Maanantaina jotkut joutuu duuniin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ah, vittu mua ei huvita mikään. Kipuja havaittavissa, en kestäs enää yhtään. Mietin täs just miltä tuntus vetää tupakka sängyssä, outoja mielihaluja. Ei, en kuitenkaan koita.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vuokraehdokas poikkes vanhalla kämpällä. Ei vittu näitä ihmisiä. Tausta oli värikäs kuin sateenkaari. Vittu kun nyt sais edes kunnon vuokralaisen. Yks kiinnostunut oli tänään kämpän ostamaan, mutten juhli, koska lähes tiedän, että mahdollinen tarjous tulee olemaan naurettavan alhainen. Elämme vituttavia...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Niba kirjoitti:Koska en edes yritä esittää "asiantuntijaa" niin vaatii selvennystä? Kuulin kyllä että parhaimpaan Megaseen pelkkä vetohihnanvaihto 800€. Tämä ei nyt kyseinen väline.
Eli auton vuosimalli vaikkapa. korimallit vaihtuivat 2002-2003 ja vaihtuvat taas 2009 (mutta ei siitä sen enempää).

Maksaa kai, maksaahan TDI-passatinkin vaihto 1500e. Ja Alfan JTD-koneen.
Samaan pitää, 2000 eli vanhahko rotisko..Mutta huolimatta kopasta sisus voi olla erilainen, kun tiedetään että Boingkin tilaa lentokoneen osat ties mistä sattuu ihme että pysyvät ilmassa.. Ja alfa ei ole uros vaan kirosana tässä yhteydessä, jos muuta joku kertoo? Tuuli huulia heiluttaa ja käsi näppäimistöllä vapaasti heilua vaan saa..
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Uusi kämppä on kiva (kunhan sen saa maalattua). On vaan aika mahottoman kokoiset ikkunat :? (ja kääpiökokoinen kylppäri, mutta mitä välii :] )
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Millos pääset muuttaan? Onnea :)

Kertokaas mulle yks juttu. Jos työkaveri jatkuvasti valitaa hommista, kuinka paljon niitä on ja joutuu tekeen ylitöitä niin kuinka helvetissä sillä on aikaa kytätä kaikkien muiden tekemisiä ja menemisiä?

Mulla on mun perushommat ja sitten mulla on yks toinen juttu mitä pitää säännöllisen epäsäännöllisesti hoitaa. Tämä tarkoittaa sitä, että mä joudun oleen pois puhelimesta x määräsen ajan. Koska homma kuitenkin on mun tehtävä niin mähän teen. Niin eikös tää kyseinen kurppa tule jossain vaiheessa sanoon "et kuule, toi sun puhelin soi ihan kauheesti, sun pitäs varmaan tulla tonne". Vittu, vein vaillinaisen listan sille, sanoin et tossa toi keskeneränen sit on kun en tiiä yhtään mitä hemmettiä mun oikeen kuuluu tehdä.
Sanoin mun esimiehellekkin että ei mun tarvii tot tehä et delegoin sen sit jollekkin muulle. Et jos kerran se pitää tehä mut mun on kuitenkin pakko klo 8-16 istuu luureissa ni voin mä sen ylitöinäki tehä. Se hymähti vaan ja sano et joo 16-18 välisen ajan voit tehä. Sanoin et jos ei makseta palkaa ni keksi hommaan joku muu. Naureskeli vaan.
Jätkä ottaa ton ihan huumorilla ja ei ole eka kerta kun kyseisestä kurpasta ja sen kyttäämisestä sanon. Huomenna on pakko istuttaa esimies mjun nenän eteen ja sanoo et mä en voi työskennellä näin. Helvetti, mun hommat ei ole pois kurpan ajasta eikä sen tarvi mun hommiin puuttua. Me ei tehdä samaa hommaa joten mun "poissaolo" ei rasita sen hommia pätkääkään!

Kiitos ja anteeksi. Hyvinniin sekavaa..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:^Millos pääset muuttaan? Onnea :)
Kiits :]
Tammikuun puolivälin jälkeen pitäis olla kaikki kamat raahattu sinne. Seinät pitää maalata ennen sitä. No, jos ne tämän viikon aikana olis valmiina.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tsemiä maalaamiseen ja muuttamiseen. Se on ihanaa :]
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Joo tsemiä ja kaikkee, mutta ihmettelen että taasko blissi muuttaa? Eiks se jo muuttanut aika hiljattain?

Vaan olipas päivä, tyypillinen lomanjälkeinen maanantai, n+1 asiaa kaatui niskaan ja meinasin jo sekoittaa vellit ja puurot keskenään kun niin moneen juttuun piti keskittyä. Ja en ehtinyt syödä kunnolla, nyt jo päätä jomoittaa. Ngh. Kai täst täytyy kohtapian suoriutua himppeen.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:...ihmettelen että taasko blissi muuttaa? Eiks se jo muuttanut aika hiljattain?
Älä ihmettele.
Muuttaa se joo. Se muutti vähän yli vuosi sitten viimeksi, mutta katsos kun tilanteet muuttuvat, joskus pitää muuttaa asioiden perässä.
Seuraavan kerran se muuttaa kun se saa asumisoikeuskämpän haluamaltaan alueelta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On se kivaa olla kolmen asunnon loukussa, aaaaargh!

Koko päivän touhunnu ja ny pitäs siivota rekkiksenkin kämppä ja hakea kamaa tuosta omasta ja pakata ja pakata ja ja ja.... :tiistai:

Loppuilta tiiviisti sitten peiton alla teekupposen kanssa, isäntä kotiutuu vasta kahelta yöllä töistä.

Tata, taas kaikille :yo:
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vuokraehdokas poikkes vanhalla kämpällä. Ei vittu näitä ihmisiä. Tausta oli värikäs kuin sateenkaari.
Tulikos sitä nyt taas väärinkäytettyä virka-asemaansa ja urkittua ihmisistä tietoja ilman rikosepäilyä virantoimituksessa?-)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Monsieur Manala kirjoitti:Tulikos sitä nyt taas väärinkäytettyä virka-asemaansa ja urkittua ihmisistä tietoja ilman rikosepäilyä virantoimituksessa?-)
Hajosiko vaaka?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

IhQuu, kohta alkaa neljän jakson putki Californiacationia.

Ny on siivottu, pari koneellista pyykkiä (vaan ei omalla pesukoneella!!111) ja iltapalalle.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:IhQuu, kohta alkaa neljän jakson putki Californiacationia.
Uusintoja prime time aikaan. Perseestä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista eikä jaksais mitn elokuvaakaan nyt. Eikä voi pakatakaan kun ei ole mihin pakkais...
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bliss kirjoitti:Telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista eikä jaksais mitn elokuvaakaan nyt.
Mulla ainakin tulee telkkarista Kummisetä 1 :jee: pitsa paistuu uunissa :jee: ja nälkä on kohta poistettu :jee:

Taidan katsoa piruuttani Casablancan Kummisedän perään, tai sitten Yksi lensi yli käenpesän.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Tuleehan sieltä Blade runner
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Njooo... tulishan sieltä reilun tunnin päästä The Commitments. Jos väsäis vaikka salaattia pupellettavaksi.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Nonni, 12 tunnin työpäivä takana. Huomenna melkein vastaava ja ylihuomenna totaalihelvettipäivä.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jätin telkkarin vahtaamisen (ja samalla valitettavasti aikomani kirjan lukemisen) väliin ja kaivoin juutuupista esiin vanhaa, etäisesti heavy metalliksi tunnistettavaa materiaalia. Tuli lähes tippa vanhaan ruttuiseen silmään joitain jo lähes unohtuneita ralleja audiovisualisoidessa, kyllä sitä ennen osattiin kun isot levy-yhtiöt eivät vielä määränneet ihan kaikesta. *sniff ja nyyh*

Huomenna lepopäivä töissä, saa nukkuakin normaalia pidempään. Jippii.

Pääosin kuitenkin vituttaa. Lähinnä kyvyttömyyteni todelliseen kommunikaatioon parisuhteessa. Kaikki paska patoutuu ja sitten kun se mäjähtää hihnalle niin mä osaan vain juosta karkuun uskotellen kuitenkin itselleni että näin oli tapahduttava, vika ei ole minussa vaan olosuhteissa/toisissa. Ähhh...
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NuoriDaavid kirjoitti:Miten aioitte käyttää tuon ylimääräisen sekunnin?
Kiintiöseksillä.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin