Täydellinen nainen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lähdetään nyt ainakin siitä että täydellinen nainen pitää meitsiä täydellisenä.

Oliks tarpeeks ympäripyöreesti sanottu?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä olen täydellinen mihin tarvitaan naista?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duck kirjoitti:Lähdetään nyt ainakin siitä että täydellinen nainen pitää meitsiä täydellisenä.

Hitto, sithän mie oon täydellinen!!!111
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

ninnithequeen kirjoitti:Hitto, sithän mie oon täydellinen!!!111

Se oli vasta se lähtöruutu. Saat heittää noppaa uudestaan. :)
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.

Itsensä kuvaileminen kielletty!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.


Muuten hyvä paketti, mutta kun kylkiäisenä tulee aina takakireys ja katkeruus.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:riippumaton munakkaista :D

Tietääkseni munakaksista ei voi tehdä riippumattoa. Tai voi, mutta se ei taida kantaa edes omaa painoaan. Sarjassamme absurdeja käyttöesineitä elintarvikkeista.

Tekis kyllä nyt mieli paistaa nakkimunakas. Alan kyllästyä noihin mikroaterioihin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Minä olen täydellinen mihin tarvitaan naista?

Totta, sinähän oletkin mies naisen ruumiissa.

Täydellisestä naisesta parisuhteen kannalta tulee osittain ristiriitaisia mielleyhtymiä, kuten välillä pitäisi olla niin mielenkiintoista seuraa ja kiinni kuin takiainen, ja joskus vois olla parempi jos olisi vaikka kokonaan poissa näköpiiristä kun haluan omaa rauhaa.

Listaan nyt kuitenkin yhdeksi täydellisen naisen ominaisuudeksi iloisen luonteen, mutta ei sitten mitään sellaista äänekästä pubiruusunaurua, kiitos. Yksi olisi tuossa ja monissa muissakin suhteissa aika täydellisen oloinen (urheilullinenkin on joo ja hymyilee niiiiin kauniisti), mietin vaan olisiko hän aavistuksen verran liian tomera minunkaltaiselleni vätykselle joka imuroi kämppänsäkin vain kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ei varmaan kestäisi asua minun kanssani saman katon alla kovin kauaa, tai mistä sitä voi varmaksi tietää vittu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Duck kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mulle tulee miellyttämisen halusta mieleen vaan akka, joka antaa miehensä olla oikeassa silloinkin kun kyse on idiootista...

Myös silloin jos kyseessä on miellyttämishaluinen mies.

Hups.


Goes without saying. Mut hei, ihan väärä ketju niinQ!

Oikeesti täydelliset ihmiset olis kyllä musta ihan helvetin tylsää seuraa. Riittää että aluks kuvittelee täydelliseks, jaksaa sitten myöhemmin diilata niiden ilmenevien vikojen kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:Oikeesti täydelliset ihmiset olis kyllä musta ihan helvetin tylsää seuraa. Riittää että aluks kuvittelee täydelliseks, jaksaa sitten myöhemmin diilata niiden ilmenevien vikojen kanssa.


Ei, täydellisessä ei voi olla tuollaisia vikoja kuten se, että he olisivat tylsiä. Sehän on selkeä epätäydellisyyden merkki.
Came here for school, graduated to the high life
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Juu, sitä mäki. Itselle täydellinen ei ole sama kuin universaalisti täydellinen.

Universaalisesti täydellisen naisen rinnalla tuntisi kai vaan itsensä epäadekvaatiksi....
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^^ Njoo, tuli kyl sama mieleen ja meinasin lisätä että eihän se toisaalta sitten olis täydellinen. Paradoksi.
:roll:

Mutta tarttisko täydellinen nainen sitten rinnalleen täydellisen miehen, vai tekiskö se, että se kelpuuttais sellasen epätäydellisen, siitä vieläkin täydellisemmän...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:^^ Njoo, tuli kyl sama mieleen ja meinasin lisätä että eihän se toisaalta sitten olis täydellinen. Paradoksi.
:roll:

Mutta tarttisko täydellinen nainen sitten rinnalleen täydellisen miehen, vai tekiskö se, että se kelpuuttais sellasen epätäydellisen, siitä vieläkin täydellisemmän...?


Tietty minulle täydellinen nainen kaipaisi rinnalleen juuri minua. Mutta voinhan minä olla täydellinen tietty. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Täydellisen naisen tulisi olla ennen kaikkea joustava.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Jaa, no siinähän tapauksessa semmonen puhallettava kuminainen kuulostaa aika täydelliseltä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa. Tämän lisäksi hoitaa kodin, lapset ja muut jutut valittamatta, maksaa osansa laskuista eikä NALKUTA PERKELE!!111!1!
Paras päivä ikinä.
Chevilyn

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Täydellinen nainen on venäläinen, virolainen, puolalainen, romanialainen tai ehkä jopa brasilialainen, mutta ei missään nimessä suomalainen tai britti, sillä he ovat lihavia ja rumia, paitsi BBHenna. Ruotsalainen voi olla myös täydellinen. Täydellisellä naisella on isot rinnat, hoikka vyötärö ja pyöreä lantio. Hiukset ovat vaaleat, joissakin tapauksissa myös brunetet ja punapäät käyvät. Luonteeltaan täydellinen nainen on kuuliainen miehelleen, hiljainen ja vaatimaton mutta silti tarpeen vaatiessa ulkoisesti aivan upea ilmestys. Jos mies haluaa lapsia, niin silloin täydellinen nainen niitä pyöräyttää muutaman, muussa tapauksessa hän ymmärtää olla tiinehtymättä.
Äiti tietää
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tarttee olla vaan täydellinen sekä mulle että mun ja naisen väliselle parisuhtelle.
Noin aluksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niin joo, tähän ketjuunhan sopii tietenkin tämmöinen sitaatti:

Etsin täydellistä naista. Ja löysinkin hänet. Valitettavasti hän puolestaan etsi täydellistä miestä.
-- Maurice Chevalier
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Miks niiden pimpat aina venyy käytössä???
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Koska vauvelin pää on keskimäärin isompi kuin pimpan kulkuaukko.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.


Kyllä se edellinen ukko on sua huonosti pitänyt, sistah.

Täydellinen nainen tietää, ettei ole täydellinen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Suvinen kirjoitti:Esilletulleiden kriteerien perusteella en huolisi yhtäkään Kitinän miehistä.

Toivottavasti Gat selviää tästä täystyrmäyksestä. Ehdotan ensiavuksi väriterapiaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin