Täydellinen nainen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Esilletulleiden kriteerien perusteella en huolisi yhtäkään Kitinän miehistä.

Toivottavasti Gat selviää tästä täystyrmäyksestä. Ehdotan ensiavuksi väriterapiaa.

Jaa... en kestäisi Suvisen kavereita. Huomasin Suvisen taas käyneen Varkaudessa, mutta enpä soittanut silloin. Ja ainahan sillä joku muu kolli nurkissa luuhaa. Ja Suvinen on mikälie baariemäntä, joka viihtyy yökerhoissa, huh.

No niin, siis täydellinen nainen?
Joskus poikasena laadin listaakin, mitenkähän se meni...

-165-180 cm
-mieluummin tumma tai punapää kuin vaalea. Hiukset saa olla pitkät.
-hoikka ellei suorastaan hento
-kauniit kasvot. korkeat poskipäät ja edustava nenä
-ne pystytisut, koko A-C, ehkä B paras, kuitenkin kovin suhteellinen mitta
-pyöreä peppu. Ei liian iso, mieluummin pieni, mutta erottukoon hoikasta vyötäröstä selkeästi
(- mahdollisia herkku-yksityiskohtia: pienet nännit, piukassa pillussaan sisemmät häpyhuulet piilossa ja minua varten kasvattakoon trimmatun tuheron :D )
-ei allergioita jotta voimme pitää kotielukoita

-tykkää eläimistä ja luonnosta, eläinsuojelusuuntautunut. Ei raivovegaani kumminkaan.
-ei tykkää urbaanikulttuurista tai innostu trendeistä saati muodista
-asuisi mielellään maalla, josta kumminkin pääsee helposti kaupunkiin
-ei siivousintoilija, jotta saan elää :D
-ei luokiteltavaa aatteellista, poliittista tai uskonnollista sitoutumista
-ellei sitten yksityisanarkisti tai valaistunut buddha
-ei ole penkkiurheilija, ei seuraa lätkää tai formulaa
-neitsyt ei tarvitse olla mutta siweänpuoleinen olkoon
-paitsi minun ja vain minun kanssani seksuaalisesti estoton nymfomaani :D
-introvertti, kammoksun ekstrovertteja
-huumorintajuinen
-älykäs
-musiikki ym. kulttuurimaussa pitää olla suht. paljon yhtenevää, samoja kirjoja ja levyjä hyllyssä
-kiinnostus tieteistä, scifistä, avaruudesta, lentokoneista, kamppailulajeista ja aseista suotavaa

(Ai vittu, yääääh.. mähän tunsin ja menetin tuollasen vuosia sitten.. ainoina poikkeamina että se oli alle 160 cm tumppi, raivovegaani ja vielä allerginen koirille, kissoille ja vaikka mille... niin ja pilluaan tai nännejään en edes nähnyt :cry: )
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Esilletulleiden kriteerien perusteella en huolisi yhtäkään Kitinän miehistä. Eikä yksikään varmaan huolisi minua :D


En käsitä. Et halua miellyttää seksuaalisesti puolisoasi?
Came here for school, graduated to the high life
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Leila kirjoitti:Täydellinen nainen on venäläinen, virolainen, puolalainen, romanialainen tai ehkä jopa brasilialainen, mutta ei missään nimessä suomalainen tai britti, sillä he ovat lihavia ja rumia


Mitvit? Minä haluan etupäässä suomalaisen.

Täydellinen nainen imee kengurupallon puutarhaletkun läpi, tietty.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Mitvit?


Tämä oli yhdistelmä sarkasmia, itseironiaa ja ehkä päälle hitunen huonoa itsetuntoa mausteeksi.
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:laadin listaakin...


Ihan kiva lista mutta täynnä ominaisuuksia, jotka kumoavat toisensa :roll:
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti:laadin listaakin...


Ihan kiva lista mutta täynnä ominaisuuksia, jotka kumoavat toisensa :roll:


Tavasin sen uudelleen, en keksiny mitä?
Löytäispä jostain ne listat, joita skriivaili kahvilassa tyttöjen kanssa 13-vuotiaana... Ah haikeus. :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täydellisyys on perseestä.

Kuvaava pätkä:

“Sean: My wife used to fart when she was nervous. She had all sorts of wonderful little idiosyncrasies. She used to fart in her sleep. I thought I’d share that with you. One night it was so loud it woke the dog up. She woke up and went ‘ah was that you?’ And I didn’t have the heart to tell her. Oh!
Will: She woke herself up?
Sean: Ah...! But Will, she’s been dead for 2 years, and that's the shit I remember: wonderful stuff you know? Little things like that. Those are the things I miss the most. The little idiosyncrasies that only I know about: that's what made her my wife. Oh she had the goods on me too, she knew all my little peccadilloes. People call these things imperfections, but there not. Ah, that's the good stuff.

~ Robin Williams as Sean Maguire, Matt Damon as Will Hunting.”
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

elco kirjoitti:Täydellinen nainen imee kengurupallon puutarhaletkun läpi, tietty.

Tommosella alipaineella vois jo verisuonet ratkeilla. Näin Modern Marvels -ohjelmassa semmoisen suurtehopumpun jolla toi temppu vois onnistua. Jos pidät veekasia eroottisena, niin mikset myös rotodynaamista pumppua!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:Täydellisyys on perseestä.
...
"People call these things imperfections, but there not. Ah, that's the good stuff.

Kumppanissa havaitut viat saavat mielen levolliseksi kun tajuaa ettei kukaan ole täydellinen, eikä itsekään tarvitse olla kelvatakseen muille/kumppanilleen. Se luo turvallisuuden tunnetta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Se voi toimia myös toisinpäin. Nimimerkillä Kuullut itselleen sanottavan "Älä urheile enää! Muuten mä näytän norsulta sun rinnalla!".
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

elco kirjoitti:
Leila kirjoitti:Täydellinen nainen on venäläinen, virolainen, puolalainen, romanialainen tai ehkä jopa brasilialainen, mutta ei missään nimessä suomalainen tai britti, sillä he ovat lihavia ja rumia


Mitvit? Minä haluan etupäässä suomalaisen.


Ihanaa, uskoni miehiin palautui hetkessä!

Vietin töiden puolesta viime kesänä ihan liikaa aikaa virolaisen sovinistin kanssa. Hänen mielestään suomalaiset naiset ovat siis todella rumia, lihavia, juoppoja sekä myös hutsuja. Jotenkin siitä tuli kauhean paha mieli. Hieman oloani helpotti se, että tämä kaveri on ensimmäinen mies, jolla olen nähnyt aidot miestissit. Selässä.
Äiti tietää
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Jaa, miten tuo viimeksi mainittu helpotti oloa? No tietty voihan se semmoisella "öhhöhö, se on itteki ruma!!!1" -tasolla myhäilyttää...
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Duck kirjoitti:^ Jaa, miten tuo viimeksi mainittu helpotti oloa? No tietty voihan se semmoisella "öhhöhö, se on itteki ruma!!!1" -tasolla myhäilyttää...


No nimenomaan juuri tällä tasolla. En tiedä, se on jotenkin niin tukala tilanne kun keskustelunaiheet on miespuolisen työkaverin kanssa sitä tasoa, että kuinka monta lutkaa sillä on ollut panokaverina ja kuinka monta lutkaa sitä kävi viime baarireissulla iskemässä. Varmaan se luuli, että minäkin yritin saada sen selälleen.
Äiti tietää
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Leila kirjoitti:No nimenomaan juuri tällä tasolla. En tiedä, se on jotenkin niin tukala tilanne kun keskustelunaiheet on miespuolisen työkaverin kanssa sitä tasoa, että kuinka monta lutkaa sillä on ollut panokaverina ja kuinka monta lutkaa sitä kävi viime baarireissulla iskemässä. Varmaan se luuli, että minäkin yritin iskeä sitä.


No, yrititkö?
Came here for school, graduated to the high life
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

exPertti kirjoitti:No, yrititkö?


En, se on ihan liian kulunut minun makuun.
Äiti tietää
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Suomalaisnaisetkin osaavat kyllä olla herttaisia, mutta jotenkin Itävallasta Suomeen palatessa tuli semmoinen tosi synkkä olo, kun täkäläisten menninkäisten yleisolemus rinnastui sikäläisiin päivänsäteisiin. En nyt sano että itävaltalaiset naiset ovat täydellisiä tai mitään semmoista, mutta ainakin sanon sen että tuollainen ulkomaahakuisuus voi olla joiltain osin ihan ymmärrettävääkin.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Leila kirjoitti:En, se on ihan liian kulunut minun makuun.


Muuten kyllä?
Came here for school, graduated to the high life
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

exPertti kirjoitti:
Muuten kyllä?


Ei se ole muutenkaan minun tyyppiä, naimisissa ym. En kyllä innostuisi miehestä, jonka mielestä olen lutka jo pelkän kansallisuuteni perusteella.
Äiti tietää
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Leila kirjoitti:En kyllä innostuisi miehestä, jonka mielestä olen lutka jo pelkän kansallisuuteni perusteella.


No tuo on tietty vähän huonompi juttu. Ellei hän sitten pidä lutkamaisista naisista. :)
Came here for school, graduated to the high life
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Duck kirjoitti:Suomalaisnaisetkin osaavat kyllä olla herttaisia, mutta jotenkin Itävallasta Suomeen palatessa tuli semmoinen tosi synkkä olo, kun täkäläisten menninkäisten yleisolemus rinnastui sikäläisiin päivänsäteisiin. En nyt sano että itävaltalaiset naiset ovat täydellisiä tai mitään semmoista, mutta ainakin sanon sen että tuollainen ulkomaahakuisuus voi olla joiltain osin ihan ymmärrettävääkin.


No joo, tästä olen viime aikoina kuullut ihan parikin juttua. Suomalaiset naiset ovat juroja ja epäseksikkäitä. Tämä on kuitenkin minun mielestäni sellainen vastavuoroinen juttu, eli jos minulle ollaan mukavia, kohteliaita ja hymyillään, niin toki olen sitä myös takaisin. Ei suomalaiset miehetkään mitään päivänsäteitä ole. Olen itse hymyillyt ja kiittänyt esim. silloin, kun minulle on avattu ovi. Monet, varsinkin nuoremmat miehet vain kääntävät selän ja kävelevät pois. Joku vanhempi herrasmies hymyilee ja nyökkää takaisin. Ja entäs ne kerrat, kun mies on auttanut päälleni takin, tulee hyvä fiilis itsestä ja varmasti hymy nousee kasvoille. Käytöstavat kunniaan molemmin puolin!
Äiti tietää
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Leila kirjoitti:No joo, tästä olen viime aikoina kuullut ihan parikin juttua. Suomalaiset naiset ovat juroja ja epäseksikkäitä. Tämä on kuitenkin minun mielestäni sellainen vastavuoroinen juttu, eli jos minulle ollaan mukavia, kohteliaita ja hymyillään, niin toki olen sitä myös takaisin. Ei suomalaiset miehetkään mitään päivänsäteitä ole. Olen itse monesti hymyillyt ja kiittänyt esim. silloin, kun minulle on avattu ovi. Monet, varsinkin nuoremmat miehet vain kääntävät selän ja kävelevät pois. Joku vanhempi herrasmies hymyilee ja nyökkää takaisin. Ja entäs ne kerrat, kun mies on auttanut päälleni takin, tulee hyvä fiilis itsestä ja varmasti hymy nousee kasvoille. Käytöstavat kunniaan molemmin puolin!


Sitten vielä geneettinen erilaisuus kiehtoo tiedostamattomillakin tasoilla ihmistä ja toisaalta yleensä ulkomaalainen nainen kuulostaa hyvältä ratkaisulta ihmisestä joka ei ole löytänyt sopivaa kumppania kotimaasta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon varmaan joo, mutta pohdiskelin eilen saisinko vanhemmiltani silikonitissit kolmikybäislahjaksi ensi vuonna. Tissieni pääasiallinen käyttäjä ei innostunut pohdiskelustani. Päädyin kuitenkin sitten ostamaan ns. kanafileet avonaisen topin alle. Kuten Cameron Diaz siinä Radalla -leffassa totesi, "22 -28, 22-28". Life's a bitch.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Näytän varmaan niin vanhemmalta naiselta nykyisin, että tosi usein nuoret sekä vanhat miekkoset päästää mut bussissa ensin ovesta tai tarjoo pysäkillä istumapaikkaa. Ehkä luen ketjun tarkemmin ja kommentoin sitten lisää.
Prepare for the worstest.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Leila kirjoitti:Suomalaiset naiset ovat juroja ja epäseksikkäitä. Tämä on kuitenkin minun mielestäni sellainen vastavuoroinen juttu, eli jos minulle ollaan mukavia, kohteliaita ja hymyillään, niin toki olen sitä myös takaisin. Ei suomalaiset miehetkään mitään päivänsäteitä ole.

No kumman sitten pitäisi hymyillä ensin, munan vai kanan? Jos muna hymyilee, kanan ensimmäinen taka-ajatus on se että munalla on taka-ajatuksia.

Disclaimer: ainahan mä availen ovia ja autan takkeja päälle jos ketään ei ole tiellä, olipa mulla sitten taka-ajatuksia tai ei. Tietty tilanteen salliessa. Jos joudun juoksemaan kaataen pari mummoa avatakseni oven sitä lähestyvälle naiselle, jätän sen mieluummin tekemättä.
Viimeksi muokannut Duck, 20.11.2008 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

nowaysis kirjoitti:Näytän varmaan niin vanhemmalta naiselta nykyisin, että tosi usein nuoret sekä vanhat miekkoset päästää mut bussissa ensin ovesta tai tarjoo pysäkillä istumapaikkaa.


Ehkä sinun pitää ottaa ne kanat pois paidan sisästä? :)
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin