sladia. Sladi tuli kyllä, mutta niin nopeasti ettei tehostamaton 4 kiekkaa tapista tappiin -ohjaus oikein toimittanut vastalääkettä.
No, käytännössähän homma menee niin, että järjestelmään alkaa jonkin verran epäluuloisinkin jossakin vaiheessa luottaa ja kieltämättä kaupunkiliikenteessä on joskus kätevä jos löytyy hieman "ekstrapitoa".Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä se perä on aina karannut ihan tarkoituksella.
Ylivoimaisesti tärkein turvavaruste onkin hereilläoleva kuljettaja, joka tuntee autonsa käytöksen ääritilanteissa eikä mene saman tien neuvottomaksi matkustajaksi kun pito karkaa jostain nurkasta.
On siinä vaarapuolensakin nimittäin, että nää DSC-judanssit antaa kuskille mahdollisuuden käytännössä kelistä riippumatta vaan survoa lapikkaan lattiaan, ohjata vähän tien mukaan ja miettiä aamuista bloukkaria.
Eli lapikas lattiaan, mutta itse olen kyllä koettanut ymmärtää yleiset fysiikan lait eli esim. puskemista järjestelmä ei aina saa hanskattua.
Came here for school, graduated to the high life