RP kirjoitti: Toivoin että tulet taas ihastelemaan mun täydellisen kiinteää pikkupeppuani
:pics:
Internetsissä se toimii näin: kuva kuvasta. Poikkeuksena Dave. Urpsun peppukuva niin puen mun parhaimmat kalsongit jalkaan ja räpsin laadukasta mustavalkoo.
Tietty, pitää ensin kysyä lupaa Kottaraiselta ja nastikselta, tää on niinku niiden miesmaastoo.
urpiainen kirjoitti:Mä olen fanittanut pitkään tuota Things Fall Apartia; luin sen uudelleen taas juuri hetki sitten. Pidin myös Adichien best-selleristä Half of a Yellow Sun. Kuulisin mielelläni, miten tämä nyt lukemasi, ymmärtääkseni Adichien esikoiskirja, pärjää tälle lukemalleni.
Taidankin sitten lukea seuraavaksi tuon Things Fall Apart, ehkä. Runsaudenpulaa
Olen lukenut tuon Puolikas Keltaista aurinkoa suomeksi ja tykkäsin kovasti.
Purple Hibiscus on tosiaan Chimamandan esikoisteos. Tähän mennessä olen tykännyt, mutta kerron paremmin sitten, kun olen lukenut koko kirjan.
Douglas Kennedy: Viettelys
Chelsea Cain: Suoraan sydämeen
Chelsea Cain: Sydänverellä
Nick Hornby: Alas on pitkä matka
Ursula Auer: Murhia Maintenonissa
Steven Hall: Haiteksti
RP kirjoitti:Chelsea Cain: Suoraan sydämeen Chelsea Cain: Sydänverellä
Tuo trilogia on hyvä, oli englanniksi hyllyssäni. En muista missä vaiheessa olen suomenkielisten ostamista, yksi on ainakin hyllyssä jo.
Mä ajattelinkin noita ostaessa että Lolita on varmaan lukenut nämä ja kommentoi ;) Toivottavasti on hyvää kamaa, kaipaan jotain uutta tuosta "genrestä". Musta sydän taitaa olla kolmas osa, ostan kun tulee alennukseen.
Charlaine Harris: Dead to the world
Charlaine Harris: Dead as doornail
Charlaine Harris: Definitely dead
Conn Iggulden: Valloittaja - Kunnian kentät
Carita Forsgren: Auringon kehrä
Vaihdoin siis kieltä Sookien tarinoissa kuten Swirl (muistaakseni) kehotti. Ei näytä haittaavan tahtia Igguldenin Valloittaja-sarjasta olen lukenut edelliset osat ja odottanut tätä pokkaria kuin kuuta nousevaa. Seuraavakin osa on jo ilmestynyt mutta ei vielä pokkarina.
Auringon kehrä on pitkään aikaan eka kirja minkä oon ostanu tosta noin vaan takakansitekstin perusteella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:Charlaine Harris: Dead to the world Charlaine Harris: Dead as doornail Charlaine Harris: Definitely dead
Jatkoa seurasi, ostin osat 7-9 ja ne kaikki meni jo NYYH. Enempää ei Suomalaisestä löytynyt VAIKKA TIIÄN ETTÄ NIITÄ ON!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kreitsu kirjoitti: Taidankin sitten lukea seuraavaksi tuon Things Fall Apart, ehkä. Runsaudenpulaa
Luettu! Mielenkiintoinen kirja, jota ei oikein voi selittää – monta kerrosta. Aika surullinen monin tavoin eikä vähiten valkoisten ”hihhuleiden” takia.
Kohtalaisen tuoreita ostoksia:
Susan Abulhawa: Mornings in Jenin (luen tällä hetkellä)
Jeffrey Archer: Cat O' Nine Tales And Other Stories
Seth Grahame-Smith, Jane Austen: Pride and Prejudice and Zombies
Kate Morton: The Forgotten Garden
Kader Abdolah: the House of the mosque
Itse olen lukenut kuusi osaa tätä sarjaa ja olen kohtalaisen täynnä koko ämmää. Jokin noissa kirjoissa kuitenkin koukuttaa ja aion urheasti lukea koko sarjan, mutta pakko pidellä paussia jonkin aikaa.
Pari saturaista tuli syydettyä Bookplussan tilille:
Anthony Kiedis: Arpikudos
Kari Kosmos: Bob Marley
Abdul Salam Zaeefi: Elämäni Talebanin sisäpiirissä
Mark Levine: Heavy Metal Islam
Heather Pringle: Himmlerin suuri suunnitelma
Mick Wall: Iron Maiden - Run to the hills
Sharon Lawrence: Jimi Hendrix
Stephen Davis: Jumalten vasara
Lemmy Kilmister: Lemmy
Lucy O´Brien: Madonna
Timo Soini: Maisterisjätkä
Eppu Nuotio: Paine
Karin Slaughter: Pelon huone
Elina Tiilikka: Punainen mekko
Joel McIver: Sabbath Bloody Sabbath
Anthony Bozza: Slash
Mick Wall: W.A.R.
Conn Iggulden: Valloittaja - Tasankojen susi
Conn Iggulden: Valloittaja - Nuolten herrat
Conn Iggulden: Valloittaja - Kunnian kentät
Linda Howard: Vieressä ja vaarassa
Dead in the family löytyi samanlaisena painoksena rautatieaseman pokkarikaupassa. Siellä ois ollu myös Dead reckoning mutta se oli just tommosena keltasena nidoksena, odottelen kunnes se ilmestyy eri kansilla. Näyttää paremmalta kirjahyllyssä. Sillä välin luen Kunnian kenttiä ja Auringon kehrää. Joku Waltarinkin vois lukaista uudestaan (mutta ei Turmsia). Tai kahlata läpi se jo kaksi kertaa kesken jäänyt Johannes Angelos.
Olekkos lukenu Igguldenin Keisari-sarjaa? Oli aika hyvä.
Charlaine Harris: Dead Reckoning
Jeff Lindsay: Dexter is Delicious
Kathy Reichs: Mortal Remains
Laura Lippman: Don't Look Back
Chelsea Cain: The Night Season
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx